BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Eiiii :dry: ethvert påskud for at holde lukket tages åbenbart i brug...sikke noget pis..

Jeg træner i novogym så. Ses engang senere på ugen så når der er åbnet igen.

Fra på onsdag burde der vist være normale åbningstider...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Årets målsætninger:

Det er jo 1. januar, så jeg må hellere få offentliggjort målene for det kommende år :superman:

Først og fremmest, vil jeg gerne deltage i mindst to stævner næste år (EDIT: meaning i år, altså 2007 :smile:) - ét i vægtløftning og ét i styrkeløft.

Der er et begynder stævne i VL allerede i april, så jeg må lige drøfte den med VL-træneren Anders og se, om han mener det er for tidligt...

Mht. styrkeløft, har jeg været inde og kigge på styrke.dk, men kan ikke lige finde rundt i, hvilke stævner der kunne være relevante for mit vedkommende... :blush: (så kunne nok godt bruge lidt hjælp fra de bedrevidende på området :smile: ). Det er nok smartest, hvis det ligger et stykke tid efter VL-stævnet, med mindre man får lagt et yderst veltimet program??... :dry:

Er heller ikke helt afklaret, om jeg vil stille op med eller uden udstyr (eller begge dele :innocent: ). Det ved jeg nok først, når jeg har prøvet at træne i udstyr. Hvilket bringer mig til følgende spørgsmål:

- Hvor længe inden et stævne bør man inkludere udstyret i sit træningsprogram?

- Hvordan i alverden kommer man i gang??? (Sorry, er altså HELT blank på området!) - jeg tænker på mærke, str., hvor man kan købe det, hvor dyrt er det, kan det betale sig at købe brugt osv. osv...

En sekundær og lidt mere forfængelig målsætning er at komme ned og ligge på ca. 17-18% i fedt% - helst det meste af året.. :innocent: Det må ikke gå ud over min styrke alt for meget, derfor er en decideret diæt med for stort et kcal underskud udelukket :nonono: Og mine kostvaner er i øvrigt ret perfekte i forvejen :innocent: , DERFOR (uhh, tør jeg sige det højt??? :blush: ) tror jeg, at jeg vil tackle den udfordring ved at skære gevaldigt ned på mit alkohol forbrug... (1½ flaske sprut om måneden i gennemsnit giver alligevel ekstra 2400 kcal! :crazy: )... Mon ikke det også ville bidrage med et øget fokus og koncentrationsevne til træningen :wink: (OGSÅ til træningen)...

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Tak for den lille komsammen, Bogdanova og alle I andre, der var til stede :smile:. Jeg synes bare ikke der blev drukket nok... :tongue:

Det er ikke min skyld - det må være Henning! (Hvorfor tror du ellers, at han præsterede at blive oppe helt til kl 5.30?? Har helt klart ikke drukket nok :nonono: De "stive" indlæg han postede på MOL lørdag morgen var der med vilje stavefejl i :wink: )

Og du virkede i øvrigt heller ikke for fuld selv :tongue:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Heeey Linis,

Tak og et rigtig godt nytår til dig ogs! :bigsmile:

Det er ærgeligt du ikke var med i fredags, har fået SÅ MEGET GODT at vide om dig fra drengene :4thumbup: (Dit navn og historier om dine talenter kom op jævntligt i løbet af aftenen :tongue: )

Så vil da håbe, at vi mødes i 2007, når I flytter tættere på :wink:

Ups, så håber jeg de valgte at fortælle om de af mine talenter der hører til de mere politisk korrekte :innocent: ( :devil: )

:wink:

Held og lykke med at nå dine mål for 2007. Jeg har også længe overvejet at evt stille op til et styrkeløftstævne på et tidspunkt. Lige i øjeblikket ville det jo være mest for at prøve det, mine præstationer ligger pt i average-zonen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mht. styrkeløft, har jeg været inde og kigge på styrke.dk, men kan ikke lige finde rundt i, hvilke stævner der kunne være relevante for mit vedkommende... :blush: (så kunne nok godt bruge lidt hjælp fra de bedrevidende på området :smile: ). Det er nok smartest, hvis det ligger et stykke tid efter VL-stævnet, med mindre man får lagt et yderst veltimet program??... :dry:

Umiddelbart vil Sjællandsmesterkabet i 3-kamp den 13. oktober ville være et godt sted og starte. Så er der god tid til at køre udstyret ind og stævnet er i Albertslund.

Du skal iøvrigt huske at få licens 3 måneder før du stiller op i styrkeløft, du skal også løfte for en klub som er under Dansk Styrkeløft Forbund (DSF). Hvis ikke IK99 er under DSF vil jeg anbefale Tårnby SK eller Hvidovre SF, hvor du også kan få nogen gode råd til teknik og træning i udstyr. Ellers kan du jo spørge Sune, som træner i IK99. Han har stillet op til en del stævner og kommer en gang imellem ned hos os i Hvidovre og træner.

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart vil Sjællandsmesterkabet i 3-kamp den 13. oktober ville være et godt sted og starte. Så er der god tid til at køre udstyret ind og stævnet er i Albertslund.

Du skal iøvrigt huske at få licens 3 måneder før du stiller op i styrkeløft, du skal også løfte for en klub som er under Dansk Styrkeløft Forbund (DSF). Hvis ikke IK99 er under DSF vil jeg anbefale Tårnby SK eller Hvidovre SF, hvor du også kan få nogen gode råd til teknik og træning i udstyr. Ellers kan du jo spørge Sune, som træner i IK99. Han har stillet op til en del stævner og kommer en gang imellem ned hos os i Hvidovre og træner.

Cool, tak.

IK99 er ikke under DSF, så det bliver nok TSK.

Og jeg skal nok udspørge Sune to the bone, når jeg ser ham nede i IK igen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke min skyld - det må være Henning! (Hvorfor tror du ellers, at han præsterede at blive oppe helt til kl 5.30?? Har helt klart ikke drukket nok :nonono: De "stive" indlæg han postede på MOL lørdag morgen var der med vilje stavefejl i :wink: )

Og du virkede i øvrigt heller ikke for fuld selv :tongue:

Jeg var bange for at blive udnyttet seksuelt, så jeg holdt mig lidt tilbage :tongue:

Der er ingen tvivl om at du skal med til Nordland Cup og med i byen bagefter. Vi havde det rigtig sjovt sidste år :cool: Camilla, Rommel og mig skal i hvert fald helt sikkert med.

Link to comment
Share on other sites

Ups, så håber jeg de valgte at fortælle om de af mine talenter der hører til de mere politisk korrekte :innocent: ( :devil: )

:wink:

Held og lykke med at nå dine mål for 2007. Jeg har også længe overvejet at evt stille op til et styrkeløftstævne på et tidspunkt. Lige i øjeblikket ville det jo være mest for at prøve det, mine præstationer ligger pt i average-zonen :laugh:

Du skal ikke spørge mig, om disse talenter kan komme med under "politisk korrekte", eftersom jeg har en meget høj tolerancetærskel hvad sådan noget angår, og mine kategoriseringer kan derfor adskille sig fra andres :wink:

Det ville da være sjovt, hvis du også stillede op til styrkeløftstævne i år - keep me posted :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var bange for at blive udnyttet seksuelt, så jeg holdt mig lidt tilbage :tongue:

Ha ha, det behøvede jeg jo så ikke at være bange for - så meget male bonding, at Camilla og jeg føltes os lidt udenfor :nonono::tongue:

Der er ingen tvivl om at du skal med til Nordland Cup og med i byen bagefter. Vi havde det rigtig sjovt sidste år :cool: Camilla, Rommel og mig skal i hvert fald helt sikkert med.

Stiller I alle sammen op? Eller bare som tilskuere?

Jeg er frisk på en kigger og en bytur bagefter i hvert fald :wink:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart vil Sjællandsmesterkabet i 3-kamp den 13. oktober ville være et godt sted og starte. Så er der god tid til at køre udstyret ind og stævnet er i Albertslund.

Du skal iøvrigt huske at få licens 3 måneder før du stiller op i styrkeløft, du skal også løfte for en klub som er under Dansk Styrkeløft Forbund (DSF). Hvis ikke IK99 er under DSF vil jeg anbefale Tårnby SK eller Hvidovre SF, hvor du også kan få nogen gode råd til teknik og træning i udstyr. Ellers kan du jo spørge Sune, som træner i IK99. Han har stillet op til en del stævner og kommer en gang imellem ned hos os i Hvidovre og træner.

Da jeg trænede i TSK i dag, blev der sagt at man ikke kunne stille op til stævne for klubben før man havde trænet der et år.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg trænede i TSK i dag, blev der sagt at man ikke kunne stille op til stævne for klubben før man havde trænet der et år.

Hmmm... :dry: Hvem snakkede du med?

Det kunne være, man kunne bestikke dem med en kasse vodka, på en god gammeldags russisk maner... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... :dry: Hvem snakkede du med?

Det kunne være, man kunne bestikke dem med en kasse vodka, på en god gammeldags russisk maner... :wink:

Så vidt jeg ved, var det formanden i klubben der stod for den udtalelse.

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, det behøvede jeg jo så ikke at være bange for - så meget male bonding, at Camilla og jeg føltes os lidt udenfor :nonono::tongue:

Stiller I alle sammen op? Eller bare som tilskuere?

Jeg er frisk på en kigger og en bytur bagefter i hvert fald :wink:

Vi skal da løfte! :devil:

... og drikke en masse om aftenen.

Jeg har alligevel brug for en værelseskammerat på hotellet, så du er næsten tvangsindlagt :wink:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, det behøvede jeg jo så ikke at være bange for - så meget male bonding, at Camilla og jeg føltes os lidt udenfor :nonono::tongue:

Stiller I alle sammen op? Eller bare som tilskuere?

Jeg er frisk på en kigger og en bytur bagefter i hvert fald :wink:

Vi stiller alle op eller dvs det har Lars også sagt de sidste 2 år uden det er blevet til noget. Anyhow so kommer han med i år og det bliver 3. gang for mig. Det bliver også Camillas debut! :w00t:

Da jeg trænede i TSK i dag, blev der sagt at man ikke kunne stille op til stævne for klubben før man havde trænet der et år.

Det er for ikke at få nogle krudthoveder ind fra gaden. I visse tilfælde kan der nok gives dispensation, men ligner du en krudtet BBer, tror jeg ikke du skal regne med det.

Link to comment
Share on other sites

Vi stiller alle op eller dvs det har Lars også sagt de sidste 2 år uden det er blevet til noget. Anyhow so kommer han med i år og det bliver 3. gang for mig. Det bliver også Camillas debut! :w00t:

Det er for ikke at få nogle krudthoveder ind fra gaden. I visse tilfælde kan der nok gives dispensation, men ligner du en krudtet BBer, tror jeg ikke du skal regne med det.

Jeg kan også godt forstå deres indstilling.

De skal vide at man er seriøs. Der er utroligt mange der siger de vil stille op uden at gøre det. Det koster tilmeldingen uden at få et resultat ud af det.

Derudover kræver det en del at hjælpe en løfter op til et stævne. Hvis løfteren ikke vil give tilbage, er det noget der ødelægger stemningen og er pisse træls.

Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 3, DE DL

Bogs squat (lav box):

9x2@60

1x1@60 (plyometrisk - fordi jeg mistede fokus og blev nødt til at hoppe med stangen på skuldrene for ikke at skvatte forover :laugh: )

DL:

1x1@90

9x1@92,5

Hyperextensions:

4x8@BW+10

supersettet med:

Pull-downs:

2x8@35

2x10@35

DB side bends:

1x10@18

3x10@20

supersettet med:

Alt. DB curls:

4x6@2x12

Roll-outs:

½ (versionen for de super tough, hvor man ender med panden ned i gulvet :laugh: )

Så gik turen på Dag H, hvor jeg skulle trøste min veninde (kærestesorg :cry3:), og det gik der 6 timer med, plus adskillige øl og drinks og en fælles regning på 1000 kr. :crazy: Og så tog vi hjem til to andre tøser og fortsatte indtil nu med rødvin, øl og G&T - der røg vist det Nytårsforsæt.. Men hvad gør man ik for en god veninde... :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share