Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Ha ha - lyder som om du er ved at være ramt af diæten... Og træningen og det ene og det andet... :laugh::laugh::laugh: pludselig gør man ting man ALDRIG har gjort... F.eks. sove på sofaen...

Ja diæten er ved at sætte sine spor, specielt på mit humør... Har slet ik den samme overskud til at smile eller hvordan man skal forklare det... Og får nemt nok af andre mennesker, specielt nogle bestemte typer i centret :wink: Så lige pt er jeg ret indelukket under træning og prøver at passe træningen og gemme snakken til bagefter...!!

hejsa

Jeg gjorde faktisk det samme sidste år... Det kan godt svare sig - helt sikkert....

Ja jeg blev også overrasket over hvor meget man kunne spare... jeg fandt en side hvor protanen var endnu billigere, men der havde de ikke dreamtan, så jeg ville ende med dobbelt porto, og så var besparelsen ik ligefrem større.. !!

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Ja diæten er ved at sætte sine spor, specielt på mit humør... Har slet ik den samme overskud til at smile eller hvordan man skal forklare det... Og får nemt nok af andre mennesker, specielt nogle bestemte typer i centret Så lige pt er jeg ret indelukket under træning og prøver at passe træningen og gemme snakken til bagefter...!!

kender det godt... Det er på de tider man tager sin MP3'er på og holder sig for sig selv... He he ...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2/8-07

Jeg fik vist stykket på snue knappen 3 gang her til morgen, så jeg kom lidt senere afsted end normalt - men var bare så pokkers træt :wink:

Til gengæld var jeg frisk på arbejde og havde følte ikke nogen sult, hvilket vist er første dag i den her uge :laugh: Muligvis maven er ved at vænne sig til at være på arbejde igen.. !!

Morgentræning:

65 min PW fra kl. 5.10

10 min posering fra kl. 6.20

Eftermiddagstræning:

Norah var færdig med skulder og læg da jeg kom, så vi tog triceps sammen, hvorefter jeg selv kørte skulder og læg :bigsmile: Jeg var i rigtig godt humør, det er lang tid siden jeg har haft overskud til det godt humør under træning.. Håber bestemt det er kommet for at blive :blush:

CG BP i smith:

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 27 kg

1 x 6 rep x 37 kg

3 x 4 rep x 47 kg

DB pull-over:

3 x 8 rep x 20 kg

Arm extension:

1 x 10 rep x 37,5 Ib

2 x 10 rep x 50 Ib

DB lateral raise:

2 x 15 rep x 2 @ 5 kg

2 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Et stort knus til Norah.. og jeg fortsatte med supersæt :superman:

BB Uprigth row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

OH Chins:

3 x 5 rep x mig

Supersættet med:

Læg i donkey:

4 x 25 rep x 60 kg

Kæft det syrede i min læg.. så meget at jeg måtte hænge over sædet bagefter mine sæt, da jeg ik kunne stå på læggen :laugh: Skal nok ende med at blive øm igen.... mig og højrep læg passer bare ikke sammen :innocent:

Styrketræningstid: 1 time og 30 min

Efter en shake, smuttede jeg op for at få klaret min interval.. !!

18 min intervaltræning på ArcTrainer:

-- 2 min opvarmning

-- 14 min intervaltræning (9 intervaller @ 30 sek anaerob og 65 sek aerob)

-- 2 min nedkøling

Maskinen beregnede forbrædingen til 269 kcal...

Bagefter var det tid til riskager.. og dejlige Nina gav mig samtidig hovedbundsmassage :wub: Kæft hvor var jeg i himlen :hippy:

Aftentræning:

10 min posering fra kl. 18.45

Imorgen er det veje dag... og jeg har tydeligvis kunne se at det ville gå den forkerte vej, da min vægt er øget for hver dag i den her uge, med helt op til 2 kg... Jeg spurgte derfor Norah om hun vidste hvorfor, da jeg ikke selv kunne forstå jeg skulle tage så meget på.. Men det er åbenbart helt normalt nu her hvor man er midtvejs og jeg fik en lang forklaring omkring elektrolyt osv.. !! Så nu må vi se hvor meget væske jeg har i kroppen imorgen når jeg skal veje mig.. !

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg har de seneste dage undersøgt priser på dreamtan og protan, havde egentlig regnet med at bestille det fra Loaded, men de skulle have 1000 kr + porto for 3 x protan og 1 x dreamtan :crazy: Der blev jeg så lige en nærrigrøv og undersøgte det udenlandske markede.. !!

Jeg har sikkert ikke fundet det billigste sted, men med porto har jeg kun givet 510 kr :4thumbup: Det sku da en besparelse der vil noget :bigsmile:

Hvis der er andre der ik har bestilt endnu, så kan I jo evt tjekke hjemmesiden:

http://www.allstarhealth.com/

Det bliver så spændende at se om jeg også får det jeg tror jeg har bestilt :laugh:

/Anita

Hvad er grunden til du har købt så meget farve..? Var det på tilbud eller..? Syntes 3 x protan + 1 dreamtan lyder lige i overkanten af hvad du får brug for..?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er grunden til du har købt så meget farve..? Var det på tilbud eller..? Syntes 3 x protan + 1 dreamtan lyder lige i overkanten af hvad du får brug for..?

Jeg er forholdsvis bleg, så skal vist have et lag mere end normalt.. Men ellers er der også købt 1 flaske til reserve, hvis noget skulle gå galt... !

Og jeg skal nok få det brugt, for har 2-3 konkurencer i denne omgang.... !! Hvis alt går vel, skal jeg holde formen indtil d. 10 November, hvor vi er en flok der tager til new York... Norah har fået tilladelse til at stille op i en professionel klasse (WNBF) og jeg forventer at stille op i en amatør klasse :bigsmile: Ryger jeg i top 3 til DM, så er jeg også frisk på NM, men det kræver jo at formen spiller max - det vil tiden vise...

KnuZ Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Jeg er forholdsvis bleg, så skal vist have et lag mere end normalt.. Men ellers er der også købt 1 flaske til reserve, hvis noget skulle gå galt... !

Og jeg skal nok få det brugt, for har 2-3 konkurencer i denne omgang.... !! Hvis alt går vel, skal jeg holde formen indtil d. 10 November, hvor vi er en flok der tager til new York... Norah har fået tilladelse til at stille op i en professionel klasse (WNBF) og jeg forventer at stille op i en amatør klasse :bigsmile: Ryger jeg i top 3 til DM, så er jeg også frisk på NM, men det kræver jo at formen spiller max - det vil tiden vise...

KnuZ Nita

Ahh ja selvfølgelig..! :smile:

Troede jo det bare var til den ene konkurrence.. evt. et NM også.. :smile: En flaske protan bør vel være nok pr. konkurrence, uanset hvor bleg man er.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ahh ja selvfølgelig..! :smile:

Troede jo det bare var til den ene konkurrence.. evt. et NM også.. :smile: En flaske protan bør vel være nok pr. konkurrence, uanset hvor bleg man er.. :tongue:

Jeg har ik lige så meget forstand på det... Har bare købt det jeg er blevet bedt om og i de mængder jeg har fået besked på :laugh:

Og får jeg ikke brugt det hele, så har jeg en god grundt til at stille op igen en anden gang :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hei Anita

Det sker sku godt ud det hele...du har virkelig gjort STORT fremskridt...bravo...er du ved og føle dig klar efterhånden`? der er jo ikke lang tid til nu.... damn det bliver godt :4thumbup:

Hejsa Lene

Klar og klar... Ja det går da den rigtige vej, men jeg er nu også glad for der er 7 uger endnu, for har da klar nogle kilo jeg gerne vil have smidt inden konkurencen :blush:

Men jeg glæder mig i hver fald meget til det hele går løs :slut:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 12. uges diæt

Mit kalorieindtag har varieret meget i denne uge:

-1 spisedag

-1 dag med et indtag på ca. 1900 kcal

-2 dage med et indtag på ca. 1800 kcal

-2 dage med et indtag på ca. 1700 kcal

-1 dag med et indtag på ca. 1650 kcal

Vægten siger: 56,4 kg --> 57,7 kg = +1,3 kg (total -5,5 kg)

Som i kan se så er vægten gået meget op... og den stiger stadigvæk, morgenvægten idag var yderliger nogle 100 g højere end igår... Til gengæld er det tydeligt at se hvorfor når man kigger i spejlet, jeg har simpelthen bare væske i hele kroppen og ser ligefrem småbuttet ud, selv mit vaskebræt på maven er næsten ik synligt lige for tiden... Mine ben er ligeledes i samme stil, hvor fedtet på læggene er blevet ekstrem aktivt og binder meget væske...

Norah har samtidig forklaret at det er helt normalt at man ca. midvejs i diæten oplever det jeg ser nu. Eftersom jeg har passet både min diæt og træning, burde jeg trods vægtøgningen har tabt fedt.. Så jeg fortsætter bare i samme gode stil, og så må vi vente med at se resultatet til væsken igen er ude af kroppen om forhåbentlig 1 uges tid... !!

Ugeopdatering:

PW: 8 timer 48 min --> 66 km

Cardio: 3 timer 11 min

Posering: 50 min

Total: 12 timer 49 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 780 km

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 12. uges diæt

Mit kalorieindtag har varieret meget i denne uge:

-1 spisedag

-1 dag med et indtag på ca. 1900 kcal

-2 dage med et indtag på ca. 1800 kcal

-2 dage med et indtag på ca. 1700 kcal

-1 dag med et indtag på ca. 1650 kcal

Vægten siger: 56,4 kg --> 57,7 kg = +1,3 kg (total -5,5 kg)

Som i kan se så er vægten gået meget op... og den stiger stadigvæk, morgenvægten idag var yderliger nogle 100 g højere end igår... Til gengæld er det tydeligt at se hvorfor når man kigger i spejlet, jeg har simpelthen bare væske i hele kroppen og ser ligefrem småbuttet ud, selv mit vaskebræt på maven er næsten ik synligt lige for tiden... Mine ben er ligeledes i samme stil, hvor fedtet på læggene er blevet ekstrem aktivt og binder meget væske...

Norah har samtidig forklaret at det er helt normalt at man ca. midvejs i diæten oplever det jeg ser nu. Eftersom jeg har passet både min diæt og træning, burde jeg trods vægtøgningen har tabt fedt.. Så jeg fortsætter bare i samme gode stil, og så må vi vente med at se resultatet til væsken igen er ude af kroppen om forhåbentlig 1 uges tid... !!

Ugeopdatering:

PW: 8 timer 48 min --> 66 km

Cardio: 3 timer 11 min

Posering: 50 min

Total: 12 timer 49 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 780 km

/Anita

Hey Nita :smile:

Det lyder godt nok vildt med det væske der binder. Må vi ik se et billede af det?? Mine ben gør det noget af det samme. Om morgenen kan man se blodårer på læg og lidt på lårene men i løbet af dagen samles der væske og de ser ik ud af noget så. Men sådan har det nu hele tiden været.

Det er for sjovt at se hvor langt du har gået indtil videre :w00t: SLidt nogle sko ned ??:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita :smile:

Det lyder godt nok vildt med det væske der binder. Må vi ik se et billede af det?? Mine ben gør det noget af det samme. Om morgenen kan man se blodårer på læg og lidt på lårene men i løbet af dagen samles der væske og de ser ik ud af noget så. Men sådan har det nu hele tiden været.

Det er for sjovt at se hvor langt du har gået indtil videre :w00t: SLidt nogle sko ned ??:laugh:

Hejsa Musse.. !!

Den væske ophobning du ser dagligt, kan nok ik helt sammenlignes med den der kommer i perioder.. Jeg var på vægten i OBBC idag, og det var tydeligt at jeg havde meget væske i kroppen, og ud fra målingen har jeg da tabt 0,4 g i løbet af sideste uge :4thumbup:

Der kommer ikke billeder af det, har for det første ikke tid i weekenden, men det er nu også svært at tage billeder af, er jo bare blød og vamset :laugh: Men det ligner meget de billeder vi postede i starten af diæten hvor jeg havde en del aktiv fedt... Bare mindre fedt og mere væske :tongue:

Ja mine løbesko er ik for kønne mere, men har heldigvis et nyt par stående, jeg købte på tilbud for nogle måneder siden :bigsmile:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 3/8-07

Jeg var egentlig okay frisk her til morgen, men havde bare sådan en brug for at blive under dynen og nyde roen og stilheden, da alt bare har kørt med 180 km/t hele ugen... !! Så jeg fik overbevidst mig selv om at jeg kunne droppe min morgentræning og i stedet lave mere cardio/pw i weekenden :wink:

Grundet den manglende morgentræning, mødte jeg på job allerede 6.30, så der kom også lidt arbejde på pluskontoen idag :bigsmile:

Eftermiddagstræning:

Teamede op med Norah til en omgang ben, bryst, biceps og læg... !! Og det er vist godt jeg har Norah, for trods jeg lige havde stået og kigget på programmen, så gik jeg igang med dødløft... Hvilket er på vores rygdag om lørdagen, og ik på bendagen om fredagen :laugh: Har vist diæthjerne, kludre rundt i alt for tiden :innocent:

1 bens leg extension:

5 x 10 rep x 15 Ib

Lavet uden pauser :gal:

Hack squat:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x 5 kg

1 x 10 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 15 rep x 20 kg

Er allerede øm i dråben nu... Så den sidder hvor den skal sidde :laugh: Skal bare passe på jeg ik får en overbelastning igen..

BB lunges:

3 x 15 rep x 40 kg

Sad godt.. Men er lidt øm i lænden nu, så må hellere tage lidt vægt af næste gang, så jeg ik får problemer med ryggen igen.. Har svært ved at holde mit bækken ordentlig kippen, når jeg skal stå med spredte ben...

BB box-squat: (eksplosiv)

4 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

BB curl:

3 x 10 rep x 20 kg

DB incline BP:

3 x 12 rep x 2 @ 13 kg

1 x 10 rep x 2 @ 14 kg

DB incline hammercurl:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

Supersættet med:

DB skrå front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

Seated calfraise:

4 x 25 rep x 30 kg

Jeg får så ondt... Kæft det syrede fuldstændig til :gal:

Styrketræningstid: 1 time 30 min

Cardio:

30 min på ArcTrainer fra kl. 17

Rolig omgang da mine ben var helt døde... Maskinen beregnede min forbrænding til 402 kcal..

Rigtig god omgang, hvor intensiteten var høj gennem hele træningen...

Aftentræning:

60 min PW fra kl. 18.10

Jeg bytter rundt på lørdagens og søndagens træning, da jeg skal hjem og have ordnet håret hos min mor.... Hun er frisør, men er blevet nød til at lukke sin salon pga sygdom (nedslidning), så inden det hele sælges, skal jeg have lavet ny omgang krøller :bigsmile: Det passer ik lige så godt denne her weekend, da jeg allerede har en del aftaler med nogle veninder... Men det er der ik så meget at gøre ved...

I aften står den på biograftur med en veninde, hvor vi skal se simpsons - the movie :smile:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita

Først og fremmest alt muligt held og lykke til DM - Det er simpelthen så fedt at følge din træning og forberedelser op til :4thumbup:

Jeg har et spørgsmål, jeg som newbie har ville stille et stk. tid, da jeg har "hørt" både dig, Golden og Norah omtale blødt/elastisk kropsfedt som "aktivt fedt/fedtvæv". Hvorfor/hvordan mener I aktivt? Hvis det da ikke bare er en joke eller lign :blush:

Jeg overvejede, om det havde noget at gøre med fedtdepoternes udtømning at gøre - og så manglen på sammentrækning eller lign. At det var dét, der gjorde, at fedtvævet blev så elastisk.

Jeg oplever nemlig pt - ca 4mdr inde i diæt, at mine lår fx.(meget udsat punkt på mig) er faldet meget i cm, men samtidig kan jeg nærmest modellere det fedt der er på dem - jeg kan godt se muskelinddelinger osv., men kan samtidig hive huden/fedtet 5-10 cm ud - agtigt, det virker næsten som om der er kommet mere til :laugh: - ved ikke, om jeg gør mig helt klar :blush: Men det har jeg i al fald ikke kunne før - det har bare ligesom "siddet" der.

Er betegnelsen "aktivt fedt" sådan lidt rådende over, at kroppen altså er igang med at tære på de depoter eller? :unsure:

I al fald - super fed log og flot form, man kun kan misunde :w00t:

Vh Randi :smile:

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

:cool: Enig med Randi. Men jeg har jo udtrykt min begejstring over din vilje og din form/fremskridt. Lækkert at læse og super motiverende for alle os 'sofa-motionister'.

Vi har selv en kandidat til BodyFitness i mit center i Århus, og det er jo helt vildt, hvad I går igennem. Respekt. Dog blir du nok vanskelig at slå for 'vores' pige.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita

Først og fremmest alt muligt held og lykke til DM - Det er simpelthen så fedt at følge din træning og forberedelser op til :4thumbup:

Jeg har et spørgsmål, jeg som newbie har ville stille et stk. tid, da jeg har "hørt" både dig, Golden og Norah omtale blødt/elastisk kropsfedt som "aktivt fedt/fedtvæv". Hvorfor/hvordan mener I aktivt? Hvis det da ikke bare er en joke eller lign :blush:

Jeg overvejede, om det havde noget at gøre med fedtdepoternes udtømning at gøre - og så manglen på sammentrækning eller lign. At det var dét, der gjorde, at fedtvævet blev så elastisk.

Jeg oplever nemlig pt - ca 4mdr inde i diæt, at mine lår fx.(meget udsat punkt på mig) er faldet meget i cm, men samtidig kan jeg nærmest modellere det fedt der er på dem - jeg kan godt se muskelinddelinger osv., men kan samtidig hive huden/fedtet 5-10 cm ud - agtigt, det virker næsten som om der er kommet mere til :laugh: - ved ikke, om jeg gør mig helt klar :blush: Men det har jeg i al fald ikke kunne før - det har bare ligesom "siddet" der.

Er betegnelsen "aktivt fedt" sådan lidt rådende over, at kroppen altså er igang med at tære på de depoter eller? :unsure:

I al fald - super fed log og flot form, man kun kan misunde :w00t:

Vh Randi :smile:

Hejsa Randip... !

Og mange tak for de rosende ord.. !! Jeg/vi kan ik fortælle dig hvorfor der opstår det vi kalder "aktivt fedt", men det er lige præcis det du beskriver... !! Der er ikke kommet mere fedt til, bare rolig... Men det fedt du har tilbage binder en del væske, og da huden samtidig bliver elastisk føles det ikke altid som om man er så tynd som burde føle sig... !!

Fortsæt du bare i samme gode stil... !! Når du stopper din diæt, vil huden blive normal igen :bigsmile:

:cool: Enig med Randi. Men jeg har jo udtrykt min begejstring over din vilje og din form/fremskridt. Lækkert at læse og super motiverende for alle os 'sofa-motionister'.

Vi har selv en kandidat til BodyFitness i mit center i Århus, og det er jo helt vildt, hvad I går igennem. Respekt. Dog blir du nok vanskelig at slå for 'vores' pige.... :smile:

Endnu en gang siger jeg mange tak :bigsmile:

Er glad for at høre at loggen kan bruges som motivation hos andre, da det jo er en af grundene til jeg har den :wink:

Nu må vi se... der er 7 uger igen og der kan jo nå at ske meget (eller lidt) på den tid... !! Glæder mig til at se jeres kandidat på scenen :bigsmile:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 4/8-07

En meget travlt dag, hvor alt var sat i skema for at jeg var sikker på at nå det hele... !! træning, tur til jylland og få ordnet hår hos mor, tilbage og træne, mødes med en veninde nu her kl 19 og i byen og spise god mad + på cafe :blush:

Ellers er jeg idag også den lykkelige ejer at de ondeste DOMS i balderne, derudover er jeg hårdt medtaget i forlår, baglår og inderlår... Og ikke nok med det, så er det også begyndende ømhed i læggen :blush: Hvorfor sker det altid når jeg skal i byen og skal have høje hæle på :laugh::laugh:

Morgentræning:

61 min PW fra kl. 8.10

10 min posering fra kl. 9.15

Eftermiddagstræning:

61 min PW fra kl. 17.00

Imorgen står dagen på ekstrem meget cardio, styrketræning og posering/stillet øvning... derudover er det også første dag til forberedelse af min prøve dehydrering.. så der skal drikkes en del væske :4thumbup:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 5/8-07

Super hyggelig aften igår sammen med en god veninde... Senere tog vi på cafe, hvor vi mødtes med Nina (receptionist i OBBC).. Der var rigtig mange fra OBBC der var i byen, så det gjorde jo ikke ligefrem aftenen mindre god.. Hvilket nok også var grunden til jeg først kom hjem i seng kl 2.30 :bigsmile:

Ellers bød dagen på meget træning :blush:

Morgentræning:

61 min PW fra kl. 9.30

10 min posering fra kl. 10.35

Eftermiddagstræning:

Jeg teamede op med mig selv til cardio og styrketræning af ryg og triceps.... !!

Cardio:

30 min på ArcTrainer

Udstyret med en bog og et roligt tempo... Maskinen beregnede forbrændingen til 360 kcal...

BB sumo-dødløft:

2 x 12 rep x 50 kg

2 x 10 rep x 70 kg

Supersættet med:

OH chins:

2 x 5 rep x mig

2 x 4 rep x mig

BB liggende yates row:

1 x 12 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 42,5 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

DB one arm row:

3 x 10 rep x 32 kg

DB pronerede incline shrugs:

3 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 15 rep x 40 kg

1 x 12 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

Dips:

2 x 10 rep x mig

Kabel push-down:

3 x 10 rep x 20 kg

I et gammen kabeltårn, så vægten var lidt underlig...

Styrketræningstid: 1 time 30 min

En rolig træning, men jeg var meget tung i røven, både chins og dips var en stor kamp :blush: Norah og Maria skulle op og øve posering, og da jeg havde de høje hæle med til Norah og jeg skulle øve, kunne jeg lige så godt hoppe ind sammen med dem, efter kroppen havde fået lidt protein...

Poseringsøvning:

1 time med poseringsundervisning :bigsmile:

Efter lidt protein og afsked med Maria og Norah, hoppede jeg op og tog det sidste cardio...

Cardio:

30 min på ArcTraineren

Igen et roligt tempo med en bog som underholdning... Maskinen beregnede forbrændingen til 350 kcal...

Ellers er det også den første dag i væskefasen ved min prøvevæskeudtømning... Jeg er pt nået op på ca. 4 liter vand... og da jeg gerne skal op på 6 L idag, så ved jeg hvad resten af aftenen skal bruges på :laugh:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

OH chins:

2 x 5 rep x mig

2 x 4 rep x mig

Dips:

2 x 10 rep x mig

:1356: :1356: :1356:

Jeg vidste slet ikke du var sådan en haj til chins og dips! :4sport: Synes ikke jeg nogensinde har set dig køre dips og så snupper du lige 2x10 stk! :blink::cool:

Ellers er det også den første dag i væskefasen ved min prøveudtømning... Jeg er pt nået op på ca. 4 liter vand... og da jeg gerne skal op på 6 L idag, så ved jeg hvad resten af aftenen skal bruges på :laugh:
Uha, når først kroppen begynder at udskille al den væske, får du sikkert en del ekstra cardio ved at løbe frem og tilbage fra toilettet :laugh: :laugh:. Bliver spændende at se kroppen i mere tør tilstand!! :w00t: Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lige lidt til ugens plan søde :4winkkiss:

Du skal træne mandag, tirsdag og onsdag ... ikke lave noget torsdag (kun morgen powerwalk) ... fri fredag!!

Fredag eftermiddag maler jeg dig og du tager herefter hjem og slapper af med benene i vejret :smile:

... og lige som du troede at du skulle sove længe lørdag så er min STORSLÅEDE PLAN :lolabove: at du kommer og henter mig seneste kl nul-fem-nul-nul DUT --> og så kører vi til Nyborg og tager morgenbilleder af dig på stranden i minimalt tøj :innocent: (SATSER KRAFTIGT PÅ at vejret er godt lørdag morgen)

Lørdag eftermiddag kommer du så i OBBC og så knipser vi også billeder der under og efter træning

Neutral makeup ala det u havde på igår er påkrævet ... en sort streg over øjenlåget og et par fede lag mascare ... that's it ... så er du good til go!!

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

:1356: :1356: :1356:

Jeg vidste slet ikke du var sådan en haj til chins og dips! :4sport: Synes ikke jeg nogensinde har set dig køre dips og så snupper du lige 2x10 stk! :blink::cool:

Der bliver nu ellers trænet dips og chins flere gange om ugen... men igår var jeg vist ikke nogen haj til det :laugh: Normalt kører jeg 4 sæt med 10-15 rep med overskud i dips, men igår ku jeg da kun lige klare de 2 sæt :blush:

Chins er forholdsvis ny på programmet, da jeg tidligere var lidt for tung til at lave dem selv... Men plejer nu os at kunne kører dem med lidt mere overskud end igår...

Uha, når først kroppen begynder at udskille al den væske, får du sikkert en del ekstra cardio ved at løbe frem og tilbage fra toilettet :laugh: :laugh:. Bliver spændende at se kroppen i mere tør tilstand!! :w00t:

Hehe.. Ja jeg var godt nok også glad for at badværelset ligger lige ved siden af soveværelset i nat :laugh:

Jeg glæder mig også til fredag/lørdag... For lige pt går jeg med 2-3 kg væske i kroppen og føler mig ret ucuttet :dry:

Kram

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share