Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Så kom jeg til eksamen men tvivler på om jeg ik bar sku være blevet hjemme og være blevet opereret i stedet for denne stående akutte indlæggelse. Min eksamen gik af h til og jeg havde det mildt sagt skide dårligt til eksamen. Vil prøve at få annulleret mit eksamensforsøg. Imorgen formiddag står den på ultralyd og så må se om jeg overhovedet kan komme til eksamen fredag i statistik.

Træningen står fuldstændig stille, det samme med kosten. Har ik den store appetit så prøver bar at få spist det jeg vil, af sunde ting. Det hele ser pt meget sort ud men skal nok blive klar - også mht. DM.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så kom jeg til eksamen men tvivler på om jeg ik bar sku være blevet hjemme og være blevet opereret i stedet for denne stående akutte indlæggelse. Min eksamen gik af h til og jeg havde det mildt sagt skide dårligt til eksamen. Vil prøve at få annulleret mit eksamensforsøg. Imorgen formiddag står den på ultralyd og så må se om jeg overhovedet kan komme til eksamen fredag i statistik.

Træningen står fuldstændig stille, det samme med kosten. Har ik den store appetit så prøver bar at få spist det jeg vil, af sunde ting. Det hele ser pt meget sort ud men skal nok blive klar - også mht. DM.

Hey du...

Sgu træls at høre med eksamen men hvad forventer du med sygdom i et af kroppens vitale organer :wink:

Du burde uden problemer kunne få din eksamen annuleret hvis du kontakter din læge i morgen for en lægeerklæring samt din eksamen på fredag også kan annuleres også selv om du er sent ude!!

Håber at du får ordnet det i morgen eller i det mindste får en afklaring om hvordan og hvornår!

Jo tidligere du kan blive opereret desto større chance for at du kan få gjort det med kikkert og ikke åben kirurgi! Hvis det er kikkert er du jo snart frisk igen :firebounce:

GOD BEDRING :1112:

p.s. Din læge har sagt at du skal prøve at undgå mad med fedt i ikke?

Link to comment
Share on other sites

Hey du...

Sgu træls at høre med eksamen men hvad forventer du med sygdom i et af kroppens vitale organer :wink:

Du burde uden problemer kunne få din eksamen annuleret hvis du kontakter din læge i morgen for en lægeerklæring samt din eksamen på fredag også kan annuleres også selv om du er sent ude!!

Håber at du får ordnet det i morgen eller i det mindste får en afklaring om hvordan og hvornår!

Jo tidligere du kan blive opereret desto større chance for at du kan få gjort det med kikkert og ikke åben kirurgi! Hvis det er kikkert er du jo snart frisk igen :firebounce:

GOD BEDRING :1112:

p.s. Din læge har sagt at du skal prøve at undgå mad med fedt i ikke?

Ja jeg håber oxo jeg kan det og du har helt ret. Men ringer til dem imorgen tidlig og så må vi se. Ja jeg vil oxo helt ha med kikkert så jeg hurtig kan blive frisk igen og komme videre.

Jo lægen har sagt det, men jeg holder mig jo i forvejen væk fra fed mad så egentlig ik det vilde forandringer der :smile: Bar flere carbs end normalt, i hvert fald hvis man kigger på fordelingen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg da at se at der gemte sig en masse galdesten som hurtigst muligt skulle fjernes. Men sagen er den at min egen læge først modtager det fredag så jeg kan gå til eksamen uden problemer. Men denne gang har jeg nu ik tænkt mig at gøre det med mindre jeg er klar og frisk om morgenen. Genetikken var 2 timer og den på fredag er 4, så det vil være dumt at sidde der og være dårlig. Min dag idag er uden de store mavesmerter så det er kun hovedpine der driller og lidt kvalme. Jeg kunne ik få annulleret noget da jeg havde afleveret det ind men jeg har stadig flere forsøg så ingen skade sket der andet end jeg har den eksamen med mig indtil april næste år. De vil fjerne hele min galdeblære og dette er et typisk genetisk tilfælde fik jeg at vide da det er ret usædvanligt i min unge ( :blush: ) alder.

Der er desværre ingen opdatering af træning el kost/vægt herinde, men da det blir kikkert operation tror jeg hurtig jeg er fit for fight igen.

Link to comment
Share on other sites

Trist med galdesten :crazy: .

Har i øvrigt set de sidste par sider i loggen, og rønnebærene er åbenbart sure i år. Jeg har svært ved at forstå at nogen skal kaste om sig med beskyldninger. held og lykke med operationen og træningen frem over i øvrigt... og husk så lige at slappe af med alle de chins, det er sikkert deres skyld at den er gal med galdeblæren :laugh:

God bedring

Link to comment
Share on other sites

Fiskeren>> Det er en mulighed, men li pt tror jeg ik jeg laver de store ændringer (og det vil sige det er der alligevel, forklaring følger senere...) jeg vil hælde lidt mere i hovedet. Det ku godt være jeg ku finde på at prøve det, for jeg ser godt logikken i det :smile: Grunden til at der er store ændringer alligevel er, at min læge jo mener jeg har galdesten og havde en rigtig slem tur på 5 dage for lidt siden. Det er så blevet bedre, men nu er det skidt igen. Så jeg kan ik engang træne optimalt (hverken igår el idag) og har oxo erhvervet mig feber og hovedpine oveni :crazy: Så egentlig blir det ik til meget PW og cardio generelt.

Jeg har tilføjet din på msn :wink: Ved skam godt hvem du er din dygtige far er :cool:

Spiderman>> Du er en stor gut så?? Jeg har ligget på 2500-2700 i lang tid og nu er jeg så gået op på 2800-2950 kcal. Jeg tror nu der er røget en del men udfra tallene fra scanningerne er der i hvert fald ik røget så meget i perioden mellem scanningerne :bigsmile: Hvordan ser din fedtprocent så ud nu?? Jeg render sq og er bange for jeg næsten ku stille op nu :crazy::tongue::innocent:

Sved>> Ja det er jo sådan set det jeg har kørt efter indtil nu men måske ku jeg rive en dag ud ja :superman: Når jeg vel og mærket kommer ovenpå.

Hej Musse

Jeg ved ikke om jeg er en stor gut:-) Jeg er højere end dig :devil: Min fedtprocent er dalende, men helt præcist kan jeg ikke sige. Plejer en gang om måneden at stille mig op på centeret TANITA vægt og den siger ca. 11-12% og tangen siger ca. 9-10%. Ligger lige pt og vipper imellem 92 og 93 kg. Mit indtage ligger på ca. 2900-3000 kcal og ingen PW, men cardio ca. 2 gange om ugen i centeret;-)

Håber at du hurtigst muligt kommer dig over dine 2 galdesten! :dry:.

Spider :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse!!

Tak for sidst, det er skide god motivation at træne sammen med dig "brown sugar"!!!

Til lykke med dine resultater!! Det er skide godt at se hvor godt det går med at "cutte", næsten for godt :bigsmile:

Det er skidt at høre med galdstenerne og at du skal indlægges, jeg håber alt går godt med det!!

Pøj pøj med eksamen i morgen :4thumbup:

Kærlig hilsen

Rufuz aka Mr. Markusson

Link to comment
Share on other sites

Hej og velkommen til alle læserne :w00t:

Det føles ligesom at starte på en ny log så længe siden det er.... :innocent:

Jeg har haft det rimelig skidt kan jeg vist roligt sige. Men er kommet igennem den sidste eksamen idag, biostatistik. Vikingen og Hinge var oxo tilstede og klarede den godt så vidt jeg forstod. Men nu må vi se hvordan det gik når svaret kommer.

Ingen træning og ingen diæt fulgt, dog de samme ting jeg har spist. Det har resulteret i en vægtforøgelse på ca. 3 kg. Men det må sq bar være vand og jeg sys selv jeg rigtig kan se det men skal nok få gjort noget ved det fra imorgen. Planen er (uanset at jeg snart skal opereres):

-begynde powerwalke om morgenen igen

-curle lidt hjemme :tongue:

-Følge diæten der hvor jeg slap :superman:

Equus>> Ja de er rigtig sure :nonono: Men jeg er ligeglad, folk må tro hva faen de vil. Hvis man sku handle så man aldrig træder nogen over tæerne i det samfund vi lever i, ku man ik foretage sig noget! Jeg skal nok slappe af med dem, med to uger uden træning så kan der nærmest ik ske andet :tongue:

Edderkoppen>> Okay jamen det er da oxo rigtig fint. Jeg vejer selv som sagt over 90 nu efter intet at ha foretaget mig de sidste par uger, forhåbentlig kan jeg snart træne igen! :pumpin:

Rufuz>> Tak for alle de fine komplimenter, det er virkelig godt at læse nu hvor jeg slet ik fungerer normalt. Glæder mig til at blive opereret og blive fri for de smerter, som jeg efterhånden har vænnet mig til bar er der :crazy: Jeg tror denne eksamen gik fint. Jeg ku finde ud af det hele men nåede bar ik at blive færdig med den sidste opgave. Men det var der vist ingen der gjorde og da det jo bar er en bestået/ikke bestået håber jeg bare, at jeg har regnet nogenlunde rigtig så den er hjemme. Så er der da en ting (ud over damen :wub: ) der går godt :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hello Handsome!

Jeg savner dig.. eller erhmm... jeg savner at træner sammen med dig (passer måskse bedre ind i MOL forumet, men du må selv vælge hvilket af alternativen du bedst kan li :tongue: ). Du må komme over til mit land snart og vise de svenske små gutter hvordan en rigtig mand ser ud :wink:.

Håber eksamen gik fint idag, du fik ju den bedste af privat hjælp! :4thumbup: !

M

Link to comment
Share on other sites

Hello Handsome!

Jeg savner dig.. eller erhmm... jeg savner at træner sammen med dig (passer måskse bedre ind i MOL forumet, men du må selv vælge hvilket af alternativen du bedst kan li :tongue: ). Du må komme over til mit land snart og vise de svenske små gutter hvordan en rigtig mand ser ud :wink:.

Håber eksamen gik fint idag, du fik ju den bedste af privat hjælp! :4thumbup: !

M

Hehe jaa hvilket alternativ jeg mon bedst kan li... :w00t: (det lugter meget af statistik den der alternative hypotese :tongue: )...

Ja det vil jeg da gerne men er da oxo sikker på det ved hva tung træning er deroppe så mon ik der er et par store gutter imellem :bigsmile: Men jeg vil gøre mit bedste :devil: ... skal bar li ovenpå igen :innocent:

Ja mange tak for hjælpen, jeg kan ik sige endnu HVOR god den var (først når den er bestået) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Igår spillede jeg dart hele aften og nat mod de andre fra årgangen der var skide fulde :bigsmile: Det var satme sjvt for jeg ku finde ud af det :4thumbup: :tongue:

Såå.... sen pw idag men 1,5 time :smile: Kanon at komme igang igen og det stod mig slet ik ud af halsen det pw, fordi jeg har holdt en lille pause fra det :4thumbup: Så det spillede bare. Så var der noget bryllup el. lign. ved slottet i Frede.have. idag så der drønede jeg forbi to gange... Fine folk!

Og så fik jeg hentet nogle Definet 50 mg som lægen sagde jeg sku begynde at spise mod mavesmerterne. Så håber jeg det tager nogle af smerterne :smile:

Nu skal jeg skynde mig fordi jeg skal med en ven ind og se DH 4.0 :superman:

Link to comment
Share on other sites

lille cykeltur igår aftes (den 30/6) på først 3 km, så 5 km, så 5 km

Pw idag@62 min, 3 min hurtigere på denne rute end sædvanligt :smile::smile:

Så var det jo søndag, så det betød vejning efter pw'en:

87,0 (-0,0kg) Meget meget tilfreds, med tanke på jeg har veget helt op til 91 denne uge :blink: Bar glad for jeg holder den deromkring :smile:

Link to comment
Share on other sites

ja så fik jeg først en tid til lægebesøg imorgen 13.15 :dry: Så endnu en dag at vente... Håber bar at jeg blir akut indlagt så jeg kan blive opereret indenfor de næste dage, for der er sq ik noget der kører mht. helbredet.

Pw@42 min (pga jeg blev utilpas måtte jeg vende om og hjem)

Men er okay igen nu :wink:

Link to comment
Share on other sites

60 min@pw ved stranden :superman: Skide hårdt i forhold til hva jeg er vant til :4thumbup:

Ingen smerter idag så tilmeldte mig TRIM Varde og IKKE Varde fitness :laugh:

Så må jeg ro i centeret ude i Oksbøl hvor de har en concept 2, der har vi et familie kort til nemlig.

Trænede med Københavner Kristian som han kaldes her :laugh: (har trænet ude i CF på bryggen)

Ryg, biceps:

Chinups:

20

13

17

15

13

Kørte okay taget i betragtning af hvor længe siden det er.

DL (forsigtig):

opv. 25x60 kg

12x100

12x110

7x130

6x130 og så måtte jeg stoppe for ku mærkes ubehageligt i højre knæ, men Kristian fortsatte :superman:

David front pulldown (en arm af gangen):

opv. m 40 kg

12x50

10x60

6x70

5x75

Preacher DB curl:

10x21 kg

8x23,8 kg (mærkeligt kg antal :blink: )

2x7x23,8

Supersættet med :

Cable front pulldown, smalt greb:

12x70

3x10x70

Lying DB curl:

4x7x18 kg

Så ku jeg ik nå mere da jeg sku starte på sommer jobbet, som jeg oxo havde sidste sommer, på aflastningscenter for handicappede her i Varde :smile: Det gik rigtig fint idag både med træningen taget i betragning af at det var længe siden, og oxo med arbjedet hvor alle var glade for at se mig igen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fri fra arbejdet idag og ingen smerter, så der sku trænes igennem :superman:

morgen pw hvor jeg gik Varde tyndt :tongue: @ 61 min

Patter, trisser, calf og lidt mavse!:

BP:

13x100 noget rusten i det

6x110

5x110

2x120

:nonono: Håber fandme det var fordi jeg har holdt så lang pause at det kørte af bæ her

Db flyes:

20x18 kg

12x23,8

10x26,6 (tror det var de kg, kan sq ik huske de mærkelige kg antal :blink: )

9x30

Pec deck maskine:

12x65

10x70

7x80

5x90

Shit en hård pec maskine, ku satme mærkes :w00t:

Dips:

38

3x25

:dry: Måtte kæmpe mig igennem de sidste 3 set

Supersættet:

Standing calf raise i maskine:

4x20x19 ("sticken" sad fast i 19'neren hvor de var angivet fra 1-25. Ved ik hvor mange kg det var, måske kan Jede svare på det????)

Pushdown med tov:

17x20

2x12x25

2x11x30

Supersættet:

Bench dip:

5x13

DB ext.:

4x13,8 kg

Supersættet:

Standing calf raise:

4x40xbw

Abs maskine, technogym:

35x45 kg

25x55

15x65

14x67,5 (det hele)

Ball crunch:

4x40

Kunne virkelig mærke at det var hårdt idag, fordi jeg har været fraværende fra vægtene i lang tid. Håber bar at det var ik og ik fordi styrken er faldet så meget endnu. Det vælger jeg at tro. Har de sygeste DOMS i røven pga DL igår, det er helt vildt. Jeg ligner jo fandme en der er blevet voldtaget når jeg skal sætte mig ned sagde Jede her til aften :w00t::laugh: Men har oxo DOMS i biceps og lidt i ryggen så man kan virkelig mærke at man har holdt en aaalt for stor pause!

Imorgen er det arbejde fra 10-20 og trim åbner fandme først kl 9 så har tænkt mig at stå der kl 9 for at få trænet lidt skulder og så køre derfra på arbejde! og inden sku jeg gerne ud og pw så det er godnat herfra nu! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der blev ingen pw til morgen da jeg ik sov godt før kl to i nat. Men fik trænet skulder og læg fra kl 9.

Db lateral:

20x13,8

15x16,6

10x18

9x21

Db front raise:

12x13,8

12x16,6

2x10x21

Supersættet:

calf standing raise, maskine:

9x12x22 blokke

Cable lateral:

15x10 kg

15x12,5

10x15

Rigtig godt pump idag og super hård dag på arbejde

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester,

Spændende at læse din log, og se din udvikling- det lyder sgu til at være noget af et arbejde der skal ligges i det- imponerende at du har motivationen til det!!!

Hvornår er det, at du skal til DM?

Og hel' og lyk' :4thumbup:

Niels

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Glad at se at du har det så godt du kan komme igang at træne igen!

Så behøver jeg ikk være så bekymred for dig :innocent:

Sys det er tid for lidt nye billeder? Af nogen anledning er det svært at få nok af dem... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester,

Spændende at læse din log, og se din udvikling- det lyder sgu til at være noget af et arbejde der skal ligges i det- imponerende at du har motivationen til det!!!

Hvornår er det, at du skal til DM?

Og hel' og lyk' :4thumbup:

Niels

Hej!

Glad at se at du har det så godt du kan komme igang at træne igen!

Så behøver jeg ikk være så bekymred for dig :innocent:

Sys det er tid for lidt nye billeder? Af nogen anledning er det svært at få nok af dem... :wink:

Hej Niels. Takker for de fine ord - ja der ligger meget arbejde i det, men det er slet ik så svært el slemt når man har sat sig et seriøst mål :smile: DM er fra den 21. - 23. september. Og jeg kommer på scenen den 23. :wink:

HAHA jamen jeg tror ik der kommer mange flere billeder i loggen men har da nogen et sted :innocent: Ja det går godt med træningen men har så vilde DOMS, havde helt glemt hvor nas det kunne gøre :laugh::laugh:

Idag blir det bare til slappen af. Er først li kommet hjem fra arbejde, sov dårligt i nat så ingen pw imorges :nonono: Men fik i den grad gået og løbet rundt på arbejde så nu lader jeg op til at jeg skal til Randers og besøge Hinge og Svedbaronen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg til Randers kl 14 efter en masse venten på tog i Esbjerg og Fredericia. Det tog længere tid herop end at tage til kbh :blink:

Efter en fin velkomst tog vi hjem og så lidt formel 1 og spiste og øvede så poseringer. Vi fik lidt styr på det og tog nogle billeder og kiggede dem igennem, både før og efter vejledning.

Snakkede om den næste tid - hva der sku ske og hva der sku være styr på allerede nu.

Derefter tog vi ned og trænede i RSM, kanon fedt center der var oldschool til det yderste :4thumbup: Fikli set nogle af de gutter der DL 300+++ :crazy::blink::devil:

Dagens tal:

Sved og jeg pw over til træning og Hinge cyklede da han sku hente sit tøj...

Bryst, biceps:

DB flad BP:

8 set med tunge vægte der toppede på

7x47 kg i hver

Skrå BP,barbell:

4 set der toppede på

5x80 kg

Denne øvelse var meget hårdere i dette stativ end det jeg er vant til! den gik hårdere i brystet - måske pga hældningen på bænken...

Cable flyes:

3 set for pump

Øvelse af korrekt udførelse af chinups - de var som de sku være :wink:

lying cable curl:

6 set der toppede på

10x35 kg

Skrå bænk DB curl:

4 set der toppede på

7x18 kg

armene var noget brugt efter det andet biceps træning

i saune et kvarter og så i bad og så let gang hjem igen

Rigtig god træning med masser af pressen på hinanden og selvom jeg var rimelig ramt idag (bare træt, ik noget med galdedrengene at gøre) så blev der fyret igennem :devil:

I aften har vi grillet rigtig rigtig god mad og hygget MAX med historier fra bardommen... :w00t::laugh:

Skide hyggeligt at besøge hoveder heroppe og er nok ik sidste gang jeg tager turen herop :4thumbup:

Jeg tager først hjem imorgen tidlig så mig og Sloth tager en pw imorgen kl 05.30, men lad os nu se om han kommer op, for ham og Hinge har snart drukket 3 fl rødvin og en del whisky :tongue::beerchug: Og de skal begge være på arbejde kl 8 :w00t:

Jeg har nok drukket det meste af 3 liter cola light :innocent::laugh:

Nu vil jeg joine dem igen... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg hjem og fik da trænet lidt indtil den gamle ringede og sagde han havde brug for hjælp til noget flytten, da de har bygget et hus til i Svendborg. Så jeg sku så ha hjulpet et par timer og så roet i Oksbøl og trænet færdig der og så ud og klippes til kl 19.... Men nej. Det tog meget længere tid og vi var først færdige lidt over syv :unhappy:

Så imorgen tager jeg ud og pw'er toget til Oksbøl og roer samt træner trisser og måske lidt mave og senere i trim blir det måske til noget skulder og lidt ben og læg :smile: Og så arbejde fra 15.45-23.45

Dagens tal:

Ryg:

Chins:

20

16

17

13

David seated row: en arm af gangen

15x45 kg

2x12x50

10x65

9x65

6x75

2x7x75

Supersættet:

Standing cable row:

2x10x35 kg

3x12x35

Lying Rear Delt Row, DB :

12x11 kg

3x8x13,8

God og hurtig træning.Men træls jeg ik blev færdig men imorgen gir jeg den så lidt ekstra :bigsmile: Tror jeg så hende pigen fra TRIM der stiller op (i den høje?)

i bodyfitness i år til DM til træningen...

Link to comment
Share on other sites

Så du var på "Fjeren" i Søndags. Der træner jeg nemlig. En skam du ikke var der i går også. Der var en der tog en 5´er på 300 kg i squat totalt RAW :crazy: .

Hey Kran og velkommen :4thumbup:

Nej desværre, men det kan være det var det sted Hinge snakkede om - hvor han trænede SL førhen...? er det et decideret SL sted?? Det ku godt lyde sådan, for det der er sq craziii løft :blink:

BTW>>formen ser godt ud :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagen blev delt ind i 3 træningsforløb.

pw @ 49 min

Tog toget ud til Oksbøl og trænede roning (+lidt mave):

Ro @ 30 min

Abs maskine: en del anderledes end dem jeg er vant til

30x30 kg

4x12x45 kg

en del hårdere men lidt man sidder ik helt super :sneaky2:

10 min pw

TRIM - triceps og mave:

Dips:

47

33

37

37

35

Supersættet med

Ball crunch:

1x50

4x60

EZ tri ext.:

12x30 kg

8x35

8x40

7x42,5

Cable pushdown:

20x30 kg

16x35

11x40

9x45

Supersættet med

Bench dip:

16xbw

4x20xbw

10 min cykling

Blev til meget træning fyret af på kort tid... Men bøvlede en del med ro maskinen, fordi de har været så geniale derude at stille den på noget glat gulv :nonono: Så jeg prøvede at lægge vægte bagved osv men virkede ik. Så endte med jeg flyttede en cross trainer og satte den i klemme mellem cross trainer og løbebånd :bigsmile: Gik udemærket, men havde håbet jeg kunne nå mere, men pyt - imorgen har jeg fri - indtil videre! Det var en lang dag på arbejde men rigtig god da det var nogle velfungerende brugere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share