Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

62 min @ pw,formiddag.

Træning med Jede som var på besøg :superman:

10 min roning

Ryg, biceps, læg:

Chins:

15

12

12

10

måtte ha lidt hjælp i de sidste

Pulldown:

10x180

2x8x190

7x200

Rear deltoid/ryg maskine:

15x70

3x10x80

Cable træk til bryst med tov:

5x10x100 + 16 kg

Calf raise:

4x30xbw + 15 kg

Sled calf press:

30x200 + 10 kg

3x40x200 + 10 kg

Preacher curl, db:

5x8x22 kg

cable curl:

3x9x70

Og så hjem.. Der var ik meget energi at finde idag :crazy: Skide træls for vi havde intet lavet andet end at se BB videoer :4thumbup:

Jede gik ind allerede for at træne mave da vi ik engang var færdige med ryg! Og så da jeg kom derind lå han fandme og sov i crunch stativet :laugh::laugh::laugh::tongue::laugh::laugh::laugh::tongue::nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

36 min@ morgen pw inden kammeraten sku sendes hjem og jeg sku til møde i DBFF.

Mødet var noget af et show med diskussioner frem og tilbage, men det var godt der skete noget og Stellan blev valgt som den nye formand. Jeg tror han kan ændre DBFF's fremtid, med de resourcer og den viden har har indenfor igang-sætning og gå på mod :superman: Så er godt tilfreds med valget og sys at de 5 formands-kandidater-i-en fik gjort det godt med deres forslag og tror de gjorde den forskel at Stellan trådte frem :smile: I hvert fald godt udfald, så jeres arbejde er IKKE spildt Maria, Norah, Anita, Iver og Rasmus :superman:

Og hyggeligt at se de mennesker man skriver med herinde IRL :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Musse :wink:

Hyggeligt lige at få hilst og sludret lidt med dig igår.... !!

Jeg glæder mig til at følge din diæt og ikke mindst til vi skal stille op til vores første stævne begge to... og mon ik der bliver plads til lidt backstage sludren den dag :w00t:

... og igår så din form da ganske fornuftig ud... og da vi stadigvæk har mange uger endnu, skal det nok gå..

Hilsen Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita tøsen :superman:

Det var super hyggeligt og mange tak og i lige måde :blush: Din form var jo HELT vildt god :4thumbup: Jeg følte mig godt nok bette så skyndte mig hjem og smed trøjen og li kigge lidt :tongue::innocent: Ej, jeg sys det går super og det som jeg var bagefter har jeg hentet ind uden de store problemer, så nu kan jeg ligesom dig se, at med så mange uger tilbage, godt kan blive klar.

Ja der skal blive sludret omme bagved, det er helt sikkert :bigsmile:

God vind super-girl :bunny::banana:

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus!

Jeg smider også lige en hilsen :yo: det var sgu godt at hilse på og er hermed blevet fast læser af loggen. Nu skal jeg jo gemme lidt stemme til Nita til DM men ellers kan du være sikker på at blondinen her nok skal heppe! :cheer:

M :elvis:

Hey Maria :bigsmile:

Rigtig hyggeligt at snakke med dig og møde dig. Der er sku noget krudt gemt i dig :bigsmile: Du talte godt for din sag :superman:

Det lyder rigtig godt med en fast læser af loggen og endnu bedre at du vil give mig noget medvind på dagen (spar li lidt stemme så! :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Du er ung, høj, velbygget med brede skuldre og ikke mindst dyrelægestuderende :4thumbup:

(er du forresten single??? :tongue: )

... jeg skal helt sikkert nok også råbe af dig hvis jeg har stemme til overs efter at have råbt af Nita i et par måneder i træk :innocent:

Du må have god vind med de næste par måneders diæt og glæder mig til at se dig CUT på dagen :devil:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Ingen pw imorges, tillod mig selv en fridag for det og sov til kl syv :smile:

Læste genetik hele dagen og fik lidt besøg af bla Vikingen som smagte min "fantastiske" tun salat, bestående af kvark, tun, ylette, tomat pure, lidt ketchup (lidt snyd jeg ved det :innocent: ), æg og krydderier :4mewantfood:

Og så ellers over på skolen og træne med Hinge-boy :4thumbup: Han havde sq oxo smidt nogle kg siden jeg havde set ham og viste en vild standløve form :superman:

Han blev dog nødt til at stoppe under skulder træningen da han fyldte rummet med skum fra munden :laugh: ej, han blev sq ret dårlig så stakkels ham :cry:

Ben, skulder og læg:

SQ: For første gang i laaang tid

20x20 kg

20x60

15x130

12x150

Tog kun lidt meget let squat idag for ik at ødelægge noget igen, men det gik meget nemt

Leg ext.: et ben af gangen

5x12xdet hele

Leg curl: et ben af gangen

2x12x140

10x150

2x5x170

Db laterals:

12x18 kg

10x20

8x22

6x24

Db front raise:

10x20

10x22

8x24

6x26

Calf raise: et ben af gangen

5x30xbw + 15 kg

2x30xbw + 15 kg venstre ben

Sled calf press:

4x30x200 + 20 kg

Rear deltoid maskine:

4x16x80 kg

15 min cross-trainer

God træning idag, der var en god energi over hele linien så det var perfekt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er ung, høj, velbygget med brede skuldre og ikke mindst dyrelægestuderende :4thumbup:

(er du forresten single??? :tongue: )

... jeg skal helt sikkert nok også råbe af dig hvis jeg har stemme til overs efter at have råbt af Nita i et par måneder i træk :innocent:

Du må have god vind med de næste par måneders diæt og glæder mig til at se dig CUT på dagen :devil:

//NO

:blush: Det var da en dejlig masse ros :w00t: Mange tak og ja det er jeg jo oxo - stud. med. vet. :wink: Dog ik så single mere :blush: Jeg følte mig ik særlig bred el stor i den forsamling igår men det er der vist heller ik noget at sige til haha :w00t:

Du har da mere stemme tilovers, du må li prioritere stemmen sådan at den rækker til jeg har været på :bigsmile: Det var rigtig dejligt at møde dig, forstår slet ik hvordan du har kunnet blive uvenner med nogen så flink du er :blush::wink: Jeg skal nok sørge for at du ser mig helt CUT på dagen!

Link to comment
Share on other sites

:blush: Det var da en dejlig masse ros :w00t: Mange tak og ja det er jeg jo oxo - stud. med. vet. :wink: Dog ik så single mere :blush: Jeg følte mig ik særlig bred el stor i den forsamling igår men det er der vist heller ik noget at sige til haha :w00t:

Du har da mere stemme tilovers, du må li prioritere stemmen sådan at den rækker til jeg har været på :bigsmile: Det var rigtig dejligt at møde dig, forstår slet ik hvordan du har kunnet blive uvenner med nogen så flink du er :blush::wink: Jeg skal nok sørge for at du ser mig helt CUT på dagen!

Du kan jo nok tåle det :wink:

... og ikke noget at sige til at du ikke er single mere ... kan godt huske at der var bud om dyrelægedrengene da jeg trådte min dagligdag på KVL :innocent:

Og sjovt du nævner det med malplaceret... tror gennemsnitsvægten af den forsamling var 30-40 kg mere end hos en gennemsnitperson :laugh:

Og du har nok ret :wink: er ikke så slem som folk gør mig til (tror jeg nok :innocent: ) men nu er der jo også forskel på om man reelt har snakket med mig eller tror at man kender mig fordi man har hørt nogle halve sandheder og rygter fra nogen jeg end aldrig har snakket med... men som Kragen skriver ... "mig skal man ikke bekymre sig for" :laugh:

Jeg gemmer noget stemme... tager en off-dag eller 2 fra blondie :cool: ... samt skal nok love at have mit kamera med backstage til at forevige dagen hvis du er frisk på lidt :4flex:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo nok tåle det :wink:

... og ikke noget at sige til at du ikke er single mere ... kan godt huske at der var bud om dyrelægedrengene da jeg trådte min dagligdag på KVL :innocent:

Og sjovt du nævner det med malplaceret... tror gennemsnitsvægten af den forsamling var 30-40 kg mere end hos en gennemsnitperson :laugh:

Og du har nok ret :wink: er ikke så slem som folk gør mig til (tror jeg nok :innocent: ) men nu er der jo også forskel på om man reelt har snakket med mig eller tror at man kender mig fordi man har hørt nogle halve sandheder og rygter fra nogen jeg end aldrig har snakket med... men som Kragen skriver ... "mig skal man ikke bekymre sig for" :laugh:

Jeg gemmer noget stemme... tager en off-dag eller 2 fra blondie :cool: ... samt skal nok love at have mit kamera med backstage til at forevige dagen hvis du er frisk på lidt :4flex:

//NO

Hva har du rendt og lavet på KVL???? :blink: Du er jo læge.. Så var det bare fredagsbar?? :w00t: Ja vi er 16 drenge ud af 180 på min årgang :wink::laugh: Men er kun li trådt væk fra at være single :blush:

Ja det er sq nok rigtig skudt med de kg :laugh::laugh::w00t:

Nej jeg er ik i tvivl om du er så blid som en barne numse :w00t: Jeg er i hvert fald glad for at jeg har mødt dig og snakket med dig IRL :wink:

Det lyder godt med kameraet, jeg er frisk på nogle billeder. Det er oxo altid sjovt at se backstage, der kommer tit sjove ting ud af det :cool:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ...

... har da boet små 3 år i Kbh mens jeg læste til levnedsmiddelingeniør så kender KVL ud og ind - specielt fredagsbaren var et udsøgt sted at hænge ud oven på en hård uge :innocent:

Nu må vi så håbe at din kæreste kan klare at du kun bliver mere lækker :slut:

//NO

Link to comment
Share on other sites

hæhæ...

... har da boet små 3 år i Kbh mens jeg læste til levnedsmiddelingeniør så kender KVL ud og ind - specielt fredagsbaren var et udsøgt sted at hænge ud oven på en hård uge :innocent:

Nu må vi så håbe at din kæreste kan klare at du kun bliver mere lækker :slut:

//NO

Nå for den da, men ja så må du kende den ud og ind men dog alligevel ik så godt at du ku huske det rigtige navn på fredagsbaren, som ik er a-bar, men avej (står for acacievej) :4smartass: Hvis jeg li skal drille dig lidt hehe. Husker du at der står acacievej på alle plasticglas med carlsbergs skrift?? :bigsmile: Rimelig blæret sys jeg :superman: Men ja den er hyggelig at komme ned på, men oxo tirs og tors til cafe, hvor der er småkager og kaffe og kakao - GRATIS :4mewantfood:

Ja det må vi håbe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en stark fornimmelse af at din kaereste godt kan tåle at du bar bliver mere og mere laekker for hver dag... :innocent:

Af personlig erfaring kan jeg fortælle at det bliver hårdt arbejde :cool:

(... men det er det værd :4whistling: Så glæd dig :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Nå for den da, men ja så må du kende den ud og ind men dog alligevel ik så godt at du ku huske det rigtige navn på fredagsbaren, som ik er a-bar, men avej (står for acacievej) :4smartass: Hvis jeg li skal drille dig lidt hehe. Husker du at der står acacievej på alle plasticglas med carlsbergs skrift?? :bigsmile: Rimelig blæret sys jeg :superman: Men ja den er hyggelig at komme ned på, men oxo tirs og tors til cafe, hvor der er småkager og kaffe og kakao - GRATIS :4mewantfood:

Ja det må vi håbe :smile:

Åhhhh... jeg må være ved at blive gammel siden jeg ikke engang kunne huske at det var avej... eller også er jeg undskyldt ved at det er ved at være små 7 år siden jeg var der sidst!!

Kan ikke huske at vi havde så meget tirsdag/torsdag hygge derovre - men det er måske mere en dyrelægeting :smile:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Åhhhh... jeg må være ved at blive gammel siden jeg ikke engang kunne huske at det var avej... eller også er jeg undskyldt ved at det er ved at være små 7 år siden jeg var der sidst!!

Kan ikke huske at vi havde så meget tirsdag/torsdag hygge derovre - men det er måske mere en dyrelægeting :smile:

//NO

Ja okay så er du lovligt undskyldt!!! Ja det er hygge nok, men der kommer nu fra hele skolen så nogle gange kan det minde om fredagsbar (mennesker OVERALT) :w00t:

Nu hvor du skriver kan jeg så li fortælle at jeg var ved lægen idag for at lave en lungefunktionstest og den var lidt over 90 % af hvad normalen er, så egentlig okay men får nyt præparat istedet for bricanylen. Og så noget næsespray da jeg rømmer meget om morgenen og nærmest virker forkølet (og jeg sku ik være allergisk overfor noget, vinduet står ik åbent og SÅ støvet er her heler ik :tongue: )

Derudover fik jeg den triste nyhed at det nok er galdesten da mine levertal var lidt forhøjede og jeg skal derfor til ultralydss. næste onsdag. Jeg har dog ik de mavesmerter mere som i de 5 dage men levertallene sku vist tale for at det er galdesten sammen med nogle andre ting som jeg ik lige husker hva var.

Så det var dagens MEGA nedtur, håber bar at det nemt går væk og behandlingen er hurtig overstået osv., så det ik går ud over min diæt og træning.

FOR FANDEN HVOR JEG BAR RENDER IND I DEN ENE TRÆLSE TING EFTER DEN ANDEN!!! :nonono::sneaky2::mad::mad:

Nu vil jeg ned og træne

Link to comment
Share on other sites

morgen pw@ 54 min

Dagens træning:

Bryst, tri og mave:

BP:

15x100 kg

6x120

4x130 irriterende en el anden hjalp i den sidste rep uden der var brug for det :dry:

2x140 med lidt hjælp i den sidste, igen UDEN grund :mad:

Skrå barbell BP:

20x70

6x90

8x90

5x100

Cable standing fly:

25x15 kg

15x20

10x25

15x20

Dips:

33 lige ned og op så 6 mere

28

25

23

Tri ext. maskine: hygge maskine :tongue:

20x60

16x70

15x80

11xdet hele (90)

Cable pushdown:

20x30

15x35

12x40

10x45

Lever Seated Hip Raise Crunch:

35x60

12x95

2x10xdet hele

crunch ball:

5x30

5 min cross-trainer

5min cykling

Generelt en fin træning, jeg skal stadig li indstilles i nogle af de nye maskiner.. de er lidt anderledes, derfor de mange rep.

Men hurtig træning da jeg skal op og læse videre til eksamen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Yo M

Håber du har havde en go træner idag. Nederen med galdebanditterne, men godt du får kigget på det :smile:

Hey boss :superman:

Jo tak den gik fint idag, men stadig ik helt det samme når jeg havde sat næsen op efter CF :superman: Så den må vi jo bar tage i næste uge, li efter min eksamen??? tirsdag??? jess, der blir kigget på det, så mon ik de fikser mig så jeg duer igen hehe :wink:

Jeg skal forresten ha målt fedt% igen på Human Ernæring på torsdag, men noget siger mig det bar blir med tang denne gang, men spændende alligevel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

66 min@morgen pw

Jeg fik lokket Vikingen med til FW idag og han betalte hele 60 kr så der sku trænes igennem :superman:

Godt med en makker til træning for de træningspas er der for langt imellem...

Ryg, læg og biceps:

Chins:

20xbw Rep PR Nu ville jeg ligesom Jon også li sætte en rekord :tongue:

18xbw :devil:

16xbw

15xbw

11xbw

De kørte så godt og Vikingen kan skrive under på de var helt nede :wink: Der var dog lidt hjælp i de sidste rep i de sidste set

Pulldown, smalt greb:

12x70

10x80

8x90

6x95

Lower back maskine: Hyper Ext.:

20x80 4x25x10 kg sandsæk

3x16x95 (det hele)

Øvelserne kørte vi li efter hinanden, så ingen pause - det ku mærkes :crazy: :4thumbup:

Seated low row, one arm:

12x100

10x120 (det hele)

2x12x120

Calf ext maskine:

4x35xdet hele

Sled calf press:

4x30x200 (det hele)

DB preacher curl:

4x10x22 kg

Cable curl:

20x25

20x30

12x40

8x45 måtte ha hjælp her...

Barbell curl:

3x10x40 kg bar til lidt pump til sidst :bigsmile:

Her fyrede Jenner den af med lidt lettere vægte men sindssyg mange rep :w00t: Men han trak oxo alle de seje drenges opmærksomhed til sig :laugh:

10 min cross-trainer

5 min cykling hjem

Kanon træning idag!! Det kørte bar og med overskud over hele linien

Imorgen står den på fedt procent måling kl 10.30 :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share