BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:wub::wub:

Der manglede ikke noget... det var super "hyggeligt"

:boobs::boobs: :4whistling:

:tongue: Camilla

PS glæder mig til den der fællestræning i OSK, efter at have set, hvad I byder på :shades:

Utroligt at de ikke fik afskrækket jer forleden :blink::laugh:

Men så må I jo komme over og drikke Henning kold igen :tongue:

Det bliver nok lidt sværere med nogle af de andre :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey Bogs!

Det lyder til at have været en fed fest i fredags, ærgerligt man gik glip af Hennings dance.gif. Hans benflex er derimod forevigede på galleriet herinde :tongue:

Til sidst også et Gott Nytt År! fun.gif Må dine squats være dybe som filosofien på en efterfest og dine dødløft seje som Henning bb.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey Bogs!

Det lyder til at have været en fed fest i fredags, ærgerligt man gik glip af Hennings dance.gif. Hans benflex er derimod forevigede på galleriet herinde :tongue:

Til sidst også et Gott Nytt År! fun.gif Må dine squats være dybe som filosofien på en efterfest og dine dødløft seje som Henning bb.gif

Heeey Linis,

Tak og et rigtig godt nytår til dig ogs! :bigsmile:

Det er ærgeligt du ikke var med i fredags, har fået SÅ MEGET GODT at vide om dig fra drengene :4thumbup: (Dit navn og historier om dine talenter kom op jævntligt i løbet af aftenen :tongue: )

Så vil da håbe, at vi mødes i 2007, når I flytter tættere på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ik hørte mig igår da jeg ringede så sagde jeg godt nytår! :w00t::w00t: såååeh...

godt nytår!

P.s. russisk vodka er TOUGH :devil:

Hey Kevin,

Du har hermed officielt fået æren af at være den første, der kom igennem på min tlf. i 2007 :wink:

Pas nu på med vodkaen, ellers bliver du aaaalt for hurtigt stor og stærk :4flex: (eller noget... :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Det har vist undvíget min opmærksomhed, at jeg burde være skiftet til en anden ME øvelse i uge 3 af mit WSB-program - det er i hvert fald lige gået op for mig... :blink: Got carried away mht at slå mine PR's i DL :wink::innocent:

Men i næste uge står den så på hhv. DL fra skive og (er lidt i tvivl, om det bør være den) Incline bænk... Hvordan er det så lige, det forholder sig med at komme op på de 3rm i den nye øvelse? Jeg går ud fra, at mit 3rm i DL fra skive er anderledes, end i alm. DL, f.eks.? (Eller er forskellen i virkeligheden næsten non-existent?)

Hvordan regner jeg mig så frem til, hvad det skal være - hvis jeg bare prøver mig frem med flere og flere kg på i løbet af selve passet, risikerer jeg at brænde ud pga den submax. belastning... :blink:

Og hvad så med DE øvelsen for bænk? Bør jeg stadig blive ved med at køre flad bænk, så jeg får arbejdet med opspændet og teknikken? Eller skal DE øvelsen følge ME øvelsen?

Any help is appreciated! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Godt nytår! :smile:

Men i næste uge står den så på hhv. DL fra skive og (er lidt i tvivl, om det bør være den) Incline bænk... Hvordan er det så lige, det forholder sig med at komme op på de 3rm i den nye øvelse? Jeg går ud fra, at mit 3rm i DL fra skive er anderledes, end i alm. DL, f.eks.? (Eller er forskellen i virkeligheden næsten non-existent?)

På præcis samme måde som ellers... Du kører sæt af 3 reps op til en tung treer, som du så går efter at slå i næste uge. Hvis volumen bliver for lav, kan du lave back-off sæt på omkring 90% af dit tungeste sæt.

Hvor er din svaghed i øvelserne? Det skal du huske at have med i overvejelsen, når du vælger ME løft.

Og hvad så med DE øvelsen for bænk? Bør jeg stadig blive ved med at køre flad bænk, så jeg får arbejdet med opspændet og teknikken? Eller skal DE øvelsen følge ME øvelsen?

Any help is appreciated! :bigsmile:

Du fortsætter bare med den samme DE øvelse, ja :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt nytår! :smile:

På præcis samme måde som ellers... Du kører sæt af 3 reps op til en tung treer, som du så går efter at slå i næste uge. Hvis volumen bliver for lav, kan du lave back-off sæt på omkring 90% af dit tungeste sæt.

Hvor er din svaghed i øvelserne? Det skal du huske at have med i overvejelsen, når du vælger ME løft.

Du fortsætter bare med den samme DE øvelse, ja :smile:

Hey Moos,

Godt nytår til dig også! :bigsmile:

Takker for svar..

Min svaghed er i bunden af løftet - både i bænk og i DL...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share