Hvor tit glipper jeres træning?


retrolina
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg sad lige og var godt tilfreds med min cardio-præstation for denne uge: 3 gange step-aerobic og 4 gange spinning :bigsmile: Jeg bor dog også lige ved siden af mit fitnesscenter, så der skal ikke meget andet end kedsomhed til, at jeg smutter derned.

Når nu jeg endelig kikser med motionen, så er det typisk i weekenden hvis jeg døjer med tømmermænd... Faktisk har de sidste 4 måneder været præget af et meget højt motivationsniveau! Jeg glæder mig ligefrem til at blive forpustet :tongue:

Så var det jeg tænkte, hvad stopper JER fra at dyrke motion? Og hvor tit tillader I jer selv at springe en træningsdag over? Og til fordel for hvad?

Glæder mig til at høre jeres undskyldninger... Hehe :tongue:

Eva

Link to comment
Share on other sites

For tiden par gange i måneden bliver skippet - og et par dage bliver omrokeret i løbet af ugen, så det passer ind i skemaet. Og det er også fuldstændigt ligemeget for mig pt. jeg træner af lysten og får ikke dårlig samvittighed hvis jeg ikke tager afsted. Der er somregel noget der var federe, at lave istedet.

I perioder skipper jeg dog aldrig tærning(4-6 måneder) i andre perioder bliver det dog kun til 4-5 gange på en måned.

Link to comment
Share on other sites

Min styrketræning glipper faktisk aldrig. Jeg har flytter højest lidt på dagene, alt efter, hvad der kan passe ind. Og så springer jeg nogle af hjælpeøvelserne over, hvis jeg ikke er oplagt. Men jeg kommer altid afsted

Mht løb og PW er det straks en anden snak. Her sker det rimelig tit at jeg planlægger at komme afsted og så ikke får gjort det :blush:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Gregers --> Jeg kender kun alt for godt de der morgentræninger som ikke bliver til noget... :blush: Jeg prøvede for en stund at tage til spinningtimer klokken halv syv om morgen, meeen... Det blev lige for meget. Så det har jeg droppet :tongue: Nu træner jeg primært om aftenen på hverdage og om formiddagen i weekenderne. Det er lige til at overskue.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg dropper træning, hvis der er noget, der trækker mere. Det være sig øl, mad, fodbold, venner, fam. kæreste, godt program i radio/fjernsyn, en bog man ikke kan slippe, spændede internetside osv osv.

Jeg træner kun, hvis jeg har lyst. Jeg gider ikke slæbe mig af sted, det er livet gor kort til.

K

Link to comment
Share on other sites

Jeg gør alt hvad jeg kan for at nå alle pas.

Men jeg er meget aktiv på alle andre fronter af mit liv. Jeg har et meget aktivt arbejds liv, en meget aktiv fritid, osv.

PT er det 9 dage siden jeg har trænet sidst fordi jeg ligger med mellemøre betændelse. Det er ved at drive mig til vanvid.

Normalt sørger jeg for at få trænet når jeg er på ferier og andet. Men jeg arbejder hårdt med at få kontrollen over mit sind, og ikke lade træningen styre det. Ano min tråd i offtopic

Link to comment
Share on other sites

Træningen tilpasser sig min hverdag. Hvis jeg en dag bliver kaldt på arbejde til en ekstra vagt, eller jeg ikke har mulighed for at komme afsted, springer jeg det over. Men jeg gør alt hvad jeg overhovedet kan for ikke at misse træningerne, ikke fordi jeg er fanataisk, men er bare helt vild med at træne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skipper træninger hvis der kommer noget meget presserende skolearbejde i vejen - det vil sige typisk lige op til en eksamen. Eller hvis jeg er syg.

Hvis der kommer noget familiefest eller lign. i vejen flytter jeg træningen til dagen efter og skyder således også de andre dage i den træningsuge.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share