Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Fedt klip! Du ser jo vanelig lee' ud, men synd tvseerne skulle udsættes for synet af Tunens røv under hans goodmornings... :laugh: Ellers er det en spændende plan at sende VL'ere til udlandet... Den plan har jo perspektiver. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fedt klip! Du ser jo vanelig lee' ud, men synd tvseerne skulle udsættes for synet af Tunens røv under hans goodmornings... :laugh: Ellers er det en spændende plan at sende VL'ere til udlandet... Den plan har jo perspektiver. :superman:

Ja det ville være perfekt hvis de smed hele rakkerpakket til sibirien på ubestemt tid :smile:

Glæder mig ikke til den telefonstorm der som vanligt opstår når jeg har været i fjerneren :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Ja det ville være perfekt hvis de smed hele rakkerpakket til sibirien på ubestemt tid :smile:

Glæder mig ikke til den telefonstorm der som vanligt opstår når jeg har været i fjerneren :unhappy:

Thomas, du skal bare være glad for at der er nogen der gider ringe til dig, uden at spille så smart... :nonono::smile: Ellers må jeg vel hellere fortælle historien om hvordan du solgte dine billetter til Volbeatkoncerten på lørdag fordi du ikke finde ud af kalenderen og ellers bare hader Volbeat...

Btw: BB1+BB2 = Fag-team of teh DOOM! /fixed

Link to comment
Share on other sites

Lidt senere i hulen da det trak ud på arbejdet. Massiv sexchikane fra bogs og cl christina, nogen må sætte en stopper for de piger eller give dem hvad de vil ha' :tonguew:

Du er godt nok sart :blink:

Og du har vist ikke set massiv sexchikane endnu, siden du kalder et par uskyldige kommentarer dét :wink:

Hvem tager een for holdet? Anyone???

Lede kødløft man!

Somebody's gotta do it! tror sku vi har en 2 i 1'er :superman:
Præcis :4thumbup:

gotta love sandwiches :4mewantfood:

You got it all in your mouth, guys... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Thomas, du skal bare være glad for at der er nogen der gider ringe til dig, uden at spille så smart... :nonono::smile: Ellers må jeg vel hellere fortælle historien om hvordan du solgte dine billetter til Volbeatkoncerten på lørdag fordi du ikke finde ud af kalenderen og ellers bare hader Volbeat...

Btw: BB1+BB2 = Fag-team of teh DOOM! /fixed

Metallica sucks :smile:

Anna>> min kan sgu ikke være i en mund :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lidt senere i hulen da det trak ud på arbejdet. Massiv sexchikane fra bogs og cl christina, nogen må sætte en stopper for de piger eller give dem hvad de vil ha'

Kan du ikke bare smide dem over knæet og uddele en god gammeldaws røvfuld...

Så må de jo lære det på den hårde måde :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Angående de tøser, så må i jo bare udsætte dem for en gang anal gangbang, hvis de kæfter for meget op. :w00t:

Er du sikker på, at det ikke kommer til at have den modsatte effekt? :laugh::tongue:

Kan du ikke bare smide dem over knæet og uddele en god gammeldaws røvfuld...

Så må de jo lære det på den hårde måde :innocent:

Han tør jo ikke, når BB-holdet ikke er tilstede :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok sart :blink:

Overhovedet ikke, der skal mere end et par fnisende piger til at bryde koncentrationen :wink:

Og du har vist ikke set massiv sexchikane endnu, siden du kalder et par uskyldige kommentarer dét :wink:
Desværre ikke :laugh:
You got it all in your mouth, guys... :rolleyes:

Får i ulveklæder - det BB :superman:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Tricep, Shoulder...

Bogs, Doc H, Erik og VL Christina var i hulen. Nissen kiggede forbi til en ren omgang posering. Nasty 1. gangs cut han holder sig her hen imod full depletion. Det bedste i AF og bedre en 50% af bodybuilderfeltet til DM hvis jeg skal gætte på noget. Blodårer på tværs af hele ryggen og streger i hele tricep :devil: Hatten af for viljestyrke når man engang imellem ser det.

CG Bench Board

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

5 x 175 kg - board

5 x 175 kg - board

5 x 175 kg - board

Nasty 5'ere. Pænt presset :crazy:

Pinky Grip Bench

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

Jeg satte vægten 10 kg op da det gik så godt sidste gang og jeg kom også fint igennem. Det var 5 eller 6 sæt, jeg mistede count og den diætramte nissen havde selvfølgelig også glemt alt.

Dips

10

10

10

10

Upright Rows

10 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Da jeg skal tungt i udstyrssquat imorgen, blev der en mindre programændring, så mellemsquatten er droppet. Lidt skulder istedet. Ingen forceringer.

Laterals

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Stille og roligt.

Vertical Jump

5

5

5

5

5

Jeg målte bordet med IK Køllen som var en centimeter lavere. Jeg målte så af på væggen. 2 gange IK kølle svarede til min højde med sko på. Tja bordet er en 91-92 cm højt. Så blev det afklaret.

Crunches

25

25

25

Lidt til dunken også.

1 Liter skummetmælk undervejs + 1 post workoutshake :4mewantfood:

Dagens højdepunkt var mine pinkygrip pres :smile: og pres på boardet. Imorgen skal der løftes i udstyr igen i squatten, det bliver pænt spændende. Min nye 40'er dragt har ikke vist sig selv om det er 14 dage siden den blev købt og betalt i US - gad vide hvad der sker :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
IK99 - Tricep, Shoulder...

Bogs, Doc H, Erik og VL Christina var i hulen. Nissen kiggede forbi til en ren omgang posering. Nasty 1. gangs cut han holder sig her hen imod full depletion. Det bedste i AF og bedre en 50% af bodybuilderfeltet til DM hvis jeg skal gætte på noget. Blodårer på tværs af hele ryggen og streger i hele tricep :devil: Hatten af for viljestyrke når man engang imellem ser det.

Pinky Grip Bench

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

Jeg satte vægten 10 kg op da det gik så godt sidste gang og jeg kom også fint igennem. Det var 5 eller 6 sæt, jeg mistede count og den diætramte nissen havde selvfølgelig også glemt alt.

Tak for ordene. Og hjælpen :smile: . Lækkert at få råd fra een, der har prøvet det selv. Vi må lige koordinere det med søndag i løbet af de næste par dage.

Og du skal da forøvrigt ikke regne med, at jeg tæller dine sæt :laugh: . Kan knap nok overskue at skulle andet end at træne i morgen.

Link to comment
Share on other sites

HSF - Heavy Quads & Hamstrings

Igen en smut til HSF hulen for at få lidt kompetent vejledning i knæbøjningerne.

Squat

10 x 20 kg

10 x 70 kg

5 x 120 kg

3 x 160 kg

Centurion 42 på

3 x 210 kg - parallel

1 x 250 kg - godkendt

1 x 280 kg - godkendt (PR+10 kg) :devil:

1 x 260 kg - parallel

Raw

3 x 160 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

God omgang squat, med et tryk på en ny rekordvægt. Coyote lagde velafstemte knæbind, som passede ret perfekt med vægtene hele vejen op til 280 kg som er hidtil tungeste vægt jeg er dykket med. Magtprehn lagde lige nogle 300+ knæbind til sidst, hvor jeg blev untoughed og ikke kunne komme dybt nok :laugh:

Walkouts + quarts

3 x 300 kg

3 x 300 kg

3 x 300 kg

Så fik jeg lige prøvet at få valhalla vægten på nakken nice :w00t:

Goodmornings

8 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

Lidt til haserne også.

Postworkout shake :4mewantfood: + tur på kineseren og owne buffetten bagefter.

God træning idag. quatformen er god og jeg er godt tilfreds med et nyt bedste træningsløft. Næste træning bliver imorgen tidlig i IK99, hvor jeg lige skal have samlet lidt op og få trænet den dynamiske bænk.

Link to comment
Share on other sites

Magtprehn lagde lige nogle 300+ knæbind til sidst, hvor jeg blev untoughed og ikke kunne komme dybt nok

ham Magtprehn må ha nogle toughe roulader siden han kan lægge sådan nogle barske knæbind, fy for satan :crazy:

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Volbeat giver altid 10 kg. på toppen. Congrats med PR, den bliver snart stukket af de runde 300 kg. (:crazy:!!!)

Hehe ingen tvivl. De 300 kg har jeg sat mig som mål inden året er gået, det kunne være vildt at trykke den vægt :superman:

det er sku godt squattet

Takker Jan, nu er jeg snart oppe på din opvarmningsvægt, så det hjælper jo på det.

ham Magtprehn må ha nogle toughe roulader siden han kan lægge sådan nogle barske knæbind, fy for satan :crazy:

..han er simpelthen så barsk at løse bløde knævarmere er udelukket. Det lærte jeg så idag :tongue:

Tillykke med rekorden, det er sku vildt løftet! :devil:

Mange tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share