Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Og så også lige et stemningsbillede af min pulverreol som står i køkkenet :laugh: Har også et køkkenskab, hvor divers andre træningsrelaterede ting står... !!

post-12744-1183650676_thumb.jpg

Øverste hylde er protein dessert, som jeg blander med min havregryn hver morgen... Nam nam

Jeg vil i den næste periode poste de opskrifter jeg bruger meget under diæten... med tilhørende billeder :4mewantfood:

/Anita

MUMS - Lean dessert er verdens BEDSTE protein :4mewantfood:

Har forresten set dine nyeste billeder i dagsform-tråden - wow, hvor er der sket en masse! :4thumbup: Din ryg er jo for leee' :superman:

Hvis ikke jeg tager til London den weekend, så kommer jeg helt sikkert og hepper på i Herning :smile:

(Du kom i øvrigt aldrig til Nordland Cup... :nonono: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MUMS - Lean dessert er verdens BEDSTE protein :4mewantfood:

Ja det er bare rigtig godt.. !! Er også glad for Norah præsenterede mig for det :4mewantfood:

Har forresten set dine nyeste billeder i dagsform-tråden - wow, hvor er der sket en masse! :4thumbup: Din ryg er jo for leee' :superman:

Hvis ikke jeg tager til London den weekend, så kommer jeg helt sikkert og hepper på i Herning :smile:

Tak tak... Ja der sker ret meget for tiden, men jeg har jo også sammenlagt smidt 7 kg fedt, så det burde man os kunne se :blush: Bliver endnu mere spændende de næste måneder, hvor man for alvor kan begynde at se både striber og vener :w00t:

(Du kom i øvrigt aldrig til Nordland Cup... :nonono: )

Jeg kunne desværre ikke finde hverken tid, lyst eller overskud til at tage til Århus den weekend... Jeg var ret presset både med hensyn til arbejde og diæt... !! Men jeg kommer helt sikkert og ser et stævne når jeg kan få det til at passe ind.. !!

Ellers må vi jo hilse på hinanden til DM, hvis du kommer der...

KnuZ Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 6/7-07

Egentlig en god dag på arbejde indtil middag... hvorefter min kollega gik tidlig hjem... så der sad jeg helt selv, ALLE holdt ferie eller var gået på tidlig weekend :dry: Så jeg tog min sikkerhedshjelm på og tog min en PW tur rundt på virksomheden :bigsmile:

Morgentræning:

64 min PW fra kl. 5

10 min posering fra kl. 6.10

Jeg skal fremover lave 10 min posering efter min morgen tur.. Føltes sku lidt underlidt at stå i trusser og høje hæle kl 6 om morgnen :laugh:

Eftermiddagstræning:

Dagens træning af ryg, skulder og triceps bar stor præg af at både Norah og jeg har haft en laaanng uge på job, så vi trængte vist begge til at sætte tempoet ned og bare hygge os i ro og mag :blush: Og da alle de søde handyr os var til stedet gik der en del fnidder fnader i træningenbanane-sadomaso.gif, men vi nåede det vi skulle... !!!

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

2 x 12 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB arnold press:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

OH chins:

1 x 4 rep x mig

2 x 3 rep x mig

Supersættet med:

BB lying yates row:

1 x 12 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 40 kg

Maskin plate loaded rear raise:

2 x 10 rep x 30 kg

2 x 10 rep x 40 kg (NY PR)

2 x 8 rep x 50 kg (NY PR)

Foregik med god underholdning af falckmanden :wub:

DB one arm row:

1 x 10 rep x 28 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 32 kg

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 6 rep x mig

Kørte egentlig fint, lige indtil Norah minitomate.gif begyndte at drille mig.. og ved 6 rep mistede jeg total koncentrationen :nonono:

Maskin arm extension:

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 62,5 kg

Træningstid: Alt for lang tid... !!

Super hyggelig træning.. jeg trængte virkelig til at hygge lidt frem for fokusfjæs... !!

Aftens PW er droppet... Jeg vil gerne give benene lidt ro, da der er tung bentræning på programet allerede kl 8.45 imorgen.. !! Til gengæld får den lidt ekstra nogle af de andre dage :4thumbup:

I aften har jeg 100% en date med min dyne og sofa... og forhåbentlig også med min mobil :wub:

God aften til MOL

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Så jeg tog min sikkerhedshjelm på og tog min en PW tur rundt på virksomheden :bigsmile:

Jeg skal fremover lave 10 min posering efter min morgen tur.. Føltes sku lidt underlidt at stå i trusser og høje hæle kl 6 om morgnen :laugh:

Hah! For lige at krydre det lidt næste gang du skal øve posering, så prøv med trusser, høje hæle OG sikkerhedshjelm :hehe:

Husk billeder

Link to comment
Share on other sites

Jeg er diplom kemiingeniør og arbejder i en udviklingafdeling som kemisk udviklingsingeniør :4smartass:

Ok, jeg lurede ellers på om du var kollega, nu du havde sikkerhedshjelm, men det er åbenbart ikke kun bygningsingeniører der har det. Men lidt kollega er du da... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hah! For lige at krydre det lidt næste gang du skal øve posering, så prøv med trusser, høje hæle OG sikkerhedshjelm :hehe:

Husk billeder

Super humor Morten :rofl2:

Tror jeg helt sikkert jeg vil prøve om ik andet kan det kun gøre det lidt sjovere... Men kan desværre ik tage billeder af det, for Norah er her ik så tidlig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg lurede ellers på om du var kollega, nu du havde sikkerhedshjelm, men det er åbenbart ikke kun bygningsingeniører der har det. Men lidt kollega er du da... :smile:

Jeg går kun med hjelm fordi der er krav om det... !! Ikke fordi mit arbejde er spor farlig :innocent:

Er jeg til gengæld lidt overgiret under træning, så har jeg sikkert leget med kemikalier uden at have maske på :w00t:

Kan gætte du er bygningsingeniør eller ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg går kun med hjelm fordi der er krav om det... !! Ikke fordi mit arbejde er spor farlig :innocent:

Er jeg til gengæld lidt overgiret under træning, så har jeg sikkert leget med kemikalier uden at have maske på :w00t:

Kan gætte du er bygningsingeniør eller ?

Godt gættet, det er dog sjældent jeg har hjelm på faktisk, jeg foretrækker at leve livet farligt (ses også tit på byggepladser UDEN sikkerhedssko på!).

Link to comment
Share on other sites

Forresten... elsker dine smilies :4thumbup:

Hilsen

minitomate.gif

Hehe.. !!

Og jeg glæder mig til imorgen... Det gode ved den tunge bentræning er at du bliver minitomate.gif og gros-clin-langue.gif...

Og mon ik du glæder dig til at trykke lidt på din gele klump saut9.gif..

Og her er du, når du også bliver en gele klump... en rød gele klump glop.gif

Tak for en god træning idag.. glæder mig til imorgen...

kikoo-calin-8624.gif

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 7/7-07

Gårsdagens enorm seriøse træning - som grundet for meget snak :blahblah: fik træningen til at tage 3 timer og derved også var skyld i vi ik fik lavet cardio, har faktisk virket.. Vægten var i hver fald faldet med hele 400 g her til morgen :laugh:

Formiddagstræning:

Mødte frisk og veludhvilet med Norah til tung bentræning og let bryst/læg kl. 8.45 :bigsmile: Og søde Norah havde muffins med til mig, som jeg fint har sat i køleskabet til senere idag :4mewantfood:

Leg extension:

2 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 50 kg

Supersættet med:

Hip adduction:

3 x 10 rep x 90 Ib

45 grader leg press:

1 x 12 rep x 86 kg

1 x 10 rep x 136 kg

1 x 10 rep x 151 kg

1 x 10 rep x 186 kg

1 x 10 rep x 211 kg

3 x 10 rep x 236 kg

Styrken var ikke helt i top idag.. så jeg droppede at fokusere på min sædvanlige progression og holdt mig i stedet til de 236 kg..

Norah formår af en eller anden grund at blive knald rød i hovedet under diverse presseøvelser, hvorefter hun har lidt blinkeri med det ene øje... Jeg ved ik helt hvad der sker, men det smitter åbenbart, for jeg blev godt nok tomat idag og er os begyndt at blinke med de pokkers øjne... Samtidig har jeg smittet Norah.. kæft hun er en kæmpe rød blød geleklump lige for tiden glop.gif Nu mangler vi egentlig bare at vores menstrations cyklus begynder at falde på samme tid også :laugh:

45 grader leg press - bred fordstilling:

3 x 12 rep x 136 kg

Hack squat:

2 x 10 rep x mig

2 x 10 rep x 10 kg

1 bens galileo liggende leg press:

2 x 15 rep x 2. trin

DB incline BP:

3 x 12 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

Mave på bold:

3 x 12 rep x mig

Læg i donkey:

4 x 10 rep x 80 kg

Supersættet med:

Armbøjninger:

2 x 10 rep x bred armstilling

2 x 10 rep x smal armstilling

Det er første og sidste gang jeg laver Donkey i svedig tilstand.. kæft havde næsten smidt bukserne, så meget kløede det at have vægten på den svedige hofte...

Stryektræningstid: 2 timer

Eftrfølgende blev der taget lidt billeder af maven.. hvilket resulterede i lidt øvelse af at posere den ordentlig.. det resulterede i Norah mere eller mindre opgav mig og sagde, gå hjem og øv dig :laugh::laugh: Hvilket jeg så vil gøre :blush: Christian fimsede rund og morede sig over mit uduelige maveposering, det jo os altid nemt at grine, når man selv er god til det :nonono:

Efter en kort snak, hvor kroppen blev forsynet med protein, carbs og riskager, smuttede jeg op og fik dagens cardio klaret..

Cardio:

25 min på drømmemaskinen

Kæft der var skrald i benene... underligt lige efter en bentrænig, hvor jeg faktisk ik var specielt stærk...

Jeg skal være i Kolding kl 15 til studenter/20 års føsda fest ved min kusine... så jeg når nok ik ret meget mere cardio idag.. !!!

God weekend til MOL

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TAM TAM :firebounce:

Nu begynder vi også så småt at opdatere form på Nitas stænger... men og det er fordi hun er en bly viol eller om hun bare er flov over benenes tilstand... tjaaaaaaaaa..... sokker dækkede i hvert tilfælde det meste :laugh: men hun smiler så sødt at man straks tilgiver hende :innocent:

8.juli_nita1.jpg8.juli_nita2.jpg

Og dagens form billed bliver Nitas flade mave som nu begynder at vise den første vaskularitet, og med små 3 måneder endnu så er jeg slat ikke i tvivl om at hun i den grad både bliver skåret og hakket :4flex:

8.juli_nita3.jpg

8.juli_nita3b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu begynder vi også så småt at opdatere form på Nitas stænger... men og det er fordi hun er en bly viol eller om hun bare er flov over benenes tilstand... tjaaaaaaaaa..... sokker dækkede i hvert tilfælde det meste :laugh: men hun smiler så sødt at man straks tilgiver hende :innocent:

8.juli_nita1.jpg

Du har slet ik forstået det... Det er da den ultimative måde at skjule manken på :tongue:

Ej, det sku bare så dejligt at være pakket ind på benene... elsker at have lange tykke strømper på :wub: Sover også tit med skistrømper trukket helt op over skindebenene... !!

Men vi må lige få taget billeder af stængerne en af dagene.. for de begynder jo faktisk at se fornuftige ud :superman:

Ser sgu bare goooooodt ud Nita :tongue4:

You go grrrlllllll!!!!!!!!!!!!! :superman:

:4winkkiss:

M :elvis:

Tark Maria :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Er du da gal en god form du er ved og komme i, det ser sku flot ud må jeg sige....bravo :4thumbup:

Har du hørt at der bliver 3 grupper BF,-163, +164,+168 ....? hvad regner du med og komme i ?

Mange tak Lene :flowers:

Følger også troligt med hos dig og glæder mig til der bliver postet flere billeder.... !!!

Har det ikke hele tiden været meningen med 3 klasse i år +/-163 og +168 ? Jeg regner meget stærkt med jeg ryger i +163 cm, da jeg er omkring 164-165 cm, men må indrømme jeg er i tvivl om min helt præcise højde, så skal lige have en til at måle mig en dag... !! Hvis jeg husker rigtig er vi ca. lige høje, så går ud fra du også ender i den midterste klasse.. ik ?

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 8/7-07

Jeg må max tage 500 g på efter min spisedag, og har for 2. uge i træk overhold det :4thumbup: Så det ser ud til jeg har fundet en god balance... !! Og ikke total mister hæmningerne og æder løs :wink:

Ellers bliver man ik just rig af at være mig, ikke nok med fredag bød på en regning på 10.500 kr fra SU-styrelsen, så bød gørdagen på en fartbøde på 1000 kr :dry: Og mig som er så sjældent i Kbh, og så bliver jeg dælme blitzet på motorringvejen med 79 km/t :nonono:

Morgentræning:

61 min PW fra kl. 9

5 min posering i høje hæle kl. 10.10

Eftermiddagstræning:

Det var ellers en fridag idag, hvor jeg ville have været i OBBC og lave cardio, men Norah var frisk på træning... og det var jeg også selv, så vi teamede op til mandagens træning af triceps og skulder... til gengæld holder vi fri imorgen, hvor jeg har planer om ekstra cardio :blush:

DB lateral raise:

1 x 15 rep x 2 @ 5 kg

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

2 x 10 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB skulderpres:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

2 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 10 rep x 2 @ 13 kg

Fik sku skæld ud af Norah idag :blink: Hun kan åbenbart ik både lytte til mig og koncentrere sig om at presse i skulderpres :laugh::nonono:

BB upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

3 x 8 rep x 30 kg

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

CG BP i smith:

1 x 10 rep x 27 kg

3 x 8 rep x 37 kg

2 x 6 rep x 42 kg

DB liggende triceps pull-over:

3 x 8 rep x 18 kg

Arm extension:

2 x 10 rep x 50 Ib

1 x 6 rep x 62,5 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

Kabel triceps pull-down:

2 x 10 rep x 40 kg

Træningstid: 1 time og 45 min + en masse snak bagefter

God træning hvor der både var noget godt for øjnene og nogle dejlige mennesker at snakke med.. !!

Aftentræning:

35 min PW fra kl. 18.50

Link to comment
Share on other sites

Fik sku skæld ud af Norah idag :blink: Hun kan åbenbart ik både lytte til mig og koncentrere sig om at presse i skulderpres :laugh::nonono:

Vi er altså nogen som prøver at være seriøse :nonono:

.. som jeg sagde til dig forleden --> er bange for at Maria har ret og vi :blahblah: liiiidt for meget - så jeg gør mit for at holde intensiteten kørende :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er du da gal en god form du er ved og komme i, det ser sku flot ud må jeg sige....bravo :4thumbup:

Har du hørt at der bliver 3 grupper BF,-163, +164,+168 ....? hvad regner du med og komme i ?

de har ikke vidst om der ville komme 2 eller 3 og det kommer vist meget an på hvor mange der kommer hvad de vælger og køre med har jeg hørt :innocent:

Ja jeg ryger vist også i den midterste...det bliver spændende, glæder mig bare helt vild må jeg nok sige

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share