Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TID til billedopdatering....

... og KÆFT hvor var du fræk i dag!!! :w00t::laugh:

Var i tvivl om jeg skulle poste dette billed men eftersom du har givet mig frie hænder :innocent: og ikke er blufærdig... WHAT THE HECK :w00t:

Må jeg præsentere ... ABEN NITA :cool:

25.juni_abe2.jpg

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

... og så det mere seriøse og billeder på Nitas form som for hver dag der går bliver bedre og bedre - men som skrevet tidligere så knokler hun FANDME også for det :4flex:

25.juni_nita_ryg1.jpg25.juni_nita_ryg2.jpg

Ses tydeligt på nedenstående hvor godt Nita har formået (på trods af den korte tid hun havde off season) at bygge musklen mellem skuldrene op - tæt på perfekt "munkehætte" :4thumbup: )

25.juni_nita_ryg4.jpg25.juni_nita_ryg5.jpg

Med venlig hilsen

TOMATEN :devil:

For satan Nita , den ryg bliver bare ved med at udvikle sig så flot :tongue4: :4thumbup:

Og "abebilledet" er også sejt :laugh:

Steen

Link to comment
Share on other sites

TID til billedopdatering....

... og KÆFT hvor var du fræk i dag!!! :w00t::laugh:

Var i tvivl om jeg skulle poste dette billed men eftersom du har givet mig frie hænder :innocent: og ikke er blufærdig... WHAT THE HECK :w00t:

Må jeg præsentere ... ABEN NITA :cool:

25.juni_abe2.jpg

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

... og så det mere seriøse og billeder på Nitas form som for hver dag der går bliver bedre og bedre - men som skrevet tidligere så knokler hun FANDME også for det :4flex:

25.juni_nita_ryg1.jpg25.juni_nita_ryg2.jpg

Ses tydeligt på nedenstående hvor godt Nita har formået (på trods af den korte tid hun havde off season) at bygge musklen mellem skuldrene op - tæt på perfekt "munkehætte" :4thumbup: )

25.juni_nita_ryg4.jpg25.juni_nita_ryg5.jpg

Med venlig hilsen

TOMATEN :devil:

Det ser bare rigtig godt ud tøs....flot flot ryg, den bliver flot på scenen det er der ingen tvivl om :superman:

Knus Lene fra BB

Link to comment
Share on other sites

For satan Nita , den ryg bliver bare ved med at udvikle sig så flot :tongue4: :4thumbup:

Og "abebilledet" er også sejt :laugh:

Steen

Tak Steen :blush:

Tror faktisk ik den udvikler sig så meget... tror bare jeg godt og grundig er ved at have fået skrællet en del af mit spæk af :laugh:

Det ser bare rigtig godt ud tøs....flot flot ryg, den bliver flot på scenen det er der ingen tvivl om :superman:

Knus Lene fra BB

Hejsa Lene :w00t:

Og mange tak skal du have... Glæder mig så meget til vi skal op på scenen og give den GAZ... Og fedt vi nok kommer i klasse sammen... !!

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg talt i mobilos med Anita :blahblah::laugh: og jeg er da særdeles varm på en 4-kant med jer tøser til DM. :wub::slut::wink:

:yahoo: Sådan der Bambipige :yo: Har allerede sikret os et 4-sengs værelse istedet for 3 - så det bliver bare så sjaaaawwwttt bortset fra hende den blonde, som garanteret er vrissen indtil hun må spise :laugh:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Ser rigtig godt ud Anita..! :4flex:

Husk at flexe trisserne..! :superman:

Tak Anders.... !! Men nu skal du lige huske, jeg kan da ikke alle ting på en gang :laugh: endnu :laugh:

Ej, jeg har ik den største triceps og samtidig er det et af mine fedtdepot steder og fedtet er MEGET aktiv lige i det område for tiden, så jeg tror slet ik det er muligt for mig at få et fornuftigt flex på billeder af triceps for tiden... Men håber da det bliver bedre når jeg får smidt noget af mormor-arme-fedtet :innocent:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26/6-07

Jeg skulle en tur til Kbh i forbindelse med arbejdet idag.. ! Så det har været en lang dag, hvor jeg enten har siddet og sumpet som chauffør i Golfen eller stået/gået og lyttet på kemiske processer hele dagen :blush:

Samtidig har humøret ikke været det bedste, har haft en af de dage hvor alt og alle gik mig på (heldigvis har aftenens PW tankerne renset).... !!! Så da Norah meldte afbud fra træning pga. eksamenslæsningen, valgte jeg at gøre det samme... !! I stedet fik jeg overarbejdet i 1½ time :4thumbup:

Denne her uge er generelt i arbejdets tegn, da jeg har en kæmpe deadline fredag, så kommer nok også til at overarbejde torsdag og fredag... !! Så det er egentlig meget passende at Norah skal læse til eksamen i lige præcis denne her uge :blush:

Morgentræning:

62 min PW fra kl. 5.00

Aftentræning:

51 min PW fra kl. 18.30

I total regnvejr... ! Nøj hvor er jeg glad for mit regntøj lige i de her dage :laugh:

Senere i aften skal der arbejdes med smidigheden... ! Er ved at være ret træt af at jeg ikke kommer nogen vegne... Lige så fri som jeg får smidigheden trænet op, så bliver jeg stiv igen pga alt den tunge bentræning og PW :dry:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle en tur til Kbh i forbindelse med arbejdet idag.. ! Så det har været en lang dag, hvor jeg enten har siddet og sumpet som chauffør i Golfen eller stået/gået og lyttet på kemiske processer hele dagen :blush:

/Anita

Ahh, så det er der du har gemt dig! :nonono:

Manglede dig jo, så jeg havde nogen at tude til over mine ærgelige knæ :dead_banana::crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, så det er der du har gemt dig! :nonono:

Manglede dig jo, så jeg havde nogen at tude til over mine ærgelige knæ :dead_banana::crybaby:

Ej Morten - Jeg troede faktisk ikke du skulle træne idag :wub:

Det skulle jeg da have vidst, så ku vi ha tudet lidt sammen :laugh:

Vi må tage revance en anden dag :superman:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke dukke :slut:

Er du i OBBC i morgen og hvis ja, hvilken tid?? :smile: Jeg er i Vejle og Kolding, så jeg for at nå træningen overvejer jeg at droppe forbi OBBC på vej retur... Den står på Skulder, biceps & mave + tærskeltræning for mit vedkommende...

Jeg sender lige en sms, når jeg ved om det bliver for sent :4winkkiss:

No -> du bliver ikke spurgt for jeg at du læser til eksamen :wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke dukke :slut:

Er du i OBBC i morgen og hvis ja, hvilken tid?? :smile: Jeg er i Vejle og Kolding, så jeg for at nå træningen overvejer jeg at droppe forbi OBBC på vej retur... Den står på Skulder, biceps & mave + tærskeltræning for mit vedkommende...

Jeg sender lige en sms, når jeg ved om det bliver for sent :4winkkiss:

No -> du bliver ikke spurgt for jeg at du læser til eksamen :wink:

M :elvis:

Hey Maria...

Idag tager jeg den bentræning jeg droppede igår og havde så regnet med at køre dagens træning på fredag.. Men jeg kan da sagtens køre den torsdag i stedet for, hvilket egentlig også er bedre, da jeg ellers får 3 dages træning i streg.. !!

Normalt er jeg der omkring 15.30, men kan altid justere lidt i forhold til mit flex og har selv en god portion cardio jeg skal igennem, da jeg ikke gider alt for meget PW i det møgvejr vi har for tiden.

Jeg regner med at den står på bryst, skulder og læg imorgen og evt. lidt let biceps.

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hey Maria...

Idag tager jeg den bentræning jeg droppede igår og havde så regnet med at køre dagens træning på fredag.. Men jeg kan da sagtens køre den torsdag i stedet for, hvilket egentlig også er bedre, da jeg ellers får 3 dages træning i streg.. !!

Normalt er jeg der omkring 15.30, men kan altid justere lidt i forhold til mit flex og har selv en god portion cardio jeg skal igennem, da jeg ikke gider alt for meget PW i det møgvejr vi har for tiden.

Jeg regner med at den står på bryst, skulder og læg imorgen og evt. lidt let biceps.

Kram Nita

Oki, jeg håber at være færdig i Kolding omkring kl. 14.30.... giver lyd i løbet af dagen :smile:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Oki, jeg håber at være færdig i Kolding omkring kl. 14.30.... giver lyd i løbet af dagen :smile:

M :elvis:

Super... Som jeg skrev i en sms er der jubilæum om eftermiddagen, men jeg kører bare så det passer.. gør mig ikke noget hvis jeg ikke kan deltage i jubilæumet, da det ikke er en fra min afdeling og de samtidig får en helvedes masse god mad og gider ikke pine mig selv ved at sidde og glo på de spiser :tongue:

Kram

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 27/6-07

Har haft en god dag på arbejde.. !! Og faktisk fået styr på alt det jeg skal nå op til weekenden, så imorgen burde jeg kunne færdiggøre det i ro og mag... Dejligt tingene for en gang skyld lykkedes i første forsøg, så jeg slipper for en masse tvungen overarbejde :bigsmile:

Morgentræning:

39 min PW fra kl. 5.10 eau4.gif

Jeg var jo nær druknet i alt det regn... Fik også hurtigt overbevist mig selv om jeg ik gad gå særlig lang tid... Kom i stedet meget tidlig på arbejde :4thumbup:

Eftermiddagstræning:

Norah måtte melde fra pga eksamenslæsnigen, så jeg var overladt til mig selv hsughrun.gif Jeg skulle primært træne ben (baglår/balder) og have lidt let ryg + læg... !! Nu hvor jeg alligevel var alene, kunne jeg jo passende lege med lidt alternative øvelser...!

BB bulgarisk dødløft - fra platform:

2 x 10 rep x 40 kg

2 x 8 rep x 50 kg (NY PR)

2 x 8 rep x 60 kg (NY PR)

Kan mærke min lænd begynder at acceptere øvelsen og jeg kan derfor sætte vægten op.. !! Dog er det ikke en øvelse jeg skal køre hver uge... !

BB split-squat:

4 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

Prone leg curl:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 65 Ib

Dælme lang tid siden jeg har kørt split-squat og i det hele taget haft en stang på nakken... Så var sku lidt ynkelig at se på... Måtte endda tage mine sko af, for at kunne holde balancen :laugh:

OH chins:

2 x 4 rep x mig

Total udsolgt... Overhoved ikke noget styrke.. ! Så det blev kun til 2 sæt...

Hip abduction:

3 x 8 rep x 85 Ib

Supersættet med:

Standing glutes:

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

Siddende læg i david:

2 x 15 rep x 30 kg

2 x 12 rep x 40 kg

2 x 10 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Cardio:

30 min på drømmemaskinen

Skulle ikke nyde noget af det danske vejr, så tog min cardio i OBBC..

Sluttede af med lidt let udstræk og sludren med kragen.. Mens jeg fik spist mine riskager :4mewantfood:

Egentlig en helt okay træning, hvor der også var plads til at snakke lidt... Og eftersom Norah ikke var der, fik jeg også snakket med det modsatte køn idag gfight.gif

Imorgen står den på fællestræning med Maria... og på lørdag er Norah forhåbentlig tilbage igen :wub:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Onsdag d. 27/6-07

Har haft en god dag på arbejde.. !! Og faktisk fået styr på alt det jeg skal nå op til weekenden, så imorgen burde jeg kunne færdiggøre det i ro og mag... Dejligt tingene for en gang skyld lykkedes i første forsøg, så jeg slipper for en masse tvungen overarbejde :bigsmile:

Morgentræning:

39 min PW fra kl. 5.10 eau4.gif

Jeg var jo nær druknet i alt det regn... Fik også hurtigt overbevist mig selv om jeg ik gad gå særlig lang tid... Kom i stedet meget tidlig på arbejde :4thumbup:

Eftermiddagstræning:

Norah måtte melde fra pga eksamenslæsnigen, så jeg var overladt til mig selv hsughrun.gif Jeg skulle primært træne ben (baglår/balder) og have lidt let ryg + læg... !! Nu hvor jeg alligevel var alene, kunne jeg jo passende lege med lidt alternative øvelser...!

BB bulgarisk dødløft - fra platform:

2 x 10 rep x 40 kg

2 x 8 rep x 50 kg (NY PR)

2 x 8 rep x 60 kg (NY PR)

Kan mærke min lænd begynder at acceptere øvelsen og jeg kan derfor sætte vægten op.. !! Dog er det ikke en øvelse jeg skal køre hver uge... !

BB split-squat:

4 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

Prone leg curl:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 65 Ib

Dælme lang tid siden jeg har kørt split-squat og i det hele taget haft en stang på nakken... Så var sku lidt ynkelig at se på... Måtte endda tage mine sko af, for at kunne holde balancen :laugh:

OH chins:

2 x 4 rep x mig

Total udsolgt... Overhoved ikke noget styrke.. ! Så det blev kun til 2 sæt...

Hip abduction:

3 x 8 rep x 85 Ib

Supersættet med:

Standing glutes:

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

Siddende læg i david:

2 x 15 rep x 30 kg

2 x 12 rep x 40 kg

2 x 10 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Cardio:

30 min på drømmemaskinen

Skulle ikke nyde noget af det danske vejr, så tog min cardio i OBBC..

Sluttede af med lidt let udstræk og sludren med kragen.. Mens jeg fik spist mine riskager :4mewantfood:

Egentlig en helt okay træning, hvor der også var plads til at snakke lidt... Og eftersom Norah ikke var der, fik jeg også snakket med det modsatte køn idag gfight.gif

Imorgen står den på fællestræning med Maria... og på lørdag er Norah forhåbentlig tilbage igen :wub:

/Anita

Jeg har tidligere komplimenterede din ret veltrænede mave :tongue: Kom til at tænke på hvordan og hvor meget du træner den?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere komplimenterede din ret veltrænede mave :tongue: Kom til at tænke på hvordan og hvor meget du træner den?

Jeg har aldrig brug særlig meget tid på mavetræning - hvis jeg skal være helt ærlig....

Men har en god basisstyrke fra da jeg var yngre og trænede en del spring og gymnastik... !! Derudover får maven selvfølgelig også en del ud af de tunge basisøvelser (dødløft, squat osv)..

Når jeg kan finde tid til det, kører jeg nogle enkelte sæt enten på bold eller på en alnindelig mave-bænk med vægtskiver som belastning.. !!

Der står mavetræning på programmet, men det sker det bliver droppet pga tidspres :blush:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 27/6-07

Egentlig en helt okay træning, hvor der også var plads til at snakke lidt... Og eftersom Norah ikke var der, fik jeg også snakket med det modsatte køn idag gfight.gif

/Anita

:laugh::laugh: For fanden Anita, hvad er det lige med dig og de mænd.....? post-11838-1182982984.gif

post-11838-1182983050.gif Kram Pia (Bambi)

P.s: Klokken er snart 00.30 og jeg har brugt halvdelen af dagen på at læse til eksamen. Derfor jeg nu er gået i selvsving på MOL. post-11838-1182983021.gif

post-11838-1182983205.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: For fanden Anita, hvad er det lige med dig og de mænd.....? post-11838-1182982984.gif

post-11838-1182983050.gif Kram Pia (Bambi)

:4whistling: :4whistling:

Sjovt nok så er der INGENTING mellem mig og mænd :laugh: Alle dem som er spændende er optaget :dry: og sku der være en enkelt imellem som ik er optaget, så kommer Norah efter mig hvis jeg snakker med dem under træning :laugh:

Så den nye taktik hedder: snak med mændene når Norah ikke er der og skid på om de er optaget eller ej :innocent: :4thumbup: Og når Norah er til stedet er der selvfølgelig slet ik behov for en mand :wub:

Kram :hehe:

Link to comment
Share on other sites

:4whistling: :4whistling:

Sjovt nok så er der INGENTING mellem mig og mænd :laugh: Alle dem som er spændende er optaget :dry: og sku der være en enkelt imellem som ik er optaget, så kommer Norah efter mig hvis jeg snakker med dem under træning :laugh:

Så den nye taktik hedder: snak med mændene når Norah ikke er der og skid på om de er optaget eller ej :innocent: :4thumbup: Og når Norah er til stedet er der selvfølgelig slet ik behov for en mand :wub:

Kram :hehe:

:4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt nok så er der INGENTING mellem mig og mænd :laugh: Alle dem som er spændende er optaget :dry: og sku der være en enkelt imellem som ik er optaget, så kommer Norah efter mig hvis jeg snakker med dem under træning :laugh:

Åååhhh kender det ALT for godt... hvad sker der lige for alle de spændende mænd som er optaget.... SKU DA SNYD......!!!!!! gq.gif

Link to comment
Share on other sites

Åååhhh kender det ALT for godt... hvad sker der lige for alle de spændende mænd som er optaget.... SKU DA SNYD......!!!!!! gq.gif

Ja det sutter røv... Og ikke nok med det, så er deres kærester tit og ofte halvfede og total kedelige :blink: Men alligevel bliver de hos dem, selv om de faktisk synes forholdet er ved at være halvdødt :blush:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28/6-07

Rigtig god dag på arbejde, hvor jeg fik arbejdet lidt over.. !! Samtidig havde en kollega 25 års jubilæum, hvilket vil sige kæmpe god buffe til alle medarbejder om eftermiddagen.. ! Jeg havde passet det ind så min eftermiddags mad blev udskriftet med buffe.. ! Kunne jo sagtens tage lidt magert kød og frugt :4mewantfood:

Morgentræning:

63 min PW fra kl 5.20

Ej hvor var det dejligt igen at komme ud på en normal PW uden regn osv..!! Gik og sang og smilede over hele femøren den første del af turen :laugh: Havde tog nogle tunge ben fra gårsdagens bentræning...

Eftermiddagstræning:

Jeg var ikke særlig frisk da jeg kom ned i OBBC... Manglede seriøs Norah til at peppe mig op... forsøgte at erstatte Norah med Kragen, men han var da mindst lige så gabende og træt som mig selv, så det hjalp ikke rigtigt :laugh:

Det sløsede tempo, gav anledning til snakken med både kragen, Renedrengen, Morten og Falkredderen... Så kombinationen af gode pauser og ekstrem god styrke, gav masser af nye PR's :superman:

Havde ikke helt styr på hvad jeg egentlig skulle træne idag.. det er jo Norahs opgave... men tog skulder, bryst og mave - mener det var det der stod på programmet...

DB lateral raise:

5 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB flad bænk:

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

1 x 8 rep x 2 @ 20 kg

1 x 6 rep x 2 @ 21 kg (NY PR)

DB underhånds front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg (NY PR)

Supersættet med:

DB flyes:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg (NY PR)

DB curl:

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

1 x 6 rep x 2 @ 15 kg

Supersættet med:

Mave på bold:

4 x 10 rep x mig

Styrketræningstid: 1 time 45 min

Cardio:

15 min på ArcTrainer, hvor der var indlagt 6 anaerobe intervaller af 30 sekunders varighed

Egentlig en god træning.. dog var intensiteten ikke så høj som normalt, men fik alligevel rykket rundt på nogle kilo... !!

Fedtforbrændingen er godt i gang på maven og må ærlig indrømme at jeg føler med blød, fed og vabset lige for tiden.. Alt er blødt og kan hives og trækkes i alle retninger :blush: Jeg ved godt det er rigtig gode tegn.. Men synes ik det er fedt at man ligefrem ligner en med bildæk... når man samtidig er ved at få synlige vaskebræt :nonono:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share