Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Diæt opdatering for 7. uges diæt

Ud over 1 fridag fra kosten, har mit indtag ligget på omkring de 1800 kcal dagligt.

Vægten siger: 58,8 kg --> 58,5 kg = -0,3 kg (total -4,7 kg)

Igen en uge hvor vægten siger et lille vægttab, men hvor spejlet til gengæld afslører et større vægttab (specielt på maven).... Jeg er generelt også blevet lidt mere blød og væsket end jeg var i sidste uge.. Lidt af ryggen, maven og balderne er kommet med i puljen af aktiv fedt i forhold til sidste uge... I det store hele er jeg i hver fald selv tilfreds...

Hvad diæten angår har det været en lidt træls uge, da jeg har været kronisk sulten og haft en ufattelig trang til søde sager... !! Men de uger har man jo alle sammen engang imellem, uanset om man er på diæt eller ej...

Cardioopdatering:

PW: 7 timer 40 min --> 58 km

Cardio: 1 time 35 min

Total: 9 timer 15 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 439 km

/Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser rigtig godt ud Nita

Cut og flot :smile:

Nice med alle billederne. Jeg følger fortsat med herfra :bigsmile:

Hejsa Sune :yo:

Og mange tak :4jumpy:

Regner stærkt med at der vil blive en billedopdatering de næste måneder... Og får jeg ik selv taget billeder, kan du være sikker på at Norah ikke kan lade være :laugh:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Åååhhh kender det ALT for godt... hvad sker der lige for alle de spændende mænd som er optaget.... SKU DA SNYD......!!!!!! gq.gif
Ja det sutter røv... Og ikke nok med det, så er deres kærester tit og ofte halvfede og total kedelige :blink: Men alligevel bliver de hos dem, selv om de faktisk synes forholdet er ved at være halvdødt :blush:

"LOL" I har det hårdt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 7. uges diæt

Ud over 1 fridag fra kosten, har mit indtag ligget på omkring de 1800 kcal dagligt.

Vægten siger: 58,8 kg --> 58,5 kg = -0,3 kg (total -4,7 kg)

Igen en uge hvor vægten siger et lille vægttab, men hvor spejlet til gengæld afslører et større vægttab (specielt på maven).... Jeg er generelt også blevet lidt mere blød og væsket end jeg var i sidste uge.. Lidt af ryggen, maven og balderne er kommet med i puljen af aktiv fedt i forhold til sidste uge... I det store hele er jeg i hver fald selv tilfreds...

Hvad diæten angår har det været en lidt træls uge, da jeg har været kronisk sulten og haft en ufattelig trang til søde sager... !! Men de uger har man jo alle sammen engang imellem, uanset om man er på diæt eller ej...

Cardioopdatering:

PW: 7 timer 40 min --> 58 km

Cardio: 1 time 35 min

Total: 9 timer 15 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 439 km

/Anita

KÆFT DU ER FED

... dagens billed - ANITA på hendes off day :laugh:

fat-lady-on-top.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 29/6-07

Jeg stod tidligere op en normalt, så jeg ku komme tildlig på job (6.30), med det formål at få tidlig fri :w00t:

Jeg har nået alt det jeg skulle på job i denne uge... og egentlig gået og hygget med med pilotanlæg hele dagen.. så var godt beskidt da jeg kom hjem :bigsmile:

Morgentræning:

63 min PW fra kl 4.55

Eftermiddagstræning:

45 min PW fra kl 16.00

Jeg har ikke været meget hjemme i ugens løb.. så resten af dagen skal bruges på at få lidt styr på lejligheden... har hverken rent tøj tøj eller tallerkner i skabene... og en støvsuger ville gøre underværker... !

Benene har haft tidlig PW, så de kan få lidt ro inden tung bentræning imorgen tidlig kl 8..

God weekend

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 30/6-07

Endelig tiltræningt weekent :bigsmile:

Morgentræning:

Norah havde så svært ved at undvære mig, at vi måtte mødes kl 8 til morgentræning af ben og mave :cooldance: Men jeg vågnede alligevel kl. 6.30 og kunne ikke sove mere, så ingen problemer der... Nåede at få fyldt en del mad i systemet inden (hele 2 portioner) :4mewantfood:

Leg extension:

5 x 10 rep x 50 Ib

Supersættet med:

Hip adduction:

3 x 10 rep x 90 Ib

45 grader leg press:

1 x 12 rep x 86 kg

1 x 12 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 161 kg

1 x 10 rep x 186 kg

1 x 10 rep x 211 kg

1 x 10 rep x 236 kg

1 x 10 rep x 261 kg

1 x 10 rep x 266 kg (NY PR) :crazy_pilot:

Kørte rigtig godt idag, kune tydelig mærke jeg havde tidlig PW igår, så benene havde fået længere pause end normalt.. !! Så hvis ikke det var fordi jeg kun smider 5 kg på for hver gang, kunne jeg sagtens have kørt lidt tungere...

45 grader leg press - bred fodstilling:

2 x 12 rep x 136 kg

Hack squat:

1 x 10 rep x mig

Min dråbe var øm og Norah lænd det samme... så vi droppede øvelsen og tog i stedet lidt andet...

Split-squat i smith:

2 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 35 kg

Mave på mavebænk:

2 x 10 rep x mig + 12 kg

Styrketræningstid: 1 time 30 minutter

Efter en lille pause, hvor kroppen fik lidt protein og vi sad en flok tøser og hyggesnakkede var vi klar til lidt kredsløbstræning...

Cardio:

20 min på ArcTrainer

Rigtig god træning... Og meget dejligt at have Norah med igen... ! Har dog mine betænkeligheder... Norah mener sagtens vi kan træne 5 dage i streg nu her :crazy: Det sku da klart hun kan holde til det, nu hvor hun har feset den af i en uge... Måske hun lige glemmer jeg faktisk har trænet imens :nonono::laugh:

Ellers blev der som sædvanlig taget billeder...og idag havde Norah lyd på kameraet, først sagde den et almindelig fotolyd efterfulgt af et langt stønnen :blink: Fanme svært at tage særlig seriøst :laugh:

Eftermiddagstræning:

50 min PW fra kl. 17.45

Jeg nåede lige at fange 1 times tørvejr... Så det var meget heldigt, for det er godt nok vådt i Odense idag...

I aften skal jeg en ud og spise med OBBC's receptionist Nina.. Hvorefter det nok ender med en bytur, hvor jeg vil drikke mig fuld i cola ligth :yo:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Norah havde så svært ved at undvære mig, at vi måtte mødes kl 8 til morgentræning af ben og mave :cooldance: Men jeg vågnede alligevel kl. 6.30 og kunne ikke sove mere, så ingen problemer der... Nåede at få fyldt en del mad i systemet inden (hele 2 portioner) :4mewantfood:

UHHHH JA hvor jeg havde SAVNET DIG post-15504-1183217991.gif

Rigtig god træning... Og meget dejligt at have Norah med igen... ! Har dog mine betænkeligheder... Norah mener sagtens vi kan træne 5 dage i streg nu her :crazy: Det sku da klart hun kan holde til det, nu hvor hun har feset den af i en uge... Måske hun lige glemmer jeg faktisk har trænet imens :nonono::laugh:
Trænet er vist så meget sagt hvis vi snakker de store muskelgrupper!!!

... er dog ikke i tvivl om at du har fået trænet :blahblah: på trods af at jeg ikke har været til stede!!!

Men bare rolig --> du skal nok klare det :wink:

Ellers blev der som sædvanlig taget billeder...og idag havde Norah lyd på kameraet, først sagde den et almindelig fotolyd efterfulgt af et langt stønnen :blink: Fanme svært at tage særlig seriøst :laugh:

... jeg kunne da godt tage det seriøst!! Men det var så tilgengæld riiiiiiiiiiiiiiiimeligt svært ikke at grine over dig :innocent:

Dagens FOTOopdatering på JELLO GIRL

... lad os starte med alt det løse på maven! (dog ikke så løst længere som det har været!)

30.juni_nita3.jpg30.juni_nita4.jpg

Og så det løse på ryggen som er en ny ting :w00t:

(hhv. ned ryg (lænd) og over skulderblad)

30.juni_nita5.jpg30.juni_nita6.jpg

Og så Nita's dejlige bløde numse :wub:

30.juni_nita7.jpg

... og dog - for den er nu meget fast under andre omstændigheder :4thumbup: samt hendes trisser og skulder så småt begynder at kigge gennem spæklaget :wink:

30.juni_nita1.jpg30.juni_nita2.jpg

NIIIIIIIIIICEEEEE (som Borat ville sige det :tongue4: )

Link to comment
Share on other sites

... jeg kunne da godt tage det seriøst!! Men det var så tilgengæld riiiiiiiiiiiiiiiimeligt svært ikke at grine over dig :innocent:

Hmm.. Lidt ansigts grimasser burde du kunne klare.. Jeg kan jo ikke sidde og ligne en udstillingsdukke konstant :laugh:

Det ser ud til at gå fint nok fremad på trods af al den kæwen i fyrer af :tongue: :4thumbup:

Snakker vi :unsure:

Ej, der er noget du har misforstået :nonono:

Det er da også kun fordi hun holder kosten i kort snor....

Er frandsbrød og karameller på job også at holde kosten i kort snor :unsure:

Og nu vil jeg smutte ned i byen og spise noget MEGET usundt mad :4mewantfood: Skal jo have en grundt til at holde diæten igen imorgen :laugh:

Kram til begge dejlige jer

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 1/7-07

Jeg havde en rigtig hyggelig aften sammen med Nina igår, hvor vi fik god mad :bigsmile: Jeg kom derfor også lidt senere i seng end normalt, hvilket bivirekde jeg sov til kl 10.15, så min morgen PW blev lidt senere end normalt og mit ellers normale indtag på 1800 kcal blev reduceret til 1400 kcal :blush:

Formiddagstræning:

60 min PW fra kl. 10.30

Eftermiddagstræning:

Jeg ville egentlig have kørt lidt cardio inden jeg skulle mødes med Norah, men Falck manden :wub: sad i receptionen, så jeg kom ik meget virdere end til at sidde og snakke... Hurtigt fik kragen og Norah også plantet sig, så standarden for træningen var allerede lag på forhånd... !! 30 min forsinkelse fik norah og jeg dog lettet røven ind til skulder og triceps træning :yo:

Jeg har haft en øm muskelknude i venstre side af ryggen siden jeg vågnede.. så hele træningen er kørt med lettere kilo end normalt...

DB lateral raise:

2 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 5 rep x 2 @ 10 kg

Og så begyndte det så småt at gå galt for os... Godt nok har vi haft useriøse træninger, men den idag har slået ALT... Kan fortælle at Norah på et tidspunkt sad på Kragens ryg mens han rendte rundt i hele OBBC :crazy::laugh: Så ja, selv Kragen kan være useriøs... !!

DB skulderpres:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

Kragen forlod den ellers så hyggeligt stemning og Norah og jeg fortsatte samme useriøse stil :innocent: Der var ikke de emner der ikke var oppe og vende :nonono:

Bagskuldermaskine:

1 x 8 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Supersættet med:

Maskin lateral raise:

1 x 8 rep x 40 Ib

1 x 8 rep x 45 Ib

DB lying triceps pull-over:

3 x 8 rep x 18 kg

Midt i pull-down kom Stine (fuglskær) forbi... og så skal jeg ellers love for der blev tøsesludret... !! Satser meget på at Stine både begynder at føre logbog igen og er med på fællestræning imorgen :4thumbup: Så vi kan få snakket lidt mere om svedige nosser :tongue:

Kabel push-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Arm extension:

1 x 10 rep x 37,5 kg

1 x 8 rep x 50 kg

1 x 6 rep x 50 kg

Træningstid: 1 time 45 min

Egentlig utroligt vi fik klarede alt det på så kort tid... for må ærlig indrømme vi ik lavede meget andet end at snakke...

Norah og jeg gik troligt op til hver vores Arctrainer... Hvor vi så igen efter ca. 3 min stoppede, da vi simpelthen var for useriøse... Så tiden blev i stedet brugt på at tage MEGET useriøse billeder og ligge flad af grin... Sad endda og grine på vej hjem i bilen :laugh: Og om ik andet, så gik min ømhed i ryggen faktisk også væk af det... !!

Jeg har kun en ting at sige... Sådanne trænigner skal der sku også være plads til :tongue:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Og så begyndte det så småt at gå galt for os... Godt nok har vi haft useriøse træninger, men den idag har slået ALT... Kan fortælle at Norah på et tidspunkt sad på Kragens ryg mens han rendte rundt i hele OBBC :crazy::laugh: Så ja, selv Kragen kan være useriøs... !!

Kun i de korte pauser mellem sæt :wink::tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

HEYYYY DU!!!

Synes du virkelig vi var så useriøse?? :laugh:

Vi fik da lavet ALT vi skulle!!

... Kragen lagde lige beslag på mig :innocent: men nu har jeg pause så vil jeg lige poste dagens billeder *(eller rettere NOGEN AF DEM!!!)

GODT SÅ...

Lidt triceps pullover - mig og NITA gør ALT SAMMEN helst så tæt på hinanden som muligt :tongue:

1.juli_benflet.jpg1.juli_nita1.jpg

Og i dag måtte vi kigge efter nye steder med løst fedt eller mangel på samme :laugh:

Alt vores :blahblah: træning giver nu udslag i aktivt fedt over kæben ... mens det er mere suspekt hvorfor huden på hånden er løst :unsure:

1.juli_nita2.jpg1.juli_nita3.jpg

Øreflipperne og ørets kant er sgu ikke super aktiv endnu - det samme gælder skinnebenet :mad

1.juli_nita4.jpg1.juli_nita5.jpg

Fedtet over Knæet begynder at give sig ... i hvert tilfælde hvis man hiver længe nok :4thumbup:

1.juli_nita6.jpg

Nita kan både spise riskiks og strække ud på samme tid :cool:

1.juli_nita7.jpg1.juli_nita8.jpg

... og lidt GOD OVERARM :4flex:

1.juli_nita9.jpg

Link to comment
Share on other sites

... og eftersom Nita er singel går UFATTELIGT MEGET af vores tid med en del useriøse ting :rofl2: :rofl2:

1.juli_nita11.jpg

TAKKER for den bedste træning EVER - SWEETY :wub: nøøøøøøøøøøøøj hvor var det skønt at grine så meget i dag :w00t:

SES FRISK FRÆK OG KÆK i morgen....

Link to comment
Share on other sites

... og eftersom Nita er singel går UFATTELIGT MEGET af vores tid med en del useriøse ting :rofl2: :rofl2:

1.juli_nita11.jpg

TAKKER for den bedste træning EVER - SWEETY :wub: nøøøøøøøøøøøøj hvor var det skønt at grine så meget i dag :w00t:

SES FRISK FRÆK OG KÆK i morgen....

Jeg kan slet ik lade være med at grine når jeg ser det billede.... Ej, hvor havde vi det sjovt da det skulle tages... Tror bare desværre man skulle have være der for at se det sjove i det :blush:

Ses i eftermiddag til endnu en hygsom træning :laugh:

I er jo ikke raske!!! :blink:

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

...men tak for dyb og seriøs snak om vigtige emner idag!! :4smartass:

Vi fejler da ikke noget :nonono::laugh:

Selv tak for en super seriøs kvindesnak :4whistling:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita.

Sikke da en log at komme ind og kigge på nu hvor jeg har været lidt fraværende den seneste tid :laugh::laugh: I hygger jer, ingen tvivl om det :laugh::bigsmile:

Det er sq crazy med den løse hud :crazy: Den ser dog ik særlig løs ud på de andre billeder :wink:

Nu håber jeg oxo snart jeg kan komme igang igen og give den gas :weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share