BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Der var sgu ikke særlig meget fokus og power idag :mad: - kunne virkelig godt mærke sprutten fra igår, så det er godt der i hvert fald ikke skal drikkes de næste tre måneder!

Droppede derfor også et par hjælpeøvelser fra WSB programmet - 1 times VL og ikke særlig meget mad forinden resulterede i en træt Anna... :dry:

Sune og LaMotta kom ved en 18-tiden, og jeg fik lidt tips vedr. styrkeløft og teknik :smile:

VL-tæning:

Træk -benbøjninger:

2x12@15

8@20

6@21,25 (glemte at tage en lille skive af efter lille Lea løftede :4slap: kunne heller ikke forstå, hvorfor det var lidt besværligt at holde spændet)

6@25

5@25

Vendninger fra gulvet:

3@15

6@20

8@25

7@25

6@25

Ben bagpå:

8@25

8@35

4x8@45

WSB - uge 3; DE bænk

Flad bænk:

1x10@20

10x3@32,5 - kørte ret godt, opspændet var også fint, måske en anelse for mange % af 1RM ift., at det skulle køres dynamisk (mente Sune :smile: )

DB rows:

3x8@22,5

supersettet med:

Lateral raises:

3x10@2x5

Imorgen står der ME DL fra skive på programmet, en øvelse jeg ikke har kørt før. Så jeg starter stille og roligt ud, for at køre noget leg drive ind :wink: (Sunes anbefaling :4thumbup: )

Hvem kommer ned i hulen imorgen? Jeg kan selv først efter kl 16...

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fremover bør du nok ikke køre din VL træning dagen før ME underkrop :smile: Det koster vidst for meget...

Det tænkte jeg nemlig også på, men eftersom det kun bliver en indkørselsdag i den nye form for DL, så gør det nok ikke så meget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Cool, det er en date så :cool:

Uha. Så vil jeg begynde at panikke over hvad jeg skal tage på..... Bum, bum. Har jeg noget det matcher Thomas' fine lyserøde trøje :unsure: ....

Link to comment
Share on other sites

Uha. Så vil jeg begynde at panikke over hvad jeg skal tage på..... Bum, bum. Har jeg noget det matcher Thomas' fine lyserøde trøje :unsure: ....

Siden det er torsdag aften, så bliver jeg lettere fornærmet, hvis ikke I dukker op i slips og/eller butterfly... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Siden det er torsdag aften, så bliver jeg lettere fornærmet, hvis ikke I dukker op i slips og/eller butterfly... :nonono:

Det vil jeg lige forsøge at koordinere med Thomas, så. Vi vil jo nødigt fornærme nogen.

Link to comment
Share on other sites

WSB - uge 4; ME DL

Træning i IK med Sune og Tunen, som rodede rundt med gummistropper og en trækølle en del af tiden...

EDIT: Glemte helt, Nissen var der også :blush: Men han havde ikke slips på, som lovet, så jeg havde svært ved at få øje på ham :laugh:

Hold kæft, der var power i stængerne i dag - det kørte bare.. :firebounce: FIk trukket mere, end forventet :superman:

DL fra skive:

10@40

3@60 (for at lige at prøve det af - super nemt!)

3@70

3@90

1@100 (mistede opspændet i bunden og flækkede af grin :laugh: Det må være synet af de to smukke herrer i gummistropper :wub: )

3@100

... og så skulle man tro, jeg stoppede her, men NEJ :devil:

3@105

... og...

3@110! :devil::devil::wub:

Ihh altså, jeg ææælsker dødløft!!! Får totalt sommerfugle i maven... :wub: Og jeg har lært at kaste med stangen! :bigsmile:

Goodmornings:

4x10@30

...kørte bare smooth...

BB curls:

10@20

7@20

8@20

4@20

Hanging leg raises:

8; 6

Og så en ca. ½ times powerwalk fra Nørreport til Amager i mine fine røde hæle, fordi jeg missede bussen, og fordi jeg havde for meget energi tilbage... :innocent:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hold kæft, der var power i stængerne i dag - det kørte bare.. :firebounce: FIk trukket mere, end forventet :superman:

DL fra skive:

3@100

... og så skulle man tro, jeg stoppede her, men NEJ :devil:

3@105

... og...

3@110! :devil::devil::wub:

Alt for vildt Anna :superman: - du trækker snart mere end Jesper :smile:

Ihh altså, jeg ææælsker dødløft!!! Får totalt sommerfugle i maven... :wub: Og jeg har lært at kaste med stangen! :bigsmile:
Bout time! Eccentrisk fase af dødløft er spild af tid :devil:
Og så en ca. ½ times powerwalk fra Nørreport til Amager i mine fine røde hæle, fordi jeg missede bussen, og fordi jeg havde for meget energi tilbage... :innocent:

Mongo..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share