Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hello sweetheart :4heart:

Som altid - Dejlig træning og fedt med ny PR i dips. Da jeg havde holdt pause fra træningen i 8 måneder, kunne jeg ikke engang lave én sølle dips, så det kunne jo kun gå fremad :rolleyes:

Indtager du fortsat ca. 1400 kcal dagligt eller er det når du starter på den rigtige :pleasantry: diæt.

Knus Pia (Bambi)

P.s: Jeg har altså lidt svært ved at finde ud af den nye opsætning her på siden :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

Synes jeg fornemmer flirt i loggen??? :santa2::santa2::santa2::santa2::santa2::santa2:

:xmas:

Satme sej træning igen Anita... Respekt... :bigsmile:

Hey Michael :4winkkiss:

Og mange tak - træningen spiller også bare max for tiden, det er så dejligt :4boxing: Havde pga kalorieunderskud lige en uge i starten hvor jeg var total flad, men nu sprutter jeg af energi igen - trods kalorieunderskudet :blink: Men det brokker jeg mig ikke over :bigsmile:

Får du trænet med din seje datter ?

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Bambi-musen :inlove:

Som altid - Dejlig træning og fedt med ny PR i dips. Da jeg havde holdt pause fra træningen i 8 måneder, kunne jeg ikke engang lave én sølle dips, så det kunne jo kun gå fremad :rolleyes:

Er også stolt :bigsmile: Førhen synes jeg de piger der kunne tage dips var seje - så det må vel betyde jeg også er ved at blive sej :4flex: :4flex:

Indtager du fortsat ca. 1400 kcal dagligt eller er det når du starter på den rigtige :pleasantry: diæt.

Jeg har fulgt Anders's råd om at indtage et proteinrigt måltid inden jeg går i seng, så mit indtag er steget lidt, tror det ligger på 1550-1600 kcal - med ca. 180 g protein. Fra d. 18 december begynder jeg 100% at følge diæten og så vil jeg også logføre det lidt bedre end jeg gør nu :bigsmile:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Ja tak....

vil gerne se nogle kostforslag....

altid dejligt med lidt inspiration....

Dejligt at se din træning.. Glæder mig faktisk lidt til jeg selv skal være rigtig øm fra næste uge... :blink: Man skal være bidt lidt af en gal håndvægt for at synes det er fedt...

Miss female

Hej Miss Female...!

Jeg må nok skuffe dig lidt :blush: - hvad diæt angår er jeg lidt en maskine - spiser stort set det sammen mad hver dag... ! Det er nemt og så skal jeg ikke bruge så meget tid på det :bigsmile: Men hver gang jeg ændre en ting, så skal jeg selvfølgelig nok skrive det i min log...

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

:eusa_think: Den har jeg vist hørt for før... Men så er der til gengæld nogle andre ting som jeg er rigtig go til :laugh::slut:

- Pia (Bambi) :inlove:

Det skal jeg ikke kunne afvise..! Men altid noget min observation var spot on..! :nissetunge:

:4nope: Nu skal du opføre dig ordentlig søde - ellers kommer vi efter dig :bruce::4whip: :inlove:

Jeg opfører mig da altid ordentligt..! :innocent: Eller noget...! :wink::nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Michael :4winkkiss:

Og mange tak - træningen spiller også bare max for tiden, det er så dejligt :4boxing: Havde pga kalorieunderskud lige en uge i starten hvor jeg var total flad, men nu sprutter jeg af energi igen - trods kalorieunderskudet :blink: Men det brokker jeg mig ikke over :bigsmile:

Får du trænet med din seje datter ?

KnuZ Anita

Hej Anita

Det er sgu da bare dejligt når det spiller.. Du må køre lidt ritter sport i hovedet så du ikke får alt for stort kalorie underskud... :nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Næææ hun er gået lidt kold i træning for tiden... Koncenterer sig om sin 2G og kæresten... Men mon ikke hun kommer igen - hun har i hvert fald anlæg for det - ligesom dig... :santa2:

Kram - michael :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hey Michael :roflmao:

Det er sgu da bare dejligt når det spiller.. Du må køre lidt ritter sport i hovedet så du ikke får alt for stort kalorie underskud... :nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Det med ritter sporten lyder nice - men jeg må nok hellere holde det til en "spise dag" ellers ender det jo med jeg bulker i stedet for at cutte :nissegrin::nissetunge:

Næææ hun er gået lidt kold i træning for tiden... Koncenterer sig om sin 2G og kæresten... Men mon ikke hun kommer igen - hun har i hvert fald anlæg for det - ligesom dig... :santa2:

Med hendes alder, så er det nok heller ikke lige træningen der kommer i første række, men hun har jo masser af år til at nå det i....! :nissecool:

Jeg var forresten en smut forbi din hjemmeside tidligere idag... Spændende læsestof omkring konkurencerne og sikke sød din familie ser ud :inlove:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Michael :roflmao:

Det med ritter sporten lyder nice - men jeg må nok hellere holde det til en "spise dag" ellers ender det jo med jeg bulker i stedet for at cutte :nissegrin::nissetunge:

Med hendes alder, så er det nok heller ikke lige træningen der kommer i første række, men hun har jo masser af år til at nå det i....! :nissecool:

Jeg var forresten en smut forbi din hjemmeside tidligere idag... Spændende læsestof omkring konkurencerne og sikke sød din familie ser ud :inlove:

KnuZ Anita

Ja men sku jo nødig gå hen og bli' fee'... :4winkkiss::wink::nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Jo datteren er faktisk blevet tændt efter at have set hvordan hendes "gamle" blev cuttet og nice i år... :4mewantfood: He he... Men jeg synger hele tiden den der sang med: "HUSK DINE LEKTIER!!!!" :nissegrin::nissegrin::nissegrin::santa2:

Tak tak - arbejder på at få lavet min hjemmeside endnu bedre og få en del flere billeder på den... Jo tak min familie er sgu dejlig helt sikkert... :inlove: Håber du synes om konkurrence stoffet - det er råt og uforsødet... :xmas:

:nissetunge: - michael

Link to comment
Share on other sites

Tak tak - arbejder på at få lavet min hjemmeside endnu bedre og få en del flere billeder på den... Jo tak min familie er sgu dejlig helt sikkert... :inlove: Håber du synes om konkurrence stoffet - det er råt og uforsødet... :xmas:

Ja, jeg kunne næsten regne ud der ville komme flere billeder på siden :bigsmile:

Men helt klart dejligt læsestof - suger jo til mig for tiden :4whistling:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, jeg kunne næsten regne ud der ville komme flere billeder på siden :bigsmile:

Men helt klart dejligt læsestof - suger jo til mig for tiden :4whistling:

KnuZ Anita

:Mrs_Claus: SUPER...

ja jeg skal lige have fundet en bedre internetudbyder og så muligvis et bedre CMS system til min hjemmeside... :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Min egen vægt er gået død for batterier, så jeg har brugt centrets vægt efter træning i ny og næ. Jeg er klar over væten på den tid af dagen er ret svingende, men kunne idag konstatere et vægttab på ca. 2 kg på 2 uger. Jeg vil dog selv nærmere tro det er 1 kg, men som sagt, det er også ret upræcist når det ikke er morgenvægten. Men jeg er ret tilfreds, for jeg kan tydelig se jeg har tabt mig og trods vægttabet, så går jeg stille og rolig op i styrke, så jeg må da have fundet en meget passende balance :4flex: :4flex:

Samtidig er energien i top under træning, eneste forskel er jeg har brug for lidt længere pauser end normalt og så kræver min krop lidt mere søvn om natten... !! Det er til at leve med... !!

Onsdagens træning.....!!!!

Der skulle trænes ryg og biceps idag.... :nissegrin:

Kabeltræk til bryst:

2 x 10 rep x 45 kg

2 x 8 rep x 50 kg

Efter en snak med en af de andre i centret, blev jeg enig med mig selv om det er sidste gang jeg har denne øvelse fast på programet: dødløft og row burde kunne er statte den. Hvilket passer mig fint, for det sku en kedelig øvelse :roflmao:

Sumo-dødløft:

2 x 10 rep x 50 kg

2 x 8 rep x 60 kg

2 x 6 rep x 70 kg (NY PR)

Ej, hvor havde jeg lyst til at maxe.... Men har den regel at max test og cutting ikke passer sammen, så jeg må vente til februar med at teste hvad mit max er i dødløft, men mon ikke snart jeg kan trække 100 kg :4boxing: :4boxing:

DB one arm curl: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 8 rep x 12,5 kg

De 10 kg er for lette og de 15 kg for tunge.... og har i noget tid stået og fumlet med 12,5 kg's vægtene... Indtil jeg så lige fik af vide der faktisk var både 11 kg og 13 kg vægte, de stod bare ikke sammen med de andre vægte i den størrelse... :4slap::4slap:

DB one arm row:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 22,5 kg

Det er 2. gang jeg har denne øvelse og sidst fik jeg startet med for få kilo, men kiloene idag var meget passende :4thumbup: :4thumbup:

BB Preacher curl:

2 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

Ganske udemærket træning :yo:- tror det i alt tog små 2 timer :yahoo:

Sluttede af med lidt udstræk mens jeg læste lidt i det nye W&F, hvorefter jeg fik en gang sol... !

KnuZZer Anita :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Hello Miss Girl-Power :bigsmile:

De 10 kg er for lette og de 15 kg for tunge.... og har i noget tid stået og fumlet med 12,5 kg's vægtene... Indtil jeg så lige fik af vide der faktisk var både 11 kg og 13 kg vægte, de stod bare ikke sammen med de andre vægte i den størrelse... :4slap: :4slap:

:laugh: :laugh: Så lærte du også noget i dag. Det er nok noget af det bedste ved det nye center jeg er startet i. Der stiger håndvægtene nemlig med 1 kg af gangen. I det gamle center steg de med 2½ kg, og så begynder det altså at blive lidt svært :annoyed:

Tillykke med den nye PR - Flot :4thumbup:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været til lønforhandling idag - det gik over alle forventninger, uden at stille krav, fik jeg det jeg ville have og som bonus skal jeg efter kun 2 mdr. til ny lønforhandling... TOP NICE :4jumpy:

Torsagens træning.... !!

Total fed træning.... !! Benene og skuldrene skulle have tur, med fuld skrue - efter små 2 uger med lav vægt pga. et lille uheld med skulderen.... !!

Leg extension:

1 x 10 rep x 5 kg (1 ben af gangen)

1 x 10 rep x 10 kg (1 ben af gangen)

2 x 10 rep x 20 kg (begge ben af gangen)

Squat:

Opvarmning:

1 x 10 rep x 50 kg

Høj rep træning:

2 x 20 rep x50 kg

Max test:

2 x 8 rep x 70 kg

2 x 8 rep x 80 kg

2 x 6 rep x 90 kg

2 x 3 rep x 100 kg

2 x 3 rep x 105 kg

2 x 1 rep x 110 kg (NY PR) :yo::yahoo::yo:

Ved de tunge løft er jeg ikke helt i bund.... !! Men de 110 kg var nemmere end ny PR plejer at være... så de 115 sidder snart på skuldrene.... ! Er lidt imod at køre max på diæt, men kunne fanme ikke lade være... ! Tror jeg prøver at maxe i død i næste uge... ! Kroppen virker til at have overskud til det, trods diæten...

DB arnold press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 12,5 kg

Skuldrene er i top, ingen problemer og jeg er ikke gået ned i styrke under skulder pausen :tease:

DB lateral Raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 9 kg

2 x 8 rep x 10 kg

DB laying rear lateral raise:

2 x 10 rep x 9 kg

2 x 8 rep x 10 kg

DB leg calf raise: (kg pr. arm)

1 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 22,5 kg

Super træning.... Alt for meget overskud i de små ben :smilerock::smilerock:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Ond ond omgang skuuuuaaartt..! :devil:

Men hvad med at sørge for at komme minimum til vandret i de tunge løft..? Og så forcere mindre opad i vægtene..? :xmas:

Men fan'me flot Anita..! :nissegrin:

Tark søde.... !! :blush:

Min squat træning er nøje planlagt, ud fra mine erfaringer..... !! For at øve teknink træner jeg tit box-squat, ved alm squat går jeg helt ned til vandret så langt tid jeg kan :nissegrin:

Jeg har erfaret at jeg går i stå rent styrkemæssigt, hvis ikke jeg chokker min krop... Ved at smide flere kilo på en jeg kan gå helt ned med, kan jeg alt i alt øge min styrke med 5 kilo pr. 1-2 uger. Det er min begrundelse for at træne min squat på den måde, samtidig synes jeg det er røv fedt jo tungere det er.... !! Lige pt går jeg helt ned til og med 90 kg vil jeg tro :4flex:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share