BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Sjovt nok mange af de ting jeg hentyder til i min tidligere post. :wink:

Er det et kvalitetsstempel eller hva'? :tongue:

)

Scrap push-ups:

3x15

De hedder scap pushups, da det er scapula der er center of attention.
Lateral raises:

4x10@2x5

...ved at blive for nemme, men i IK er de næste vægte på 12 kg... :dry: Noget af et spring.. Så jeg må nøjes med at køre dem yderst kontrolleret og med pause i toppen

Jeg laver samme trick :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh: Du holdte dit fortsæt een dag. Det er vist ikke bare musklerne omkring rygradden som skal strammes op, er du sikker på at det ikke er hele rygradden der mangler :tongue:

:newtongue:

Jo jeg skal vist holdes lidt i ørerne... :innocent:

Det var i øvrigt fire dage forsættet holdt! :wink:

Men NU er det slut med sprut!! Nej... et øjeblik - NU! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Du kommer vel til VL imorgen, ik? Er sgu blevet helt hooked på det skidt :wub::superman: !

/Motta

PS - lede DB presses forleden! :devil:

Jo helt sikkert, kan ikke selv leve uden VL mere! :wub::wub:

Og taaark... Kan også mærke mine pecs for første gang i lang tid :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jo helt sikkert, kan ikke selv leve uden VL mere! :wub::wub:

Og taaark... Kan også mærke mine pecs for første gang i lang tid :bigsmile:

Kanon, håber Anders har lidt mere tid imorgen og at der ikke er så mange VL'er i grotten :innocent: !

Du får brændt striber i pecs, men nu var dine DB pres ikke lige så hårde som mine ekstreme syge DB Flyers :devil::blush: !

Link to comment
Share on other sites

Kanon, håber Anders har lidt mere tid imorgen og at der ikke er så mange VL'er i grotten :innocent: !

Du får brændt striber i pecs, men nu var dine DB pres ikke lige så hårde som mine ekstreme syge DB Flyers :devil::blush: !

Ja men det var også vildt så mange der var i fredags! :blink: Har aldrig set noget lignende...

Ja dine flyers må jeg tage hatten af for :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

heey, bogs!

har fulgt med i din log.

your a hot, young, sexy motherfucker! (okey, ...kanskje ikke en motherfucker, men... motherfucker er et kickass-ord her i norge..)

jeg har virkelig lyst til å følge min diæt og bli body-hot i løpet av denne "vinteren" (er jo ikke meget med vinter uten snø og kulde-grader...)

men du ser jo ut til å gi gazz på din træning. Du er heldig som har sånn hjelp fra dine trænings-partnere.

Kan du pleeeez hjælpe meg til å holde meg i mine ører? gi meg litt kick bak og sparke meg i ræva slik at jeg kan utnytte mitt talent til å træne godt og riktig? motivere meg og holde meg i ørene så jeg utfører alt jeg skal for å blive en hot-body-woman???!!! hehe... mitt mål er å bli av med mine ikke altfor mange overflødige kilo,- men jeg trænger å holdes i ørene til å utrette det jeg vil!!

styrketræningen er ingen problem. men cardio-træningen er så kjip...den behøves dog for at bli kvitt mine flæske-kilo...

ser du har nok med dig selv, men... har ei finsk venninne som var min kickboxing-træner da jeg bodde i oslo. hun var ei SKIKKELIG COOOOOL lady. og ser klart at du må være i den finske slekten. help, help`?.... he he...

keep up the good work lady!!

det er heeeeeeelt fenomenalt å følge din log! gir styrke og motivasjon :smilerock::smilerock:

godt nytt år!

marrrrian

:wub:

Link to comment
Share on other sites

heey, bogs!

har fulgt med i din log.

your a hot, young, sexy motherfucker! (okey, ...kanskje ikke en motherfucker, men... motherfucker er et kickass-ord her i norge..)

jeg har virkelig lyst til å følge min diæt og bli body-hot i løpet av denne "vinteren" (er jo ikke meget med vinter uten snø og kulde-grader...)

men du ser jo ut til å gi gazz på din træning. Du er heldig som har sånn hjelp fra dine trænings-partnere.

Kan du pleeeez hjælpe meg til å holde meg i mine ører? gi meg litt kick bak og sparke meg i ræva slik at jeg kan utnytte mitt talent til å træne godt og riktig? motivere meg og holde meg i ørene så jeg utfører alt jeg skal for å blive en hot-body-woman???!!! hehe... mitt mål er å bli av med mine ikke altfor mange overflødige kilo,- men jeg trænger å holdes i ørene til å utrette det jeg vil!!

styrketræningen er ingen problem. men cardio-træningen er så kjip...den behøves dog for at bli kvitt mine flæske-kilo...

ser du har nok med dig selv, men... har ei finsk venninne som var min kickboxing-træner da jeg bodde i oslo. hun var ei SKIKKELIG COOOOOL lady. og ser klart at du må være i den finske slekten. help, help`?.... he he...

keep up the good work lady!!

det er heeeeeeelt fenomenalt å følge din log! gir styrke og motivasjon :smilerock::smilerock:

godt nytt år!

marrrrian

:wub:

Hey Marrrrian :bigsmile:

Mange tak for de søde ord :blush:

Hvor er det dog dejligt, at du finder min log motiverende :biggrin:! (Og dét til trods for, at der er er så meget høhø sludder inde imellem træningsrelevante indlæg hihi :tongue: )

Jeg vil da meget gerne være til lidt hjælp med motivation :superman: og lidt :4whip: , hvis det skulle være nødvendigt :wink:

Du må bare fyre løs med, hvad du godt kunne tænke dig, at jeg kan bidrage med! :smile: (Mit ene delmål er jo også at komme en anelse ned i fedt% i år, så vi kan holde hinanden lidt i ørerne på det punkt :wink: )

Må vist lige en tur i din log og lure lidt :wink:

Knus herfra,

Anna.

Link to comment
Share on other sites

Eller er det måske et hint til hun har fået det at vide tidligere?

Drop lige janteloven i 2sekunder :wink:

Har nemlig fået det at vide af Polle på s. 11 i loggen, jep! :blush: 4. januar, for at være helt præcis...

Gjorde ikke noget ved det, og se, det har indhentet mig og sparket mig i numsen præcis en måned senere :crazy:

Men det er godt, at I er flere der holder øje og gentager og forklarer tingene for mig, det sætter jeg pris på :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har nemlig fået det at vide af Polle på s. 11 i loggen, jep! :blush: 4. januar, for at være helt præcis...

Gjorde ikke noget ved det, og se, det har indhentet mig og sparket mig i numsen præcis en måned senere :crazy:

Men det er godt, at I er flere der holder øje og gentager og forklarer tingene for mig, det sætter jeg pris på :wink: :4thumbup:

En skadet Russer er jo ikke nogen Lee' Russer :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anna!

Tillykke med de 3x110 i dødløft herforleden - Grymt lyft!!! :4thumbup: (for at sige det på ren svensk :innocent: )

Jeg har også i lang tid trænet min skuldrestabiliserende muskulatur, da jeg for mange år siden blev skadet i min venstre skuldre og var nød at træne det op for at overhoved kunne fungere. Jeg syntes det gik hurtigt før jeg kunne mærke tydelig forskel og efter bare 8 uger, virkede den næsten helt som før skaden. Men ville mest bare fortælle at du ikke skal blive ked af det, hvis du synes du bliver svagere i dine "rigtige" løft i starten. Som det er blevet sagt tidligere, det er små muskler og når de ikke er vant til at få tæsk, behøver de tid at restituere. Jeg gjorde det bare sådan at jeg så kørte færre reps på de tunge øvelser, kørte dem langsommer og prøvede at fokusere på at jeg nu virkelig fik skuldremuskulaturen med ordentlig i øvelsen og tænkte ikke så meget over at jeg ikke øgede i vægterne under en 4 ugers tid, eller så.

Men held og lykke med det, ville jo være ærgerligt hvis vi har set toppen af din præstation allereden!! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Ej, det er jo fra skive

Stærke Anna har da trukket 3x117,5kg i DL :devil:

Følg da lige med eller noget :tongue:

-Camilla

Godt at se, at der bliver fulgt med i loggen :wink: Skulle ellers selv til at nævne det... :innocent: Det går ikke, at der sker en sådan slags misforståelser... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anna!

Tillykke med de 3x110 i dødløft herforleden - Grymt lyft!!! :4thumbup: (for at sige det på ren svensk :innocent: )

Jeg har også i lang tid trænet min skuldrestabiliserende muskulatur, da jeg for mange år siden blev skadet i min venstre skuldre og var nød at træne det op for at overhoved kunne fungere. Jeg syntes det gik hurtigt før jeg kunne mærke tydelig forskel og efter bare 8 uger, virkede den næsten helt som før skaden. Men ville mest bare fortælle at du ikke skal blive ked af det, hvis du synes du bliver svagere i dine "rigtige" løft i starten. Som det er blevet sagt tidligere, det er små muskler og når de ikke er vant til at få tæsk, behøver de tid at restituere. Jeg gjorde det bare sådan at jeg så kørte færre reps på de tunge øvelser, kørte dem langsommer og prøvede at fokusere på at jeg nu virkelig fik skuldremuskulaturen med ordentlig i øvelsen og tænkte ikke så meget over at jeg ikke øgede i vægterne under en 4 ugers tid, eller så.

Men held og lykke med det, ville jo være ærgerligt hvis vi har set toppen af din præstation allereden!! :4flex:

Hey Linnea,

Tak :blush:

Og tak for tipsene, er gået godt i gang med at styrke de svageste led :smile:

Tro mig, there's more to come :devil: Jeg er lige begyndt jo :wink:

Som Sune sagde, er jeg helt uoptimeret endnu :bigsmile: , så der kommer forhåbentlig til at ske ting og sager med min styrke og form :wub: Glæder mig til at se, hvad året bringer! :wink: Er i hvert fald helt tændt!! :firebounce::firebounce::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

VL-træning:

Selvom jeg kun har fået 1½ time på øjet i nat pga en åndssvag opgave-deadline :dry: , så kørte VL bare smooth idag :4thumbup: Gik kun i slow motion mode et par gange :laugh:

Scap push-ups:

2x15

Træk ben:

10@5

10@10

10@15

10@20

10@25

... kørte bare super godt idag, og de 10 med 25 kg er endda rep pr, men fik ikke lov at gå på de 30 endnu... :dry:

Træk balance:

10@15

4@25

5@25

Råtræk:

10@15

8@20

3x5@25 :bigsmile:

Stød fra split:

10@15

10@20

10@25

10@25

... easy peasy

Ben bagpå:

6@40

6@45

6@50

6@55

6@50

6@50

Føler mig ufatteligt frisk... :blink::blink:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

God omgang idag Anna, og fine træk-ben og squat. :superman:

Nu må du snart se at få et par ordentlige VL-sko, det holder ikke at se dig i dine udtrådte converse-sko :innocent::tongue: !

Nej, I know.. :blush:

Så regner jeg også med, at der ryger mindst 20 kg ekstra på træk-ben og skvatten med de rigtige sko :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share