Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Oh noh, du har ikk en svensk dame? You dog.. alle ved at svenskere er pisse lækre.. håber hun har veninder.. du ved du har en ven i et sådan tilfælde i hÅååRsens.. :laugh: ..

Nyd weekenden mester.. :bigsmile:

Super, at I nåede på stranden i går, mens vejret stadig var til det! :sun:

I dag pisser det jo ned...og så tager jeg til Jylland :blink: - perfekt! :nonono: O well... Det skal nok gå! Ellers må jeg bare tage til Blåvand og træne :wink:

Har smidt dig en PM; ved ikke, om du har fået den, men du kan jo lige skrive, hvis du har lyst til at hænge ud i det jyske :smile:

God weekend :strat:

HAHA Lasse, ja hun er rigtig lækker :bigsmile: Og kender godt de rygter - og ja hun har veninder :tongue: Du kan jo bar besøge mig en weekend så kan jeg tage dig med på vores fedagsbar, så skal du se svenske damer :w00t:

Ja det var super dejligt på stranden... Jeg faldt dog i søvn og høvlede søvn dernede hvor jeg pludselig vågnede og frøs - så koldt blev koldt til sidst :dry: Men vandet var varmt!

Ja jeg har da ellers oxo sendt dig en sms men gør det da bar igen :wink: Og bar rolig med vejret, de lover alt muligt dårligt vejr, men idag var det oxo helt okay :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Morgen pw @ 71 min langs stranden med damen - ren idyl hva :wub:

Så var hele familien i Blåvand mini-zoo Skiiee sjovt.. Så bla bavianerne blive fodret og tror marie fik en god video af det jeg måske kan smide ind for det går satme hurtig for at skrælle en banan og æde den :laugh:

Aften pw @ 68 min

Imorgen skal jeg arbejde fra 7-15 og så træning derefter i TRIM og til aften i FW med Morten. Det er planen pt :smile:

Der kommer muligvis et par pics imorgen da Marie tog nogle hurtige idag inden vi gik ud... Blev dog ik til det vilde posedown men nye er de :wink:

Link to comment
Share on other sites

:4band: YEEEEEEEESSSSSSSS. Jeg har li tjekket min eksamen i biostatistik (det fag hadede jeg virkelig) og der stod et stort fed B :cheer: Så jeg er igennem det lort, til trods for jeg jo virkelig var dårlig i den uge vi havde eksamer pga galdestenen. Så jeg er RIGTIG glad :4thumbup: Blev li nødt til at dele min glæde med jer herinde :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ryg og biceps i TRIM:

Chins:

25

16

13

18

19

Keasun T-bar row:

10x45 kg

9x60

8x65

8x70

6x75

Cable pulldown, smalt greb:

12x60 kg

10x70

7x80

6x90

Technogym seated row:

20x50 kg

2x14x65

10x67,5

DB preacher curl:

6x7x23,8 kg

Barbell curl:

12x35 kg

9x40

8x40

6x45

Cable curl, tov:

15x60 kg

12x70

11x70

og så hurtig hjem fordi jeg troede jeg sku i FW og træne med Morten men da jeg kom hjem og kiggede på mobilen havde han forsøgt at ringe og dermed skrevet han ik kunne alligevel :unhappy: Så det blir nok til en pw senere når jeg har spist.

Super træning idag, pumpet var vildt og Torben (ejeren af TRIM, tidligere styrkeløfter) er utrolig interesseret i at høre om diæten osv det hele og snakkede om at sponsorere mig lidt :4thumbup: Og at jeg sku snakke med en Thomas Bechgaard fra Esbjerg som trænede der, fordi han havde så gode gener og rendte rundt næsten konstant, nærmest K-klar. Hans arme målte 54 cm sagde han bla. osv... Og så var der oxo en pige som gav mange af drengene baghjul styrke mæssigt og muskel mæssigt som han oxo mente ku blive til noget. Men deres problem er at de mangler det skub med at komme igang og tro på at de kan og han mente at en samtale med mig og det jeg laver ku være en god hjælp til dem, så han fik mit nummer og ville vist arrangere noget.. Nu må vi se, lyder da interessant :smile:

Link to comment
Share on other sites

25 chins.. freaky..

Heeeeej deeejliiige coach :wub:

Ja det spiller bedre og bedre her men ved dog ik om de sidste helt var godkendt. Lidt svært at se når der er det hul i Technogym så er lidt svært at vurdere..... Men så er der jo kun en ting at gøre!.... Komme højere op så man er sikker på de er godkendt! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejdede fra 6-14.45 da der var noget overarbejde da vi var på tur :smile: Jeg havde en aftale kl 15 om fælles træningen med Rall (3. plads Cl. BB. 2006) da han var på ferie herovre.

Jeg nåede det lige og fik så trænet Bryst triceps og lille bitte smule mave:

BP:

11x100

7x110

7x110

4x120

Puha de var hårde idag

DB flyes:

12x26,6 kg

12x32,5

2x7x36,6

Cable flyes:

16x30 kg

2x10x40

20x30

Dips:

36

28

25

26

Db tri ext.:

12x13,8

12x16

2x8x18

EZ stang:

4x10x30 kg

Bench dip:

4x20

Ball crunch:

4x50

Og så blev der skudt billeder og taget video, så håber de blev li så gode som den lille skærm på digik. viste :4thumbup: Jeg kan først få dem tirsdag den 31., da han først kommer hjem der. Men gør ingenting for så er der noget at glæde sig til :smile: Det var super fedt at snakke og træne med Rall!

Da der var sygdom på arbejde måtte jeg tilbage dertil til kl 18 og arbejde indtil midnat! Så har da fået tjent nogle penge idag.

Godnat

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet i din log, men arbejder som en gal for tiden, så får den desværre kun tjekket et par gang om ugen.

Kan se du træner på livet løs, godt at se du kan selv om jeg ikke er der til at hjælpe dig , min ejen trænig er gået helt i stå her i ferie perioden, men alt det arbejde betragter jeg som min ferie træning

Nu er der jo heller ikke længe til vi ses et par dage, jeg kan da tage træningstøjet med og pumpe lidt jern sammen med dig. Du holder vel ikke pause bare fordi du får besøg af et par vetreinær studerende et par dage.

Ellers nogle gode billeder af din ryg. Jeg glæder mig helt vildt til vi skal til DM i Herning, det bliver for vildt.

Forsæt du bare din træning der hjemme i Jylland, og husk jeg holder øje med dig selv om jeg ikke giver mig så meget til kende

Glæder mig til nogle nye billeder.

Vi ses den 6. aug.

M.v.h Vikingen

Link to comment
Share on other sites

Marie>>> :wub:

Igår aftes fik jeg pw i 30 min med bagage :smile:

Jeg sov længe idag, havde jeg brug for ovenpå alt det arbejde igår, så pw'en blev først fra kl 10 i 38 min

Træning i TRIM med Jede.

Havde besluttet at træningen sku være let så det blev ben, læg og mave:

Leg ext.: et ben af gangen

15x60 kg

5x10x75

15x65

Leg curl:

10x85 kg

2x12x75

2x11x75

13x75

Sled calf press:

2x20x200

2x12x230 kørte den meget langsomt her

2x20x200

Lying straight leg-Hip Raise:

15x10 kg

3x12x15 kg

Hvor sidste set blev kørt ekstremt langsomt og holdt igen... så brændte det!

Fint med en stille og rolig træning idag, fik gået flere ture idag på arbejde, hvoraf en af dem var på 36 min (fik li taget tid :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet i din log, men arbejder som en gal for tiden, så får den desværre kun tjekket et par gang om ugen.

Kan se du træner på livet løs, godt at se du kan selv om jeg ikke er der til at hjælpe dig , min ejen trænig er gået helt i stå her i ferie perioden, men alt det arbejde betragter jeg som min ferie træning

Nu er der jo heller ikke længe til vi ses et par dage, jeg kan da tage træningstøjet med og pumpe lidt jern sammen med dig. Du holder vel ikke pause bare fordi du får besøg af et par vetreinær studerende et par dage.

Ellers nogle gode billeder af din ryg. Jeg glæder mig helt vildt til vi skal til DM i Herning, det bliver for vildt.

Forsæt du bare din træning der hjemme i Jylland, og husk jeg holder øje med dig selv om jeg ikke giver mig så meget til kende

Glæder mig til nogle nye billeder.

Vi ses den 6. aug.

M.v.h Vikingen

Hey Jenner mand :banana::bowdown:

God tat høre du holder øje med mig :tongue: Ja der blir trænet helt vildt og ud over det arbejdet helt vildt, så ik meget ferie men vi skal jo tjene lidt i ferien :smile:

Tag du træningstøjet med så ser vi, glæder mig til I hoveder kommer og besøger mig!!! Jeg regne med at træne om morgenen inden i kommer og så måske holde fri el træne morgen når de andre sover - så kan du jo tage med i så fald :wink: Men der blir masser af tid til hygge og forhåbentlig strandture hvis solen ellers er der!

Jeg kunne da høre at det var noget af en arbejdsdag så vil da nok sige at det er okay træning du laver til hverdag!

Jeg glæder mig oxo til DM, kan slet ik huske hvornår jeg har glædet mig så meget til noget :w00t:

Vi høres ved, hils Axel og tha' DOG :superman:

Link to comment
Share on other sites

Siiick med alle de chins da..! Imponerende hvis du napper dem alle i godkendt stil.

btw. hvis du er i tvivl, så kør hver rep således at udgangspunktet er fuldt udstrakte arme og op til hagen kommer over hændernes højde. Det bør være nok til 100% godkendte reps..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Siiick med alle de chins da..! Imponerende hvis du napper dem alle i godkendt stil.

btw. hvis du er i tvivl, så kør hver rep således at udgangspunktet er fuldt udstrakte arme og op til hagen kommer over hændernes højde. Det bør være nok til 100% godkendte reps..! :smile:

Hey Anders :smile:

Mange tak er selv positivt indstillet mht at minimum 25 godkendt... Ku være fedt at sætte en all time record i chins til DM :tongue: Ej, men arbejder på at få dem taget så DE i hvert fald er godkendt. Vil prøve på den måde du siger, for det er oppe jeg er i tvivl.

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders :smile:

Mange tak er selv positivt indstillet mht at minimum 25 godkendt... Ku være fedt at sætte en all time record i chins til DM :tongue: Ej, men arbejder på at få dem taget så DE i hvert fald er godkendt. Vil prøve på den måde du siger, for det er oppe jeg er i tvivl.

Et lille trick kunne evt. være at vippe hovedet en smule når man er oppe..! Så hagen skydes i vejret..! :smile: Hvis man har problemer med at komme helt op, kan det være med til at få godkendt sine reps..

Link to comment
Share on other sites

Ingen morgen pw idag. Kom hjem kl midnat igår og sku møde igen kl 6 til 14 idag.

Træning med Jede i TRIM.

SKulder og mave:

DB lateral:

16x18

3x10x21 + dropset med 10x13,6 kg

Arnold Db press:

12x26,6

11x30

7x34

6x36,6

Cable "kryds" lateral (ved ik li hva den hedder):

20x10 kg

12x15

2x9x20

Cable front raise:

12x12,5

11x15

9x17

6x20

Cable lateral:

16x15

14x17

12x20

12x22

8x25

Lying straight leg hip raise:

4x12x15 kg

technogym crunch:

4 set@12 rep med max kg

Ball crunch:

3x40

God træning idag skulderne blev godt trænet :4thumbup: Dog ik den vilde cardioen ud over hva der blev lavet på arb...

Link to comment
Share on other sites

morgen pw @ 40 min og li bagefter træning i TRIM med Jede inden arbejde

Ryg, biceps:

Chins:

26

21 Godkendt efter Anders H stil

16

13

David one arm row:

4x8x60 kg

2x10x60

2x7x70

technogym one arm curl (preacher curl i maskine):

2x9x50

12x50

2x9x55

7x60

9x50

Supersættet med cable pushdown, bredt greb:

18x60 kg

2x16x60

Og så hurtig på arbejde... Imorgen har jeg en lang dag på arbejde - fra 7-22. Og sømdag tager jeg til Helsingborg og besøger damen :wub:, inden jeg tirs skal til undersøgelse mht. galdesten ude på Amager. Jeg holder træningsfri weekend, men blir nok noget cardio søndag hvis jeg kan slippe afsted med det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter arb i lørdags var jeg til Open Air koncert i Varde :4thumbup: Skide sjovt og hyggeligt at møde alle de gamle hoveder :smile: Mødte oxo Sanne fra TRIM som stiller op, i rigtig godt humør men det var ik en øl jeg så hende med , måtte li tjekke og det var kun en coca cola zero :w00t:

Det blev en lang nat og resulterede i jeg ik nåede mit tog 7.17 igår morges, kom li præcis som det kørte :nonono: Men kom til Helsingborg og fik pw @ 75 igår aftes og her til morgen blev det til @ 53 min.

Nu tager jeg ned og træner i et center her og den står på bryst tri og mave :smile:

senere sku vi ud på et bjerg og gå tur og alt muligt men vejret er mega ringe her så nu må vi se...

Link to comment
Share on other sites

Træning i Friskis&Svettis i Helsingborg. Fint center med DB op til 51 kg og flere af hver. Men hørte oxo at der var 20.000 medlemmer :w00t:

Nogle af maskinerne var dog helt af h til, men overall rigtig fint :4thumbup:

Bryst, tri og mave:

DB BP:

17x35

9x41

2x7x45

DB flyes:

12x21

2x10x24

2x8x27

Pec deck maskine:

3x10x50 kg

Mærkelig maskine så stoppede og sprang videre...

Cable flyes:

20x27

10x31

10x34

Dips:

41

35

26

26

tror den her var lidt bredere så det gjorde den hårdere.

Cable pushdown:

20x62 kg

16x82 (hele stakken)

14x82 + 5 kg

2x10x82 + 10 kg

One arm DB ext.:

2x15x14 kg

10x16

9x19

10x16

Supersættet med

Bench dip:

5x20x mig

Ball crunch:

4x60

Abs maskine:

4 set sluttede på 70 kg @ 14 rep

Dejligt at få trænet idag... Og bagefter kom vi ud og gå op til et sted der hedder Kullaberg som vist er meget besøgt af turister. Utrolig flot der man ku se dk og hvor Sjælland ender og hvor Helsingør var... Meget sjovt at se og så i flot solskin :smile:

Imorgen skal jeg til de undersøgelser på Amager så det blir spændende om de har styr på hvornår jeg så skal opereres nu hvor de har bildt mig ind jeg egentlig skulle imorgen og så ik skal alligevel :dry: hvis det blir tæt på DM takker jeg nej til operation i første omgang, jeg har jo alligevel gået i to måneder nu og det går fint nu. Så ik før efter DM i så fald.

Godnat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share