Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

pw i regnvejr @ 62 min

16 km cykling i regnvejr

Træning med Jede i TRIM, som li kiggede ud inden træning og shit hvor er det utroligt som den mand kan sove på under to min til hver en tid og uanset hvor faen han befinder sig :blink: Han falder i søvn på sofaen, på sengen når jeg pakker mine ting og lign. :laugh::laugh:

Skulder og læg:

DB lateral:

12x13,8 kg

10x16

8x18

6x21

Smith calf raise:

Joinede en pige som oxo lavede den og ku forstå det var hende som stillede op herfra Varde og oxo gjorde det sidste år :superman: hun er 180 høj og off season vejer hun 88 kg :crazy: Det er satme leee og hun var riiiimelig breeee' Hun stiller op i den høje klasse(<-- mærkeligt hva :tongue: ) i BF

opv. med 20x160 kg

15x180

10x190

12x200

6x220

DB front raise:

10x16 kg

8x18

7x21

6x23,8

Cable lateral raise: med drop set's

1. set16x15 kg, 16x10, 16x5

2. set16x15 kg, 16x10, 18x5

:crazy: Shit den sad utrolig meget i bagskulderen og gav utrolig pump!

God omgang træning med en del kæven om DM og diæt. Imorgen står den på roning fra morgenen af og så noget træning inden jeg skal på arb fra kl 14.

Vil prøve at få trænet på mit normale program fra imorgen, som har været lidt anderledes pga mit Randers besøg. Her til aften var jeg i bio med Harry (Torben) og Brian og se Transformers :4thumbup: Fee' nok... Og jeg tager nok ind og ser den igen med Torben for de rykkede ik billetten af ved os :bigsmile::blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har været på arbejde og li slappet af lidt, derfor det sene logføring!

Tog toget tidligt ud til Oksbøl for at ro og træne (det blir det samme imorgen da jeg skal arbejde samme tispunkt)

10 min cykling.

45 min roning (bøvlede igen med den ik ku stå fast :nonono: blev fandme sur til sidst fordi de havde sagt de nok sku finde en løsning men der sker sku intet. Så hentede 80 kg men hjalp ik når der blev roet igennem :unhappy: )

Ryg, biceps:

Barbell ("hva hedder den når den ik er ligeså dyb som bent over row, men lidt mere oprejst" - ? ):

20x60 kg

16x70

12x80

2x9x90

6x110

6x120

Chins:

18 brændt af efter den anden øvelse

16

15

16

16

Hyper ext.:

30xbw

3x20xbw+20kg

supersættet med

Cable straight arm pulldown:

20x40 (lbs tror jeg det er)

16x60

2x12x80

Skrå DB curl:

10x16 kg

8x18

6x20

2x5x22

Cable curl:

10x40

Den gik noget sejt i kablet så den føltes ik særlig rigtig... Og dermed stoppede jeg.

5 min løb (til toget :tongue: )

Og så nåede jeg self ik toget og så gik den ik før to timer efter så jeg sked grønne grise fordi jeg kunne se jeg kun li ku nå å arbejde til tiden!

Men vadede ned til Jedes mors cafeteria og fik en lang snak som mundede ud i kaffe og senere kyllinge filet nye kartofler salat og cola light :4thumbup: :4mewantfood: Så pludselig var det godt jeg ik nåede toget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kran og velkommen :4thumbup:

Nej desværre, men det kan være det var det sted Hinge snakkede om - hvor han trænede SL førhen...? er det et decideret SL sted?? Det ku godt lyde sådan, for det der er sq craziii løft :blink:

BTW>>formen ser godt ud :wink:

Tror ikke du forstår mig. Du VAR på "fjeren". RSM bliver kaldt fjeren af de lokale. Og ham gutten du så kan muligvis være den samme som mig, nemlig Peter Nautrup. Stor, kraftig fyr, som stiller op til Danmarks stærkeste i år. Blev nr. 4 for 3 år siden. Han træner næsten altid samme tid som mig. Jeg har blandt andet set ham løfte 10 reps på 150 kg i skulderpres, lave en 5´er på 210 i Bænk RAW :crazy:, og som sagt squatte en 5´er på 300 kg RAW.

Edited by Kranen
Link to comment
Share on other sites

Tror ikke du forstår mig. Du VAR på "fjeren". RSM bliver kaldt fjeren af de lokale. Og ham gutten du så kan muligvis være den samme som mig, nemlig Peter Nautrup. Stor, kraftig fyr, som stiller op til Danmarks stærkeste i år. Blev nr. 4 for 3 år siden. Han træner næsten altid samme tid som mig. Jeg har blandt andet set ham løfte 10 reps på 150 kg i skulderpres, lave en 5´er på 210 i Bænk RAW :crazy:, og som sagt squatte en 5´er på 300 kg RAW.

Det har Sloth ik fortalt mig at det blev kaldt så anede jeg ik :blush:

Ja okay lyder sq vildt :crazy: ... Han var høj og havde tatoo's over hele begge arme...? Men han var dog ik på nogen måde tyk ham her men fit trods hans størrelse, men derfor kan han jo godt være kraftig, hvis det er sådan du mener det? :smile:

Jeg så tilgengæld en vildere igår som Sloth sendte mig nogle billeder af... 21 år, 110 kg, arme på 55 og fedt procent under 10 i hvert fald! :devil: Han er nok noget af det vildeste jeg har set længe :blink: han må oxo træne i fjeren?

Link to comment
Share on other sites

:superman: hun er 180 høj og off season vejer hun 88 kg :crazy:

Ha ha, der går sgu nok lidt tid, før jeg når dertil! ...særligt nu, hvor jeg helt er stoppet med at styrketræne :blush:

Men der var så meget rod med centeret, og lysten var dalende (hvis overhovedet tilstede)... Og så rejser jeg om et par måneder... Åh ja - dårlige undskyldninger er der nok af! :laugh:

Nå, men det ser da ellers ud som om, du hygger dig derovre i det mørke Jylland. Bortset fra altså den grumme galdesten; jeg håber sgu, at det hele ordner sig for dig igen :smile:

I øvrigt - sikke en spa§er, der har været inde over din blog :crazy: , jeg bliver jo helt vred :gun2: Alle, der kender dig ordentligt og har fulgt dig, ved jo, at han bare må være mave-sur selv... :secret::nonono:

Nå, men nok om det!

Har I mon bedre vejr end os derovre...? :sun:

Og kan se, at du træner i Oksbøl; er det ude ved svømmehallen eller hvordan...?

Hygge hygge - nyd sommeren :smile:

Edited by Nobleza
Link to comment
Share on other sites

Ha ha, der går sgu nok lidt tid, før jeg når dertil! ...særligt nu, hvor jeg helt er stoppet med at styrketræne :blush:

Men der var så meget rod med centeret, og lysten var dalende (hvis overhovedet tilstede)... Og så rejser jeg om et par måneder... Åh ja - dårlige undskyldninger er der nok af! :laugh:

Nå, men det ser da ellers ud som om, du hygger dig derovre i det mørke Jylland. Bortset fra altså den grumme galdesten; jeg håber sgu, at det hele ordner sig for dig igen :smile:

I øvrigt - sikke en spa§er, der har været inde over din blog :crazy: , jeg bliver jo helt vred :gun2: Alle, der kender dig ordentligt og har fulgt dig, ved jo, at han bare må være mave-sur selv... :secret::nonono:

Nå, men nok om det!

Har I mon bedre vejr end os derovre...? :sun:

Og kan se, at du træner i Oksbøl; er det ude ved svømmehallen eller hvordan...?

Hygge hygge - nyd sommeren :smile:

Heeeejsa :bigsmile:

nej man skal ik fortsætte hvis lysten ik er der, så hellere finde på noget andet?? :smile: Tak for supporten :4thumbup:

KOmmer du til Vejers og hvornår??

Ja det er i samme bygning som svømmehallen :smile: Har du trænet der??? vejret er vist ik noget at råbe hurra for herovre :nonono: Men sku blive godt imorgen hvor jeg tager over til mine forældres nye hus og holder min brors 35 års føsdag... næsten det eneste sted i dk det sku blive dårligt vejr imorgen så vidt jeg har hørt, øv bøv :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning startede ud med roning @ 40 min. De havde ik spændt den fast endnu så det var nærmest spild af tid og blev fandme oxo sur fordi de bar ik får fingeren ud og spænder den fast. Har sagt det mange gange nu og det siger ja og gør intet :nonono:

10 min løb

10 min cykling

Træning i TRIM Varde:

Bryst, triceps og lidt mave inden arbejde

BP:

11x100

6x110

3x120

2x130

Her er styrken VIRKELIG faldet

Flad bænk DB BP:

16x26,6 kg

10x36,6

6x40

7x46,6

Dips:

38

33

25

25

Kunne slet ik presse nogle reps idag

Ball crunch:

7x60

Pushdown:

20x30 kg

16x35

14x40

12x45

Supersættet med

Bench dip:

4x16xbw

Tri ext. DB:

10x13,8 kg

8x16

6x18

Og så afsted på arbejde i en fart. Træningen var ik så god idag, kunne ik løfte så meget, deraf de flere reps.

Lang dag på arbejde men da jeg var på tur med to af de handicappede fik jeg gået en del til aften :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det har Sloth ik fortalt mig at det blev kaldt så anede jeg ik :blush:

Ja okay lyder sq vildt :crazy: ... Han var høj og havde tatoo's over hele begge arme...? Men han var dog ik på nogen måde tyk ham her men fit trods hans størrelse, men derfor kan han jo godt være kraftig, hvis det er sådan du mener det? :smile:

Jeg så tilgengæld en vildere igår som Sloth sendte mig nogle billeder af... 21 år, 110 kg, arme på 55 og fedt procent under 10 i hvert fald! :devil: Han er nok noget af det vildeste jeg har set længe :blink: han må oxo træne i fjeren?

Nej så er det ikke ham. Ved ikk lige hvem han er. Og ham på billedet kunne godt lyde som Søren Faldby. Stor, ja. Men tilgengæld krudtet til op over begge øre.

Link to comment
Share on other sites

Nej så er det ikke ham. Ved ikk lige hvem han er. Og ham på billedet kunne godt lyde som Søren Faldby. Stor, ja. Men tilgengæld krudtet til op over begge øre.

Yup, men det er også til han vil. Han er et kæmpe talent. Genetisk og motivationsmæssigt. Han er nok ikke den der træner hårdest, men han er stabil!

Link to comment
Share on other sites

I weekenden var jeg i Svendborg da min bror fyldte 35 år. Så holdte træningsfri og fik pw 45 min lørdag morgen og var faktisk dårlig hele brors fødselsdag. Søndag fik jeg trænet på de gamles primitive cross-trainer i 20 min og bagefter pw i 45 min. Senere gik jeg 6 km med familien og om aftenen cyklede jeg en lille tur på tandem med en af gæsterne på og bagefter 12,1 km med min bror - igen på tandem :smile:

Imorges pw jeg 65 min.

Så kørte jeg hjem med mor til Varde og trænede ved middag med Jede :smile:

Skulder, baglår og læg:

DB lateral:

12x13,8

10x16

9x18

3x6x21

DB front raise:

10x18

10x21

3x6x23,8

Cable med drop set:

4x15x15 kg + 4x10x10 kg

Calf raise:

7x10xalle 12 blokke

Leg curl:

15x65

4x7x85

10x75

Sled press:

15x200

10x220

2x250x10

15x200

6 min cross-trainer, nåede ik mere da jeg sku på arbejde.

30 min let pw til aften

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig fri fra arbejde...

Dagens tal :

Morgen træning i Oksbøl Fitness.

Romaskinen stod igen ik fast, de havde dog forsøgt at sætte nogle måtter under den men den gled alligevel, så jeg valgte bare at ro 6000 meter i okay tempo men præcis så den ik flyttede sig.

10 min cross-trainer

Træning i Trim Varde.

Ryg og lidt læg:

Chins:

23xbw

18

16

15

Supersættet imellem chins med

Cable straight arm pulldown:

4x12x25 kg

David seated one arm row:

10x60

3x6x70

Sled calf press:

3x18x200 kg

21x200

Og så afsted på arbejde. Ik særlig meget styrketræning idag men planen imorgen er at tage med en kammerat til FitnessWorld i Esbjerg og ro og så træne biceps som jeg ik nåede idag. Og så senere træne bryst triceps og mave i TRIM med Jede

Ud over det cardioen imorges, har jeg gået 2x30 min tur med nogle brugere på arbejdet

Så fik jeg den gode nyhed her til aften at jeg er en del af TEAMET på BB.dk nu :4thumbup: Er super glad for at være blevet det og vil gøre mit til at TEAMET blir super!

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg den gode nyhed her til aften at jeg er en del af TEAMET på BB.dk nu :4thumbup: Er super glad for at være blevet det og vil gøre mit til at TEAMET blir super!

TILLYKKE med det Musse :4thumbup: I er efterhånden en del seriøse folk på det team nu. Det bliver spændende, at følge jer og se hvordan I kan støtte hinanden til konkurrencer m.m.

Ser ellers ud til, at du er kommet godt i gang med træningen igen. :smile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE med det Musse :4thumbup: I er efterhånden en del seriøse folk på det team nu. Det bliver spændende, at følge jer og se hvordan I kan støtte hinanden til konkurrencer m.m.

Ser ellers ud til, at du er kommet godt i gang med træningen igen. :smile:

- Pia (Bambi)

Hey Pia :smile:

Mange tak skal du ha :bigsmile: Ja det sys jeg oxo vi er, oxo derfor jeg er rigtig glad for at være blevet en del af teamet.. Bondi skrev nemlig at li efter jeg oxo havde sendt en ansøgning var det haglet ind med ansøgninger. Men jeg må jo ha været det bedre, så det ser jeg som en sejr i sig selv og det gir bar fornyet motivation her hvor diæten begynder at blive hård :4thumbup:

Ja det går rigtig godt med den :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse

Tillykke med indmeldelsen i "TEAM BB" :bigsmile: Må nok sige at det ser fornuftigt ud med dine chins er efterhånden ved at blive en smule nervøs :blink: Du må jo efterhånden snart kunne gemme dig bag en lygtepæl :laugh: Hvad siger vægten? Min vægt ligger på 93,5 kg og 10% fedt.....

Har døjet en del med inflammation i venstre skulder så kører ikke specifikt chins, idet denne øvelse fremprovokerer det! Lyder godt at du er ved godt mod :4thumbup: Hvad regner du med at lande på tilsidst i vægt? Jeg håber på lidt under 90kg. Spiser lige pt 3400kcal-3900kcal.

VH

Spider

Link to comment
Share on other sites

Hey :smile:

Tillykke med teamet - lyder superfedt :4thumbup:

Lyder også som om, træningen nu kører!

Jeg regner med nok at tage til vestkysten i næste uge cirka mandag til fredag; bliver sååå skønt at komme derover :bigsmile:

Kram

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse

Tillykke med indmeldelsen i "TEAM BB" :bigsmile: Må nok sige at det ser fornuftigt ud med dine chins er efterhånden ved at blive en smule nervøs :blink: Du må jo efterhånden snart kunne gemme dig bag en lygtepæl :laugh: Hvad siger vægten? Min vægt ligger på 93,5 kg og 10% fedt.....

Har døjet en del med inflammation i venstre skulder så kører ikke specifikt chins, idet denne øvelse fremprovokerer det! Lyder godt at du er ved godt mod :4thumbup: Hvad regner du med at lande på tilsidst i vægt? Jeg håber på lidt under 90kg. Spiser lige pt 3400kcal-3900kcal.

VH

Spider

Hey :smile:

Tillykke med teamet - lyder superfedt :4thumbup:

Lyder også som om, træningen nu kører!

Jeg regner med nok at tage til vestkysten i næste uge cirka mandag til fredag; bliver sååå skønt at komme derover :bigsmile:

Kram

Spider>>Mange tak champ :bigsmile: Chins'ne er da ik så gode... :innocent: De ska i hvert fald blive bedre! HAHA ja det er li før jeg kan det! Jeg ved ik hva jeg regner med... Lytter meget til hva spejlet siger, men vejer nok ca. 86 nu. Jeg tror nu du skal en del kg længere ned så, men det styrer du jo selv :wink: Du er høj så klart dit indtag er højt.. Mit har lagt på 3000 de sidste par uger men er gået lidt længere ned. Har ik min egen vægt her og får den først at se i næste weekend i forbindelse med operations-tingen.

Nobl>> Mange tak skal du ha :blush: Ja den kører helt fint :4thumbup:

Du må liii skrive når du er i Vejers så! Så må vi håbe på godt vejr! Kram

Link to comment
Share on other sites

morgen pw@ 51 min

Træning med Morten i FW i Esbjerg.

Roning @ 20 min

Blev rimelig dårlig efter roning, havde måske givet den lidt for meget gas over kort tid med både pw og li efter hård roning.

Forsøgte på noget biceps men måtte droppe det :blink: Længe siden jeg har oplevet at blive så dårlig under en træning :nonono: Jeg fik så lavet lidt mave i stedet efter lille pause...

Lying hip raise, straight leg, med skub:

2x30

2x25

Ball crunch:

3x50

1x60

Hjem og slappe lidt af og så træning med Jede i TRIM.

Biceps og triceps:

skrå bænk, siddende DB curl:

10x16 kg

7x18

2x6x21

DB preacher curl:

10x21 kg

2x9x23,8

2x8x23,8

7x23,8

Cable curl:

16x65 kg

12x75

8x85

Dips:

46

31

26

25

Cable ext med tov:

16x45

12x55

2x13x65

10x75

8x85

Supersættet med

Bench dip:

6x16

Lidt poserings træning .

På arbejde var jeg igen ude og gå lidt tur med nogle af brugerne så fik mig rørt en del:smile:

Imorgen vil jeg så træne bryst, da jeg manglede det idag og skal igen ned og ro fra morgenen af da jeg skal arb fra kl 14.

Link to comment
Share on other sites

Dagens tal:

30 min morgen pw

Træning i FW med Morten

Bryst, læg og lidt mave.

BP:

14x100

9x110

5x120

3x130 en hjælpende finger i den sidste rep

1x140 Manipulering. Han sagde han ik hjalp men troede jeg, så op kom den

DB flyes:

12x20

9x24

5x28

5x30

Incline bp, maskine:

2x7x70 kg

2x15x60

12x60

10x60

Sled calf press:

8x30xdet hele (200 kg)

Lying hip raise, straight leg, med skub:

4x25

Det sidste set holdte jeg alt hva jeg kunne igen for at benene ik sku komme ned, så brændte det :twisted:

1,5 gå tur på arbejde.

Fin træning idag var meningen jeg ville ro idag igen, men var både tidspresset og lidt udmattet, så tænkte jeg holdte fri fra den idag.

Imorgen står den på træning i TRIM og så kommer damen på besøg fra Sverige i weekenden :wub: Så den blir nok styrketræningsfri, men har tænkt mig - som sidste weekend - at få lavet en del cardio.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Morgen pw@71 min

Lidt skulder og baglårs-træning i TRIM:

DB Lateral:

12x16 kg

10x21

9x23,8

3x7x23,8

Shoulder press, maskine:

20x50 kg

12x60

10x65

9x67,5 (det hele)

Leg curl:

12x75 kg

2x9x85

3x7x90

Cable lateral:

10x15 kg

10x18

2x8x20

Ville ha trænet mere og lavet noget cardio, men min cykel var punkiteret så jeg måtte vade ned med den og så vade til træning og bagefter vade ned og hente den igen. Så nåede ik engang at få frokost, den måtte jeg først spise da jeg kom på arbejde Træls at jeg ik blev ordentlig færdig idag men det jeg fik trænet var godt Nu skal jeg li arbejde fra 7-12 imorgen og så ellers holde fri indtil mandag - blir fandme dejligt og tiltrængt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle møde kl 7 imorges så ingen pw. Men var jo oxo meningen jeg sku tage det lidt roligt i weekenden :bigsmile:

Var ved stranden med damen, bror og forældre - og badede! Samt en lidt lang hygge gåtur. Her til aften blev det til 6 km pw.

Imorgen blir der lavet lidt mere cardio! Og så styrketræning igen fra mandag :smile:

Link to comment
Share on other sites

så kommer damen på besøg fra Sverige i weekenden :wub:

Oh noh, du har ikk en svensk dame? You dog.. alle ved at svenskere er pisse lækre.. håber hun har veninder.. du ved du har en ven i et sådan tilfælde i hÅååRsens.. :laugh: ..

Nyd weekenden mester.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Super, at I nåede på stranden i går, mens vejret stadig var til det! :sun:

I dag pisser det jo ned...og så tager jeg til Jylland :blink: - perfekt! :nonono: O well... Det skal nok gå! Ellers må jeg bare tage til Blåvand og træne :wink:

Har smidt dig en PM; ved ikke, om du har fået den, men du kan jo lige skrive, hvis du har lyst til at hænge ud i det jyske :smile:

God weekend :strat:

Edited by Nobleza
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share