Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:laugh::laugh: SLUT >>> Du er bar så hammer ghey-glad fordi du kom ned i en stram læder dragt som du sagde var en B-trøje og så ku bænke noget mere :w00t: Og se bar min ulv der står klar til at æde dig (BB! aka Tuna-boy) :tongue: Jeg er BB!er men skal nok komme efter dig i styrken... Ellers låner jeg bar Sunes dragt... Jeg har hørt den gemmer på over et kvart ton! :devil:

PS. vidste du forresten hva sloth betyder på engelsk? ellers lad mig lige oversætte: Dorskhed, ladhed, dovendyr :4jumpy::4signme:

Igen kommentar her - det der er jo ikke engang sjovt. Kun Tunen qouter her for at få flere posts.. Postwhore.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle forsøge max i bænken idag... Startede ud med opv. på 100 kg og gik derefter til 120 som var nem. 130 gik rimelig nemt og fik også hevet 140 kg hjem, men så var styrken heller ik til mere. Men er ret godt tilfreds når man tager i betragtning af mit max er 2x150 kg og jeg for to måneder siden var en afpillet ål :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg skulle forsøge max i bænken idag... Startede ud med opv. på 100 kg og gik derefter til 120 som var nem. 130 gik rimelig nemt og fik også hevet 140 kg hjem, men så var styrken heller ik til mere. Men er ret godt tilfreds når man tager i betragtning af mit max er 2x150 kg og jeg for to måneder siden var en afpillet ål :superman:

Fee' dyr... Du er jo mega bulket at se på - du har da trukket en del væske... :laugh::laugh:

God stil Rasmus... Og hvor ser du gla' ud... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Reen båddibildeng!!!

Dææmeneeme WYLL max ham jenner-mann hew jæmm! KÆFT dee leed!!!1!

Pe æs: A mæ æ tråijj!

Ja det var BB, Musse hev mig ud af sengen, og fortalte vi skulle over og løft max så det var bare at følge med.. Så løftet er taget en time efter jeg er stået op :blink:

Regner med at bænke de 100 kg inden længe. Det bliver vild... :superman:

Nu har jeg også set det berygtede IK99, så der ser i mig nok inden så længe.. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Fee' dyr... Du er jo mega bulket at se på - du har da trukket en del væske... :laugh::laugh:

God stil Rasmus... Og hvor ser du gla' ud... :w00t:

Hov hov hov jeg er ik fee men leee :4thumbup:

Reen båddibildeng!!!

Dææmeneeme WYLL max ham jenner-mann hew jæmm! KÆFT dee leed!!!1!

Pe æs: A mæ æ tråijj!

Værdæns klasse båådibildinnng fra jænnar mand :4thumbup:

jeg sænner li 1 pictures af min hakkkkede krop når jeg kommer jem!

Ja det var BB, Musse hev mig ud af sengen, og fortalte vi skulle over og løft max så det var bare at følge med.. Så løftet er taget en time efter jeg er stået op :blink:

Regner med at bænke de 100 kg inden længe. Det bliver vild... :superman:

Nu har jeg også set det berygtede IK99, så der ser i mig nok inden så længe.. :4flex:

Forrrkkk et hammer BB svar! Jænner løfter minsst 0,1 ton inden såmmar! :devil:

Link to comment
Share on other sites

træning igår i SATS Falconer:

Smolov, biceps, baglår:

7x5x105,7 får saddan d var nem!

og så i et dårligt stativ :smile:

Preacher, EZ:

15x32 kg

10x37

8x39,5

2x5x42 Varme bicepper!

Db curl:

10x20 kg ren ost

8x22

7x22

5x24

Cable curl:

15 x 45

2x13x50

Supersættet med

BL curl:

2x10x22,5

9x27,5

Leg curl:

13x75 forrrkk styrken er steget her!

10x80

8x85

3x6x90

... og så lignede jeg en der havde skidt i buks!

Fin hurtig træning efter en 10 timers arb dag i gruppen (dvs. var noget træt da jeg gik igang) Senere idag står den på en god omgang ryg, trisser og smolov :wub::devil:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning i SATS svømmehallen:

Smolov, ryg og triceps:

Smolov:

8x4x113 kg

fokk den var lagkage

Stiffl. DL:

12x100

8x110

5x120

3x130 det hele var mega nemt ku bar ik holde den fast i hånden, den gled det pis!

DB row:

5x10x40 håndmadder!

Front pulldown:

13x70

10x75

8x80

7x85

5x90

Standing straight arm pulldown:

15x65

8x80 (det hele)

7x80

Tri ext., med EZ stang:

10x32 kg

8x32

6x37 gik nem efter en længere pause!

5x42

Supersættet med en smal BP med den vægt som var på hver set @ 10 rep

Cable pushdown:

15x55

12x65

9x70

2x7x75

6x75

Det var en lang træning idag... tog knap 2,5 time... men skide hyggeligt med Marie og samtidig hårdt og seriøst... hvor lyder det flot hva :tongue:

Jeg har helt glemt at fortælle at jeg havde en willl willl tur i Polen til loge arrangement!! Men eftersom det er herreloge og der er damer fra skolen der læser det her så kan jeg ik smide særlig meget sjov og spas herind desværre... :cool: Men kan sige at turen var skævt fordelt mht mad og drikkelse (ja og med det mener jeg at der var for lidt mad :laugh: )

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Det var en lang træning idag... tog knap 2,5 time... men skide hyggeligt med Marie og samtidig hårdt og seriøst... hvor lyder det flot hva :tongue:

Jeg har helt glemt at fortælle at jeg havde en willl willl tur i Polen til loge arrangement!! Men eftersom det er herreloge og der er damer fra skolen der læser det her så kan jeg ik smide særlig meget sjov og spas herind desværre... :cool: Men kan sige at turen var skævt fordelt mht mad og drikkelse (ja og med det mener jeg at der var for lidt mad :laugh: )

Hejsa!

Ja, det var en meget hyggelig træning igår! Det må vi gøre igen nogen gang, når vi nu tager os sammen og kommer til træning igen! ;)

Og jeg synes godt du kan fortælle lidt mere om rejsen til Polen. Jeg lover jeg ikke skal læse :tongue:

Knus M

Edited by marieswe
Link to comment
Share on other sites

træningen igår blev med Vikingen da vi ik ku koncentrere os om at læse mere...

Egentlig havde jeg ik tid og skulder,ben og smolov bænk blir imorgen - så tog bar en disko-hygge træning med Jenner på skolen inden loge-dobbelt-føsdag!

ryg, trisser og bisser:

chins:

10

10

fookk jeg er vild el noget... :tongue:

jenner var med på noget front pulldown så kørte den i stedet, det var humøret mere til!

Front pulldown:

7x180

5x190

13x160

10x160

straight arm pulldown:

20x50

3x16x60

den sidste sved noget...

Preacher curl med EZ:

15x31 kg

3x10x37

DB curl:

4x10x16

Supersættet med tri pushdown, med tov:

16x45

2x12x50

10x55

lidt lir i bænken men ingen decideret træning da jeg skal være klar imorgen!

Hurtig træning der tog 40 min og så skød vi li et par pics af en Viking :bigsmile:

Senere på aftenen da vi vist liiii havde drukket lidt, røg mig og Hinge op og lavede en masse gøjl som blev filmet... hmm skal li kigge filmene igennem og se om der overhovedet er noget man kan tillade sig at lægge ud :laugh: Derudover skal mit net fandme oxo snart gerne komme til at virke igen! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Træningen igår stod på smolov bænk, skulder og ben men da tiden var knap pga skolen blev det kun til smolov og lidt skulder og mave:

Smolov:

2x130,7 FUCK! ik meningen og shit jeg blev negativ... jeg troede det var 120,7! :laugh:

9x3x120,7

Den er virkelig blevet hårdere nu.. Men stadig i SATS's bænk, dvs jeg har noget nemmere ved det ned i IK99

Cable lateral:

2x15x20

3x8x25

Lying cable leg hip raise:

15x15

8x20 shit den var nasty :crazy:

11x15

9x15

Ball crunch:

4 set

Træningen idag stod så på ben fordi jeg som sagt ik nåede det igår:

SQ i rack:

opv.

10x100

10x120

8x130 hooold kæft det var nem! :tongue:

7x140

6x150 Ik de store problemer men har intet bælte så er ik helt vild med det og jeg plejer jo at køre det i smith pga knæene men vil forsøge at indføre fri fra nu af...

Smith lunges:

opv.

8x40 kg uden stang som vist vejer 17,5

8x50

6x60

6x70

Leg curl:

15x75

8x85 hard rocks!

9x80

8x80

supersættet med calf press, sled:

4x25x190 (det hele) PÅMP!

Håår træning idaw.. d var kort men håår :devil:

Imorgen står den på Smolov igen...weee :wub:

Link to comment
Share on other sites

idag stod den egentlig på smolov, biceps og baglår men da jeg ik nåede alt i søndags og derfor trænede benene igår og dermed blev programmet lidt anderledes idag!

Det blev til Smolov bænk, biceps og lidt læg + mave:

Smolov:

6x6x103,2 nem!

DB curl:

10x22

2x8x24

6x26

4x28

Preacher curl med EZ stang:

10x37

2x8x42

5x44,5

4x44,5

cable curl:

20x55

10x65

8x65

Supersættet med

BL curl: (udført meget langsom)

10x25

10x30

8x30

BURN!

Sled calf press:

3x25x190(det hele)

4x20x190

Ball crunch:

6 set til den abdominale muskulatur :tongue:

Fin træning... der var en del der spurgte om nogle øvelser, feks til underarme - så det var da meget sjow at ku hjælpe lidt! :bigsmile: men det betød oxo en del kæwen! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Der er ik li blevet opdateret i loggen fordi der stadig er problemer med at få min nye comp på nettet :blink: Men kommer til at køre fra næste uge :4winkkiss:

Jeg har haft to træninger, for træningen kører videre selvom nettet ik gør :nissetunge:

Den ene dag var det smolov, ryg og triceps og igår morges inden arb stod den på smolov, skulder og ben (som jeg dog ik nåede da jeg måtte hjælpe lidt med nogle problemer i centeret)

Smolov forleden lød på 7x5x110,7

og igår på 8x4x118,3 - den var mega hårrr! Så hårr at jeg blødte :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår..

Dagen startede ud med gruppemøde hvorefter jeg var til Maxim kursus med SATS. Det var et værre fråderi :santa2:

Da jeg skulle tilbage og bestille noget og derefter arb skyndte jeg mig ned i IK99 og træne Smolov bænk, da den var på 10x3x125.

Jewer (Vardenser!) var i hulen og disko-pumpede noget guns, så ku han nemlig li spotte mig.. Men det var jo næm!

I aften træner jeg det resterende af igår dagens program...

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Idag sku jeg hjælpe Barry med at dele provokerende flyers ud hvor der bla. stod "Tag elevatoren i stedet for trappen", "Godt du tog bilen", "Lad cyklen stå" og så på alle stod der nedeunder at SATS giver fedme rabat i hele januar måned. Vi havde fået at vide at vi bar sku være grove og hvis vores chef fik klager ku vi vinde konkurrencen om hvem der var bedste ballademager hehe :nissetunge:

Vi fik oxo dækket hele fitness dk skiltet med sats mærker :nissegrin:

Dagens træning i Falconer, Bicepper, pony læg og baglår:

Preacher curl med EZ:

15x37

2x8x42

2x6x42

DB curl:

3x8x22

2x6x24

Forsøg på supersæt med Calf press:

2x25x67,5

20x67,5

Men så blev den optaget af en sur dame så ik mere supersæt.

Sled calf press:

2x20x200

15x200

4x17x200

Preacher curl, DB:

2x15x16

3x8x18

Leg curl:

2x10x80

4x6x85

2x10x70

og så 10 min i sauna :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share