Kampen om at blive klar --> DM '09


musse 1984
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Godmorgen gutter :bigsmile:

CJ og Iver mange tak! Ser skide fedt ud, men Iver ka dit billede ik være lidt større??

Anders, mange tak :smile:

Hinge, haha fedt med behind scene billeder!!!!!!!

Mester send originalen til mig på mail - så fikser jeg en flot sag til dig... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
ha ha ha.. Det er ellers såååå simpelt :tongue:

Je' bare sådan en edb spasser... :laugh::laugh::laugh:

Så jeg dig ikke stå foran kongresscentret sammen med Lone K???? Eller tog jeg fejl...

Vi må lige hilse en anden gang... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Iver>> skal nok li sende den når Vikingen får brændt det han skal ha og jeg får det tilbage så jeg kan sende dig nogle flere :bigsmile::tongue:

Rall>> Yes du skal nok li få alle billederne her en af dagene hvis vi alligevel skal lege samm i weekenden med noget kost og træning? Lørdag eftermiddag?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Morgen træning med Jenner dreng i SATS

Ryg, bicepper og understativ:

chins:

13xbw

Blev ik til mere, jenner gad ik her :nonono:

Pulldown:

15x65

3x10x75

Standing straight arm pulldown:

ritti mange reps x 40

15x50

3x10x60

Seated row, maskine:

4x10x67,5 (det hele)

Supersættet med calf press:

2x20x45

3x30x45 easy cheasy :smile:

Preacher med EZ stang:

ritti mannge reps x 22 kg

15x27

2x12x32

DB curl:

13x18

3x10x20

Cable med tov, curl:

25x35

2x20x40

Fin opstartstræning idag.. Og så kl 16-22.15 var jeg på arbejde, rigtig hyggelige kollegaer og folk der kommer hos os... Det er meget et hygge center, folk kan godt li at snakke... så ik så stressende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Synes altså godt lige du kunne have advaret mig om at der var lyd på det der kamera Mr.LækreFarmandIver :blush: :blush:

og Musse - de billeder der!!!!!!!!! :4mewantfood: :4jumpy:

M :elvis:

Hahhahahahahaha - kan du høre dig selv søde?? :innocent: Ja du snakkede vist nok til mig samtidig... :superman:

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Synes altså godt lige du kunne have advaret mig om at der var lyd på det der kamera Mr.LækreFarmandIver :blush: :blush:

og Musse - de billeder der!!!!!!!!! :4mewantfood: :4jumpy:

:laugh: Du råbte fint Maria, jeg får helt gåsehud når jeg hører det nu hehe.

til billederne - tak :blush:

M :elvis:

Hahhahahahahaha - kan du høre dig selv søde?? :innocent: Ja du snakkede vist nok til mig samtidig... :superman:

:innocent:

HAHA I har satme hygget jer :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Musse, hyggeligt lige at få hilst i søndags, og sluddet lidt i al ventetiden :smile:

hvad siger du til vi laver en fælles træning en dag.. der må gerne går lidt, jeg er ikke igang efter DM endnu :tongue:

Hey :smile:

Du siger bar til, jeg er klar :4thumbup: Jeg er heller ik helt vildt meget igang endnu, men lidt er jeg da :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik trænet bryst, trisser og mavse i fredags:

Det så således ud og foregik i SATS Frederiksberg svømmehal som faktisk er et ret okay sted! :

BP:

4 set

toppede på 4x110 kg

DB Flyes:

4 set

toppede på 6x32 med lidt hjælp

Pec deck maskine:

3x9x75

Standing cable flyes:

3 set

toppede på 6x45

Barbell tri ext.:

4 set @ 35 kgx10 rep

Supersættet med

Bench dip:

4x20xbw

Cable pushdown:

4x9x40

Cable one arm pulldown:

4x15xritti mange rep

Ball crunch:

7 set @ 60++ rep hvor der skiftes til siderne og li mavebøj.

Rigtig okay træning og mærker hvordan styrker kommer igen - men skal nok passe på! Så vi undgår skader :wink:

Fredag aften stod den på Acacievej! Vores fredagsbar. Der var mega gang i den og nogle stykker kom hjem til mig inden og det endte med ritti mange kom hjem til mig... Vikingen var skide stiv og sad og råbte BB! hele aftenen... Tror vist snart ham må starte nede i IK99 samm med BB! brødrene :w00t:

Igår tog jeg en tur til Malmö igen og besøgte min kammerat da vi havde aftalt vi sku lidt i byen efter DM.. Vi fik god mad og rødvin og tog så tilbage til Kbh. Det skal siges at jeg igen fulgtes med ham og arb. kollegaer hjem, denne gang i en BMW M5 med 500 hk :w00t: For satan den ku sparke røv :devil:

Idag har jeg så været i svømmehal, det var sq sjovt og mega lang tid siden! Imorgen er det ik mere pjat men heavy BB! træning!

Link to comment
Share on other sites

Det var en stressende dag idag og er li kommet hjem. Men træning gik fint, kan godt begynde at mærke overskud her igen :smile:

Ben, skulder og læg:

Lunges i smith:

opv. med stang

15x20 kg uden stang

12x30

2x9x40

Shit det var hårdt efter at ha holdt så lang pause med bentræningen

Leg curl:

2x12x65 kg

2x9x70

9x75

Leg ext.:

2x9x80

2x9x85

11x85

DB lateral raise:

12x16

10x18

7x20

5x22

8x18

Cable upright row:

ritti mange rep x 35 kg

20x50

16x65

10x75

7x85

Cable lateral:

15x20

2x11x25

2x7x30

Barbell front raise:

15x20 kg (tror ik det passer med 20 kg, tror ik stangen er inkl.)

13x25

10x30

8x35

Sled calf press:

ritti mange rep x 170

20x200

2x20x220

15x250

8x250 blev ik til mere da Iver ringede!

15x250

3x13x260 (det hele)

Ud til Rall og hente kameraet så vi kan komme igang med forberelserne til foredraget! :superman:

Jeg tror jeg blir rimelig øm i beneren imorgen kan jeg allerede sige!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i SATS Falconer

Jeg blev lokket til boksning af den samme person som i sidste uge... Marie. Ja vi snakker sammen igen og det er dejligt. Vi snakker så meget sammen at vi faktisk træner sammen nu, igen. Det spiller rimelig godt med makker træning, vi er gode til holde hinanden i ørerne.

Der er dog ik andet i det end jeg er coach og hun lærlingen lige nu. Vi har fundet ud af en masse ting og problemer så det er jo positivt og nu kan vi få fyret (el jeg kan i hvert fald :tongue: ) noget hardcore BB! træning af :4thumbup:

Den stod på Ryg, biceps og boksning:

Først ku vi nå noget ryg:

Pulldown, smalt greb:

12x75

10x80

9x85

7x90

6x95

Standing front pulldown, straight arm:

20x55 easy cheasy

15x60

10x60

9x65

1 times boksning hvor man da kom til at bokse noget mere, men håber der kommer noget mere teknik næste/kommende gange, for så ku jeg da godt finde på at fortsætte... Skal bar li planlægge det med træningen så....

Chins:

13

11

9

Seated row, maskine:

4x9xdet hele (mener det er 67,5 kg)

Kan jo ik træne noget lower back, i hvert fald ik nu så derfor disse øvelser da jeg ingen problemer har med ryggen her.

Preacher curl, med EZ stang:

3x10x32 kg

8x32

9x32

DB curl:

10x20

7x22

2x6x22

Supersættet med

Barbell curl:

4x12x25 el sådan noget... Easy cheasy

Så sku vi hjem fordi der sku læses, men først og fremmest ÆDES :4mewantfood:

Okay træning idag, ville gerne lidt mere, men tror det var fint vi holdte her :smile:

Imorgen kommer min kære mor fordi hun er bekymret for sit engle barn der skal opereres torsdag morgen for at komme af med de galdebanditter :wink: Og så er hun her heeeelt indtil søndag. Så ik megen BB! omkring resten af ugen :cry::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hey "Coach"!

Tak for træning idag! Sys det kør godt, selvom jeg kun er en lille lærling som du nu siger :tongue:

Håber Mor passer godt på dig den her weekend! Ellers findes jeg ju her :smile: Nok min ture at pleje dig efter sidste weekend.. pouha.. :nonono:

Fortsat go læselyst!

"Lille ven" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey "Coach"!

Tak for træning idag! Sys det kør godt, selvom jeg kun er en lille lærling som du nu siger :tongue:

Håber Mor passer godt på dig den her weekend! Ellers findes jeg ju her :smile: Nok min ture at pleje dig efter sidste weekend.. pouha.. :nonono:

Fortsat go læselyst!

"Lille ven" :wink:

Hvorfor står coach i situationstegn!? :blink:

:tongue:

Det er godt at høre at du sys det :smile: Ja du må li kigge forbi selvom jeg tror hun har styr på det... Lidt plejning fra andre end mor skader ik :innocent:

Ja sidste weekend vil jeg slet ik komme ind på! :w00t:

Tak og i lige måde

Link to comment
Share on other sites

Hej Sumsar

Knæk og bræk med galdebandit operationen. Bliver godt at få styr på de små sataner :smile: Kig ud forbi CF når du er back in shape

Hey Noj! (sumsar lyder lidt bedre gør det ik :tongue: )

Ja jeg skal nok li smide en lille sms og fortælle dig jeg lever torsdag :w00t: Men blir rigtig nice. Har du set foredraget og kommer du??

Ja men så skal du satme oxo være klar på noget træning med mig :superman: er det blevet fedt derude???

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor står coach i situationstegn!? :blink:

:tongue:

Det er godt at høre at du sys det :smile: Ja du må li kigge forbi selvom jeg tror hun har styr på det... Lidt plejning fra andre end mor skader ik :innocent:

Ja sidste weekend vil jeg slet ik komme ind på! :w00t:

Tak og i lige måde

Jeg skal nok sørge for at hjælpe dig, stakkels gamle man! :tongue:

Håber alt går godt imorgen nu! Skriv eller ring når du vågner på toppen af Morfin bølgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok sørge for at hjælpe dig, stakkels gamle man! :tongue:

Håber alt går godt imorgen nu! Skriv eller ring når du vågner på toppen af Morfin bølgen :bigsmile:

:wub:

Det skal jeg nok, du er den første jeg kontakter :w00t:

-------------------------------------------------------------------------------

Jeg skriver nok ik liiige mere herinde i loggen, I må li krydse jeres fingre for mig når jeg ligger under kniven imorgen halv otte.

Det er fuld narkose og skal nok være der i hvert fald indtil fredag :cry: Øv hvor jeg hader at ligge på sygehus, men mor er der nok til at underholde mig :w00t:

Vi ses...

Link to comment
Share on other sites

For satan da! Jeg troede dette forum var BB og ikke til kærlighedserklæringer!! Kærester Igen... det må jeg nok sige, sjovt man skal helt ud på internettet for at få det bekræftet! Du skylder mig 500,- bobs mester :tongue:

Held og lykke med banditterne - Det er sgu også bare med at få smidt noget af alt det dødvægt (Organer), så du kan stå helt cut om to år :devil:

/Hinge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share