Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Dagens træning i SATS Falconer

Seated calf press:

10x30x67,5 kg

5x40x67,5

Cable one arm tris' ext.:

5x20x20kg

5x30x20

Tri pushdown maskine:

5x20x40

Preacher DB curl:

5x20x14 kg

Curl maskine:

2x15x20

2x20x15

Lidt leg rundt i de andre maskiner og en masse kæven...

12 min cykling...

Ik så meget at sige til det idag. Godt at få rørt sig :tongue:

Imorgen er den store finale med foredrag.. der er 50-60 tilmeldt (derudover kommer Rall, Tuna-boy og jeg selv jo) så det blir spændende!! :4thumbup:

Var ovre og teste det idag og ser ud som om det virker :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Du spilder da ikke tiden :4thumbup:

Troede du stadigvæk var sengeliggenden :wink: Så ville da have givet dig denne søde sygeplejske at underholde dig med :wub:

God vind med foredraget :superman:

post-16043-1192122666.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det var satme nogle fine skøjter der var til foredrag!

CRAP nu er jeg sgu træt af jeg ikke var der... :laugh::laugh:

Håber foredraget gik godt mester musse... :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Du spilder da ikke tiden :4thumbup:

Troede du stadigvæk var sengeliggenden :wink: Så ville da have givet dig denne søde sygeplejske at underholde dig med :wub:

God vind med foredraget :superman:

HAHA mange tak Keld

Det var satme nogle fine skøjter der var til foredrag!

Det var godt du sys det Jewer :cool: Og så på din føsdag hva :bigsmile:

CRAP nu er jeg sgu træt af jeg ikke var der... :laugh::laugh:

Håber foredraget gik godt mester musse... :4thumbup: :superman:

HAHA ja desværre Iver, du må jo bar komme herover næste gang...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Foredraget igår må vist siges at være en kæmpe succes. Der var vel li over 40 der mødte op, så det var ret godt med et sted mellem 50-60 tilmeldte!

Der var mange fremmødte som slet ik var på min liste, så det var jo super fedt! Der var tilmed en gammel sjov gut fra KVL motionscenter som er forsker her og har en-el-anden vild lægegrad :4thumbup:

Det tog ca. 1 time og 15 min så det var passende tid til at det heller ik blev kedeligt :smile:

Mange var nede og rose mig bagefter, selv Rosendal fra BB.dk ku bruge hele delen fra DM til noget da han jo stiller op næste år :4thumbup: :superman:

Der var mange spørgsmål fra folk der kom ned bagefter, både mht. kost, men i den grad træning.

Tunen fik vist spørgsmål fra IK99 folket der var mødt talrigt op :superman::bigsmile:

Rall fik vist endda næsten hvervet kunder og svaret på en masse :bigsmile:

Det sku ViRKELIG være BB! hele vejen, derfor så kagerne sådan her ud! :devil: '

post-12784-1192175938_thumb.jpg

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og se her hvordan Iver tog røven på mig.... en time inden vi tog derover kom der et stort brev med posten med noget jeg ik anede en skid om! Den mand må ha meget tid på arbejde ellers oxo så er han bar rigtig glad for Musse-mayn :wub:

post-12784-1192176912_thumb.jpg

Ha ha ha ... Det tog mig cirka 2 min at lave - sååååååå - he he ...

Ælsker okso dig baby... :wub::laugh::laugh::laugh:

fed billede dok... Super fedt det gik godt champ...

Glæder mig til at se den powerpoint - husk nu at sende den til mig.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha ... Det tog mig cirka 2 min at lave - sååååååå - he he ...

Ælsker okso dig baby... :wub::laugh::laugh::laugh:

fed billede dok... Super fedt det gik godt champ...

Glæder mig til at se den powerpoint - husk nu at sende den til mig.... :tongue:

At det tog to min gør dig jo bar til nørd :w00t: Og det er du jo ik så indrøm bar du har knoklet for at gøre Musse glad :wub:

Check, den fylder vist 26MB så tror jeg lægger den op et el andet sted... måske idag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Som public service kunne du godt lige have taget et billede ud i salen, sat navne på pigerne og vedlagt telefonnumre... det var da det mindste du kunne gøre nu når vi kom og drak din sodavand og spiste din kage! :tongue:

jamen.... det var jo ik mig der var kameramand! :tongue: Men kan da finde dem på vores hjemmeside lægger billederne ud samt numre der alt samm står ved deres navn.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Som public service kunne du godt lige have taget et billede ud i salen, sat navne på pigerne og vedlagt telefonnumre... det var da det mindste du kunne gøre nu når vi kom og drak din sodavand og spiste din kage! :tongue:

Nu går jeg ikke udfra at der ikke blev brugt for mange billeder af mig :innocent: For jeg stod jo kun to/tre pladser fra dig i Herning :4thumbup:

Men jeg vil love at undlade at ligge sag an mod dig. :wink: men det er selvfølgelig med den betingelse at jeg får del i overskudet, samt fire telefon nr fra de mest fotogene fra fordraget, altså tilskuene det kvindelige køn :laugh:

Og det sidste krav er at du sender opskriften på den mest velsmagende kage på fra igår :4mewantfood: :tongue: Så slipper du for tiltale :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hey Musse.

Jeg var også til dit foredrag, jeg hilste på dig lidt inden alle folk kom, jeg havde min kæreste med, hvis det siger dig noget?

Jeg synes det var rigtig giveligt og fyldt med gode nyttige informationer, hvis man selv går med en indre tanke/drøm om at stille op :bigsmile:

Det er først nu at det går op for mig at, ham den ene gut nede i højre hjørne af salen var Tunen, hvis ikke jeg tager fejl (det forklarer jo lidt om den massive krop bag den ellers løse t-shirt), hehe :4thumbup:

Men kort sagt; jeg var sgu glad nok for jeg mødte op, og håber flere vil gøre noget ligende fremover, da det helt sikkert er med til at rykke i måske "upcoming" atleter..

Mange tak for det

-Anders

Edited by wasabi
Link to comment
Share on other sites

Hey Musse.

Jeg var også til dit foredrag, jeg hilste på dig lidt inden alle folk kom, jeg havde min kæreste med, hvis det siger dig noget?

Jeg synes det var rigtig giveligt og fyldt med gode nyttige informationer, hvis man selv går med en indre tanke/drøm om at stille op :bigsmile:

Det er først nu at det går op for mig at, ham den ene gut nede i højre hjørne af salen var Tunen, hvis ikke jeg tager fejl (det forklarer jo lidt om den massive krop bag den ellers løse t-shirt), hehe :4thumbup:

Men kort sagt; jeg var sgu glad nok for jeg mødte op, og håber flere vil gøre noget ligende fremover, da det helt sikkert er med til at rykke i måske "upcoming" atleter..

Mange tak for det

-Anders

Ingen anden mand i kbh har de rear delts! Selvfølgelig var det Tunen! (Ham ved siden af er også MOL'er: Rall)

Link to comment
Share on other sites

Hey Musse.

Jeg var også til dit foredrag, jeg hilste på dig lidt inden alle folk kom, jeg havde min kæreste med, hvis det siger dig noget?

Jeg synes det var rigtig giveligt og fyldt med gode nyttige informationer, hvis man selv går med en indre tanke/drøm om at stille op :bigsmile:

Det er først nu at det går op for mig at, ham den ene gut nede i højre hjørne af salen var Tunen, hvis ikke jeg tager fejl (det forklarer jo lidt om den massive krop bag den ellers løse t-shirt), hehe :4thumbup:

Men kort sagt; jeg var sgu glad nok for jeg mødte op, og håber flere vil gøre noget ligende fremover, da det helt sikkert er med til at rykke i måske "upcoming" atleter..

Mange tak for det

-Anders

Hey Anders

Tak for al rosen, det var godt at høre :4thumbup:

Jo jeg er helt med på hvem du er :smile: Jeg håber oxo andre vil holde lignende ting for at netop som du siger man udbreder det og andre for endnu mere blod på tanden til at stille op.

HAHA Jaaaa der gemmer sig en smule BB! bag hans Russel athletic (burde måske være en Russell BB! :tongue: ) t-shirt

Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg ikke udfra at der ikke blev brugt for mange billeder af mig :innocent: For jeg stod jo kun to/tre pladser fra dig i Herning :4thumbup:

Men jeg vil love at undlade at ligge sag an mod dig. :wink: men det er selvfølgelig med den betingelse at jeg får del i overskudet, samt fire telefon nr fra de mest fotogene fra fordraget, altså tilskuene det kvindelige køn :laugh:

Og det sidste krav er at du sender opskriften på den mest velsmagende kage på fra igår :4mewantfood: :tongue: Så slipper du for tiltale :laugh:

Der var ingen billeder af dig så, END OF STORY...!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Igår blev det til 10 km cykling ik andet

Jeg havnede igen ved lægen da jeg igår morges vågnede op i seng helt rød af blod.... :blink: Der var ingen sting der var gået men det fossede ud af mit sår ved navlen da jeg efter bad fik t-shirt på... Og plaster og alt muligt hjalp ik :dry:

Så ud til lægen og fik lagt noget kompress forbinding som oxo er gennemblødt nu men som jeg ik må fjerne før mandag hvor jeg skal ha fjernet mine sting. Der er en vene der er gået hul på, nok under operationen og oxo derfor jeg har haft ondt dagene efter da det har stået og trykket meget som den blodansamling. Håber snart det stopper med at bløde :mad:

Men altså... ingen træning :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havnede igen ved lægen da jeg igår morges vågnede op i seng helt rød af blod.... :blink: Der var ingen sting der var gået men det fossede ud af mit sår ved navlen da jeg efter bad fik t-shirt på... Og plaster og alt muligt hjalp ik :dry:

Så ud til lægen og fik lagt noget kompress forbinding som oxo er gennemblødt nu men som jeg ik må fjerne før mandag hvor jeg skal ha fjernet mine sting. Der er en vene der er gået hul på, nok under operationen og oxo derfor jeg har haft ondt dagene efter da det har stået og trykket meget som den blodansamling. Håber snart det stopper med at bløde :mad:

Ej det lyder sku da ik for godt Musse :dry:

God bedring med det.. det aldrig sjovt når tingene ik lige går helt efter bogen.. men med din viljestyrke er du snart på toppen igen...

Om ik andet, så skulle libres være god til at suge blod :tongue:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita og tak for tankerne

---------------------------------------

Ja - det hele står fuldstændig stille li pt.

Der er sket meget.. Blodet har været umuligt at stoppe og igår røg jeg på sygehuset igen igen da min kompress var helt gennemblødt og jeg var dårlig,fysisk tilpas .

Jeg har idag fået fjernet stingene og der var noget snask i såret.

Det er nok stafylokok der er i såret igen igen efter jeg er blevet opereret Så nu er jeg i behandling. Desuden gaber mit sår så meget at min læge mente at plastic kiruger ku komme på tale. Blodet er dog næsten stoppet nu og jeg har "sommerfugle" på for at lappe på såret og se om det kan blive lidt pænere.

Men ik mange positive oplevelser herfra og ik meget der går den rigtige vej.

Men jeg skal nok komme igen!

/Musse

Link to comment
Share on other sites

FUCK mand noget juks :crazy: Håber fandeme du klarer den uden plastic... For helvede du er uheldig mand :dry:

Der er kun een ting at sige...

COME OOOOOOOOOOOOOOON MR. YAAAAAAAAAAATES!!!!

Hey champ

Mange tak og ja jeg er ik så heldig nej :dry:

Hehe jeg skal nok vende stærkt tilbage - lige nu prøver jeg at komme stærkt igen i fysiologi! :superman:

fuck træls min ven... Det er jeg godt nok ked af at høre... :nonono: for pokker da også...

God bedring champ... :superman:

Hey Iver

Mange tak, jeg er okay - det er bar mange lorte ting på samme tid i noget der sku være smertefrit og hurtigt overstået :dry:

-----------------------------------------------

Stødte på Lone Kold idag da jeg handlede og som altid er hun jo snaksalig og opmuntrende. Hun havde en masse at fortælle om hendes hund der er blevet opereret og som har nogle problemer efterfølgende, meget interessant for sådan en som mig :wink: - så det var dagens optur :w00t:

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share