BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens nedtur er, at jeg har slidt min mus ned... :unhappy: Jeg må have været for hård ved touch-pad'en... (sådan går det, når man er stærk...:4thumbup:) Så nu, lige meget hvor hårdt jeg trykker på den, så vil den ikke det samme, som jeg vil... :unhappy:

Dagens optur er til gengæld, at Dell kommer på mit arbejde allerede på mandag og udskifter det hele rundt om tastaturet, samt bagsiden af skærmen (som der er kommet mange ridser på), fordi jeg, dengang jeg købte min bette bærbar, fik den sejeste garantiordning med i købet! :4thumbup:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Bogs? :innocent::slut::laugh:

Hende heksen? :tomaatit:

Billedet er fra et teater stykke om en græsk myte eller noget ghey i den retning, hvor han er vild med/har en affære med en hest.

Så hvis han har en stiff magic wand, skyldes det hesten.

Ja, det har jeg også læst, det er fanme så ghey, som noget kan blive...

Link to comment
Share on other sites

Wauw... en ny mus. Gid jeg havde sådan en ordning. :tongue::laugh:

Eeej, JB, det ER en fed ordning, fordi hele korpus på min bærbare bliver udskiftet, touch-pad'en inkl. De kunne jo også bare udskifte den og så sige, jeg skulle skride med mine små ridser (som jeg selv har lavet) på toppen af computeren, men de var så søde at udskifte det også! :smile: Og de kommer ud, og det er næste arbejdsdag, og det er gratis.. Hvad er det ufede ved det? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Eeej, JB, det ER en fed ordning, fordi hele korpus på min bærbare bliver udskiftet, touch-pad'en inkl. De kunne jo også bare udskifte den og så sige, jeg skulle skride med mine små ridser (som jeg selv har lavet) på toppen af computeren, men de var så søde at udskifte det også! :smile: Og de kommer ud, og det er næste arbejdsdag, og det er gratis.. Hvad er det ufede ved det? :wink:

Jeg tror på dig så. :wink:

Desuden bliver jeg jo nødt til at mobbe dig med et eller andet i din log. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag - træning i OSK

Burn-out kl. 14 sammen med Rommel, Camillabruun, Henning Friis, Hippo, Onkel Troels, Baardi Builder, Bozne og Grinder. Senere kom ptpoul og Linis (med en flaske Starka vodka - the best vodka I've ever tasted yet! :4thumbup: ) Moos visiterede også senere på aftenen.

[AM:]

Chin-ups (exc): 4; 4; 3; 2

Bænk:

10@20

10@35

10@37,5

10@37,5

...blev lidt tungt - har også været optimistisk at sætte +5 kg på stangen ift. sidste gang jeg kørte 6x10, fordi det 1. sæt med 35 kg føltes så let... :innocent:

10@35

10@35

10@35

Dødløft:

5@80

5@85

...kørte lidt sløvt, fordi jeg pga. lysken ikke kunne få numsen helt ned, og derfor var ryggen ikke helt strict... Satte vægten ned med mere fokus på teknik:

5@70

...og så et sæt Rumænsk, som kørte væsentligt bedre:

5@80

Yates rows: 4x10@50

Goodmornings: 4x8@40

DB curls: 2x10@2x10

...en vigtig support øvelse til VL! :4thumbup:

Face pulls (m lille band): 2x10

Lateral raises: 8@6,8 kg

+ lidt sjov med en lidt flad Swiss Ball

Front OL-squat:

10@20

10@20

4@40

4@40

...lysken ville ikke lege mere, så det var det..

Blev vidne til det super fede "Onkel Troels og kampen om de 280 i DL" - show - God stil dér, Troels! :4thumbup:

Derefter stod den på post-workout øl + vodka, of course! :bigsmile:

Efter et par timers intensiv druk var det tid til mere træning :superman: :

For Rommels og Troels' vedkommende stod den på tandem clean and press (160 kg) - i bar overkrop (til Boten Anna) :4thumbup: Mon ikke videoen dukker op her på MOL senere :wink:

Rommel fik også lavet 150 kg no-hand squat - i bar overkrop :laugh: (Det så godt nok farligt ud...)

[PM:]

10 chin-ups m grøn band (som led i drikkespillet)

Jeg fik også prøvet at squatte med knæbind - 4@60 (way too easy, men det var jo første gang, så turde ikke lige maxe ud :laugh:)

Næste gang jeg kommer i nærheden af sådan et par, skal der dog HELT SIKKERT maxes i squat!! :superman:

Og efter ½ flaske vodka (en god blanding af Starka og Smirnoff) var jeg selvfølgelig klar til at maxe ud i dødløft (i civilt tøj..)!!!

DL:

1@110

1@120

1@130

1@135!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hippo var så venlig at optage det på video, så jeg lægger det ud senere :4thumbup:

Alt i alt en feee' omgang træning både hvad vægte og druk angår - OSK styrer for vildt :superman:

Er lidt halv rusten i kroppen i dag dog og har fået rimelig slem hold i nakken - hvilket helt sikkert skyldes, at jeg har sovet i en forkert stilling :innocent: :innocent: :innocent: Men Troels har været super behjælpelig med noget fysio-bistand - takker! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for en fee' dag og aften. Kæmpe streetrespekt for at lave ny PR i dødløft efter en ½ flaske sprut og i alm. tøj :4thumbup:

Håber det går bedre med nakken :smile:

Nakken har fået det bedre efter din super behandling - dog blev det en anelse værre igen efter at have sovet i bilen på vejen hjem - skulle have taget dig med til Kbh i bagagerummet :tongue: Nu bliver jeg jo bare nødt til at drikke det væk. Eller maxe i DL igen imorgen... :innocent:

Det var hyggeligt at møde dig :4thumbup: Lee' dødløft, men det er altså IKKE i bunden, du er svag :laugh:

I lige måde! :biggrin: Nej, det var vist ikke bunden det kneb med, men det ER i bunden jeg er svag, HVIS jeg skal bruge benene... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:superman: 135kg i Dødløft??????? :crazy::w00t:

You are fucking crazy Miss-Russia.

(Dont tell Coach A)

He he, tror du ikke Anders vil kunne forstå, at jeg bare MÅTTE (kran)maxe på ½ flaske vodka?? :innocent:

(Tror jeg bliver nødt til at sige det til ham i morgen, for at forklare, hvorfor jeg har syg hold i nakken og er pænt ristet i lænden... :blush: Og måske lige få ham til at knække min ryg...)

Har i øvrigt tænkt, om ikke jeg i ædru tilstand, med bælte og i trikot ville kunne hive 150 kg op for en 1'er... :innocent: Men på den anden side, er jeg sikker på, at det er den magiske væske, der gjorde forskellen i går :tongue:

Link to comment
Share on other sites

He he, tror du ikke Anders vil kunne forstå, at jeg bare MÅTTE (kran)maxe på ½ flaske vodka?? :innocent:

(Tror jeg bliver nødt til at sige det til ham i morgen, for at forklare, hvorfor jeg har syg hold i nakken og er pænt ristet i lænden... :blush: Og måske lige få ham til at knække min ryg...)

Har i øvrigt tænkt, om ikke jeg i ædru tilstand, med bælte og i trikot ville kunne hive 150 kg op for en 1'er... :innocent: Men på den anden side, er jeg sikker på, at det er den magiske væske, der gjorde forskellen i går :tongue:

Hehe, det tror jeg så ikke anders kan forstå. Men han vil nok være pænt imponeret over at du har trukket 135kg i DL, det tror jeg ingen af de andre piger har trukket nede i IK99, måske heller ingen gang hans kone (hende skrige-halsen fra CWC-stævnet).

Der er laaaaaaaaaaangt fra 135kg til 150kg. Men hvem ved? Det er ihf super fedt trukket på 135kg. Glæder mig til at se videoen? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det tror jeg så ikke anders kan forstå. Men han vil nok være pænt imponeret over at du har trukket 135kg i DL, det tror jeg ingen af de andre piger har trukket nede i IK99, måske heller ingen gang hans kone (hende skrige-halsen fra CWC-stævnet).

Der er laaaaaaaaaaangt fra 135kg til 150kg. Men hvem ved? Det er ihf super fedt trukket på 135kg. Glæder mig til at se videoen? :smile:

Ved ikke, hvor imponeret han ville blive - han ville sikkert banne mig fra IK, hvis han så min "teknik"... :innocent:

Ja, glæder mig også til at se videoen igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share