Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ihhh Anita, jeg kan kun sige WOW - det ser super godt ud! :4thumbup: (men det nævnte jeg vist også tidligere i dag :wink:)

Det er altså vildt motiverende at følge med i din transformation :bigsmile: Og sikke en booty :slut:

Hejsa Anna 0012.gif

Og endnu en gang siger jeg mange tak for de rosende ord :bigsmile:

Jeg er glad for hvis det kan virke motiverende at følge med... Så klem du bare ballerne i og fortsæt dit indtil nu flotte vægttab :superman:

KnuZ Nita

Fuuuuuckkkkk :tongue4: Du blir' såååå vild :smilerock:

M :elvis:

Hejsa Maria zarbi-9782.gif

Og endnu en gang --> MANGE tak.. !!

Hvis du fortsætter i samme gode stil, som du har gjort de sidste uger, så bliver du også alt for VILD OB_MAK~1.GIF

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Midtvejs opdatering

Lige pt går jeg og vakler meget med hensyn til at stille op til Miss fitness :blush: , jeg må ærlig indrømme lysten ikke er så stor og jeg har nogle andre konkurencer i tankerne, som jeg meget hellere vil, jeg håber lidt ferien kan give lidt afklaring på det område, så jeg ved om jeg skal gøre alvor af miss fitness eller ej, men kommer lysten ikke, så vil jeg heller ikke bruge min tid på det.

/Anita

Hvad afholder dig fra at stille op? og må man høre hvilken andre konkurrencer du har i tankerne?

Din form ser jo super flot ud : :w00t: Det vil være ærgeligt ikke at bruge den i en konkurrence, ikke at der er noget galt i at være i form bare for at være i form.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kigger med fra sidelinjen og betragter betaget den fine form! :smile:

Mange tak og du skal være mere end velkommen :bigsmile:

Blæret mavemuller..... dirol.gif

Er det ikke underligt at se dig selv sådan..? tror jeg ville blive helt høj af det.. *LOL* :laugh:

-Nille

Tak Nille... Hehe.. jo det er lidt underligt, men nu er det jo ikke kommet fra den ene dag til den anden, det er jo en stille og rolig udvikling fra januar hvor jeg startede diæt :blush: Må dog indrømme der bliver brugt lidt tid foran spejlet hver dag :slut:

Det begynder sgu at se rigtig godt ud Anita..! :4thumbup: Sådan!

Tak Anders :flowers:

Er også selv tilfreds med den nuværende form... !! NU skal de sidste 4-5 kg bare smides også :superman:

Hvad afholder dig fra at stille op? og må man høre hvilken andre konkurrencer du har i tankerne?

Din form ser jo super flot ud : :w00t: Det vil være ærgeligt ikke at bruge den i en konkurrence, ikke at der er noget galt i at være i form bare for at være i form.. :tongue:

Nu er situationen jo ikke den at jeg slet ikke stiller op, har hele tiden haft DM som min primære konkurence.. !! Miss fitnes har så være som en sekundær mulighed hvis jeg følte for at holde formen. Jeg vil meget gerne holde formen og stille op til mere end DM, men synes bare ikke lysten til at stille op til Miss fitness er der lige pt. Hvad jeg ellers har i tankerne må du vente med at høre om, da det slet ikke ligger fast endnu og kommer meget an på hvordan formen bliver til DM, hvis formen er dårlig til DM, er der jo ingen grund til at holde den ved lige.. !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 14/7-07

Min krop er sku lidt sær for tiden... Tror jeg går med lidt små sygdom i kroppen... Havde igen en træning hvor jeg fik det små underligt efter tunge løft, og min appetit har været meget lille, normalt nyder jeg at kunne spise lidt mere på min spisedag, men idag nyder jeg at kunne lade være med at spise særlig meget, selv efter 10 stk slik måtte jeg pakke det væk :blink: fik bare kvalme af det.. !!

Men mon ik det bliver fundet frem i løbet af aftenen :wink:

Morgentræning:

62 min PW fra kl 10

Middagstræning:

Norah og jeg ku ikke helt blive enige om hvornår vi skulle træne, jeg ville gerne have det overstået i den fart, så jeg kunne holde fri sidst på dagen, hvorimod Norah gerne ville slappe af og hvile ud inden --> så vi tog alene træninger idag.. Jeg tror også det var en god beslutning, for jeg havde en af de dage, hvor det bare skulle overståes og hvor jeg i det hele taget ik var særlig socialt anlagt :blush:

Der var primært tung ryg på programmet og som sekundær lidt triceps, bryst og skulder... tog lidt for det hele i supersætte og havde en meget intensiv træning på 1 time og 15 min :4thumbup:

DB one arm row:

1 x 10 rep x 28 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 34 kg

Supersættet med:

Dips:

1 x 16 rep x mig (NY PR)

3 x 10 rep x mig

OH chins:

2 x 4 rep x mig

Supersættet med:

Arm extension:

3 x 10 rep x 50 kg

One arm row havde taget alt styrke, så var kun med nød og næppe jeg ku lave de 4 chins :blush:

DB incline bænk:

3 x 10 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

Dårlig ide at smadre triceps før skulder og bryst :nonono: men fik da chokket kroppen :laugh:

DB arnold press:

3 x 10 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

Mave tam tam:

3 x 15 rep x mig

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Supersættet med:

Rygposering:

3 x 2 min

Tid: 1 time 15 min

Eftermiddagstræning:

45 min PW fra kl. 15.40

Eftermiddagen er blevet brugt på at lege handy kvinde :4thumbup: Så nu er der også kommet patiender op i hele hytten :w00t: I aften skal der bare slappes af, trænger til at koble helt fra... !!!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey smukke

... vores date begynder først i morgen aften kl 18 i Biocity på Banegården!!

Foto med Anders er udsat da han gerne vil til Ørbæk marked med sine forældre :tongue:

KNUS

Det en aftale...

Glæder mig til en super nice biograftur med jer to smukke mennesker... Nøj hvor skal vi bare hygge os med gulerødder, nødder og ligth sodavand :laugh:

Vi ses smukke

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 14/7-07

Min krop er sku lidt sær for tiden... Tror jeg går med lidt små sygdom i kroppen... Havde igen en træning hvor jeg fik det små underligt efter tunge løft, og min appetit har været meget lille, normalt nyder jeg at kunne spise lidt mere på min spisedag, men idag nyder jeg at kunne lade være med at spise særlig meget, selv efter 10 stk slik måtte jeg pakke det væk :blink: fik bare kvalme af det.. !!

Du er ikke gravid vel??? :laugh:

Norah og jeg ku ikke helt blive enige om hvornår vi skulle træne....

Jeg var nu meget enig... tror der var en person som var lidt distraheret igår og ikke rigtigt hørte efter til sidst :innocent::wink::cool:

God bedring med dig og ps. jeg snacker altså ikke gulerødder i bio ... det må sgu da være mere irriterende for sidenmanden end popcorn :cry:

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke gravid vel??? :laugh:

Ha ha... Nej det vil jeg sku ik håbe :laugh:

Har dog fået spist alt mit slik i løbet at dagen alligevel... !!

Jeg var nu meget enig... tror der var en person som var lidt distraheret igår og ikke rigtigt hørte efter til sidst :innocent::wink::cool:

Jeg var vist meget distraheret... Men kan da huske vi havde aftalt kl 13, og da du så begyndte at rykke den til kl 14 sagde jeg, vi sms'er lige imorgen og ser om ik vi kan nå det før... :tongue:

Men næste gang skal du bare huske du ik skal aftale noget med mig midt i jeg sidder og snakker med en lækker haps :wub:

God bedring med dig og ps. jeg snacker altså ikke gulerødder i bio ... det må sgu da være mere irriterende for sidenmanden end popcorn :cry:

Hehe... Jeg har nu heller ik tænkt mig at spise gulerødder, kan vist godt finde noget andet, der både er sundt, smager bedre og larme mindre :bigsmile:

Vi ses imorgen smukke

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 15/7-07

Som skrevet igår, fik jeg det ret skide af de få stykker slik jeg fik spist.. !! Så dagen endte med at være en normal diætdag, hvor jeg fordelt ud over hele dagen fik lidt slik, halvdelen af slikket fik jeg dog hjælp til at få spist :blush:

Vægten her til morgen var så også kun øget med 100g, hvilket passer meget godt med mængden af ekstra kalorier igår.. !!

Jeg sov noget i stil med 10 timer igen i nat, men tror så også snart jeg er ved at have udsovet og kroppen begynder så småt at føles lidt frisk igen... Grundet jeg først stod op kl. 10.30, droppede jeg min morgen pw, da jeg var ved at dø af sult.. !! I stedet tog jeg en lang tur omkring over middag :superman:

Middagstræning:

75 min PW fra kl. 11.45

Ud over en gåtur ned for at handle ind senere, bliver det ikke til mere træning idag, men med den rolige spisedag jeg havde igår, er det vist heller ikke spor nødvendigt.. !!

I aften skal jeg i biografen og se Harry Potter med Norah og Christian, hvilket jeg glæder mig til :w00t:

Fra og med imorgen skal jeg være seriøs og må derfor hellere få stil vækkeuret, så jeg ik igen sover til 10-11 tiden :laugh: Skuller gerne have gang i noget morgen posering, og det spiller ikke hvis jeg står for sent op, der er jo grænser for hvor lang tid kroppen kan gå uden at få mad :blush:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

... skal til at være seriøs???? :blink:

Det har du da været længe :4thumbup:

Det er velfortjent du får slappet af denne weekend og måske også lidt de næste par dage... så nyd det bare!!

Det VIGTIGSTE lige nu er.. at jeg forbliver mere cut end dig.. og med den fart du har på dit vægttab, må jeg jo til at være seriøs og løbe dobbelt så stærkt :laugh::laugh:

Ej, du har sku ret, men når jeg skriver jeg vil være seriøs, drejer det sig om poseringstræning, vil gerne give den gaz i min ferie, så jeg kan tage det lidt med ro når arbejdet begynder igen.. !!!

Ses om 1 time...

Link to comment
Share on other sites

SÅ er der næsten 4 GB på disken til i morgen SWEETY :wink:

Har dog ingen ide om det er skidt og lååårt du har fået eller det er godt!!

Hvis det er helt gaaaaal så fylder vi bare noget nyt gejl på :cheer:

OG TAK FORDI DU VILLE MED PÅ TREKANT HER TIL AFTEN :boobs::tonguew:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

SÅ er der næsten 4 GB på disken til i morgen SWEETY :wink:

Har dog ingen ide om det er skidt og lååårt du har fået eller det er godt!!

Hvis det er helt gaaaaal så fylder vi bare noget nyt gejl på :cheer:

Det lyder dejligt :cheer:

.. og viser det sig at være noget lort, så får du skylden for et lavt vægttab (pga. dårlig PW flow) :laugh:

OG TAK FORDI DU VILLE MED PÅ TREKANT HER TIL AFTEN :boobs::tonguew:

Det er da mig der takker... Yderst hyggeligt... !!!

... Og jeg takker også for tøjet, har siddet med næsen nede i hele posen og kigget... får dog først prøvet det imorgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 16/7-07

Jeg skulle have en håndværker ud og ordne en ødelagt hængsel.... havde så ik lige regnet med han ville ringe kl 7.30 og sige jeg er der om 3 min :blink:

De sidste træninger har været lidt halvhjertet, men trods det har jeg haft de sygeste DOMS bagefter :crazy: Egentlig underligt, da jeg har vænnet mig til programmet og ik burde blive øm at de 2 sølle træninger :nonono:

Vægten var stærkt øget her til morgen.. Men mon ikke det skyldes det varme vejr, sidst det blev varmt fik jeg også en masse væske i kroppen.. !!!

Morgentræning:

25 min PW fra kl 8

Jeg skulle have familiebesøg til morgenkaffe, så tog mine gåben ned forbi bageren :4mewantfood:

Middagstræning:

38 min PW fra kl 13.15

Eftermiddagstræning:

Jeg startede med lidt cardio, før jeg sku mødes med Norah, men hun blev forhindret og jeg måtte derfor klare mig helt alene :cry3: havde ellers glædet mig til fællestræning, da vi jo slet ik fik trænet sammen i weekenden :nonono: Men heldigivs var der så en masse dejlige mennesker jeg kunne sludre lidt med; Kragefar, Falckmanden, Morten og Christian/Pau.. Jeg fik dog skubbet det meste af snakkeriet til efter træning :bigsmile:

Der er gået lidt ged i mit program, har jo ikke haft Norah til at styre det de sidste gange, så skulle vist ikke have trænet triceps i lørdags, da det var på programmet idag :laugh: Så for at rette op på det, tog jeg en ren skulder dag, og nu hvor jeg ik ku træne triceps (da jeg havde den på i lørdags), tog jeg i stedet lidt læg og mave.. !! Må vist hellere få skrevet det nye program ned, så jeg ved hvad jeg skal træne, hvis Norah ikke er der.. !!

Cardio:

30 min på ArcTrainer fra kl. 15.20 (puls 150-160 og 400 kcal)

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

2 x 10 rep x 2 @ 7 kg

2 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

DB skulderpres:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

Skulderen er stadigvæk ik glad for skulderpres :dry:

To yngre drenge begyndte at stille mig en million sprøgsmål, hvor af nogle af de sjoveste var:

1) Er det din rekort bog (det var så min træningsbog)

2) Tjener du mange penge på det (at stille op til konkurence)

3) Nu hvor du er kemiingeniør, burde du så ik være større.. så kan du jo selv lave dit eget doping :blink:

Og sådan blev de ved... Da Karen Louise kom hen ved siden af, gik de helt i koma, nu var vi jo to konkurencepiger ved siden af hinanden... Fanme godt Norah ik også var der, så var de da faldet bagover :laugh:

BB uprigth row:

1 x 12 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 25 kg

2 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskinen:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 10 rep x 25 kg

Siddende læg i David:

2 x 20 rep x 20 kg

2 x 15 rep x 35 kg

2 x 10 rep x 45 kg

Ville have taget 10 sæt, men min læg var øm og krampende allerede ved første sæt.. Så det må vente til en anden dag... Resten af træningen rystede mine ben også total uhæmmet, så de havde vist fået det de skulle have...

DB UH front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

2 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Supersættet med:

Mave på bold:

4 x 12 rep x mig

Styrketræningstid: 1 time 20 min

Efterfulgt af 45 min snakken :blahblah: med drengene, mens jeg fik drukket min shake og spist mine riskager :4mewantfood:

Resten af dagen står på 100% afslapning...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

UHHHHHHHH....

... så kan vi måske træne triceps sammen i morgen :w00t:

Havde faktisk tænkt på at jeg heller måtte få skrevet programmet ned et par uger frem, hvis jeg atter en dag bliver opholdt på arbejde :wink:

Program følger....

Det kan du tro vi kan....

Og ja tak til programmet - for når du fortæller mig det, så fiser det ind af det ene øre og lige ud af det andet øre, mens jeg tænker --> du behøver ikke lytte efter Anita, det har Norah styr på :innocent:

Glæder mig til at træne med dig igen imorgen... Jeg går ud fra det hedder kl 16, med mindre jeg hører andet fra dig..

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

ÅHHHHHHHHHH det bliver nice med triceps træning i morgen ... det var jo sjovt nok det som jeg var mest ked af at misse i dag :innocent:

Ang. træning i morgen så sender jeg lige en sms!! Håber på at kunne gå så jeg er i OBBC i morgen omkring kl 15... specielt eftersom min dag i dag var det længere :smile:

Træningsplan uge 29

T: Ben - triceps - Mave / + moderat kredsløb

O: Bryst - Biceps - Læg / + interval

T: FRI

F: Ben - Skulder - Mave / + moderat kredsløb

L: Ryg - Bryst - Triceps - Læg / + interval

S: FRI

Træningsplan uge 30

M: Ben - Skulder - Læg - Mave / + moderat kredsløb

T: Bryst - Biceps - Læg / + interval

O: FRI

T: Ben - Triceps - Mave / + moderat kredsløb

F: (skal træne Maria så vi rykker lidt rundt og så får du for en gangs skyld fredags fri :wink: )

L: Ryg - Bryst - Biceps - Læg / + interval

S: FRI

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 17/7-07

Jeg ville have været tidlig oppe idag... men efter en meget urolig nat med stor set ingen søvn, valgte jeg at sove igennem..

Tiden inden træning blev brugt på at stege 3 kg frikaeller :bigsmile: må dog erkende at 3 kg nok er lidt mere end jeg lige pt havde regnet med på forhånd :laugh: måtte i hver fald dele portionen op i to skåle undervejs, da det på ingen måder kunne være i 1 skål :innocent:

Morgentræning:

47 min PW fra kl. 10.10

Jeg tog en kort tur, da min krop var ved at være godt sulten pga jeg sov så længe..

Eftermiddagstræning:

Jeg nåede lige at kører lidt dødløft og posering, før Norah ankom fra arbejde, til en omgang ben, triceps og :blahblah:

BB bulgarisk dødløft:

2 x 8 rep x 60 kg

2 x 8 rep x 65 kg (NY PR)

2 x 8 rep x 60 kg

Posering:

Jeg fik primært øvet lineup mellem dødløft og indtil Norah kom.

Leg extension:

1 x 10 rep x 40 Ib

2 x 10 rep x 50 Ib

2 x 10 rep x 60 Ib

2 x 10 rep x 70 Ib

BB split-squat:

1 x 10 rep x 20 kg

3 x 10 rep x 40 kg

Prone leg curl:

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 65 Ib

Hip adduction:

1 x 12 rep x 90 Ib

1 x 10 rep x 95 Ib

1 x 10 rep x 100 Ib

Supersættet med:

Rotary hip:

2 x 10 rep x 62,5 kg

Seated leg press:

1 x 12 rep x 110 Ib

1 x 12 rep x 150 Ib

1 x 12 rep x 190 Ib

Dips:

3 x 10 rep x mig

Total udsolgt idag...

DB liggende pull-over:

3 x 8 rep x 19 kg

Arm extension:

2 x 10 rep x 50 Ib

Træningstid: 2½ time, hvoraf de 2 timer var med Norah

Dejlig træning, dog snakkede vi nok lidt for meget, men vi har heller ik trænet sammen siden i fredags, så der var en del der lige skulle diskuteres :innocent:

Aftentræning:

52 min PW fra kl 18.20

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lille opdatering

Som nævnt tidliger, var jeg i tvivl om jeg ville satse på Miss fitness konkurencen eller en anden konkurence. Jeg har gået og tænkt meget over det, fået set lidt video/dvd osv. Jeg har stadigvæk ikke den store lyst til at træne op til det, og vælger derfor at droppe det og i stedet koncentrere mig om træningen til DM.

Jeg vil på ingen måder afvise at lysten til Miss fitness i fremtiden, men det bliver ikke i 2007.

Jeg forventer med meget stor sikkerhed at der kommer 1-2 konkurencer mere en DM, men hvilke konkurencer og hvor mange, kommer meget an på form og lyst, og jeg vil derfor ikke lægge mig fast på noget endnu. Skulle jeg til DM kvalificere mig til NM, er den selvfølgelig på tale, ellers er det udenlandske konkurencer.

Når jeg selv ved lidt mere om hvad der skal ske ud over DM, skal jeg nok fortælle mere om det i loggen...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lille opdatering

Som nævnt tidliger, var jeg i tvivl om jeg ville satse på Miss fitness konkurencen eller en anden konkurence. Jeg har gået og tænkt meget over det, fået set lidt video/dvd osv. Jeg har stadigvæk ikke den store lyst til at træne op til det, og vælger derfor at droppe det og i stedet koncentrere mig om træningen til DM.

Jeg vil på ingen måder afvise at lysten til Miss fitness i fremtiden, men det bliver ikke i 2007.

Jeg forventer med meget stor sikkerhed at der kommer 1-2 konkurencer mere en DM, men hvilke konkurencer og hvor mange, kommer meget an på form og lyst, og jeg vil derfor ikke lægge mig fast på noget endnu. Skulle jeg til DM kvalificere mig til NM, er den selvfølgelig på tale, ellers er det udenlandske konkurencer.

Når jeg selv ved lidt mere om hvad der skal ske ud over DM, skal jeg nok fortælle mere om det i loggen...

/Anita

Hvornår er det DM finder sted?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share