Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Lidt roderi med at komme i metaldeadlifteren idag. Den sidder lidt bedre, men skal strækkes lidt mere og så kommer jeg også lige et kilo længere ned cirka. Forhåbentlig når jeg at kunne bruge den.

Erik fik også lov at prøve at dragten, men blev untoughed :bigsmile:

Bagefter var der BB showdown i min lejlighed. Nissen fik lov at posere lidt og vi skød lidt frames :superman:

post-5936-1174234742_thumb.jpg

post-5936-1174234755_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

HSF - Heavy Chest, DE Quads & Gunz

Endnu en tur i hvidovre hulen for at få løftet lidt i trøjen.

DE Squat

10 x 20 kg

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

Lidt bredere stand. Fokus på explosion fra bunden.

Benchpres

10 x 20 kg

10 x 70 kg

3 x 120 kg

2 x 150 kg

44/46 Fury på

3 x 200 kg - 16 cm

2 x 230 kg - 12 cm

2 x 250 kg - 11 cm

1 x 250 kg - 7 cm

1 x 250 kg - 5 cm

God fornemmelse for trøjen efterhånden. Furyen er ikke så tough som 46 katanaen, men det blev til nogle pæne løft alligevel. Jeg undlod at køre noget til brystet, det vil jeg ikke før jeg er i vægt og der mangler stadig et enkelt kilo.

Boardpres Raw

3 x 200 kg - 16 cm

3 x 220 kg - 16 cm

3 x 220 kg - 16 cm

3 x 220 kg - 16 cm

Tunge pres til en høj klods. Det var vist mest for at booste selvtilliden.

Barbel Curls

8 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Bare en lille smule til køllerne.

Proteinshake :4thumbup: og så en tur på Lindes Cafe og spise tough hakkebøf bagefter.

Udemærket træning idag. Næste bænkpres pas i trøje bliver på lørdag til træningssamling og så bliver startvægt i trøjen ugen efter sidste pas. Så må det vist også være nok trøjetræning i denne omgang.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Proteinshake :4thumbup: og så en tur på Lindes Cafe og spise tough hakkebøf bagefter.

Udemærket træning idag. Næste bænkpres pas i trøje bliver på lørdag til træningssamling og så bliver startvægt i trøjen ugen efter sidste pas. Så må det vist også være nok trøjetræning i denne omgang.

Det hedder cafe lindevang, det er i øvrigt ret fed mad Sune, tror du ikke bare du skulle blive i 110??? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det hedder cafe lindevang, det er i øvrigt ret fed mad Sune, tror du ikke bare du skulle blive i 110??? :tongue:

Når man får sovsen ved siden af og holder sig fra den, så går det nok :wink:

...og nej jeg bliver lige en stund, der er blandt andet en bænkrekord som jeg gerne vil have fingre i :smile: Men du kan jo smutte ned i 90 kg's klassen hvis du føler dig utryg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Når man får sovsen ved siden af og holder sig fra den, så går det nok :wink:

...og nej jeg bliver lige en stund, der er blandt andet en bænkrekord som jeg gerne vil have fingre i :smile: Men du kan jo smutte ned i 90 kg's klassen hvis du føler dig utryg :tongue:

Det blir vidst næppe nemmere at vinde 90 :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det blir vidst næppe nemmere at vinde 90 :laugh: :4thumbup:

..men nemmere at være sikker på at komme i top 3 og få en medalje :smile:

Der bliver mange om buddet i -100 kgs klassen i år, laver man noget skidt i een af øvelserne, så vil jeg gætte på at man bliver smidt ud af medaljerækken. Det bliver spændende :superman:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back & Calf

Efter en kedelig dag på arbejde ramte jeg endelig hulen ved en 18'er. Selskab med Thorhauge, Krumborg, Bogs, DocH, -Chris- og fruErik.

Deadlift

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

2 x 200 kg

1 x 240 kg

1 x 240 kg

1 x 240 kg

1 x 240 kg

1 x 240 kg

Alle Raw og konventionel. Ok spænd på et par af løftene, men jeg havde ikke megen energi og løftene var lidt træge i det.

Shrugs

3 x 220 kg

3 x 220 kg

3 x 220 kg

Lidt ekstra til traps. Sidste shrugs i denne omgang.

Machine Rows

10 x Whole stack

10 x Whole stack

10 x Whole stack

Support

Reverse Grip Pull to front

10 x whole stack

10 x whole stack

10 x whole stack

lidt mere support

Calf pres i hack squat

10 x 120 kg

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

Lidt til læggen.

På med skridtbeskytter og så i metal deadlifteren, som havde været oppe og hænge med vægte til at blokke benene ud igen.

Dragten kom nemmere på denne gang, og efter et par justeringer så sad den faktisk ok. Jeg lavede et par løft hvor jeg hentede 100 kg. Den er stadig så barsk at det er svært at holde spænd, men jeg er sikker på at jeg forsøger at lave en startvægt i den i næste uge og nu er jeg positivt stemt :superman:

Post workoutshake :4mewantfood:

Energiforladt træning idag. Jeg fik mig dog slæbt igennem dødløften og jeg har fået nye forhåbninger med dragten. Jeg vil lige vurdere lidt på min træningsvolumen her imod slutningen af progressionen, jeg skulle jo helt undgå at overreache.

Link to comment
Share on other sites

Selskab med Thorhauge, Krumborg, Bogs, DocH, -Chris- og fruErik.

Ej, skal vi tilbage til de dage, hvor alle ens internet-venner skal krediteres i loggen? :cry:

På med skridtbeskytter og så i metal deadlifteren, som havde været oppe og hænge med vægte til at blokke benene ud igen.

Dragten kom nemmere på denne gang, og efter et par justeringer så sad den faktisk ok. Jeg lavede et par løft hvor jeg hentede 100 kg. Den er stadig så barsk at det er svært at holde spænd, men jeg er sikker på at jeg forsøger at lave en startvægt i den i næste uge og nu er jeg positivt stemt :superman:

De 100 kg så fanmer' lette ud! :devil::w00t:

:tongue:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Når man får sovsen ved siden af og holder sig fra den, så går det nok :wink:

...og nej jeg bliver lige en stund, der er blandt andet en bænkrekord som jeg gerne vil have fingre i :smile: Men du kan jo smutte ned i 90 kg's klassen hvis du føler dig utryg :tongue:

Ja du kan da lige bande på at jeg føler mig utryg, når jeg ser dig ligge og spille bold med 250kg i bænken :crazy:

Ej bare rolig, du får kamp til stregen.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ej, skal vi tilbage til de dage, hvor alle ens internet-venner skal krediteres i loggen? :cry:

Nej det er sku' lige meget, bare man husker at rose sig selv :tongue:

De 100 kg så fanmer' lette ud! :devil::w00t:

:tongue:

Ha ha ja - godt tryk på nødderne øger motivationen til at speed-dødløfte :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja du kan da lige bande på at jeg føler mig utryg, når jeg ser dig ligge og spille bold med 250kg i bænken :crazy:

Ej bare rolig, du får kamp til stregen.... :devil:

Jaja, lad os nu se hvad det bliver til og hvad humør dommerne er i på dagen.

Det skal nok blive et godt battle... :superman:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Trice, Shoulder & Abs

Incognito var i hulen og en enkelt anden. Da incog smuttede, havde jeg det hele for mig selv. Da jeg sandsynligvis går et dobbelt trøjepas i møde på lørdag, valgte jeg at køre let idag, og skruede ned for både volumen og progression.

CG Bench Board

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 60 kg

3 x 100 kg

3 x 140 kg - board

3 x 170 kg - board

3 x 170 kg - board

3 x 170 kg - board

Pinky Grip Bench

3 x 130 kg

3 x 130 kg

3 x 130 kg

Dips

10

10

10

10

Upright Rows

10 x 20 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Meget let support

Laterals

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

Weighed Hypers

10 x bodyweight

10 x bodyweight + 15 kg

10 x bodyweight + 15 kg

10 x bodyweight + 15 kg

Crunches

25

25

25

Postworkoutshake :4mewantfood:

Let omgang idag og helt sikkert godt tiltrængt. Mutters alene til sidst, men med godt tryk på anlægget. Soundtrack: Machinehead - "burn my eyes"

Næste træning imorgen hvor der skal squattes tungt. Muligvis med gæstevisit fra odense.

Morgenvægt 100,4 kg :smile: Jeg er i vægt stort set.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Let omgang idag og helt sikkert godt tiltrængt. Mutters alene til sidst, men med godt tryk på anlægget. Soundtrack: Machinehead - "burn my eyes"

Næste træning imorgen hvor der skal squattes tungt. Muligvis med gæstevisit fra odense.

Helt sikkert gæstevisit fra Odense...Hvis jeg altså ikke lige farer vild i Kjøvenhavn inden jeg når ud i IK :crazy::laugh:

Ellers må jeg bare lugte mig frem...Går ud fra at man kan lugte afbrændt CNS fra alle de forced og failures der bliver lavet af Tunen og Nissen :laugh:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert gæstevisit fra Odense...Hvis jeg altså ikke lige farer vild i Kjøvenhavn inden jeg når ud i IK :crazy::laugh:

Ellers må jeg bare lugte mig frem...Går ud fra at man kan lugte afbrændt CNS fra alle de forced og failures der bliver lavet af Tunen og Nissen :laugh:

:superman:

Har du powar squatter kern med? eller holder han sig til lav intensitets cardio for tiden?

Link to comment
Share on other sites

Har du powar squatter kern med? eller holder han sig til lav intensitets cardio for tiden?

Kern skal holde i hånd på Fyn. Og hvis jeg gætter meget rigtigt, så skal han også dyrke cardio i den forbindelse :tongue:

Kern vil meget hellere have store arme og beskidte Delts istedet for at squatte +300kg. Selvom han er det største squat talent vi har i O'ense så hjælper det ikke meget når det eneste squat han laver er når han skal samle håndvægtene op fra gulvet og kører Laterels og Biceps :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads & Hams

Godt fyldt i hulen her til aften. Det meste af slænget var der og så besøg af Onkel Troels og Rommel.

Onkel T havde squattet allerede, så jeg måtte træne med mig selv.

Squat

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

2 x 170 kg

2 x 200 kg

2 x 200 kg

2 x 200 kg

2 x 200 kg

2 x 200 kg

God serie med nogle tunge doubler. Godt tryk på landingsstellet og endda med overskud.

Walkouts + Quarts

3 x 245 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

Fint nok. VL stangen lever dog sit eget liv med den slags kilo på :crazy:

Goodmornings

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

Proteinshake :4mewantfood:

Det var det. Tung bænktræning imorgen, så den dynamiske bænk er droppet. BB1 kom forbi for at vise sine cuts og der blev skudt lidt video. Det skal jeg nok få lagt op ved lejlighed :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træningssamling

Træningssamling med bænklandsholdet i horsens. Jeg fik trænet kæbet lidt i toget derover i selvskab med hoosier :blahblah:

Benchpres

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 70 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

Katana 46' på

2 x 210 kg - 9 cm

2 x 230 kg - 8,5 cm

1 x 240 kg - 4 cm

1 x 240 kg - til bryst, med startsignal.

Jeg er i vægt nu og jeg besluttede at køre min nye Katana til brystet. Trøjen var stenhård i bunden, og jeg måtte give mig en lille smule for at få den ned. Jeg fik presset vægten, men der var nok en lille smule lettet røv. Banen kunne nok også gøres lidt bedre.

DM A ligner nok noget i retning af et lettere åbningsløft og så et skift til katana med omkring 235 kg, men nu vil jeg lige vurdere på dagen.

Jeg trænede også tung trøjebænk om mandagen og følte mig godt brændt af, så jeg løftede ikke yderligere den dag. Eftermiddagen blev brugt på at hive forskellige folk i trøjen og løfte tunge vægte ud for andre istedet.

Efter samlingen tog jeg til århus for at arbejde lidt på min hjemmeside. Det begynder snart at ligne noget efterhånden, men den er ikke helt færdig endnu :smile:

Tag et kig på www.sunebak.dk

Næste træning imorgen i IK99, hvor der skal laves startløft i dødløfteren - "may the balls be with me" :crazy:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hjemmesiden ser fino ud. Med alle de stævner du har var det måske en fordel at dele dine resultater op i trekamp og bænkpres? Jeg tror nemt det bliver ret uoverskueligt med tiden ellers. :smile:

•European Championship Benchpres in Thisted, May 2007    

•World Championship Benchpres in Roedby, August 2007.

Det er nu VM der er i Thisted og EM der er i Rødby. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hjemmesiden ser fino ud. Med alle de stævner du har var det måske en fordel at dele dine resultater op i trekamp og bænkpres? Jeg tror nemt det bliver ret uoverskueligt med tiden ellers. :smile:

Det er nu VM der er i Thisted og EM der er i Rødby. :tongue:

Thanks for kommentarene, det kan jeg hurtigt rette til :smile: Noget af teksten kunne vist opdateres lidt, det er sku' et stykke tid siden..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share