BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag - alm. styrke:

CamillaBruun var på besøg i IK idag, plus Thorhauge, Emil, Sune og DocH... Rommel kom med en eller anden mystisk undskyldning, så han kom altså aldrig... :nonono:

Pull-ups (exc.): 4x3

Bænk: 10x6x37,5

...kørte ret så fint, faktisk :4thumbup:

BB rows: 4x10@45

Goodmornings: 3x8@40

Facepulls: 3x12@15

Fin træning i dag, dog ingen DL, fordi hoften - stadig - gør nas :unhappy:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

I bund og grund har du slet ikke lyst til at vi skal kommentere det vel ? :tongue:

:laugh: Ha ha, tja det var vel et retorisk spørgsmål... Med mindre jeg kan få nogle kommentarer, som jeg kan bruge til noget, f.eks. hvad netværkskoden til min ekstra tlf er... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt fået ekstra tlf. til at virke :4thumbup: Meeeen, er der nogen, der ved, hvordan dælen jeg får min tlf. bog over fra den gamle (vandskadede) tlf??? Mangler halvdelen af mine kontakter... :cry:

Hvis den stadig fungerer delvist kan du synkronisere med din nye tlf via bluetoth eller IR

Ellers skal du synce din gamle med Outlook og derfra lægge kontakterne over på din nye fon.

Mig kan du altid finde på tele chatten, der går jeg under navnet læder ove :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hvis den stadig fungerer delvist kan du synkronisere med din nye tlf via bluetoth eller IR

Ellers skal du synce din gamle med Outlook og derfra lægge kontakterne over på din nye fon.

Mig kan du altid finde på tele chatten, der går jeg under navnet læder ove :cool:

Kan slet ikke se noget på skærmen, og det er i øvrigt en gammel model, så ingen bluetooth der.. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Kan slet ikke se noget på skærmen, og det er i øvrigt en gammel model, så ingen bluetooth der.. :unhappy:

Afhængigt af hvor gammel telefonen er, kan du jo prøve at smide det gamle simkort i den nye telefon og se om du kan kopiere kontaktpersonerne fra sim-kortet over til mobiltelefonens hukommelse - hvis kontaktpersonerne har været gemt i telefonens hukommelse på den gamle tlf, er der nok ikke så meget at gøre :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Afhængigt af hvor gammel telefonen er, kan du jo prøve at smide det gamle simkort i den nye telefon og se om du kan kopiere kontaktpersonerne fra sim-kortet over til mobiltelefonens hukommelse - hvis kontaktpersonerne har været gemt i telefonens hukommelse på den gamle tlf, er der nok ikke så meget at gøre :unhappy:

Det var nemlig det de var... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Mandag - VL-træning:

Denne gang var det LaMotta, der dukkede op for sent :tongue: Senere kom Sune, Kevin, Anders, Niss med de store ben og Krommes...

Stadig ondt i lysken, smerten peakede godt nok igår, hvor det gjorde nas bare at rejse mig fra sofaen :cry: 4 iprener+fiskeolie har godt nok hjulpet på det i dag, men blev enig med Anders, at jeg også ville holde mig fra at køre ben i dag.

Opvarming:

Hyper ext.: 2x15@BW

Mave: 2x15@BW

Råtræk fra knæ:

6@10

6@15

6@20

5x5@25

...kørte super godt i dag! :bigsmile: Jeg fokuserede meget på at lade vægten hænge i armene og ikke spænde i dem, så stangen røg næsten op af sig selv :smile:

Frivend fra knæ:

5@20

5@25

4@30

3@35

3x3@40

...kørte også perfekt, Anders var en glad mand i dag! Også her var der fokus på ikke at spænde i armene, for at undgå at trække vægten op med dem, og det fungerede rigtig fint! :4thumbup:

BB curl: 3x12@15 ...kan altså ikke lide at køre med lige stang... :dry:

Triceps ext.: 3x12@15

Mave bulgarsk: 2x20@BW

Rigtig fin træning idag. Selvom jeg ikke fik lov at lave særlig meget, så var der kommet en del mere styr på teknikken i det jeg så lavede :bigsmile:

Næste træning - i morgen kl. 18 :superman:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Mandag - VL-træning:

Denne gang var det LaMotta, der dukkede op for sent :tongue: Senere kom Sune, Kevin, Anders, Niss med de store ben og Krommes...

Så kom jeg heller ikke senere :innocent: . Desuden er der nogen der skal holde hjulene i samfundet i gang, når i andre slackers træner! :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mandag - VL-træning:

Denne gang var det LaMotta, der dukkede op for sent :tongue: Senere kom Sune, Kevin, Anders, Niss med de store ben og Krommes...

Det' nemli' det de er!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, jeg bliver blændet hver gang!! :omg:

Jeg håber du mener forblændet.... Men desuden er det umuligt for mig at få sol på benene, da solen konstant befinder sig på skyggesiden! Så store er de nemlig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber du mener forblændet.... Men desuden er det umuligt for mig at få sol på benene, da solen konstant befinder sig på skyggesiden! Så store er de nemlig!

Det var netop det jeg mente :laugh: (big difference?) Det lyder altså til, at du har det hårdt med de ben der... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share