Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag d. 9/7-07

Puha det var hårdt at komme op idag.. Skal i biografen med Norah (og Kragen) og se Harry Potter i weekenden, så skal lige have set nr. 3 og 4 inden.. ! Hvilket resulterede i at jeg først kom i seng kl. 23.30 igår... og 5 timers søvn er bare ik nok til mig :blink:

Men ellers var det en okay dag på arbejde... !! Kun den sidste time der var lidt langtrukken :blush: Ser også ud til at arbejdsmængdne kommer til at passe godt med at jeg har ferie fra fredag... !!

Morgentræning:

63 min PW fra kl 5.00

10 min posering i høje hæle kl 6.10

Eftermiddagstræning:

45 min PW kl 15.30

Masser af fart på dagens 2 PW'er.. Hvilket nok skyldes jeg har fået noget nyt musik at gå til og er i super humør for tiden :bigsmile:

God aften på MOL

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 10/7-07

Ikke det helt store at sige til min dag på job... andet end at jeg tæller dage, timer og minutter til min ferie starter på fredag :innocent:

Morgentræning:

64 min PW fra kl 5.20

Kom lidt sent ud af sengen, så droppede min morgenposering... Men fra og med næste uge, er der ingen kære mor uanset om jeg sover for længe eller ej...

Eftermiddagstræning:

Teamede op med Norah tøsen til en omgang ben og let ryg :bigsmile:

BB sumo-dødløft:

2 x 10 rep x 60 kg

2 x 8 rep x 80 kg

Prone leg curl:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 65 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib

1 x 6 rep x 75 Ib --> rep PR

Standing glutes:

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 55 kg

Trippelsættet med:

Hip abduction:

3 x 10 rep x 90 Ib

Trippelsættet med:

OH chins:

2 x 5 rep x mig

Leg extension:

4 x 10 rep x 50 Ib

Supersættet med:

BB box-squat (eksplosivt):

4 x 10 rep x 40 kg

Technogym pull-down:

1 x 15 rep x 35 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Styrketræningstid: 1 time 45 min

Egentlig en god træning, dog blev sulten for stor til sidst, hvilket påvirkede mit ellers gode humør.. ! Tror det skyldes at jeg har fået en shake på arbejde inden jeg tog til træning, hvor jeg normalt får en portion kylling... Så fremover sørger jeg for at få noget ordenligt mad de eftermiddage hvor jeg skal videre til træning...

Aftentræning:

51 min PW fra kl. 18.30

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver alle kvinder altid knotne når de ikke har hældt noget i løgneren et par timer? :crazy:

Hmm... Jeg tror nu ikke det er en generel kvindeting :wink: Det er vel meget normalt det påvirker ens humør hvis man er sulten eller ved at gå sukkerkold :blush:

Link to comment
Share on other sites

For helvede Morten... Du grisser jo min log til med GRILL-PØLSE :tongue:

Tror ik vi ville kunne få samme intensitet i træningen hvis vi carber op på grillpølser ligesom dig :nonono::laugh:

hmmmmmmmmmmmm :unsure:

... hvis jeg carber op på en grill pølse "af den størrelse" :rolleyes: før træning... så tror jeg slet ikke at jeg kan gå op til træning :laugh::laugh: og intensiteten efterfølgende vil vist også være derefter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver alle kvinder altid knotne når de ikke har hældt noget i løgneren et par timer? :crazy:

Jeg bliver altså ikke knot'en når jeg er sulten :unsure: tværtimod ... kan godt lide den tomme fornemmelse og suget i maven :4thumbup:

... min erfaring er nu mere at det er mænd som slet ikke kan hænge sammen (i hvert tilfælde mænd der træner) hvis de ikke får deres mad til tiden!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver altså ikke knot'en når jeg er sulten :unsure: tværtimod ... kan godt lide den tomme fornemmelse og suget i maven :4thumbup:

... min erfaring er nu mere at det er mænd som slet ikke kan hænge sammen (i hvert tilfælde mænd der træner) hvis de ikke får deres mad til tiden!!

Havde du spurgt mig for 2 dage siden, ville jeg have sagt det samme... Men det påvirkede sku mit humør idag, men jeg tror også at det at føle sult er noget man lige skal lære :blush:

Synes til gengæld jeg kan mindes du kan blive lidt kortluntet hvis dit blodsukker bliver for lavt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Havde du spurgt mig for 2 dage siden, ville jeg have sagt det samme... Men det påvirkede sku mit humør idag, men jeg tror også at det at føle sult er noget man lige skal lære :blush:
Synes til gengæld jeg kan mindes du kan blive lidt kortluntet hvis dit blodsukker bliver for lavt :tongue:

Der husker du rigtig min skat ... men det skal godt nok langt ned før det sker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Venze :wub:

Tak for snakken i går. :flowers:

Nu har jeg fået sat alle mine skolepapirer i ringbind. Jeg gjorde som vi snakkede om. Lavede 3 ringbind, hvor de bunker der bare lå og flød, blev sorteret og sat ind, men uden yderligere system i det. Det vil jeg gøre en dag hvor der ikke er 117 andre ting der skal ryddes op i. :tongue: Jeg har nu 24 ringbind fra de 3 år jeg har gået på uddannelsen. :blink: Så 3 ringbind uden den bedste struktur er lige til at overleve. :innocent:

Håber du holder ud på arbejdet. Nu er der jo kun 2 dage til ferien. :4thumbup:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1184170614.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Venze :wub:

Tak for snakken i går. :flowers:

Nu har jeg fået sat alle mine skolepapirer i ringbind. Jeg gjorde som vi snakkede om. Lavede 3 ringbind, hvor de bunker der bare lå og flød, blev sorteret og sat ind, men uden yderligere system i det. Det vil jeg gøre en dag hvor der ikke er 117 andre ting der skal ryddes op i. :tongue: Jeg har nu 24 ringbind fra de 3 år jeg har gået på uddannelsen. :blink: Så 3 ringbind uden den bedste struktur er lige til at overleve. :innocent:

Håber du holder ud på arbejdet. Nu er der jo kun 2 dage til ferien. :4thumbup:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1184170614.gif

Hejsa Pia.. !!

Og selv tak - dejligt du gad underholde mig lidt mens jeg alligevel skulle slå tiden lidt ihjel på arbejde :tongue:

Lyder godt med oprydning/pakning.. Glæder mig rigtig meget til at komme over og se din nye lejlighed :bigsmile:

KnuZ Nita

Onsdag d. 11/7-07

Igen en meget rolig dag, hvor jeg tæller ned til min ferie :blush:

Morgentræning:

38 min PW fra kl. 5.00

10 min posering i høje høle kl. 5.40

Mig og kulde fungerer på ingen måder sammen... og da jeg allerede blev gennemblødt i løbet af de første par minutter, hvor jeg endnu ikke havde fået varme i kroppen.. Afkortede jeg min morgentur... jeg får alligevel ikke noget ud af det når jeg går total sammenkrøllet og klapre tænder :sneaky2: Til gengæld gik poseringen rigtig godt... der er flere og flere ting der begynder at fungere uden at jeg skal tænke for meget over det..

Eftermiddagstræning:

Jeg teamede op med Norah til bryst, biceps, skulder og læg... !! Uden at have aftalt det, var Norah og jeg iført meget ens tøj, bortset fra at farverne på bluse og top var omendt... Så vi matsede rigtig fint :laugh:

OBBC var overfyldt med disko-drenge :dry: Men til gengæld var alle de søde drenge der også... !! og så havde vi også fornemt besøg af JB :4thumbup: som faktisk have iklædt sig samme tøjfarver som Norah og jeg :wub:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

2 x 12 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

DB benchpress:

1 x 12 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

1 x 7 rep x 2 @ 20 kg

God omgang bænk, med super styrke... !!

DB flyes:

1 x 10 rep 2 @ 11 kg

1 x 6 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Jeg mistede total koncentrationen i 2. sæt flyes.. da norah lige ville se mine brystmuskler og derved lige hev ned i blusen på mig... hvilket resulterede i at jeg brød i grin og armene faldt ned på gulvet.... Jeg fik dog givet igen senere... så Norah måtte opgive sine sæt i maskin preacher curl hele 2 gang.. Så nu kan hun ik skælde mig ud over, jeg ik er fokuseret nok :laugh:

DB curl:

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

Supersættet med:

DB incline BP:

2 x 12 rep x 2 @ 13 kg

1 x 10 rep x 2 @ 14 kg

Maskin preacher curl:

1 x 12 rep x 12,5 kg

1 x 10 rep x 12,5 kg

1 x 8 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg

1 x 6 rep x 17,5 kg

Siddende læg i david:

1 x 15 rep x 35 kg

2 x 10 rep x 50 kg

Supersættet med:

2 x 8 rep x 20 kg

Træningstid: ??? nok omkring 1½-2 timer..

Super træning med okay intensitet.. og stadigvæk plads til lidt hygge sludren ind imellem sættene.. !

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Midtvejs opdatering

Jeg har mulighed for at gøre alt det påbegyndte arbejde færdig idag og vælger derfor at gå på ferie kl 14.30 idag, frem for først imorgen som planlangt :cooldance: Hvilket vil sige at der kun er 6 timer til min ferie starter :cheer::cheer:

Samtidig er de første 9 uger af min K-diæt vel overstået og jeg har 10 uger igen.. !! Da jeg er kvinde, vil mit vægttab sandsynligvis snart begyden at stagnere, med mindre jeg ændre på et eller andet. For at komme det i forkøbet, ændres der på mit cardio fra og med feriestart, i første omgang skal jeg ikke lave mere cardio rent tidsmæssigt, men have omlagt noget af mit PW (lavintens) til cardiomaskiner (højintens), dog ikke hverken løb eller cykling, da benene skal være helt friske til bentræningerne. Samtidig bliver der indført fast intervaltræning, så jeg få speedet stofskiftet yderligere ved at få noget anaerob træning.

Kosten bliver der ikke rørt ved endnu, foruden at jeg går ca. 100 kcal ned i de 14 dage hvor jeg har ferie, da jeg ik vil have det samme basisstofskifte når jeg går og feder den der hjemme.

Jeg er så småt begyndt at øve posering om morgnen efter min PW, det vil gør fra nu af og indtil konkurencen, hvor tiden øges jo tættere jeg kommer på konkurencen. I selve ferien, vil jeg bruge ekstra meget tid på det, da jeg lige så godt kan udnytte at jeg har den ekstra tid i overskud.

I ferien skulle jeg også gerne få tid til nogle af alle de praktiske ting, så som at komme forbi skrædder, få lagt prøve farvning osv... !!

Lige pt går jeg og vakler meget med hensyn til at stille op til Miss fitness :blush: , jeg må ærlig indrømme lysten ikke er så stor og jeg har nogle andre konkurencer i tankerne, som jeg meget hellere vil, jeg håber lidt ferien kan give lidt afklaring på det område, så jeg ved om jeg skal gøre alvor af miss fitness eller ej, men kommer lysten ikke, så vil jeg heller ikke bruge min tid på det.

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Midtvejs opdatering

Jeg har mulighed for at gøre alt det påbegyndte arbejde færdig idag og vælger derfor at gå på ferie kl 14.30 idag, frem for først imorgen som planlangt :cooldance: Hvilket vil sige at der kun er 6 timer til min ferie starter :cheer::cheer:

åhhh hvaaaaaddddd!!!!!!!!! Hvor ÜBER FEDT!!!!!!!!!! :4thumbup:

Samtidig er de første 9 uger af min K-diæt vel overstået og jeg har 10 uger igen.. !! Da jeg er kvinde, vil mit vægttab sandsynligvis snart begyden at stagnere, med mindre jeg ændre på et eller andet. For at komme det i forkøbet, ændres der på mit cardio fra og med feriestart, i første omgang skal jeg ikke lave mere cardio rent tidsmæssigt, men have omlagt noget af mit PW (lavintens) til cardiomaskiner (højintens), dog ikke hverken løb eller cykling, da benene skal være helt friske til bentræningerne. Samtidig bliver der indført fast intervaltræning, så jeg få speedet stofskiftet yderligere ved at få noget anaerob træning.

Kosten bliver der ikke rørt ved endnu, foruden at jeg går ca. 100 kcal ned i de 14 dage hvor jeg har ferie, da jeg ik vil have det samme basisstofskifte når jeg går og feder den der hjemme.

Lyder godt Nita - Bliver spændende at se hvordan din krop reagerer :smile:

I ferien skulle jeg også gerne få tid til nogle af alle de praktiske ting, så som at komme forbi skrædder, få lagt prøve farvning osv... !!

Og have lagt makeup!!! :slut: Har ikke fået afklaret om jeg skal have den store farvelade med næste weekend?? Ku' være jeg alligevel skulle dukke op fredag - så vi kan bruge aftenen på at lege med farver... :unsure:kommer selvfølgelig an på om Stella er "klar" til at blive "humpet" :laugh:

Lige pt går jeg og vakler meget med hensyn til at stille op til Miss fitness :blush: , jeg må ærlig indrømme lysten ikke er så stor og jeg har nogle andre konkurencer i tankerne, som jeg meget hellere vil, jeg håber lidt ferien kan give lidt afklaring på det område, så jeg ved om jeg skal gøre alvor af miss fitness eller ej, men kommer lysten ikke, så vil jeg heller ikke bruge min tid på det.

/Anita

Du kender min indstilling Sødde - skal man gøre noget skal man gøre det 100% :superman:

Møs

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

åhhh hvaaaaaddddd!!!!!!!!! Hvor ÜBER FEDT!!!!!!!!!! :4thumbup:

Ja meget.. jeg glæder mig også helt VIIILLD :banana:

Lyder godt Nita - Bliver spændende at se hvordan din krop reagerer :smile:

Ja helt sikkert.. om ik andet kan vi lige så godt sætte det igang nu, så jeg ik ender med at gå i stå...

Og have lagt makeup!!! :slut: Har ikke fået afklaret om jeg skal have den store farvelade med næste weekend?? Ku' være jeg alligevel skulle dukke op fredag - så vi kan bruge aftenen på at lege med farver... :unsure:kommer selvfølgelig an på om Stella er "klar" til at blive "humpet" :laugh:

Hvis ikke Stella i kanen med en hund... Så kunne det da være top nice hvis du kom og lå farve i hele ansigtet på mig :slut:

Så ville du også kunne komme med til fredagstræningen.. !!

Du kender min indstilling Sødde - skal man gøre noget skal man gøre det 100% :superman:

Jeps, og min er akkurat den samme.... !!!

Og jeg gider bestemt heller ikke bruge en masse tid og energi på noget jeg inders inde ikke gider deltage i.... Men min endelige beslutning er ikke helt truffet endnu, giver det lige lidt mere tænketid..

Kan forresten fortælle jeg lige har været til zoneterapi, og det første manden siger efter han have pillet lidt ved mine fødder er; sikke nogle muskuløse fødder du har, det er tydeligt du bruger dem meget :blink::laugh: Jeg troede sku da ik man kunne se/mærke sådan noget på ens fødder :laugh:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12/7-07

Jeg har vist aldrig står tidlig op om sommeren, for det kom i hver fald bag på mig at jeg måtte tænde lyset her til morgen, for at kunne se hvor jeg gik.. og lygtepælene var der synligt lys i da jeg kom ud på min PW :crazy: Troede da først det begyndte at blive små mørkt om morgnen efter sommerferie...

Ellers fik jeg afsluttet alt det jeg var i gang med på job, så jeg kunne gå på ferie idag :4thumbup: Kæft hvor er det tiltrængt...

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 5

10 min posering i høje hæle fra kl. 6.10 :slut:

Iførte mig en ekstra bluse idag :cold:, så nu går jeg med 4 trøjer på :laugh: Kunne til gengæld så også lige med nød og næppe holde varmen... Min posering sad godt i morges og jeg begyndte derfor at øve lidt hvor jeg stiller mig med lukkede øjne og bagefter tjekker min posering med åbne øjne... Og dælme om ik det gik fint :4thumbup: Snart tid til Norah skal tjekke op på det...

Aftentræning:

44 min PW fra kl. 20.40

Igen med mine 4 trøjer og jeg må sige jeg kunne holde varmen mort-de-chaud-987712.gif måtte lyne ned for de to yderste for at kunne holde varmen ud :bigsmile:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lavede du ikke OH-squats på et tidspunkt?? Eller er jeg helt gal på den??

Jo jeg gjorde og var rigtig glad for øvelsen, den er dog ikke på programmet nu her hvor jeg træner mod DM, da jeg holder mig til de øvelser der fungerer godt mht konkurencetræningen.. !!

Men den skal nok komme ind som øvelse igen efter DM :superman:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 9. uges diæt

Mit kalorieindtag har varieret lidt mere denne uge end normalt:

-1 spisedag

-1 dag med et indtag på 1600 kcal, da jeg først stod op kl. 10

-5 dage med en indtag på mellem 1700-1800 kcal

Vægten siger: 58,0 kg --> 57,4 kg = -0,6 kg (total -5,8 kg)

Jeg kom lidt bagud med cardioen i starten af ugen, men fik det indhentet i løbet af ugen... !! Alt i alt går det hele fortsat rigtig godt, jeg synes ikke det er hårdt på nogen måder og styrke/energien er ik præget af diæten endnu.. !!

Ugeopdatering:

PW: 9 timer 56 min --> 75 km

Cardio: 25 min

Posering: 45 min

Total: 12 timer 6 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 586 km

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 13/7-07

Min første fridag blev brugt på at sove længe, da jeg var oppe i lang tid igår for at se harry potter :bigsmile: Dagen brugte jeg på tøjvask, madlavning, en gåtur ned for at handle ind og ellers bare slappe af på sofaen.. !! Morgen PW var droppet til fordel for friske ben til bentræningen.. !! Så mit humør og energi var helt i top da jeg landede i OBBC...

Eftermiddagstræning:

Men blev så hurtigt ramt at en "sygdom" som åbenbart er i omløb i OBBC :blink: Christian lignede noget det var løgn, og jeg selv var helt fra den i starten af træningen, hvorefter Norah tog over og fik det på samme måde.. Alle 3 gik vi med ondt i hoved, efter et løft sortnede det for øjnene og vi var generel ret fraværende :dry:

Nå men dagens ynkeligeheder mundede ud i en ret tam træning, men meget lidt styrke og energi..

Lex extension:

4 x 10 rep x 50 Ib

Supersættet med:

Hip adduction:

2 x 10 rep x 90 Ib

2 x 10 rep x 95 Ib

45 grader leg press:

1 x 12 rep x 86 kg

1 x 12 rep x 136 kg

1 x 10 rep x 161 kg

1 x 10 rep x 186 kg

1 x 10 rep x 211 kg

1 x 10 rep x 236 kg

1 x 8 rep x 261 kg :gal:

1 x 10 rep x 236 kg

2 x 12 rep x 136 kg (bred fodstilling)

Hack squat:

2 x 10 rep x mig

2 x 10 rep x 10 kg

1 bens liggende galileo leg press:

2 x 15 rep x 2. trin

1 bens leg extension:

2 x 10 rep x 20 Ib

Tid: 1 time 30 min :nonono:

Vi fik gennemført og trængte vist begge til weekend.. I aften tager jeg ud og grille med nogle gode venner... eller det vil sige jeg har mit eget mad med og drikker mig fuld i cola ligth :laugh: Glæder mig til at se dem igen, har ik set dem siden jeg var på druk i min 3 ugers diæt pause, hvilket os var den aften jeg faldt af barstolen fordi den gik i svingninger mens jeg lavede akrobatik på den :innocent: Så det gør vist ik noget de ser min ædru i aften :laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Bedre sent end aldrig :innocent:

Fra i onsdags - Nita efterhåden habile skulder :4thumbup:

11.juli_nita.jpg11.juli_nita2.jpg

... og så var der jo i dag - på trods af massiv træthed hos os begge :sleeping: overskud til lidt foto samt en belæring :nono::laugh:

13.juli_nita1.jpg13.juli_nita2.jpg13.juli_nita3.jpg

13.juli_nita4.jpg13.juli_nita5.jpg

Overgangen mellem skulder og arm er blevet markant tydligere i denne uge

13.juli_nita6.jpg13.juli_nita7.jpg

Lægmusklerne begynder så småt at være synlige!!

13.juli_nita8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share