BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

VL-træning:

Kom en time for sent, for tiden løb lige pludselig fra mig - PINLIGT! :blush: Har også sørget for at fortælle Anders, at det var bestemt ikke, fordi jeg ikke ville VL seriøst, men fordi jeg havde et generelt problem med tid, så jeg ville virkelig stræbe efter at arbejde på det. Han forstod det heldigvis godt :smile:

Træk ben:

2x10@5

10@15

10@25

10@30

Træk balance:

8@20

4@25

5@25

5@25

...har et problem med at skulle sætte mig helt ned lige, når jeg kaster mig under stangen... :dry:

Frivend (fra gulv):

6@25

4@30 (rigtig pæne)

3@35

3x4@35

...det er som om, at lige så snart der kommer lidt mere vægt på stangen, end hvad helt let er, så får jeg en eller anden mental blokering, og er ikke sikker på, at jeg kan holde balancen med den givne vægt... :mad: Havde det altså ikke for bare to uger siden, skal virkelig arbejde på det! (Men hvis bare jeg vidste, hvor det kom fra??? :blink: ) Et andet punkt, der distraherede mig var, at jeg har sindssygt ondt i mit knæ - det er helt blåt og hævet efter, at det har fået en del gange med stangen, og det er mine kraveben også - dvs. det er lidt svært at abstrahere fra, når man bliver ved med at ramme de samme ømme punkter igen og igen... :unhappy: (Ja, ved det godt - piiiiv :blush: )

Ben bagpå:

6@35

6@45

6@50

6@55

6@60

6@60

6@55

...kan mærke, at jeg ikke har taget mine fiskeolie kapsler den sidste uge, så leddene er ømme... Helt vildt så stor en forskel det gør! :blink:

Vi fik allesammen en pep-talk af den bulgarske træner til sidst - ret motiverende faktisk! :bigsmile:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom en time for sent, for tiden løb lige pludselig fra mig - PINLIGT! :blush: Har også sørget for at fortælle Anders, at det var bestemt ikke, fordi jeg ikke ville VL seriøst, men fordi jeg havde et generelt problem med tid, så jeg ville virkelig stræbe efter at arbejde på det. Han forstod det heldigvis godt :smile:

Det skyldes vel ikke vores dybt seriøse msn-chat om sammenhængen imellem koldt vand og østeuropæiske kvinders sexuele behov? :laugh::tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag - VL-træning:

Opvarmning:

Mave (bulgarsk): 15; 15

Hyperextensions: 15; 15

Træk-ben:

10@5

10@10

10@15

10@20

10@25

8@30 (øøj, jeg var helt skæv i dette sæt - opspændet ved højre skulderblad (kun... :blink: ) svigter af og til.. :blush: )

6@30

Træk balance:

8@15

4@20

3@25

4@25

4@25

3@25

...kørte udmærket

Vend (fra knæ+benbøj):

5@20

5@25

4@30

4@35

4@40 (for tungt, til at teknikken sidder godt :dry: )

4@35

4@35

4@35

...de sidste tre sæt fik :4thumbup: fra Anders!

Ben foran: :wub:

4@25

4@30

4@35

4@40

4@45

4@45

4@50

4@50

4@50

4@50

...loving it! :wub:

BB curl: 10@15; 10@15

Triceps ext.: 8@15; 10@15

Spring: 10; 10; 10

Anders havde ikke lige så god tid til at holde øje med mig i dag, Eriks fokus var kun på Oskar, og Motta er i London... :cry3:

Næste træning i morgen kl. 18!

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Så skal der vist lige tilføjes 2x45 min. powerwalk til og fra Cinemaxx :walking:

(Så var der plads til en kæmpe pose M&M's... :innocent: )

Der er 479 kCal pr 100 g M&Ms, så medmindre det er Cinemaxx i Odense, så tror jeg ikke helt du har forbrændt det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Der er 479 kCal pr 100 g M&Ms, så medmindre det er Cinemaxx i Odense, så tror jeg ikke helt du har forbrændt det :tongue:

Der er 505 kcal i - jeg spiser nemlig kun M&M's med peanuts :4mewantfood: :biggrin: 200 g giver så 1010 kcal, men jeg var i underskud i løbet af dagen, og efter 10 sæt benbøjninger, har jeg regnet mig frem til, at mindst 800 kcal er gået direkte ind i mullerne - så der var kun 210 at skulle forbrænde :laugh::tongue:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Der er 505 kcal i - jeg spiser nemlig kun M&M's med peanuts :4mewantfood: :biggrin: 200 g giver så 1010 kcal, men jeg var i underskud i løbet af dagen, og efter 10 sæt benbøjninger, har jeg regnet mig frem til, at mindst 800 kcal er gået direkte ind i mullerne - så der var kun 210 at skulle forbrænde :laugh::tongue:

Right...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag - alm. styrke

Sune var tilstede, og lige inden han gik, dukkede Erik + ven op, så jeg blev hængende i godt 1½ time mere.. Tog mig nogle lange pauser. Det er sjovt, som min krop kan mærke, hvis der går for lang tid siden jeg er stået op, og til jeg får morgenmad (stod først op kl. 12 idag og morgen powerwalk blev lagt sammen med at løbe en masse forskellige ærinder (shoppe bl.a. :innocent: ), så jeg fik først spist kl. 15... :blush:

Chin-ups (excentrisk): 4x4

Bænk:

4x8@35

og så lidt smallere greb og...

4x8@35

...kørte faktisk helt fint, lidt presset på den sidste rep i de sidste to sæt, men ikke til failure! En ret tilpas vægt, og jeg synes selv den kørte helt fint :smile:

Vil i øvrigt variere reps og sæt hver gang jeg kører bænk, således, at jeg kommer til at skifte mellem 6x10; 10x6 og 8x8

Dødløft:

...overhånds greb, start positionen med røven langt nede, fokus på opspænd! :4thumbup:

5@50

5@55

5@60

5@65

5x5@70

...teknikken var helt i orden, kan godt mærke, at den form for DL sad anderledes, end den plejer - gik meget mere i balden og lårene, end i ryggen!

Rows:

4x10@45

Goodmornings:

4x8@40

...elsker den øvelse :wub:

Face rope pulls:

3x12@15

Lateral raises:

3x10@2x5

Midt i min samtale med Erik omkring benbøjninger og træningsfrekvensen, blandede Johnny (? :blink: Ham, der kører push-ups på knoerne) sig for at sige, at man sagtens kunne være stor og stærk, hvis man kun kørte ben én gang om ugen, men til gengæld maxede på alle sættene (jeg tror, han mente failure..)...

Erik: "Det er da noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, den gang jeg trænede i Form&Fitness..."

Erik: "Ja, det er det jeg mener"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, der var den der fyr, han var afsindig stærk, han kørte biceps curls med 40 kg! Han kørte ben én gang om ugen, men til gengæld kørte han dem helt i bund, til max hver gang - han var sygeligt stærk!"

Erik: "Det er fint, men hvis han havde kørt ben tre gange om ugen og ikke til failure hver gang, kan det være han var stærkere/større"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, han var stærk!"

Erik: "Du kan da ikke argumentere for, at man bliver stærk af at køre ben én gang om ugen til failure, bare fordi du kender én, der gør det"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, han var stærk!"

Erik: "Ja, det er fint, men det kan jo være han var blevet stærkere, hvis han trænede anderledes"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, han var stærk!"

:blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Midt i min samtale med Erik omkring benbøjninger og træningsfrekvensen, blandede Johnny (? :blink: Ham, der kører push-ups på knoerne) sig for at sige, at man sagtens kunne være stor og stærk, hvis man kun kørte ben én gang om ugen, men til gengæld maxede på alle sættene (jeg tror, han mente failure..)...

Erik: "Det er da noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, den gang jeg trænede i Form&Fitness..."

Erik: "Ja, det er det jeg mener"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, der var den der fyr, han var afsindig stærk, han kørte biceps curls med 40 kg! Han kørte ben én gang om ugen, men til gengæld kørte han dem helt i bund, til max hver gang - han var sygeligt stærk!"

Erik: "Det er fint, men hvis han havde kørt ben tre gange om ugen og ikke til failure hver gang, kan det være han var stærkere/større"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, han var stærk!"

Erik: "Du kan da ikke argumentere for, at man bliver stærk af at køre ben én gang om ugen til failure, bare fordi du kender én, der gør det"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, han var stærk!"

Erik: "Ja, det er fint, men det kan jo være han var blevet stærkere, hvis han trænede anderledes"

Johnny: "Ja men, jeg lover dig, han var stærk!"

:blink::blink:

:lolabove:

Fuck, hvor sjovt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt skaffet en massage kunde til Erik (min veninde), så jeg får selv en omgang massage gratis i morgen :4thumbup: 1 time, yessir - det kan mine ømme skuldre og ryg godt bruge!

(Og hvis jeg bliver ved med at skaffe ham kunder, hvilket ikke er særlig svært, siden han kun tager 150 kr. for en time, så er jeg sikret gratis massage jævnligt :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt skaffet en massage kunde til Erik (min veninde), så jeg får selv en omgang massage gratis i morgen :4thumbup: 1 time, yessir - det kan mine ømme skuldre og ryg godt bruge!

(Og hvis jeg bliver ved med at skaffe ham kunder, hvilket ikke er særlig svært, siden han kun tager 150 kr. for en time, så er jeg sikret gratis massage jævnligt :4thumbup: )

Fordi du skaffer ham kunder... riiiiiiiight.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag - VL-træning:

Jeg har stadigvæk ikke lært, at jeg SKAL GÅ TIDLIGERE I SENG!!! :nonono: Det kunne sgu godt mærkes på træningen i dag... :dry: Har jo også fået en times vidunderlig massage i morges (Det er Erik altså god til, det må jeg give ham!) - kæft, jeg havde mange rimelig store myoser bag skulderbladene og i den øvre ryg generelt.. :crazy: Sådan en omgang dybdegående massage efterlader én altså helt sløv og rundt på gulvet :blink: (næste gang bliver på en ikke trænings dag!!)

Træk-ben:

10@5

10@10

10@15

10@15

...under hvert sæt, gjorde det RIGTIG ondt i min venstre hoftebøjer, som om den blev klemt i bundstillingen, og på vejen op sagde "snap" :cry: Men efter lidt benbøj med kropsvægt blev smerten dulmet..

Træk balance:

8@15

4@20

4@25

4@25

4@25

Stød: (yes yes, HELE bevægelsen! :bigsmile: )

1@15 (aaaalt for let)

3@20 (auch, fik ikke afsat nok med benene, hvilket resulterede i, at jeg bankede stangen direkte op i hagen, med fuld tryk på! :4slap: Auch... Men det var åbenbart noget, som alle VL'ere havde prøvet, så det måtte ske på et eller andet tidspunkt for mig også.. :dry: )

3@25

3@30 (kommentar fra Anders om, hvor gode mine vendinger var :4thumbup: )

3x3@35

...dagens optur øvelse! :bigsmile:

Ben bagpå:

6@30

6@40

6@50

6@55

...her begyndte min hofte altså at drille igen, så jeg fortalte det til Anders. Troede egentlig, at han ville sige, at jeg skulle holde op med at pive, men han sagde, at det var en begyndende inflammation i lysken, så jeg skulle stoppe mine benbøjninger med det samme, og ingen benbøj resten af ugen heller... :unhappy: Så fredag skal der køres råtræk, frivend fra knæ og lign...

Fik endelig lavet min cykel, men nøøøj for en møg dag jeg valgte at cykle til træning på... :mad: Hele vejen fra Amager til Østerbro var der en syg modvind (og alt for mange langsomme cyklister :annoyed:) :mad:

Imorgen er det både første skole- og arbejdsdag, glæder mig som en lille pige! :biggrin:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med i morgen :smile:

Mht. dine hoftebøjere, har jeg selv haft problemer med dem, og dér hjalp det mig meget at køre højreps hanging legraises, samt en MASSE udstrækning af hoftebøjerne og resten af underkroppen generelt. Det gik faktisk ikke over, før jeg begyndte at strække hofterne ud to gange, dagligt. Så det synes jeg da at du skulle overveje, da det godt kunne lyde lidt af det samme :wink:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med i morgen :smile:

Mht. dine hoftebøjere, har jeg selv haft problemer med dem, og dér hjalp det mig meget at køre højreps hanging legraises, samt en MASSE udstrækning af hoftebøjerne og resten af underkroppen generelt. Det gik faktisk ikke over, før jeg begyndte at strække hofterne ud to gange, dagligt. Så det synes jeg da at du skulle overveje, da det godt kunne lyde lidt af det samme :wink:

Tak :smile:

Du har nok helt sikkert ret :smile: Det er sjovt, jeg har aldrig før haft problemer af den slags, har endda fået at vide af min fys, at jeg IKKE måtte strække ud, fordi jeg er hypermobil. Men lige siden jeg begyndte på VL (=begyndte at køre benbøj helt ned), har jeg døjet med de stiveste hoftebøjere... :blink: Er også begyndt at strække ud inden træning, men det hjælper ikke med kun den ene gang, som du selv siger...

Bør jeg tage et par iprener og lidt ekstra fiskeolie til at gå i seng på?

EDIT: Højreps hanging legraises - er 8 stk høje reps? :innocent::blush:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Tak :smile:

Du har nok helt sikkert ret :smile: Det er sjovt, jeg har aldrig før haft problemer af den slags, har endda fået at vide af min fys, at jeg IKKE måtte strække ud, fordi jeg er hypermobil. Men lige siden jeg begyndte på VL (=begyndte at køre benbøj helt ned), har jeg døjet med de stiveste hoftebøjere... :blink: Er også begyndt at strække ud inden træning, men det hjælper ikke med kun den ene gang, som du selv siger...

Bør jeg tage et par iprener og lidt ekstra fiskeolie til at gå i seng på?

EDIT: Højreps hanging legraises - er 8 stk høje reps? :innocent::blush:

Jeg stopfodrede mig med fiskeolie, og iprener også, så det kan du nok også godt slippe afsted med. Dog var der først da jeg begyndte at strække ud to gange dagligt, at der rigtigt skete noget. :smile:

Om 8 reps er højt, ved jeg ikke :tongue: Kommer vel an på hvor meget pårmp du føler, altså om der kommer blod derud :superman:

Ellers må du jo bede massøren om at kigge på det :wink:

Chalze>>> Why you little... :4ranting: :flipa::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stopfodrede mig med fiskeolie, og iprener også, så det kan du nok også godt slippe afsted med. Dog var der først da jeg begyndte at strække ud to gange dagligt, at der rigtigt skete noget. :smile:

Om 8 reps er højt, ved jeg ikke :tongue: Kommer vel an på hvor meget pårmp du føler, altså om der kommer blod derud :superman:

Ellers må du jo bede massøren om at kigge på det :wink:

Ha ha, massøren skal sgu ikke i nærheden af mine hoftebøjere :tongue:

Mht leg raises - hvordan er det lige man kører dem bedst, numsen opad og langsomt ned (med bøjede ben) eller strakte (nogenlunde strakte) ben uden, at numsen bevæger sig??

Link to comment
Share on other sites

Fredag - VL-træning

Stille og rolig træning i dag, kørte overhovedet ikke ben, ikke engang som opvarmning (træk ben), fordi det stadig gør nas i hoften.

Råtræk:

10@5

6@10

5@15

4@20

3@25

3@30

2@30+1@25 (øj, de sad skidt, trak for meget med armene :annoyed:)

3@25

4@25

4@25

...de sidste sæt sad rigtig godt, 25 kg var en god arb. vægt! :4thumbup:

Frivend:

4@20

4@25

4@30

3@35 (kørte super godt, Anders sagde "lovende" - på russisk, selvfølgelig :biggrin:)

3@40 (det sidste sæt her var ikke særlig kønt :blush: )

Rygbøjninger: 3x15

Mavebøjninger: 3x15

BB curls: 3x12@15

Triceps ext.: 3x12@15

Næste træning i morgen kl. 15.30 med Jesper og Camilla :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share