BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VL-træning:

Selvom jeg kun har fået 1½ time på øjet i nat pga en åndssvag opgave-deadline :dry: , så kørte VL bare smooth idag :4thumbup: Gik kun i slow motion mode et par gange :laugh:

Scap push-ups:

2x15

Træk ben:

10@5

10@10

10@15

10@20

10@25

... kørte bare super godt idag, og de 10 med 25 kg er endda rep pr, men fik ikke lov at gå på de 30 endnu... :dry:

Træk balance:

10@15

4@25

5@25

Råtræk:

10@15

8@20

3x5@25 :bigsmile:

Stød fra split:

10@15

10@20

10@25

10@25

... easy peasy

Ben bagpå:

6@40

6@45

6@50

6@55

6@50

6@50

Føler mig ufatteligt frisk... :blink::blink:

du er så herlig positiv!!! :laugh::w00t:

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke gå dybere? Røv mod læg, osse i backsquat. Så kan ikke se hvor du vil hen med den kommentar? :smile:

Jeg ville bare irritere dig fordi du dissede mit squat :smile: Du plejer da ikke at tage mine stikpiller så nært...? :cry::w00t:

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville bare irritere dig fordi du dissede mit squat :smile: Du plejer da ikke at tage mine stikpiller så nært...? :cry::w00t:

Du kan godt tåle, når vi andre disser dit squat supreme :smile:

Det kan vi andre ikke :nonono::tongue:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 4, DE DL

Fik endeligt dækket mit søvnunderskud efter en hård weekend, så sov det meste af dagen væk - som en sten!... :innocent: Følte mig dejligt udhvilet til træningen!

Bogs squat (lav box):

10x2@50

...kørte helt fint; valgte at smide 10 kg af ift. sidst, eftersom jeg backsquattede igår og skal frontsquatte imorgen, begge dele VL-style... Og har i øvrigt en idé om, at 60 kg alligevel var for meget vægt at køre dynamisk med :dry:

DL fra skive:

10x1@80 kg

...fokus på ret ryg og forsøg på at komme endnu længere ned med rumpen. Kørte fint, faktisk (sys jeg selv :innocent: )...

Havde lidt travlt, så fik liret hjælpeøvelserne af stort set uden pauser i supersæt:

Hyperextensions:

3x10@BW+10 kg

supersettet med:

Pull-downs (med lige stang):

3x10@40

...dagens optur var, at jeg kørte med samme vægt, som de to fyre (løbere vist nok??), der skulle hoppe ind ind i mellem mine sæt :laugh:

Alt. DB curls:

3x6@2x12 kg

...mmmm lækker fornemmelse i armene :wub:

Træningen tog kun 1 time i alt (fik dog skåret maveøvelserne væk.. :innocent:) - og jeg fik i den grad sved på panden! :smile:

Næste træning: VL imorgen og måske lidt DE bænk, må se, hvad kroppen er til efter en hel dags læsning i sofaen... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægten i går sagde 68,2 og i dag - 65... :blink: Er det virkelig muligt at hobe så meget væske i kroppen, og pludselig så er det pist væk??? :blink:

På mig kan man også vildt tydeligt se forskel på hvor meget væske jeg har i kroppen afhængig af hvad jeg spist eller trænet. Når jeg spiser en kulhydratrig kost, er jeg altid halvt bloated :laugh: Jeg har på et tidspunkt hørt, at hvert gram kulhydrat kan binde 4 gram vand - aner ikke hvor rigtigt det er med de 4 gram, men væske binder det i hvert fald :smile:

Link to comment
Share on other sites

På mig kan man også vildt tydeligt se forskel på hvor meget væske jeg har i kroppen afhængig af hvad jeg spist eller trænet. Når jeg spiser en kulhydratrig kost, er jeg altid halvt bloated :laugh: Jeg har på et tidspunkt hørt, at hvert gram kulhydrat kan binde 4 gram vand - aner ikke hvor rigtigt det er med de 4 gram, men væske binder det i hvert fald :smile:

Det kan vi vist godt blive enige om :smile: Det kan også være, at det er alkohol der er ved forlade kroppen (detox... :innocent: ) :laugh: Det skal nok passe med, at jeg ca har drukket 3 liter sprut inden for den sidste måned...

Link to comment
Share on other sites

Heii grrl!

Skal love for at du får rykket lidt rundt på metallet :4thumbup:

Meget spændende at rende herind til dig og lurer lidt indimellem!

Kærligste hilsner og keep on truckin'

Sally :smile:

Hey Sally :smile:

Altid hyggeligt med lidt besøg, du skal være så velkommen til at kigge forbi! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 4, DE bænk

Scap push-ups:

3x15

Incline bænk:

10x20

10x3@30

DB one-arm row:

10@22,5

8@22,5

supersettet med:

Lateral raises:

2x10@2x5

Rear lateral raise:

2x8@2x5

DB overhead extension:

8@15

7@15

7@15

supersettet med:

Face rope pulls:

3x10@15 (på det super stramme IK kabel stativ...)

Lidt sløv træning idag, kroppen kom først i omdrejninger til sidst, men der skulle jeg smutte.. :dry:

Nu er det afsted til lidt VL, og imorgen holder jeg FRI!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

VL træning:

Træk ben:

10@15

10@20

8@25

8@25

10@25

...kørte ret godt med både opspænd og at få røven helt ned, i hvert fald på de to sidste sæt, efter kroppen blev varmet lidt op! :4thumbup:

Træk fra knæ:

6@15

5@20

5@20

5@20

5@20

...kørte STRÅLENDE! :bigsmile: Fik "molodets'" fra Anders flere gange :w00t:

Frivend:

6@20

4x6@35

Ben foran:

6@30

6@40

6@40

5@45

5@45

Hanging leg raises: (for fun)

8 stk.

Super træning i dag, helt overraskende - det ser sgu ud, til at teknikken er ved at falde på plads :biggrin: - Anders var i hvert fald begejstret...

Så der skal snart trækkes og stødes nogle kg!! :superman:

Motta, Heffehurtig og Incognito var med til VL, Krummes, Jesper, Rudy og Jhax kom slentrende ved en 19-tiden

Det lykkedes mig at distrahere Erik, der var i gang med at springe gennem lokalet, ved at sætte søde lydeffekter på hans hop :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share