Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hej Rasmus...

Har først lige set at det er i dag du er på op bordet... Held og lykke. Håber det bedste for dig... :wub: Jeg skylder dig et kram bette ven... :blush:

Hvad fa'en er Marie blevet lokket med herind?? :laugh: Super fedt - velkommen Marie... :4thumbup:

God bedring champ... :bigsmile:

P.s. Skal dig og Sved til Tiesto koncert??? Fuck crap - det er jeg sgu træt af høre - gad sgu godt...

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Hey.. LOvede lige at skrive på Rasmus' vegne.

OP gik godt - tog dog næsten 2 timer før de havde alle galdebanditterne... Han var totalt dopet af morfin i går pga smerter, så jeg kunne næsten ikke tyde hans sms'er... :laugh:

Men han har det godt... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey alle.

Så er jeg nogenlunde på benene igen.

Tak for opmærksomheden

Operationen gik okay men tog dog to timer. Jeg var helt væk torsdag. Jeg lå under kniven kl ca 8 tors morgen hvor min puls sagde 89/39 så vidt jeg husker, utrolig lavt, men sagde de skyldes min gode kondi, hvilket jo så er okay.

Jeg var i fuld narkose og lå på opvågning indtil ved 14 tiden. Jeg har åbenbart udvist store smerter - har de kunnet se, men eftersom jeg ik var ved bevidsthed har jeg ingen ide om hvordan det er givet til udtryk.

Men da jeg kom op var jeg fortsat på morfin intrav., da jeg stadig havde mange smerter. Det eneste jeg husker er at jeg fik at vide jeg var for dårlig til at fortælle om mine smerter hvorefter jeg fik endnu mere morfin!

Jeg fik noget at spise sen aften men kastede op bagefter... De havde ik stillet nok fra så senere på aftenen spiste jeg de andre jeg lå samm med's kager, chokolader og drak deres hjemmelavede BB! drik (proteindrik). Jeg sov li efter fodbold, som jeg så med de to andre gamle SKIDE sjove gutter jeg lå på stue med, og vågnede vel en time efter, hvorefter jeg var vågen resten af natten indtil formiddag. Der frådede jeg så helt ustyrligt meget og fortsatte det indtil jeg blev hentet af mor.

Hun havde taget billedet fra In2zym med og viste det til alle på afdelingen fordi de liiii sku se hvor flot jeg HAVDE været :laugh: Shit det var pinligt, men oxo sjov.. :w00t: Det samlede li en hel forsamling af mennesker på sygehuset som vinkede farvel da jeg så forlod sygehuset omkring kl 14 fredag.

Jeg gik hjem med en overraskende oplysning... INGEN STYRKE/LØFT DE NÆSTE 6 UGER :crazy: Pga fare for brok :nonono: Må prøve at holde det men det blir ik nemt. Skal nok opdatere i loggen for vil lave cardio og øvelser som ik overhovedet involverer maven.

Link to comment
Share on other sites

Fede billeder champ. Godt at høre operationen gik godt og at du kommer dig. Så skal der bare dødløftes igennem her i løbet af ugen! BB! :superman:

Hej BB! hardcore :devil:

Takker skal du ha, det er jo en del af dit værk :superman:

Der er flere gode på vej, tjek igen imorgen :4thumbup: Ja forh.. jeg skal bar kneppe vægte fra imorgen af! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fede fede billeder Smukke!!! :smilerock:

Godt at høre at det gik godt og NO absolutely NO BB i seks uger!!! :4police:

Tuna -> du må finde en anden der kan DL'e de vægte du ikke selv kan klare :tease:

M :elvis:

Hov jeg må sq hellere li redigere i mit svar til Tuna nu hvor jeg li ser din besked Maria :innocent: Men nej, jeg skal ik ende med brok så skal nok prøve at holde mig væk og lave cardio som jeg jo BAR ELSKER :w00t: Mange tak, er du selv ved at være klar??

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse

Fede billeder. Det vækker minder, især fra backstage, fuck det er en fed oplevelse. Det vil man ha' mere af.

Vi ses på torsdag :superman:

:smile:

Hey Sponsor chief :bigsmile:

Takker! Ja det ku jeg dælme forestille mig!! Den får du mere af, U EVIL BASTARD :devil:

Check med en helvedes masse sodes :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fedt pic - specielt farven der er lagt på dig er god!

Takker meistro og ja den farve der spillede :smilejap:

Har du set billeder af dig jeg uploadede i vores svære tid aftenen inden, hvor vi rent faktisk overvejede du sku smøres ind og på scenen!?!? :w00t: Der hvor du li flexet gun og ser ud som om at du "sku da sagtens li ku rykke alle rundt anno 2007" :devil::superman: :4thumbup: :tonguew: :4flex: :4sport: :kickass:

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

THE start of 6 weeks of ultra DELOAD %¤"FUCK#%&¤"-training:

Preacher "Marie-safety" Db curl:

30x14 kg

20x16

3x15x18

3x20x12

25x12

Seated calf press:

6x25x47,5 kg

yesss det var dagens hammer vilde træning! For satan det spillede!! El noget.... :dry: jeg hjalp Marie med ben og lidt skulder træning. Det blev generelt ik til så meget idag da der sku læses og jeg ik må lave noget der innerverer mave mullerne. Pis' flad men sådan er det.. Skal passe på i "Preacher Marie-safety DB curl" da den til tider godt ku mærkes så meget få kg her.

Link to comment
Share on other sites

Så Rasmus, nu er det hele faldet på plads... Jeg har printet din invitation ud og smidt den ude på mit køkken så mine 14 med kollegianere kan se den!

Så vi kommer nok et sted mellem 2 og 15! (Sikkert tættere på 2 end 15 :tongue:)

SÅDAN :devil:

Saaaattmmmmeeeee iorden! Det lyder godt, bar slæb en masse med! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Musse-mayn..! :smile:

Godt at høre du er kommet godt over operationen! :4thumbup: Men stadig nedtur at det giver en 6 ugers pause, selvom det nok kan være meget sundt ovenpå DM. :smile:

Og fede billede..! Især hvor du ligger og gør dig til på stranden..! :wub:

:tongue:

Hey Ande-maayyyyn :superman:

Ja det sys jeg at jeg er, men havde dog en slem smerte tur igår og i nat, ved ik li hvorfor :crazy: Men jeg er for det meste af tiden uden problemer! Men klart nok når de er gået ind 4 steder at der så vil være noget smerte efterfølgende.

Ja det er nedtur, men vil prøve noget ultra deload hvor jeg træner det igår og så måske inkl. cable one arm trisser ext. hvis der ik blir nogen problemer med det heller. Og så lave noget cardio for ik at blive for feee' :tongue:

Mange tak :bowdown: Du kan tro det er en røver for jeg fryser satme så det er helt vild :w00t: Og solen står på så det ser rigtig sommer ud, men nej! :laugh: Vi droppede oxo den med hvor jeg sku ha stået ude i vandet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio træning...

10 km cykling. Færdig, slut prut, ik mere MEN

Jeg skrev jo før at jeg havde haft det skidt igår (piv piv :tongue: ) og idag fik jeg så ordrer (fra de højere magter..... :innocent: ) til at kontakte doktor-manden (damen!).

Hun sagde at hvis jeg fik det dårligere i løbet af et døgn så sku jeg i den grad komme igen men ellers ku hun ik se noget andet end blodsamling og derfor troede hun ik der var noget infektion :4thumbup:

Den gode nyhed var at hun sagde det var noget værre vrøvl jeg ik måtte styrketræne i 6 uger da jeg jo kun havde fået lavet en kikkert operation og ik et kæmpe operation. Hun sagde jeg sku tage den med rimelig ro i 2 uger hvor jeg ik innerverede mavemullerne for meget, men derefter bar køre på igen :4band:

Her er li et billede af mig på morfin! Se mine øjne er åbne :w00t: Det er de dog ofte når jeg sover

post-12784-1191957478_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dagens cardio træning...

10 km cykling. Færdig, slut prut, ik mere MEN

Jeg skrev jo før at jeg havde haft det skidt igår (piv piv :tongue: ) og idag fik jeg så ordrer (fra de højere magter..... :innocent: ) til at kontakte doktor-manden (damen!).

Hun sagde at hvis jeg fik det dårligere i løbet af et døgn så sku jeg i den grad komme igen men ellers ku hun ik se noget andet end blodsamling og derfor troede hun ik der var noget infektion :4thumbup:

Den gode nyhed var at hun sagde det var noget værre vrøvl jeg ik måtte styrketræne i 6 uger da jeg jo kun havde fået lavet en kikkert operation og ik et kæmpe operation. Hun sagde jeg sku tage den med rimelig ro i 2 uger hvor jeg ik innerverede mavemullerne for meget, men derefter bar køre på igen :4band:

Her er li et billede af mig på morfin! Se mine øjne er åbne :w00t: Det er de dog ofte når jeg sover

post-12784-1191957478_thumb.jpg

Kan læse at du er lidt hårdre ramt end mig :blink: Jeg var på benene allerede næste morgen :tongue:

Ja det er lidt surt at ikke kunne træne :innocent: Men kroppen har nu nok at at få ro oven på den diæt og træning vi har budt den op til DM :superman:

Har helidgvis fået at vide at jeg må begynde med let styrketræning næste tirsdag :4thumbup:

Men Musse god bedring :1112: :1112:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Musse

Dejligt at høre at operationen gik godt, men ikke så godt at du har haft det skidt de sidste dage.. !! Husk at lyt til lægerne og gi din krop den ro den har brug for.. du skal nok komme stærk igen uanset om du skal holde kroppen i ro i 2 eller 6 uger..

Lige en lille god bedringsbillede til dig...

kaerlighed006_02.gif

Samtidig vil jeg også lige rose dine flotte billeder som du har postet både dem fra DM og dem fra stranden... og da også dit morfinbillede :laugh:

Held og lykke med foredraget imorgen aften.. Jeg er ked af jeg ikke kan deltage, men afstanden og min diæt går det umuligt.. !!

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

Kan læse at du er lidt hårdre ramt end mig :blink: Jeg var på benene allerede næste morgen :tongue:

Ja det er lidt surt at ikke kunne træne :innocent: Men kroppen har nu nok at at få ro oven på den diæt og træning vi har budt den op til DM :superman:

Har helidgvis fået at vide at jeg må begynde med let styrketræning næste tirsdag :4thumbup:

Men Musse god bedring :1112: :1112:

Hey Keld!

Bahhh, øv bøv :laugh::tongue: Jeg var oxo på benene om fredagen men dog ik mere end li på benene! Så du er altså helt ovre operationen pt? Heldige dig... !

Ja du har nok ret i at den har godt at slappe af og stresse lidt af ovenpå DM... Så må jeg lægge mine kræfter i bøgerne i stedet... :innocent:

Mange tak Keld!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Musse

Dejligt at høre at operationen gik godt, men ikke så godt at du har haft det skidt de sidste dage.. !! Husk at lyt til lægerne og gi din krop den ro den har brug for.. du skal nok komme stærk igen uanset om du skal holde kroppen i ro i 2 eller 6 uger..

Lige en lille god bedringsbillede til dig...

kaerlighed006_02.gif

Samtidig vil jeg også lige rose dine flotte billeder som du har postet både dem fra DM og dem fra stranden... og da også dit morfinbillede :laugh:

Held og lykke med foredraget imorgen aften.. Jeg er ked af jeg ikke kan deltage, men afstanden og min diæt går det umuligt.. !!

Krammer Nita

Mange tak for den fine hilsen Nita :smile:

Ja jeg må slappe lidt af og uanset så spiller de uger ik det store - det har du ret i!! Det er nærmere psykisk, men det kan du jo nok godt leve dig ind i :blush:

Mange tak... Ja nogle af strandbillederne blev jo lidt ala dine :bigsmile:

Jeg finder ud af at lægge nogle slides fra foredraget ud et eller andet sted, så kan du oxo se det :wink: Nu skal du bar koncentrere dig om dine diæt så du kan vise lille DK kan sparke røv i NY :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Keld!

Bahhh, øv bøv :laugh::tongue: Jeg var oxo på benene om fredagen men dog ik mere end li på benene! Så du er altså helt ovre operationen pt? Heldige dig... !

Ja du har nok ret i at den har godt at slappe af og stresse lidt af ovenpå DM... Så må jeg lægge mine kræfter i bøgerne i stedet... :innocent:

Mange tak Keld!

Musse kan se at du først vil til DM i 2009 :innocent: Hvad er grunden til at du ikke stille op i 2008 ?? :dry:

Ja de har jo "pillet" lidt i dine indvendige dele :wink: Så det er jo nok derfor du stadigvæk ligger i sengen :unhappy: Men der må da være et par dejlige sygeplejsker der kan tage hånd om Mussefar :laugh::laugh:

Fik selv lavet brok i lysken to måneder før fitnesscuppen 2005 :mad: Men efter tre dage var jeg igang igen :crazy: Men lyt hellere til din lægen :heartpump::heartpump: :1112: :heartpump:

Du skulle jo gerne snart komme igang med dit powertræning :superman: Da man jo vokser bedst efter en diætperiode :bigsmile:

Ihvertfald på maven :laugh::lolabove::lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Musse kan se at du først vil til DM i 2009 :innocent: Hvad er grunden til at du ikke stille op i 2008 ?? :dry:

Ja de har jo "pillet" lidt i dine indvendige dele :wink: Så det er jo nok derfor du stadigvæk ligger i sengen :unhappy: Men der må da være et par dejlige sygeplejsker der kan tage hånd om Mussefar :laugh::laugh:

Fik selv lavet brok i lysken to måneder før fitnesscuppen 2005 :mad: Men efter tre dage var jeg igang igen :crazy: Men lyt hellere til din lægen :heartpump::heartpump: :1112: :heartpump:

Du skulle jo gerne snart komme igang med dit powertræning :superman: Da man jo vokser bedst efter en diætperiode :bigsmile:

Ihvertfald på maven :laugh::lolabove::lolabove:

Jeg tror bar ik at jeg er så klar mht. masse næste år så jeg vil være tilfreds.. så hellere vente et år til og være endnu ondere :devil:

Ligger dog ik i sengen mere og det med sygeplejerskerne blir til for lidt da.... :dry:

Puha det må du da ha været hårdt ramt af på k-dag?

Haha ja du kan tro maven vokser :laugh: så længe brystet rækker længere ud end maven er det ik helt galt.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share