Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

... og eftersom Nita er singel går UFATTELIGT MEGET af vores tid med en del useriøse ting :rofl2: :rofl2:

1.juli_nita11.jpg

"LOL" :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Men pas på , Nita..! Hvis den store fætter skyder dig i ansigtet sker der nok alvorligere ting end et lille piskesmæld :wink::tongue:

Total grineren pic :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Nita.

Sikke da en log at komme ind og kigge på nu hvor jeg har været lidt fraværende den seneste tid :laugh::laugh: I hygger jer, ingen tvivl om det :laugh::bigsmile:

Det er sq crazy med den løse hud :crazy: Den ser dog ik særlig løs ud på de andre billeder :wink:

Nu håber jeg oxo snart jeg kan komme igang igen og give den gas :weight_lift:

Ja der er kommet gang i billed-opdateringen :4thumbup:

Hvis ik man piller, så ser jeg stram ud, men man skal ik røre meget for at finde ud af jeg er blød og væsket de fleste steder... og meget elastisk :laugh:

Håber også snart du er ordentlig på benene igen...

"LOL" :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Men pas på , Nita..! Hvis den store fætter skyder dig i ansigtet sker der nok alvorligere ting end et lille piskesmæld :wink::tongue:

Total grineren pic :4thumbup:

:laugh::laugh::laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2/7-07

Total kedelig dag på job.... !! Jeg har siddet og sumpet en stor del af tiden :dry:

Morgentræning:

63 min PW fra kl 5.00

Eftermiddagstræning:

Ikke ligefrem den bedste dag... !! Træningen var egentlig meget hyggelig, men mit humør og energiniveau var ikke særlig stort... !! Det viste sig dog senere at jeg fik hovedpine og frøs/koldsved, så skal vist pleje mig selv lidt i aften, så det ikke ender ud i sygdom..!!

Heldigvis var Norah i super humør, hvilket gjorde det muligt at gennemføre træningen, trods lysten ik var til det... Dagens program lød på ben, læg og ryg... !

Smidighed:

15 min smidighed indtil Norah kom... Med god underholdning af Morten..

BB bulgarisk dødløft:

4 x 8 rep x 60 kg

Prone leg curl:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib

1 x 5 rep x 75 Ib (NY PR)

1 x 8 rep x 70 Ib

Standing glutes:

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 55 kg

Supersættet med:

OH chins:

2 x 4 rep x mig

Leg extension:

4 x 15 rep x 40 Ib

OH chins:

1 x 4 rep x mig

Technogym pull-down:

1 x 15 rep x 35 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Læg i David:

1 x 15 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 45 kg

2 x 10 rep x 55 kg

Og en masse mislykkedes forsøg på at køre det samme som Norah :nonono: Øv hvor er hun bare overlegen stærk i den øvelse :crazy: Jeg kunne ikke endgang bevæge min fod :laugh:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time 45 min

Cardio:

20 min på ArcTrainer

Er glad for jeg havde Norah ved min side idag, ellers var jeg nok ikke kommet igennem træningen.. !! Jeg har fået fyldt noget tiltrængt mad i kroppen og vil ellers bruge resten af aftenen under min dyne og ellers gå tidlig i seng.. Håber jeg kan sove mig frisk...

Lillebror træner en del i Odense (med landsholdet) - trods han bor i jylland.. og overvejer derfor at flytte til Odense og har så lige spurgt idag om han må bo hos mig indtil han finder noget... Så det ser ud til jeg får ham på besøg fra midten af august.. super hygsomt :bigsmile:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg heller tilføje lidt krydder på din lidt slappe træning i dag søster....

... kan godt være du var træt og ugidelig men du havde da overskud til at teste en kandidat til OBBC's top 10 over de mest sexede træningsmaskiner :slut:

Kandidat til mest sexede træningsøvelse i maskine 1

Lever Kneeling Leg Curl

2.juli_SEXYmachine3.jpg

... og SEX'ET fordi :w00t:

2.juli_SEXYmachine1.jpg2.juli_SEXYmachine2.jpg

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Xtremt cool log og hvor fik jeg et chok da jeg så de nye billeder af dig...det er længe siden jeg har været på MOL og damn det er sket meget siden da....utrolig godt gået!!

cudos herfra hvertfald :4thumbup:

Hejsa Lillen :bigsmile:

Mange tak og velkommen til loggen... !! Jeg har jo også snart smidt 9 kg sammenlagt, så det går da klart den rigtige vej med formen :4thumbup: Og skulle gerne blive endnu bedre når de næste kilo også ryger...

Så må jeg heller tilføje lidt krydder på din lidt slappe træning i dag søster....

... kan godt være du var træt og ugidelig men du havde da overskud til at teste en kandidat til OBBC's top 10 over de mest sexede træningsmaskiner :slut:

Kandidat til mest sexede træningsøvelse i maskine 1

Lever Kneeling Leg Curl

2.juli_SEXYmachine3.jpg

... og SEX'ET fordi :w00t:

2.juli_SEXYmachine1.jpg2.juli_SEXYmachine2.jpg

:tongue:

Jeg er ALTID klar på at teste sexede maskiner :wub: Uanset hvor træt og ugidelig jeg er :w00t:

Dog tror jeg bare jeg har været i madmangel.. for efter jeg fik proppet en masse mad i skuffen, fik jeg det betydeligt bedre.. Var ellers ved at være ret bekymret for om jeg skulle til at være syg... for havde det sku ik alt for godt på vej hjem i bilen :dry:

På onsdag må vi finde nogle sexede mænd der kan hjælpe med at få taget billeder i sexede maskiner :wub: (jeg kan godt allerede nævne nogle kandidater :wink: )

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 3/7-07

Norah kom heldigvis til fornuft, så vi ikke skulle træne 5 dage i streg, hvilket hun jo først havde fået aftalt med sig selv zarbi-9782.gif

Jeg har igen idag haft en dag meget lignende den igår --> kort lunte, halv dårlig humør og kedet mig på job... Humøret blev ikke bedre af at snakke med min mor, hun har fået det rigtig skidt (igen) og var meget ked af det, da hun var blevet nød til at lukke sin frisørsalon idag, da hun ellers vil ende med at blive invalid/lam i sin ene arm pga arbejdslitage... :unhappy::unhappy:

Væsken er så små på vej ud af kroppen, om ik andet så flyver vægten i hver flad nedad... Sammenlignet med de sidste 2 uger hvor vægten mere eller mindre har stået stille pga væskeophobning, ja så har jeg det sidste døgn tabt 800 g :blink: :4thumbup:

Morgentræning:

63 min PW fra kl. 5.20

Eftermiddagstræning:

51 min PW fra kl. 16.10

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 3/7-07

Norah kom heldigvis til fornuft, så vi ikke skulle træne 5 dage i streg, hvilket hun jo først havde fået aftalt med sig selv zarbi-9782.gif

:laugh::laugh:

... JA - jeg har ikke været helt rask de sidste par dage :tease:

Jeg har igen idag haft en dag meget lignende den igår --> kort lunte, halv dårlig humør og kedet mig på job... Humøret blev ikke bedre af at snakke med min mor, hun har fået det rigtig skidt (igen) og var meget ked af det, da hun var blevet nød til at lukke sin frisørsalon idag, da hun ellers vil ende med at blive invalid/lam i sin ene arm pga arbejdslitage... :unhappy::unhappy:
ØV!! :sneaky2:

... som jeg sagde til dig igår så tumlede dine forældre sikkert med nogle ting siden du ikke kunne få fat på dem!!

Vil det sige at din mor sikkert må stoppe nu eller...?

Væsken er så små på vej ud af kroppen, om ik andet så flyver vægten i hver flad nedad... Sammenlignet med de sidste 2 uger hvor vægten mere eller mindre har stået stille pga væskeophobning, ja så har jeg det sidste døgn tabt 800 g :blink: :4thumbup:

Dejligt at du har fået taget hul på bylden igen :4thumbup: nu kan du efterhånden notere dig at det passer godt med stilstand i vægttabet efter 3-4 uger med 1-2 ugers svag nedgang hvorefter det tager fat igen :yahoo:

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAMSER :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah Musen

Vil det sige at din mor sikkert må stoppe nu eller...?

Så vidt jeg kunne forstå på hende, så har hun lukket for altid fra og med idag :blink: Beslutningen blev vist taget i weekenden, så det er lidt pludselig, hun har før fået af vide hun skulle stoppe af sin læge, men fik det så lidt bedre og gik i stedet ned på halv tid.. ! Men denne gang har hun fået besked på at tage lægen alvorlig... !!

Dejligt at du har fået taget hul på bylden igen :4thumbup: nu kan du efterhånden notere dig at det passer godt med stilstand i vægttabet efter 3-4 uger med 1-2 ugers svag nedgang hvorefter det tager fat igen :yahoo:

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAMSER :wub:

Ja det må jeg give dig ret i... !!

Og må også give dig ret i at man taber sig i de uger, selv om vægten står stille :superman: Men det er sku sjovere når vægten også bevæger sig :tongue:

Hey Hoosier

Uuuuhh!! Jeg får helt lyst til at gå på diæt, når jeg ser dine billeder. :slut: :4flex: Men det "må" jeg jo ikke. :blush: Nogen idé om, hvad dine gunz måler? De ser jo kæmpe store ud på nogle af de sidste billeder. :w00t:

Ud fra de billeder du poster, tror jeg vist ik du har behov for at gå på diæt... og dine guns ser nu heller ikke helt bette ud.. !!

Mine måler 32 cm i flexet tilstand :4flex:

Kram Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hey Hoosier

Ud fra de billeder du poster, tror jeg vist ik du har behov for at gå på diæt... og dine guns ser nu heller ikke helt bette ud.. !!

Mine måler 32 cm i flexet tilstand :4flex:

Kram Nita

"Må" heller ikke gå på diæt for tiden, da jeg stille og roligt er ved at arbejde mig op i en højere vægtklasse. Det er dog ikke altid så sjov en fornemmelse at skulle tage på her henover sommeren. :rolleyes:

Du owner mig i hvert fald mht. gunz :4flex: - min højre måler knap 30 cm og den venstre knap 31 cm. De har altid været puny. :blush:

P.S. Din ryg er altså for lækker. :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

"Må" heller ikke gå på diæt for tiden, da jeg stille og roligt er ved at arbejde mig op i en højere vægtklasse. Det er dog ikke altid så sjov en fornemmelse at skulle tage på her henover sommeren. :rolleyes:

Det er aldrig sjovt at skulle tage på, men til gengæld dejligt at kunne spise en masse god mad :4mewantfood:

Du owner mig i hvert fald mht. gunz :4flex: - min højre måler knap 30 cm og den venstre knap 31 cm. De har altid været puny. :blush:

Jeg har altid selv synes mine arme var små, i hver fald i forhold til resten af kroppen. Min trøst har så til gengæld været, at man indenfor bodyfitness ikke behøver store arme - og at det faktisk kan trække ned, hvis armene bliver for store i forhold til kroppen. Men nu hvor jeg stille og rolig får cuttet mormor armene væk, synes jeg til gengæld selv det ser ret fornuftig ud og de synes lige pludselig større :laugh:

P.S. Din ryg er altså for lækker. :tongue4:

Tak skal du have :bigsmile:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 4/7-07

Dagen startede med at jeg hoppede på vægten, havde jo smidt 800 g dagen før, så var lidt spændt på om det fortsatte... men nej, havde taget 400 g på :dry::laugh: I det hele taget svinger min vægt ret meget i de her dage, så vejningen imorgen kan lige så vel give et vægttab på 0 kg, som på 1 kg :laugh: God at spejlet afslører det går den rigtige vej, for vægten er da ikke til at stole på :blush:

I løbet af dagen på arbjede, fik jeg igen mit humør tilbage, efter et par dage hvor jeg har gået og sumpet lidt rundt i min egen lillle verden :4thumbup:

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 5.15

Turen tog lidt længere tid end normalt, da grusstien var oversvømmet nogle steder, så jeg måtte ud i græsset og gå :dry:

Eftermiddagstræning:

Mødtes med Norah til en super hurtig omgang skulder, bryst og biceps inden vi skulle videre til tøsehygge hos Stine (kuldskær). Norah begynder at bære præg af arbejdsstress, hvilket jo er meget normalt den første uge, hvor man skal ind i nye rutiner :smile:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB benchpress:

1 x 12 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

1 x 8 rep x 2 @ 20 kg

God omgang bænk, med super styrke... !!

Jeg ved ik lige hvad der gik galt her, men Norah prøvede på at overtale Christian til at han skulle være min makker fremover, for så kunne vi brokke os sammen :crazy: At hun så også selv går og ynker ind imellem er åbenbart en anden ting :laugh: Dog ville Christian ikke have mig som makker :dry: så Norah slipper ikke sådan lige for mig :tongue:

DB flyes:

2 x 10 rep 2 @ 11 kg

2 x 8 rep x 2 @ 12 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

2 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB curl:

1 x 2 rep x 12 og 14 kg

Øh... undrede mig lidt over højre arm pludselig var så slap, men det viste sig der var uorden i håndvægtene, så jeg stod med en 12 kgs og en 14 kg's håndvægt :blink:

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 8 rep x 2 @ 14 kg

1 x 6 rep x 2 @ 15 kg

Og 13 kg's håndvægten var blevet væk, så måtte i stedet snupper to sæt med 14 kg.. !!

Maskin preacher curl:

1 x 10 rep x 12,5 kg

1 x 8 rep x 15 kg

1 x 7 rep x 17,5 kg

Træningstid: 1 time 15 min

Aftenens cardio/PW blev droppet, da jeg var lidt tidspresset grundet tøseaften.. !! Stine havde inviteret en flok OBBC tøser hjem til sig, hvilket var super hyggeligt og maden var bare super lækker.. !! Da jeg er okay med, mht mit vægttab, tog jeg en lille friaften, hvor jeg i stedet for min kylling fik lidt frugt og kage... !! Skulle helst ikke have fået så mange ekstra kalorier, men fordelingen mellem protein, kulhydrater og fedt, har nok ik været helt som normalt... og vægten var uændret her til morgen..!!

Søde Maria ville ringe til mig igår og høre om alt var vel, eftersom jeg ik var på MSN eller havde fået opdateret log... og samtidig dagene op til havde gået og været i dårlig humør/små syg... !! Min mobol ligger på daværende tidspunkt ude i Stine og Eriks (loonie) køkken og jeg har åbenbart samme mobil som Erik, så da Maria ringer med hemmelig nummer, snupper Erik da lige mobilen - som han tror er sin egen :laugh::laugh: Og sjovt nok fatter ingen af dem noget som helst :rofl2:

Erik kommer efterfølgende ind med min mobil og siger: Øh den har lige ringet, jeg ved ikke hvem det var jeg snakkede med :laugh: men troede det var min egen mobil :laugh: Maria ringede dog igen kort tid efter, ret forvirret :tongue:

Super hyggelig aften, hvor jeg først var hjemme ved mig selv kl 23 :wink:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Søde Maria ville ringe til mig igår og høre om alt var vel, eftersom jeg ik var på MSN eller havde fået opdateret log... og samtidig dagene op til havde gået og været i dårlig humør/små syg... !! Min mobol ligger på daværende tidspunkt ude i Stine og Eriks (loonie) køkken og jeg har åbenbart samme mobil som Erik, så da Maria ringer med hemmelig nummer, snupper Erik da lige mobilen - som han tror er sin egen :laugh::laugh: Og sjovt nok fatter ingen af dem noget som helst :rofl2:

Erik kommer efterfølgende ind med min mobil og siger: Øh den har lige ringet, jeg ved ikke hvem det var jeg snakkede med :laugh: men troede det var min egen mobil :laugh: Maria ringede dog igen kort tid efter, ret forvirret :tongue:

/Anita

:blush: ja da - skulle da lige høre om du var ok :flowers: ok indrømmet blev teeeeemmelig forvirret da jeg spurgte efter dig og han bare sagde "nææ, det er der ikke nogen der hedder" :blink: specielt fordi dit nr. er kodet ind... :blink::laugh:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Vægttabsanalyse

For at overskueliggøre mit vægttab og selv få et overordnet billede af det, har jeg lavet en graf, hvor man kan se dagsmålingerne fra de første 8 uger.

De grå striplet linier viser mine spisedage, hvorved man kan se vægten øges dagen efter.

post-12744-1183633502_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vægttabsanalyse

For at overskueliggøre mit vægttab og selv få et overordnet billede af det, har jeg lavet en graf, hvor man kan se dagsmålingerne fra de første 8 uger.

De grå striplet linier viser mine spisedage, hvorved man kan se vægten øges dagen efter.

post-12744-1183633502_thumb.jpg

Neeeeeeerd!!!!!!! :tease:

:tongue:

Aj, sgu meget sjovt at se det sådan :wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Neeeeeeerd!!!!!!! :tease:

Nu hvor jeg er uddannet ingeniør og alligevel skal være på arbejde, kan jeg jo lige så godt bruge tiden på noget fornuftigt :4smartass::laugh:

Torsdag d. 5/7-07

Lige et stemningsbillede ad dagens madpakke... !! Jeg har normalt alt dagens mad med mig, foruden aftensmad og natmad :4mewantfood: Heldigvis er jeg den eneste der bruger køleskabet på arbejde, og får sjovt nok også fyldt en hel hylde hver morgen :laugh:

post-12744-1183650547_thumb.jpg

Formiddagen gik som et lyn på job idag :4thumbup: men kæft hvor var eftermiddagen lang :dry: Jeg brugte derfor lidt af min flex, så jeg kunne køre hjem allerede kl 15... !!

Humøret var super, lige indtil jeg åbnede postkassen og der lå en regning fra SU styrkelsen på små 10.587 kr :freaked: :freaked: :freaked: Jeg har åbenbart tjent for meget sidste år :sneaky2:

Morgentræning:

64 min PW fra kl. 5.45

Da klokken var hen ad mor midnat før jeg kom i seng, hviket er 2-3 timer senere end normalt, satte jeg uret lidt senere her til morgen....

Eftermiddagstræning:

50 min PW fra kl. 16.30

Super fart på benene... Og nåede turen inden det for alvor begyndte at regne...

Og så også lige et stemningsbillede af min pulverreol som står i køkkenet :laugh: Har også et køkkenskab, hvor divers andre træningsrelaterede ting står... !!

post-12744-1183650676_thumb.jpg

Øverste hylde er protein dessert, som jeg blander med min havregryn hver morgen... Nam nam

Jeg vil i den næste periode poste de opskrifter jeg bruger meget under diæten... med tilhørende billeder :4mewantfood:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Opskrift på

proteinrig isdessert

Dette er klart min favorit diætret, specielt når der er varmt udenfor... !!

Ingredienser:

25 g Nectar proteinpulver

50 g frosne bær (jeg blander normalt skovbær og hindbær)

100 g mælk (jeg bruger skummetmælk)

Det hele blendes sammen til en dejlig isdessert :4mewantfood:

Fordeling:

Pr portion: P=25,3g, K=8,3g, F=0,4g, Total 137,5 kcal

Pr. 100 g: P=14,5g, K=4,7g, F=0,2g, Total 78,6 kcal

%-fordeling: P=74%, K=24%, F=2%

post-12744-1183658614_thumb.jpg

Farven varieres med bærfarven, anvendes der mere mælk bliver det mere milkshake agtig.. !! Man kan selvfølgelig selv variere mængden af protein og kulhydrater ved at ændre på forholdet mellem proteinpulver og bær.. !!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Opskrift på

proteinrig isdessert

Dette er klart min favorit diætret, specielt når der er varmt udenfor... !!

Ingredienser:

25 g Nectar proteinpulver

50 g frosne bær (jeg blander normalt skovbær og hindbær)

100 g mælk (jeg bruger skummetmælk)

Det hele blendes sammen til en dejlig isdessert :4mewantfood:

Fordeling:

Pr portion: P=25,3g, K=8,3g, F=0,4g, Total 137,5 kcal

Pr. 100 g: P=14,5g, K=4,7g, F=0,2g, Total 78,6 kcal

%-fordeling: P=74%, K=24%, F=2%

post-12744-1183658614_thumb.jpg

Farven varieres med bærfarven, anvendes der mere mælk bliver det mere milkshake agtig.. !! Man kan selvfølgelig selv variere mængden af protein og kulhydrater ved at ændre på forholdet mellem proteinpulver og bær.. !!

lyder ret godt, men kan anbefale at prøve at putte soyamælk som er tilsat vanille og så jordbær :4mewantfood:

Hvor mange kcal får du dagligt? og hvor lang skal din vægt ned

Link to comment
Share on other sites

lyder ret godt, men kan anbefale at prøve at putte soyamælk som er tilsat vanille og så jordbær :4mewantfood:

Hvor mange kcal får du dagligt? og hvor lang skal din vægt ned

Tror ikke jeg kan lide soyamælk :innocent: kan kun med nød og næppe få almindelig mælk ned :tongue:

Jeg ligger ik helt fast mht kcal indtag, men forsøger at ramme ca. 1800 kcal dagligt, med en fordeling på omkring 40/40/20.. Derudover har jeg en ugentlig kontrolleret spisedag, det bliver jeg dog ikke ved med helt indtil DM.

Nu har jeg jo ik været cuttet ned før, så vi ved ikke helt hvordan jeg smider fedtet osv... Men et kvalificeret bud vil være at jeg skal ned på omkring 53 kg, hvorefter der kommer en væskeudtømning oveni, så min scenevægt vil nok være omkring 51 kg.

Men nu må vi se.. Det er lidt nemmere at se hvor meget jeg mangler når jeg kommer lidt længere ned i fedt-%.

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 8. uges diæt

Mit kalorieindtag har varieret lidt mere denne uge end normalt:

-1 spisedag

-1 dag med et indtag på 1400 kcal, da jeg først stod op kl. 11.30

-1 dag med et indtag på 1580 kcal + friaften pga. tøsehygge hos Stine

-4 dage med en indtag på mellem 1700-1900 kcal

Vægten siger: 58,5 kg --> 58,0 kg = -0,5 kg (total -5,2 kg)

Det hele kører der ud ad som det skal.... !! Jeg har masser af overskud og føler på ingen måder det er hårdt hverken psykisk eller pysisk....!! 1 uge mere så går jeg på ferie og så skal det hele have et ekstra skub i de 2 uger :4thumbup:

Jeg havde faktisk forventet at min PW/cardio mængde ville være lav i denne uge, da jeg ik helt synes jeg har fået passet det 100%, men jeg har da fået lavet de 10 timer som jeg plejer, så det er vist bare mig der er ved at vende mig til mængderne...

Cardioopdatering:

PW: 9 timer 34 min --> 72 km

Cardio: 40 min

Total: 10 timer 14 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 511 km

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share