BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ha ha ha ha :rofl2:

Er du ude på at skræmme folk væk fra min log, Johnny Bravo?? :tongue:

Jeg ved jo hvor nysgerrig du har været efter at se Harry's harry magic wond :tongue:, efter de første billeder jeg postede.

Bare rolig JB svigter dig ikke.

Gad vide om han har copy/pastet noget andet istedet?? :tongue::innocent:

Nej det er ikke min egen hest.

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist på tide at opsummere weekendens træning:

Fredag - VL

IK99 i fornemt selskab med Ptpoul, Linis, Rommel og Onkel Troels. De to sidstnævnte forsøgte sig med 180 i tandem clean&press, men fik vist ikke aftalt indbyrdes, om det skulle indebære elementer af power-reverse curl, på forhånd... Forsøget er foreviget på video og forventes snarest i Trolles log :wink: (ingen vej uden om nu, Troels :tongue: )

Træk ben:

10@5

10@10

10@15

10@20

10@25

8@30

8@30

Opad stød (med pause):

4@15

3@25

3@25

3@25

3@25

3@30

3@30

Frivend fra hæng:

4@25

4@30

4@35

4@40

4@40

4@45

4@45

Ben bagpå:

5@35

5@40

5@45

5@50

5x5@55

...kørte sgu ikke så godt - av, lysken... :unhappy:

BB curls: 3x15@15

Triceps ext: 3x20@15

Ryg ext: 3x20

Mave (bulgarsk): 3x20

Senere stod den på lækker mam :4mewantfood: hjemme hos mig (ligeledes dokumenteret på Trolles kamera), samt vodka og whisky smagning... (Samme selskab, som til træning).

Ved en 1 tiden gik Poul og Linnéa kolde (:wink:), så jeg tog Troels med på sightseeing i det københavnske natteliv (Park...), hvor han kunne få lov til at nyde udsigten af nydelige unge mænd i Burberry-tørklæder :laugh:

Lørdag:

DM i VL i IK99, hvor jeg hjalp til med registrering af vægtøgning, mens Poul og Troels sad i salen og betragtede de fine små VL-piger (:4whistling:). Min indsats resulterede i noget gratis mad på klubbens regning.

Af højdepunkterne kan jeg nævne Marks træk/stød på 105/130, samt Markus' fine stød på 165 kg!!! :crazy:

Til aften blev der trænet i vodka og øl (og Ben&Jerry's : :4mewantfood: : :icecream::wub: - med Onkel Troels, VL-Christina, Rommel og Hoos.

Undertegnede har indtil videre ikke fået tømmermændene :4thumbup: OVERHOVEDET!!

Link to comment
Share on other sites

Ved en 1 tiden gik Poul og Linnéa kolde (), så jeg tog Troels med på sightseeing i det københavnske natteliv (Park...), hvor han kunne få lov til at nyde udsigten af nydelige unge mænd i Burberry-tørklæder

Gik kold...det var det værste! :nonono: Synes vi skal se på det igen på et tidspunkt hvor jeg ikke skal åbne SATS den næste dag :wink:

Tusinde tak for husrum og god mad! Det var rigtigt hyggeligt! Jeg er ked af at jeg var totalt smadret i hovedet om lørdagen, men jeg er simpelthen ikke vant til tunge stoffer som boghvede :hippy: Tror jeg kunne være faldet i søvn mit på gulvet der ved VL-stævnet. :laugh:

Knus til vi ses næste gang igen! :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

IK99 i fornemt selskab med Ptpoul, Linis, Rommel og Onkel Troels. De to sidstnævnte forsøgte sig med 180 i tandem clean&press, men fik vist ikke aftalt indbyrdes, om det skulle indebære elementer af power-reverse curl, på forhånd... Forsøget er foreviget på video og forventes snarest i Trolles log (ingen vej uden om nu, Troels )
Hehe! Ja, er nu ikke meget for at ligge det ud når vi misser. Men kom vidst til at love det så det må jo komme på et tidspunkt :bigsmile:
Senere stod den på lækker mam hjemme hos mig (ligeledes dokumenteret på Trolles kamera), samt vodka og whisky smagning... (Samme selskab, som til træning).

Det var MEGET lækker mam. Billederne kan findes i min log. :4mewantfood:

Ved en 1 tiden gik Poul og Linnéa kolde (), så jeg tog Troels med på sightseeing i det københavnske natteliv (Park...), hvor han kunne få lov til at nyde udsigten af nydelige unge mænd i Burberry-tørklæder

Hehe! Det var sgu cool nok! Sgu godt jeg havde dig som guide :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Gik kold...det var det værste! :nonono: Synes vi skal se på det igen på et tidspunkt hvor jeg ikke skal åbne SATS den næste dag :wink:

Tusinde tak for husrum og god mad! Det var rigtigt hyggeligt! Jeg er ked af at jeg var totalt smadret i hovedet om lørdagen, men jeg er simpelthen ikke vant til tunge stoffer som boghvede :hippy: Tror jeg kunne være faldet i søvn mit på gulvet der ved VL-stævnet. :laugh:

Knus til vi ses næste gang igen! :smile:

Hey søde :bigsmile:

Det var rigtig dejligt at have jer på besøg!! :smile: Vi må gentage successen snart igen - hvor I tager med i byen :wink:

Stort knus! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu tæt på med den Coc'er. :4thumbup:

Lars kan bekræfte, at det ER lykkedes mig at lukke den helt den aften - to gange! :superman: Du skulle have været lidt hurtigere med kameraet :wink:

Du ser meget koncenteret ud med dine etbens squats :superman:

Ja, jeg prøvede at undgå, at mine bukser revnede i den anden side også :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share