Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Lige lidt til ugens plan søde :4winkkiss:

Du skal træne mandag, tirsdag og onsdag ... ikke lave noget torsdag (kun morgen powerwalk) ... fri fredag!!

Fredag eftermiddag maler jeg dig og du tager herefter hjem og slapper af med benene i vejret :smile:

... og lige som du troede at du skulle sove længe lørdag så er min STORSLÅEDE PLAN :lolabove: at du kommer og henter mig seneste kl nul-fem-nul-nul DUT --> og så kører vi til Nyborg og tager morgenbilleder af dig på stranden i minimalt tøj :innocent: (SATSER KRAFTIGT PÅ at vejret er godt lørdag morgen)

Lørdag eftermiddag kommer du så i OBBC og så knipser vi også billeder der under og efter træning

Neutral makeup ala det u havde på igår er påkrævet ... en sort streg over øjenlåget og et par fede lag mascare ... that's it ... så er du good til go!!

Hejsa Smukke :slut:

Det lyder bare rigtig godt det hele :yahoo: og jeg vil hellere end gerne stå tidlig op lørdag for at hygge på stranden med dig :wootdance:

Vi ses senere

Kram Nita

P.S. Jeg frygter den tunge bentræningen idag, da jeg har de ondeste 3. dags DOMS i mine balder/lår :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag d. 30/7-07

Jeg havde en del hovedpine og let kvalme da jeg vånede her til morgen, hvilket nok skyldes jeg er begyndt min prøvevæskeudtømning... Det gik dog over da jeg var midtvejs under min morgen PW, og har ikke mærket noget til det resten af dagen...

Jeg har også fået indsendt min tilmelding til DM idag :bigsmile:

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 5.00

10 min posering fra kl. 6.10

Eftermiddagstræning:

Norah var halvvejs igennem træningen da jeg kom.. Så jeg tog træningen alene, men med lidt snak med Norah mellem sættene... Dagens muskelgrupper var ben, ryg, læg og mave... ikke så sjovt, da jeg har de 3. dags doms i bentøjet :blush:

Leg extension:

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 65 Ib

45 grader leg press: (let)

2 x 15 rep x 136 kg

2 x 12 rep x 161 kg

2 x 12 rep x 186 kg

1 bens leg extension:

1 x 15 rep x 15 Ib

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 12 rep x 25 Ib

1 x 10 rep x 30 Ib

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

Supersættet med:

OH Chins:

4 x 5 rep x mig

Mave på bold:

5 x 10 rep x mig

Supersættet med:

Læg i donkey:

6 x 10 rep x 70 kg

1 x 10 rep x 100 kg

3 x 10 rep x 90 kg

Total diæthjerne... Får sat forkert kilo på, og opdager egentlig først det er lidt smånemt efter 6 sæt :nonono::laugh:

TechnoGym pull-down:

2 x 15 rep x 35 kg

Styrketræningstid: 1 time 45 min

Okay træning... Havde lidt flere kræfter en forventet og humøret var højt... Jeg tog lidt af vægten i de fleste øvelser, men øgede til gengæld mine rep :bigsmile:

Cardio:

35 min på ArcTraineren fra kl 17.30

Roligt tempo udstyret med en bog... maskinen beregnede forbrændingen till 413 kcal....

Idag skal jeg drikke omkring 8 L vand... og jeg er pt tæt på at have drukket 7 L vand :superman: Det er gået lidt nemmere end forventet, så der skulle heller ikke være de store problemer med de 10 L imorgen.. Frygter dog mere de 12-15L jeg skal igennem på onsdag :crazy:

Væske indtaget er også ved at være ret tydelig på kroppen... Jeg ligger ca. 3 kg over min normale vægt og er på ingen måder særlig cuttet at se på :laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mandag d. 30/7-07

Jeg havde en del hovedpine og let kvalme da jeg vånede her til morgen, hvilket nok skyldes jeg er begyndt min prøvevæskeudtømning... Det gik dog over da jeg var midtvejs under min morgen PW, og har ikke mærket noget til det resten af dagen...

Idag skal jeg drikke omkring 8 L vand... og jeg er pt tæt på at have drukket 7 L vand :superman: Det er gået lidt nemmere end forventet, så der skulle heller ikke være de store problemer med de 10 L imorgen.. Frygter dog mere de 12-15L jeg skal igennem på onsdag :crazy:

Væske indtaget er også ved at være ret tydelig på kroppen... Jeg ligger ca. 3 kg over min normale vægt og er på ingen måder særlig cuttet at se på :laugh:

/Anita

Hej håber du har tid til at besvare her i loggen med alle de toiletbesøg :laugh: Jeg undre mig lidt over hvad alt det væske skal gøre godt for, jeg troede det var en metode man havde forladt. Hvad sker der rent fysiologisk?

Der ser jo super godt ud for dig :bigsmile: God tur på stranden lørdag :sun:

Link to comment
Share on other sites

Hej håber du har tid til at besvare her i loggen med alle de toiletbesøg :laugh: Jeg undre mig lidt over hvad alt det væske skal gøre godt for, jeg troede det var en metode man havde forladt. Hvad sker der rent fysiologisk?

Der ser jo super godt ud for dig :bigsmile: God tur på stranden lørdag :sun:

Hejsa...

I stedet for at besvare dit sprøgsmål, vil jeg linke videre til 2 tekster på Norah's hjemmeside, hvor hun lige præcis har forklaret lidt om væskeudtømning...

Væskeudtømning

Mere om væskeudtømning

Håber de to link kan besvare dit spørgsmål..

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7/8-07

Stille og rolig dag på arbejde, hvor tiden mere eller mindre fløj af sted... !! Det har den generelt gjort begge dage i denne uge, så håber bare det blvier ved ugen ud :bigsmile:

Morgentræning:

64 min PW fra kl. 5.05

Jeg var lidt i tidspres, så droppede poseringen, til gengæld skal jeg øve ekstra meget de dage jeg er dehydreret, så det går nok..

Eftermiddagstræning:

Dagens omgang bød på bryst, skulder, biceps og læg... Jeg skruede yderligere op for lidt mere højrep :blush: Der var en del kendte ansigter at snakke med idag, deriblandt Norah og Christian :bigsmile:

DB flad bænk:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

DB flyes:

4 x 10 rep x 2 @ 12 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 15 rep x 2 @ 6 kg

4 x 12 rep x 2 @ 6 kg

DB skulderpres:

1 x 12 rep x 2 @ 12 kg

2 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

4 x 12 rep x 2 @ 7 kg

DB incline curl:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

3 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Siddende læg i david:

10 x 10 rep x 50 kg

BB spider curl:

3 x 15 rep x stangen (omkring 15 kg)

Styrketræningstid: 1 time 45 min

Egentlig en okay træning, med overraskende meget energi... Dog er det svært at holde fokus når man skal på WC hele tiden... Var på WC 10 gangen mens jeg var i OBBC :blink::blink: Men dagen idag byder også på 10 L vand :superman:

35 min interval og cardio træning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 14 min interval (10 intervaller @ 30 sek anaerob og 55 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

-- 17 min cardio

~495 kcal

Det gik super med intervaltræningen idag, selv om det var første dag med 10 intervaller...

Det er også gået fint med at indtage væske idag.. Jeg skal op på 10 L vand og er på nuværende tidspunkt oppe på 9 L, så det bliver ikke det store problem :w00t: Dog er jeg også ved at se forfærdelig ud, har de størte lår og maven hænger ud over bukserne :laugh: Frygter at se mig selv imorgen hvor jeg skal op på +12 L væske, kommer til at ligne en oppustet ballon :blush: Dog synes Norah at brysterne var blevet større, det da vist det eneste positive ved alt det væske :laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Opdatering på prøve væskeudtømningen

Idag er sidste "drikke" dag, hvor jeg skal igennem 12-15 L væske, hvoraf de 6 L er coca cola light, resten skal være vand :bigsmile: Indtil videre er jeg igennem de første 5 L, så det går den rigtige vej og eftersom jeg må få en del cola, går det noget nemmere end når det bare er rent vand der skal drikkes :w00t:

Jeg har valgt at drikke 4 L cola på arbejde og 2 L i aften, derudover er vandet delt jævnt ud over hele dagen.. Dog kan jeg allerede nu tydeligt mærke at min krop ikke har fået nogen former for koffien i 14 dage --> jeg er pænt høj i hatte og maven er ret aktiv :laugh: Så til andre der skal igennem en væskeudtømning hvor de drikker mere end 6 L cola light og samtidig ikke er vand til at få koffein, vil jeg nok anbefale man tager lidt koffein tilskud i ugen optil, så kroppen kan vænne sig til det :blush:

Dog glæder jeg mig som et lille barn til de næste dag, fordi....

1) Jeg bliver fri for at hælde væske indenboors hele tiden :blush:

2) Jeg får en pause fra træningen/cardio, godt nok nyder jeg min træning, men med 25 timer om ugen ved siden af fuldtidsjob, så bliver det også dejligt med et par dage uden træning.

3) Jeg kan spise uafbrudt og skal indtage små 4000 kcal hver dag i de næste 3 dage :wub: hvilket også er en dejlig pause at få her midt i diæten hvor jeg normalt kun får 1800 kcal :wink:

4) Og vigtigst af alt, så glæder jeg mig sindsygt meget til at se resultatet, specielt fordi jeg har været væsket i 14 dage.

5) Prikke over i'et bliver helt klart også at få lagt farve og få taget billeder sammen med Norah, bliver kanont hyggeligt..

Ellers kan jeg kun sige SKÅL :cola:

KnuZ Nita

P.S. tror ikke jeg lyver hvis jeg siger jeg har været på wc omkring 20 gange indtil videre idag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Jeg har fulgt din log et stykke tid og nu vil jeg lige komme frem og sige, at jeg synes det er fantastisk spændende, at du lader os alle følge med i din forberedelse til konkurrencer. Både med billeder og detaljerede beskrivelser.

Held og lykke med det hele :bigsmile:

- Marianne.

EDIT: Ja, og jeg synes da din krop ser for vild ud på dine billeder du har postet indtil videre :cooldance:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Jeg har valgt at drikke 4 L cola på arbejde og 2 L i aften, derudover er vandet delt jævnt ud over hele dagen.. Dog kan jeg allerede nu tydeligt mærke at min krop ikke har fået nogen former for koffien i 14 dage --> jeg er pænt høj i hatte og maven er ret aktiv :laugh: Så til andre der skal igennem en væskeudtømning hvor de drikker mere end 6 L cola light og samtidig ikke er vand til at få koffein, vil jeg nok anbefale man tager lidt koffein tilskud i ugen optil, så kroppen kan vænne sig til det :blush:

Jeg havde også lidt bøvl med koffeinen da jeg kørte prøvetømning . Jeg drikker pænt meget kaffe , så da jeg kom til de væskefrie dage hvor jeg ingen kaffe fik , gik jeg rundt med hovedpine og rysteture som en anden junkie der manglede et fix . Det er ihvertfald også noget jeg skal tage højde for :crazy:

P.S. tror ikke jeg lyver hvis jeg siger jeg har været på wc omkring 20 gange indtil videre idag :laugh:

:rofl2::rofl2::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Jeg har fulgt din log et stykke tid og nu vil jeg lige komme frem og sige, at jeg synes det er fantastisk spændende, at du lader os alle følge med i din forberedelse til konkurrencer. Både med billeder og detaljerede beskrivelser.

Held og lykke med det hele :bigsmile:

- Marianne.

EDIT: Ja, og jeg synes da din krop ser for vild ud på dine billeder du har postet indtil videre :cooldance:

Hejsa Marianne

Mange tak og det er dejligt at høre du kan lide at læse i loggen, ud over jeg synes det er hyggeligt at have log på MOL, så er en af grundene selvfølgelig også at give videre af den erfaring jeg får undervejs :bigsmile:

Jeg havde også lidt bøvl med koffeinen da jeg kørte prøvetømning . Jeg drikker pænt meget kaffe , så da jeg kom til de væskefrie dage hvor jeg ingen kaffe fik , gik jeg rundt med hovedpine og rysteture som en anden junkie der manglede et fix . Det er ihvertfald også noget jeg skal tage højde for :crazy:

Hej Steen

Jeg har ikke problemer på det område, kan i perioder tage store doser koffein tilskud og stoppe uden at mærke noget til det... Men alle er også forskellige, så det er vigtig man finder ud af hvordan ens egen krop reagere og lytter til andres erfaringer :blush:

Dog er jeg ved at være lidt halvskæv og morer mig gevaldigt på arbejde, har det ligesom når man er ved at være småfuld og er ennda kun halvvejs gennem mit cola :laugh: Dælme godt jeg ikke skal drikke 15 L af det idag :laugh:

Har på fornemmelsen jeg får en underholdende træning i OBBC idag, godt pumpet på coffein og væskeoppustet som en ballon :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
tror ikke jeg lyver hvis jeg siger jeg har været på wc omkring 20 gange indtil videre idag

Er pænt midsundelig... Du vifter med en rød klud foran en gammel cirkushest... :laugh::laugh: Ville så pokkers gerne stille op også... :4thumbup: men glæder mig så over det ikke er mig, der render og småpisser hele tiden... :innocent: Var også pænt rundt på gulvet sidste år da jeg lavede cola tricket... :laugh::laugh::laugh: Tyndskid i to dage blandt andet.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Er pænt midsundelig... Du vifter med en rød klud foran en gammel cirkushest... :laugh::laugh: Ville så pokkers gerne stille op også... :4thumbup: men glæder mig så over det ikke er mig, der render og småpisser hele tiden... :innocent: Var også pænt rundt på gulvet sidste år da jeg lavede cola tricket... :laugh::laugh::laugh: Tyndskid i to dage blandt andet.. :blush:

Ja det cola reagerer kroppen noget kraftigere på en jeg lige pt var forberedt på :blink: Jeg har også helt droppet at lege med kemikalier idag, sidder bare roligt på min kontorstol og føler jeg har røget en masse hash :laugh: Dog reagerede maven kun på det i morges, så ikke noget diare til mig (endnu :blush: )

Hhmmm... Hvis du er sød, kan det være vi kan give dig en gang farve til DM, så kan du sidde på tilskuerækkerne og føle dig lidt konkurenceagtig :laugh:

Kram Nita

P.S: Har lige stået ude i laboratoriet og undret mig over det støvregnede indenfor, min kollega kiggede mærkelig på mig og kunne konstantere at det på ingen måder støvregnede... Til gengæld var hun flad af grin det gik op for mig at det skyldtes det store glas cola jeg stod med, der bruste ned over min arm :laugh::4slap: Hendes kommentar var derefter: Anita jeg tror du har fået rigelig med cola for idag :laugh:

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hhmmm... Hvis du er sød, kan det være vi kan give dig en gang farve til DM, så kan du sidde på tilskuerækkerne og føle dig lidt konkurenceagtig

Så skal jeg fandme også sidde i bar overkrop - stuuurrr og feeee'... :laugh::laugh::laugh:

Kanon historie med støvregnen iøvrigt... Jeg følte også jeg så fabeldyr sidste år... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Må også lige hoppe ud af skabet og tilføje interssant loglæsning og imponerende disciplin og fremskridt - og ny også særdeles underholdende historier :laugh:

Good luck med det hele - håber du slipper for diare, eller tyndskid som Iver så malene skriver :crazy::laugh:

Mange tak CandyGirl :bigsmile:

Jeg er glad for du synes loggen er interessant :w00t:

Kan oplyse jeg endnu ik har fået diare, så måske jeg slipper... !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 8/8-07

Jeg kom tidlig ud af sengen og var derfor også allerede på job kl. 6.40, hvilket resulterede i 20 min i plus på flexkontoen...

På vej ind i Odense om eftermiddagen blev jeg blitset af en fucking kassevogn :bruce: Det er ik andet end 1½ måned siden jeg blev det sidst og der kostede det 1000 kr + 1 klip i kørekortet.. Heldigvis kørte jeg kun 20% for stærkt idag, så hvis billedet bliver godt nok, så slipper jeg nok med en bøde, men alligevel møg træls :sneaky2:

Morgentræning:

64 min PW fra kl. 4.40 :blink:

15 min posering fra kl. 5.45

For en gang skyld stod jeg op til tiden frem for at ligge om snue 20 min :wink:

Eftermiddagstræning:

Vi har normalt fri onsdag, men pga væskeudtømningen skulle jeg træne idag i stedet for torsdag... Jeg kunne godt mærke det var min 4 træning i steg, så jeg skyndte mig at få det overstået mens der var bare lidt energi i kroppen.. !! Dog overraskede styrken mig, sikkert fordi jeg var høj på koffein :laugh:

DB lateral raise:

2 x 15 rep x 2 @ 6 kg

2 x 12 rep x 2 @ 6 kg

BB Upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

OH Chins:

4 x 5 rep x mig

Supersættet med:

Læg i donkey:

4 x 25 rep x 60 kg

endnu en gang total syre i min læg... og i sidste sæt måtte jeg holde en lille pause mellem 20-21 rep :blink: Men har jo så også trænet læg 3 dage i streg, så forståeligt den er træt...

CG BP i smith:

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 10 rep x 27 kg

1 x 8 rep x 37 kg

3 x 5 rep x 47 kg

Øget rep i alle sæt :devil:

DB pull-over:

3 x 8 rep x 20 kg

Styrketræningstid: 1 time og 5 min

Efter en shake, smuttede jeg op for at få klaret min interval efterfulgt af cardio.. !!

55 min interval og cardiotræning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 14 min intervaltræning (10 intervaller @ 30 sek anaerob og 55 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

-- 37 min cardio med en bog i hånden

Maskinen beregnede forbrædingen til 725 kcal, selve interval delen klarede jeg lidt bedre idag end igår (hele 10 kcal bedre)... Det var slet ik meningen jeg ville have taget mere end 35 min sammenlagt, men energien var stor og jeg var opslugt i min bog, så tiden fløj afsted og det var jo med at udnytte det... sjældent det sker :laugh Dog måtte jeg løbe ud på wc efter de 55 min :laugh:

Jeg er også ved at have forberedt alt maden til imorgen (mere om det i et indlæg imorgen).... Og ellers går det bare derudad med at drikke... Om 1 L cola er jeg nået minimums mængden på 12 L bestående af 6 L cola light og 6 L vand... Jeg håber på yderligere at få drukket i hver fald 1 L vand alt efter hvor sent jeg går i seng.. Normalt går jeg i seng kl 21.30, men jeg tvivler stærk på jeg kan sove der med alt det koffein jeg har fået idag, men det gør heller ik noget hvis jeg skubber døgnrytmen med 1 time de næste dage, kan jo bare arbejde 1 time senere på job, skal jo ik nå ned og træne...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hva så....

... ligner du en lille oppustet væskeballon :tongue:

Det kan jeg vist roligt sige ja til :laugh:

Ser så latterlig ud, specielt fordi jeg faktisk er blevet mere cuttet op omkring skuldrene den sidste uge (må have tabt mig der), men væske mest bundet på lår, røv og mave... Så cuttet foroven og blød og fed forneden :laugh:

Viste også champen hvor meget jeg kan puste maven ud, han var ved at gå bagover af grin, kan jo ligne en der er i 8 måned :nonono::laugh:

Jeg glæder mig så sindsygt meget til at følge kroppen de næste dage hvor væsken forhåbentlig forsvinder.. !! Tror spejlet bliver min bedste ven og jeg vil med glæde stå og øve posering foran det :wub::wub:

Kram Nita

P.S. Skal jeg være glad som en barnenumse over hele kroppen på fredag eller må jeg komme med min blode kropsbehåring :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg vist roligt sige ja til :laugh:

Ser så latterlig ud, specielt fordi jeg faktisk er blevet mere cuttet op omkring skuldrene den sidste uge (må have tabt mig der), men væske mest bundet på lår, røv og mave... Så cuttet foroven og blød og fed forneden :laugh:

Viste også champen hvor meget jeg kan puste maven ud, han var ved at gå bagover af grin, kan jo ligne en der er i 8 måned :nonono::laugh:

Jeg glæder mig så sindsygt meget til at følge kroppen de næste dage hvor væsken forhåbentlig forsvinder.. !! Tror spejlet bliver min bedste ven og jeg vil med glæde stå og øve posering foran det :wub::wub:

Kram Nita

P.S. Skal jeg være glad som en barnenumse over hele kroppen på fredag eller må jeg komme med min blode kropsbehåring :tongue:

hæhæ ....

... skulle have været der!! Kunne godt forestille mig Champen gå bagover :tongue:

Det skal nok gå fint ... bare kom med den behåring du har og vil fremvise :wink: Farven skal nok trænge igennem både det på brystet og på ryggen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ ....

... skulle have været der!! Kunne godt forestille mig Champen gå bagover :tongue:

Ja han morede sig vældigt... grinte også gennem lokalet hver gang han så mig gå ind på toilet :laugh:

Det skal nok gå fint ... bare kom med den behåring du har og vil fremvise :wink: Farven skal nok trænge igennem både det på brystet og på ryggen :laugh:

Super... Ved heller ikke lige hvordan jeg sku klare dem på ryggen selv :tongue:

God dag på arbejde

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

P.S: Har lige stået ude i laboratoriet og undret mig over det støvregnede indenfor, min kollega kiggede mærkelig på mig og kunne konstantere at det på ingen måder støvregnede... Til gengæld var hun flad af grin det gik op for mig at det skyldtes det store glas cola jeg stod med, der bruste ned over min arm :laugh::4slap: Hendes kommentar var derefter: Anita jeg tror du har fået rigelig med cola for idag :laugh:

Total griner..!

Aspartam chok :tongue: Er der iøvrigt noget der hedder det ?

Link to comment
Share on other sites

Total griner..!

Aspartam chok :tongue: Er der iøvrigt noget der hedder det ?

Haha... det ved jeg sku ik om der er noget der hedder, men havde det sku godt nok lidt smøsært, dog gik det hurtigt over når jeg gik på vandvognene igen... Men lidt cola og jeg var på den igen :laugh:

Om ik andet så havde jeg en underholdende og lidt anderledes dag på arbejde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Opdatering på dagens kost

Jeg var lidt tung i hovedet da jeg vågnede her til morgen efter gårdagens høje væskedag, det er dog gået over i løbet af formiddagen.. Desuden bar natten meget præg af toiletbesøg, hedeture og søvnbesvær.. Men trods det er jeg ik spor træt idag og sprang ud af sengen kl 4.30 :blink:

Idag må jeg få 2-3 L vand fordelt over dagen, hvor der så bliver skåret yderligere ned i mængderne fredag og lørdag... !!

Kosten er også meget ændret, da jeg ikke må få noget salt og samtidig skal have en stor mængde kulhydrater.. Jeg har fået besked på at følge den kostplan Norah fulgte op til VM i 2006, den er beregnet til en med en kropsvægt på 55 kg, så det passer meget fint med min vægt... Norah's kostplan kan I se i hende blog på hendes hjemmeside, hvis det skulle have interesse...

Kosten idag:

3791 kcal

135 g protein (14%)

66 g fedt (16%)

664 g kulhydrat (70%)

Madvarerne:

150 g frugtpålæg

300 g riskager u/salt

500 g banan

95 g solsikkefrø

1200 g kartoffel

300 g kyllingekød

Alt i alt fordeles maden over 20 måltider, så jeg skalspise med 50 min mellemrum :4mewantfood: Hvor måltiderne skiftevis er: riskager med banan, frugtpålæg og kylling/kartoffel/solsikkefrø... !!

Derudover får jeg idag 4 g stærk C-vitamin og 750 mg kalium tabs fordelt ud over hele dagen... !!

Ud over min morgen PW, er der ingen styrketræning og cardio før lørdag eftermiddag :wink:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hej venze :wub:

Det er bare så spændende at følge din "prøve-væskeudtømning". Som du ved er det noget jeg har spekuleret en del over, så dejligt at se, at det går godt med din. :4thumbup: Sikke en masse fritid du ellers har når du ikke må træne så meget, men med 20 måltider, så er der selvfølgelig nok at bruge tiden på. :tongue:

God vind med det. :flowers:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej venze :wub:

Det er bare så spændende at følge din "prøve-væskeudtømning". Som du ved er det noget jeg har spekuleret en del over, så dejligt at se, at det går godt med din. :4thumbup: Sikke en masse fritid du ellers har når du ikke må træne så meget, men med 20 måltider, så er der selvfølgelig nok at bruge tiden på. :tongue:

God vind med det. :flowers:

Knus Pia (Bambi)

Hejsa søde Pia

Ja ind til videre går det meget godt, men det er jo også først fra idag jeg begynder væskeudtømningen, men mon ik det fortsætter i samme stil :blush: Nu har vi også valgt ikke at køre mig for hårdt, da det jo er første gang, vi skal lige se hvordan min krop reagerer her første gang, specielt hvad krampetendens angår, da jeg altid har haft nemt ved at krampe.. !!

Ja jeg ser også frem til nogle dage uden træning, hvor jeg regner med at arbejde lidt over på arbejde og ellers få lidt styr på lejligheden her idag, så den er i bund.. De kommende 6 uger op til DM, når jeg nok ik at være særlig huslig :innocent: Fredag skal ikke bruges på andet end at ligge på sofaen og få smurt lidt farve på kroppen :w00t:

Kram Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Viste også champen hvor meget jeg kan puste maven ud, han var ved at gå bagover af grin, kan jo ligne en der er i 8 måned :nonono::laugh:

:cool: Ja, jeg var lige ved at spørge om hvornår du skulle nedkomme.

Efterhånden et flot vaskebræt du har fået, var lige ved at røre..... :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share