C:file/bb_log/swole


ptpoul
 Share

Recommended Posts

  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

+90kg, sweet..

Rart at se der bliver logget lidt igen..

Når du finder frem til hvor stor efterforbrændingen er, så er du en sommerfugl hvis du offentliggøre det :wink:

Afterburn kommer an på om du bruger turbo sol eller en klassisk sandwich sol med to glødelamper fra 70'erne i et kombineret vakseri/solcenter.

Husk Brunecreme giver IKKE afterbrun.

Håber det forklarede the basics! :shades:

Link to comment
Share on other sites

Altså, det er Pouls log... Men der er en, der skriver træning i den... Jeg er forvirret... eek3run.gif

Prepare to be confused....

Back A-Jack, the road to swoleness

Kelso shrug: 3sæt

Y-raises: 4sæt

Chest supported row, neutral grip, plate loaded: 30x15, 50x12, 80x5+f, 80x6 drop 60x4 drop 30x8+ff

f = forced. Mega pump i latten.

Spider bench row: 4sæt af 10-15 reps

Cool træning, pump og så der ud af. Var kvæstet oven på for lidt søvn og en lang dag

Det skal nok blive helt godt!

Link to comment
Share on other sites

Afterburn kommer an på om du bruger turbo sol eller en klassisk sandwich sol med to glødelamper fra 70'erne i et kombineret vakseri/solcenter.

Husk Brunecreme giver IKKE afterbrun.

Håber det forklarede the basics! :shades:

Du er da noget kæk :dry:

men SWOLE

Link to comment
Share on other sites

Dagens pump:

Dødløft, sheiko style.

1 x 4 @ 50% 80,0

1 x 4 @ 60% 95,0

2 x 3 @ 70% 112,5

3 x 3 @ 80% 127,5

3 x 2 @ 85% 135,0

Tweakede desværre min ryg lidt i sidste sæt. Var lidt bekymret for hvor slemt det var.[

u]

Incline press Plate loaded: opv, (2x40)x8, (2x40)x6, (2x35)x5

=supersæt=

Pushup: BWx10, BWx6, BWx8

Arm blaster curls: 3sæt

=supersæt=

Cable pushdowns: 4sæt

Rack pulls:

1 x 5 @ 65% 105,0

2 x 5 @ 75% 120,0

4 x 4 @ 85% 135,0

Sikkert røv dumt, men det gik fint og ryggen fik det bedre for hvert sæt.

ALt i alt god træning, ryggen er stiv, men skal til kiro i morgen og har iset skidtet det meste af aftenen, så den er ok. Fedt at det ikke bliver værre når jeg tweaker den. Før i tiden havde det betydet jeg ikke kunne binde snærrebånd og alt muligt. Nu er jeg bare lidt stiv og en smule øm. Det går fremad.

Har spist som en hest i dag. Gåture og sheiko = massive appetite.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Travlhed og sygdom har forhindret mig lidt, men i dag hvor jeg er i Stockholm på konvention fandt jeg et styrke rum i bygningen hvor konvention afholdes (idrottshögskolan i Stockholm) og sneg mig ind.

Sumo: opv. 120x1x10saet

Rumänsk: 50x15, 70x10 (lidt for tungt for mit SI led), 50x15

Pulldown maskine: 5saet

Row maskine: 5seat

Mave: 3saet

Traps/rotator 3saet hver.

Hoppede en masse frem og tilbage, så jeg klarede det hele på under 30minutter inkl lidt stretch

Link to comment
Share on other sites

Travlhed og sygdom har forhindret mig lidt, men i dag hvor jeg er i Stockholm på konvention fandt jeg et styrke rum i bygningen hvor konvention afholdes (idrottshögskolan i Stockholm) og sneg mig ind.

Sumo: opv. 120x1x10saet

Rumänsk: 50x15, 70x10 (lidt for tungt for mit SI led), 50x15

Pulldown maskine: 5saet

Row maskine: 5seat

Mave: 3saet

Traps/rotator 3saet hver.

Hoppede en masse frem og tilbage, så jeg klarede det hele på under 30minutter inkl lidt stretch

Du bliver så SWOLE fra al den træning og Quorn du får kørt ned de her dage! :w00t:

Om du springer in i Apotekernes påskmust light, vet du vem som gärna vill ha... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Trænede i SATS i Stockholm. Har været til SATS inspirationsdag og SAFE convention dagen efter. Rigtigt nice dage. De Svenskere forstår at gøre tingene storladent, der er ikke meget Jantelov, hvilket er cool.

Sjovt at se Svneskerne i forhold til danskerne. De er mere trænede og viser det. Virkede også som gennemsnitsalderen er laver ei centrene og blandt personale. De formår dog at holde sig fokuserede, positive og leverer rigtigt fornuftig kundeservice.

Efter to dage til convention er man grillet i skallen. God oplevelse og god fornemmelse af hvordan sådanne ting skal sættes op "in a perfect world".

Træningen var præget af ldit træthed, men funkede ok anyways.

Warmup pushups og wall slides.

Bench: opv... 8 singles på 95

Smal pat: opv, 80x6x3sæt

Tate press: 3sæt.

Var stærk her, underligt med minimal triceps træning det sidste stykke tid. Men hey kan se trisserne har vokset, så et eller andet fungerer lige nu. Kunne også mærke min bænk e rsom i gamle dage, tight men slow i bunden, og pop i toppen. Kunne tyde på trisserne kører som de skal, og at jeg ikke kan finde ud af at bruge dem fra bunden :laugh:

Lavede en variant af denne øvelse der spillede rigtigt godt:

071505_c.jpg

I toppen holdt jeg knæet så højt som muligt imens jeg trak knæet frem på siden af kroppen.

Det samme med armen holdt sen så højt som muligt imens jeg trak albuen ind til siden.

Super god øvelse der stiller lidt ekstra krav til stabilitet i rotatorerne og samtidig ekstra aktivering af glutes og nedre del af traps. Burde lave den øvelse hver dag...

God workout efter omstændighederne. Mon ikke jeg er på vej imod noget instinktiv styrkeløft træning for overkroppen?

Vil se om jeg kan blive stærk nok til at stille op i noget styrkeløft stævne om et halvt års tid eller lignende. Skal lige se hvad der er af bænk stævner.

Bænk stævner er platte, men hva dejg kan lige nu, og jeg har så patetisk en bænk at det helt sikkert er godt for mig at lægge lidt fokus der...

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Trænede i SATS i Stockholm. Har været til SATS inspirationsdag og SAFE convention dagen efter. Rigtigt nice dage. De Svenskere forstår at gøre tingene storladent, der er ikke meget Jantelov, hvilket er cool.

Sjovt at se Svneskerne i forhold til danskerne. De er mere trænede og viser det. Virkede også som gennemsnitsalderen er laver ei centrene og blandt personale. De formår dog at holde sig fokuserede, positive og leverer rigtigt fornuftig kundeservice.

Efter to dage til convention er man grillet i skallen. God oplevelse og god fornemmelse af hvordan sådanne ting skal sættes op "in a perfect world".

Hvad var det for en sats i Stockholm?

Det er i øvrigt skægt det med at svenskerne er mere trænede end danskerne, det er lidt det samme jeg har oplevet de gange jeg har trænet i globen.. samtidig er det lidt skægt at instruktørene og de personlige trænere primært viser basis øvelser, også til helt nye medlemmer.

tilgengæld er det MEGET mærkeligt at de har blazer på når de står i receptionen :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Hvad var det for en sats i Stockholm?

Det er i øvrigt skægt det med at svenskerne er mere trænede end danskerne, det er lidt det samme jeg har oplevet de gange jeg har trænet i globen.. samtidig er det lidt skægt at instruktørene og de personlige trænere primært viser basis øvelser, også til helt nye medlemmer.

tilgengæld er det MEGET mærkeligt at de har blazer på når de står i receptionen :raisebrow:

Kan tænke mig at det der med blazer i receptionen er noget SATS i storbyerne kør mest med, da deres største konkurrent i Sverige er World class, som kør stenhårdt med den der halvt eksklusive stempel. SATS i Sverige ville ikke have så meget at vinde på at blive "folkets gym" da der er alt for mange som (undskyld) gør det meget bedre i forvejen. :omg: Men jeg tror de kan vinde mere på at være dem som tilbyder "det där lilla extra" :smile:

Link to comment
Share on other sites

I norge har de også blazere på.

Det er mere en generel Nordisk kulturel forskel end noget andet tror jeg.

Kundekredsen er lidt en anden i Sverige ha rjeg lagt mærke til. De er yngre og de giver den mere gas. Jeg så 2 40årige kvinder køre værste disco stil. Den en kørte cable curls med en masse cheat imens hendes veninde delt utallige beskidte forced ud.

Det var lidt sjovt at observere :laugh:

En anden fyr med det værste svenskerhår trænede bryst amok. Han så vildt sjov ud, med fremskudt hals og hovede, undertræje, verdens mest beskidte halvlange svensker slik hår , brystet puffet op ag armene tilbage. Lignede lidt en kylling.

Det blev også ekstra fremhævet af meget tynde arme og ben, det eneste rigtigt trænede område på hans krop var brystet.

Det center jeg var i havde OL stænger, OL platform, plateloaded hacksquat og benpres + powerrack, så det var lidt sjovt at se i forhold til vores mere forsigtige stil.

Centeret var forøvrigt Södermalm.

Link to comment
Share on other sites

Det center jeg var i havde OL stænger, OL platform, plateloaded hacksquat og benpres + powerrack, så det var lidt sjovt at se i forhold til vores mere forsigtige stil.

Centeret var forøvrigt Södermalm.

det samme gør sig gældende i Globen, som i øvrigt må være verdens mindste center, men meget fedt at stilen ikke er så forsigtig som den er her hjemme i både SATS og FDK, hvor alt er blevet technogym fitness stænger og fjollede maskiner, der i mange tilfælde minder om genoptræningsudstyr

Link to comment
Share on other sites

det samme gør sig gældende i Globen, som i øvrigt må være verdens mindste center, men meget fedt at stilen ikke er så forsigtig som den er her hjemme i både SATS og FDK, hvor alt er blevet technogym fitness stænger og fjollede maskiner, der i mange tilfælde minder om genoptræningsudstyr

Jeg tror at forkellen ligger i forskellen i målgruppe og mentalitet.

Svenskerne virker ikke så stressede over en fyr i hvid undertrøje der repper med 140i bænkpres som de gør i danmark.

Loftet virker lidt højere og jantelov er der ikke meget af.

Link to comment
Share on other sites

Har været lidt doven, beklager og følger op med dagens træning.

Jeg har læst lidt på DC training, og syntes det ser sjovt ud, så jeg vil anvende det lidt i den kommende tid.

Bryst skulder triceps.

Incline press (øgede vinklen for hvert sæt): 32x6x3sæt.

Pec deck: 40x12, 40x12, 40x10

=supersæt=

Pushups bwx12, 12, 12

Megapump og godt med smerte :laugh:

Skulder pres i maskine: 65x6, 3, 2, 2 statisk hold med 40kg 25sek.

Udføres som rest pause træning, dvs. tager 10dybe vejrtrækninger og repper så videre og gentager. Uden pause droppede jeg vægten ned til 40kg og holdt den tæt på bundpositionen så længe som muligt statisk. Godt pump og sjovt at prøve.

Reverse pec dec: 30x12, 10, 6

For let.

Traps i maskine: 80x10, 10sek pause i bunden af hver rep, 100x8, 40x15.

Fransk pres. fedtede rundt, endte på at 45kg må være fin arbejdsvægt lige nu i straight sets...

Rehabøvelser, ryggen og glut med...

Ok træning, lidt energiforladt, men fik en masse ud af træningen anyways.

Link to comment
Share on other sites

Din træning er godt nok en gang DoggCrapp! :tongue:

Spændende at du vil træne lidt efter de principper. Lavede program efter hans træningsfilosofi sidste sommer, hvor den fik gas med dropset, rest/pause og andet godt fra havet. Det var sgu meget sjovt. Ihvertfald anderledes. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Din træning er godt nok en gang DoggCrapp! :tongue:

Spændende at du vil træne lidt efter de principper. Lavede program efter hans træningsfilosofi sidste sommer, hvor den fik gas med dropset, rest/pause og andet godt fra havet. Det var sgu meget sjovt. Ihvertfald anderledes. :smile:

Tror nu bare jeg vil tæske en musklegruppe eller 2 på den måde.

Ved ikke rigtigt, skal have fundet ud af præcis hvilken måde jeg vil træne lige nu og så gå til den.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning

Travlhed, så jeg måtte få det meste ud af den tid jeg havde til rådighed

Rack pulls (knæhøjde): opv, 130x10x3sæt

Rumænsk dødløft: 60x20, 90x12x2

=super sæt=

Leg curl plateloaded: 30x12, 35x8, 35x8-drop-30x3-25x2

Under vejs fik jeg lavet 3sæt af:

situps

glute bridge

Rigtigt god doms i dag, SI leddet føles perfekt så all is well. Strategien er rackpulls som langsomt sænkes i højden, rumænske med let vægt og høje reps, langsomt op i vægt.

Kedeligt når man kan tage meget mere vægt, men hey så må man være BB og supersætte og reppe ud. BB er cool.

Centeret i dag var spændende. 2 Bandidos drenge kørte på i bænken. 100kg, 4-5 forced med råb igennem centeret, det er din tag den, kom så! :flex:

Bagefter skulle løftere spørge om hvor mange han tog selv, kun den sidste fik du hjælp på siger makkeren imens hans traps har et mage pump :laugh:

De var nu meget flinke, sjovt som dem der pumper mest og træner mest ofte er de høfligeste i centrene.

2006-10-08.jpg

2006-03-09.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmm i forgårs trænede jeg følgende:

Smith front shoulder press: 60x7, 15vejrtrækninger, 2, 15vejrtrækninger, 2.

Lateral raises: 8x12, 8x20

Chin ups: BWx7, 15vejrtrækninger, 4, 15vejrtrækninger, 4.

Double contraction wide grip pulldowns: 45x12

Cable curl: 40x12, 50x12, 55x9

=supersæt=

Pushdown: 40x12, 50x12, 60x12

Udstrækning DC style..

Jeg har konstrueret en DC style træningsplan jeg vil følge en måneds tid, måske mere...

Det er kort intens træning der giver mega pump så det passer godt ind i mit livsmønster lige nu.

Rigtig DC training bygge rogså på høj frekvens, det må komme lidt hen af vejen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har konstrueret en DC style træningsplan jeg vil følge en måneds tid, måske mere...

Det er kort intens træning der giver mega pump så det passer godt ind i mit livsmønster lige nu.

Rigtig DC training bygge rogså på høj frekvens, det må komme lidt hen af vejen.

Lyder sændende... Ægte BB, i hvilke øvelser har du tænkt at køre DC??

Er det Beta swolalaninen der her sparket ind :wink: eller har du powershoppet på bulkpowders og haft gang i pillemaskinen

Link to comment
Share on other sites

Lyder sændende... Ægte BB, i hvilke øvelser har du tænkt at køre DC??

Er det Beta swolalaninen der her sparket ind :wink: eller har du powershoppet på bulkpowders og haft gang i pillemaskinen

Tror Beta Alanin og Creatin begynder at virke

Jeg shopper nok ikke på bulkpowders endnu. Satser på hjernedødt meget muscle milk i denne måned i stedet for...

min DC plan er vedhæftet.

Måske er det dumt med spltittræning på den vis, men jeg kan altid justere.

pouls_program_version_2.doc

Link to comment
Share on other sites

Testede min dødløft i dag.

Varmede op og nappede 4 singles på 190kg.

Sluttede af med en single på 200kg.

Målet var at se om ryggen kunne holde til det, det kunne den, så nu skal der trænes ordentligt styrkeløft.

Teknikken var som forventet en pose lort og der er meget at arbejde med.

De første 2 måneders tid. Vil jeg køre teknik i de tre store og BB efter mit oplæg.

Jeg er tynd og slap og alt vil øge min styrke lige nu. Jeg har brug for noget masse, så jeg vil fortsat bb'e den lidt endnu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share