CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

DanF: Du er da velkommen hvis du kommer på kanterne :yo: Jeg burde egentlig oprette et VIP-MOL hold :4thumbup:

Ja det burde du. Nu må vi lige se om jeg kan få lokket Candy væk fra øen den 2 juni til noget spin maraton i Randers, og så laver vi en mol pagt om at jeg skal have røven på komedie ovre ved jer efterfølgende... :4thumbup:

et VIP MOL RØV HOLD :laugh: Ej undskyld. Det er fredags feber :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville lægge to ture ind ugentligt med intervaller, og så droppe dit distanceløb med mindre du synes det er viiiiiildt sjovt eller du skal konkurrere på længere distancer (kan ikke lige huske om du har nævnt det). En gang imellem kan du løbe en tur, evt. som restitutionstur, men hold dig til intervaller. Intervallerne skal være lidt længere end nede i tyrkiet med kortere pause, gerne i forholdet 3:1 eller 2:1 (arb:pause). Max længde arb pr. interval = 6 min. Lav opvarmining og cool down hver gang inden og efter. Og så skal du huske at komme til HardCore. Alt det spinning og løb giver dig tilbøjelighed til at få det som hedder gluteal amnesia på dansk nedsat balleaktivering. Derved vil dine hasemuskler have tendens til at dominere i hofteudstrækning hvilket kan skabe et stort stress i dine hofter og knæ. Til HardCore går vi efter at give ballerne nogle klø, og man kommer langt med en god røv :superman::tongue:

Men jeg prøver jo også at løbe lige efter spinning... og der har man nok ikke lyst til den vilde interval træning. Eller også skulle man lægge træningen en anden dag og så er man måske nødt til at droppe HardCore :tongue:

Arrrgh, sikke en jungel det er :crazy: Må se lidt nærmere på det, når jeg ikke er på arbejde :blush:

Nedsat balleaktivering... endnu et nyt ord, der ikke lyder rart. Men jeg har da været flittig til at komme til HardCore (alle to gange jeg har været der :tongue: )

Desværre rejser jeg jo fra lørdag til lørdag, så kan ikke komme til timerne der :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Kan sku snart ikke selv, følge med i min log - og hvordan bliver det så ikke når jeg kommer hjem fra ferie :crazy:

Ej, jeg er jo glade for "besøg"

d070.gif

Tak for ferie hilsenen Tandf - håber vejret er lidt bedre på dette tidspunt, så det bliver nogenlunde udholdeligt at rende rundt i standet :superman:

Hehe, et VIP-MOL hold - goood idé a045.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja det burde du. Nu må vi lige se om jeg kan få lokket Candy væk fra øen den 2 juni til noget spin maraton i Randers, og så laver vi en mol pagt om at jeg skal have røven på komedie ovre ved jer efterfølgende... :4thumbup:

et VIP MOL RØV HOLD :laugh: Ej undskyld. Det er fredags feber :innocent:

:partytime2::bottom:

Der er hermed lagt i ovnen til hård og brutal røv-afstraffelse uden nåde :laugh::w00t:

Men jeg prøver jo også at løbe lige efter spinning... og der har man nok ikke lyst til den vilde interval træning. Eller også skulle man lægge træningen en anden dag og så er man måske nødt til at droppe HardCore :tongue:

Arrrgh, sikke en jungel det er :crazy: Må se lidt nærmere på det, når jeg ikke er på arbejde :blush:

Nedsat balleaktivering... endnu et nyt ord, der ikke lyder rart. Men jeg har da været flittig til at komme til HardCore (alle to gange jeg har været der :tongue: )

Desværre rejser jeg jo fra lørdag til lørdag, så kan ikke komme til timerne der :unhappy:

Jeg vil fraråde dig at løbe lige efter spinning. Man taler om at rygsøjlen har en form for hukommelse. NÅr du sidder på cyklen, vil du "programmere" ryggen til at være foroverbøjet. I op til en halv time efter f.eks. spinning vil ryggen være let foroverbøjet samtidig med at rygstrækkerne og reflekser der kører i den retning vil fungere mindre hensigtsmæssigt. Hvis du så løber lige efter vil du belaste ryggen unødigt. Du sætter dig ud over denne problematik ved at bytte om på rækkefølgen af spin og løb. :smile: Jeg synes det er fint nok at ligge spin og løb samme dag. Men du bør dyrke en eller anden form for seriøs styrketræning. Om det så er HardCore eller anden frivægtstræning er nok hip som hap. Fordelen ved HardCore for dig er at du får indlært hensigtsmæssig teknik hver gang du træner med korrigering af bevægemønstre indtil jeg finder dem tip-top. Det får du ikke i kælderen :cool:

Link to comment
Share on other sites

:partytime2::bottom:

Der er hermed lagt i ovnen til hård og brutal røv-afstraffelse uden nåde :laugh::w00t:

Jeg viste ikke du var til den slags :crazy:

a1089.gif

Jeg vil fraråde dig at løbe lige efter spinning. Man taler om at rygsøjlen har en form for hukommelse. NÅr du sidder på cyklen, vil du "programmere" ryggen til at være foroverbøjet. I op til en halv time efter f.eks. spinning vil ryggen være let foroverbøjet samtidig med at rygstrækkerne og reflekser der kører i den retning vil fungere mindre hensigtsmæssigt. Hvis du så løber lige efter vil du belaste ryggen unødigt. Du sætter dig ud over denne problematik ved at bytte om på rækkefølgen af spin og løb. :smile: Jeg synes det er fint nok at ligge spin og løb samme dag. Men du bør dyrke en eller anden form for seriøs styrketræning. Om det så er HardCore eller anden frivægtstræning er nok hip som hap. Fordelen ved HardCore for dig er at du får indlært hensigtsmæssig teknik hver gang du træner med korrigering af bevægemønstre indtil jeg finder dem tip-top. Det får du ikke i kælderen :cool:

Meeen nu er målet jo også noget tri og der ligger rækkefølgen som bekendt med cykling før løb og derfor kan det jo være hensigtsmæssigt at træne den overgang. Men måske ikke så ofte...

Og jeg ved godt at der mangler noget styrketræning, har gået en del til pump, men det er blevet nedprioriteret en anelse måske :blush: og er vel heller ikke det mest effektive. Jeg gider bare ikke styrketræning selv, er mere en hold-pige :bigsmile:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Jeg viste ikke du var til den slags :crazy:

a1089.gif

Meeen nu er målet jo også noget tri og der ligger rækkefølgen som bekendt med cykling før løb og derfor kan det jo være hensigtsmæssigt at træne den overgang. Men måske ikke så ofte...

Ved jeg godt. Er heller ikke sikket at det er et problem for dig. Jeg gør dig bare opmærksom på problemstillingen :wink:

Og jeg ved godt at der mangler noget styrketræning, har gået en del til pump, men det er blevet nedprioriteret en anelse måske :blush: og er vel heller ikke det mest effektive. Jeg gider bare ikke styrketræning selv, er mere en hold-pige :bigsmile:

Pump er IKKE styrketræning, det er styrkeudholdenhedstræning. Er fint nok til begyndere, såfremt instruktøren foreviser god teknik. Ellers er det håbløst, da man vil indlære en masse dumme bevægemønstre som på sigt vil føre til skader. Der er mange gode øvelser i pump (squat, rows, DL) Der er dog i mine øjne nogle tåbelige ting i så som singles i squat hvor man banker i bund med fuld skrald, lunges er ikke lunges men en split-squat, clean & press udføres med presset foran lodlinien. Yderligere er vægten alt for lav.

Men fin time at undervise på som hankønsvæsen :laugh:

HardCore is the answer to your questions :innocent: *Kig på denne post, dine øjne bliver tunge, tungere og tungere, du får lyst til at komme til HardCore hver gang, du vil gerne undgå nedsat balleaktivering, du vil gerne motiveres til styrketræning på holdbasis, haaaaauuuuuuuuum, haaaaaaaaaaauuuuuuuum* :hippy: :hippy: :hippy: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nå hjemme fra arbejde og FERIE tid... f025.gif Hvis nogen ikke skulle have opdaget det endnu :blush:

Og så har jeg måske også tid til ordenligt at læse, det I har skrevet :wink:

...

et VIP MOL RØV HOLD :laugh: Ej undskyld. Det er fredags feber :innocent:

Ja, og det er fredag hver dag ikke :tongue:

Ingen grund til at undskylde dog :wink:

Mht Tyrkiet... perfekt årstid du tager afsted. Jeg har været der både i juni og august og sidste måned kan ikke anbefales. Det er simpelthen for varmt. Forsøgte at løbe kl 6 om morgenen dengang, men selv det kunne ikke administreres på grund af 50 graders varme. :blink: Tror du får en kanon lækker ferie med masser af sol. Tag lidt med til os andre.... :wub:

Danf

Det var forhåbentlig ikke 50 grader om morgen vel?! :crazy: For så kan jeg sku godt forstå, at du ikke kunne løbe dernede. Måske også lidt overkill :wink:

Skal nok prøve at tage til sol med til jer - om ikke andet, skal I i hvert fald få en lille beretning eller to dernedefra. :bigsmile: Tror dog ikke, at der bliver tid til at se til jer, men jeg kommer til at savne jer :wub:

Og jeg har også allieret mig med en log-vogter :bigsmile:

Tak for hilsenen og god weekend a010.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ved jeg godt. Er heller ikke sikket at det er et problem for dig. Jeg gør dig bare opmærksom på problemstillingen :wink:

Jeg har ikke oplevet det som et problem, men hvis der er en langsigtet effekt, så opdager man det nok sjældent før det er for sent. Og det er da kun dejligt, at få lidt konstruktiv og velbegrundet input :bigsmile:

Pump er IKKE styrketræning, det er styrkeudholdenhedstræning. Er fint nok til begyndere, såfremt instruktøren foreviser god teknik. Ellers er det håbløst, da man vil indlære en masse dumme bevægemønstre som på sigt vil føre til skader. Der er mange gode øvelser i pump (squat, rows, DL) Der er dog i mine øjne nogle tåbelige ting i så som singles i squat hvor man banker i bund med fuld skrald, lunges er ikke lunges men en split-squat, clean & press udføres med presset foran lodlinien. Yderligere er vægten alt for lav.

Men fin time at undervise på som hankønsvæsen :laugh:

Jeg skrev jo også at der manglede styrketræning :tongue: Men som sagt jeg gider ikke styrketræning på egen hånd.. og dog, jeg er ved at overveje, at tage mig sammen, til at ringe og bestille en tid, til at få lavet et program - så der er lidt vej endnu *G*

Men vil nu mene, at jeg har fået lidt teknik ud af det, især en instruktør i SATS boltens gård; Kane han gik en del op i det.

Specielt i at have den rette holdning og skyde brystet frem... kom altid til at smile, når han sagde det - det er jo en tøsetime... tænk jer selv til resten :tongue:

HardCore is the answer to your questions :innocent: *Kig på denne post, dine øjne bliver tunge, tungere og tungere, du får lyst til at komme til HardCore hver gang, du vil gerne undgå nedsat balleaktivering, du vil gerne motiveres til styrketræning på holdbasis, haaaaauuuuuuuuum, haaaaaaaaaaauuuuuuuum* :hippy: :hippy: :hippy: :laugh: :laugh:

*tsk tsk* crazy guy... jeg går altså ikke så meget ind for det alternative :tongue:

Så nu får vi at se, om jeg tør komme til endnu en hardcore balleaktiverings time :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og så skal du huske at komme til HardCore. Alt det spinning og løb giver dig tilbøjelighed til at få det som hedder gluteal amnesia på dansk nedsat balleaktivering. Derved vil dine hasemuskler have tendens til at dominere i hofteudstrækning hvilket kan skabe et stort stress i dine hofter og knæ. Til HardCore går vi efter at give ballerne nogle klø, og man kommer langt med en god røv :superman::tongue:

Kunne egentlig tolkes som en fornærmelse a015.gifcry.gif

Men tror i stedet jeg vælger, at se det som, at du nyder mit selskab så meget, så du gerne vil have jeg kommer reglemæssigt til timerne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke oplevet det som et problem, men hvis der er en langsigtet effekt, så opdager man det nok sjældent før det er for sent. Og det er da kun dejligt, at få lidt konstruktiv og velbegrundet input :bigsmile:

Jeg skrev jo også at der manglede styrketræning :tongue: Men som sagt jeg gider ikke styrketræning på egen hånd.. og dog, jeg er ved at overveje, at tage mig sammen, til at ringe og bestille en tid, til at få lavet et program - så der er lidt vej endnu *G*

Men vil nu mene, at jeg har fået lidt teknik ud af det, især en instruktør i SATS boltens gård; Kane han gik en del op i det.

Specielt i at have den rette holdning og skyde brystet frem... kom altid til at smile, når han sagde det - det er jo en tøsetime... tænk jer selv til resten :tongue:

*tsk tsk* crazy guy... jeg går altså ikke så meget ind for det alternative :tongue:

Så nu får vi at se, om jeg tør komme til endnu en hardcore balleaktiverings time :tongue:

Selvfølgelig tør du komme igen :bigsmile:

slem.gif

Men det er vel nærmest selvafstraffelse du går ind for?! :tongue::laugh:

Også det :laugh:

Kunne egentlig tolkes som en fornærmelse a015.gifcry.gif

Men tror i stedet jeg vælger, at se det som, at du nyder mit selskab så meget, så du gerne vil have jeg kommer reglemæssigt til timerne :bigsmile:

Nej til det første, ja til det sidste :strat:

Link to comment
Share on other sites

Hey Candygirl :smile:

Tak for hilsen i min log har også været forbi din nogle gange :4thumbup:

Ja til tider er det ret fedt at være instruktør :tongue:

Rigtig God weekend til dig

Kenn

Ja men tak og selvtak og hvad man nu siger :bigsmile:

Til tider er det altså også ret fedt at være "kunde" ivrig.gif

Link to comment
Share on other sites

Det er jo efterhåndet blevet et helt fuldtidsjob, med overarbejde, at følge med her :laugh:

Arrrgh det er sku kedeligt/besværligt/tager alt for lang tid at pakke... først skal man vaske og så skal man prioritere c020.gif (som bekendt min ynglingsdisiplin c065.gif)

Men man skal jo have meeeget med; skal jo både have "tøj" med til at træne i 2*dg, tøj til om dagen når vi ikke træner og tøj til om aftenen... Det kunne godt gå hen og løbe op... man kunne selvfølgelig vælger at træne i bikini a015.gif Meeen på den anden side, sommetøj fylder jo ikke så meget :4whistling:

For den nysgerrige kan jeg dog oplyse, at vejrudsigten ser d030.gif ud

Luksusproblem, og i øvrigt en rigtig grim kurve du har der :nonono::wink:

Edit: Nå, den kom ikke frem, men jeg mener den kurve på side 11

Håber at du nyder varmen, sandet mellem tæerne og en ordentlig tøndefuld farverige drinks :4drunk: :banana3:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Det er jo efterhåndet blevet et helt fuldtidsjob, med overarbejde, at følge med her :laugh:

Luksusproblem, og i øvrigt en rigtig grim kurve du har der :nonono::wink:

Edit: Nå, den kom ikke frem, men jeg mener den kurve på side 11

Håber at du nyder varmen, sandet mellem tæerne og en ordentlig tøndefuld farverige drinks :4drunk: :banana3:

1000 tak Mette og jo du kan tro, at varmen, vandet og volleyen blev nydt - og et "par" drinks blev det da også til FruityDrink.gif

Det var dog ikke bragende sol hver dag, men nok heller ikke så skidt, for det tærer på krafterne at træne i sådan en varme :sneaky2: Og desuden giver det brandvabler... :unhappy:

Sandet er alligevel ikke ens bedste ven på sådan en tur, jeg har både fået pådraget mig hudafskrabninger på albuerne, vabler under og mellem tæerne, blå mærke på neglene (dont ask me how, men der var flere der fik det).

Og sådan en negl kombineret med fulde dansene folk, kan resulterer i en løsrevet negle - avvvv :unhappy: (jeg var åbenbart ikke fuld nok, da jeg godt kunne mærke smerte *G*)

Så desværre bliver der nok ikke noget træning de kommende dage, da der er gået betændelse i neglen + 2 vabler cry.gifcry.gifcry.gifcry.gif

Men back to the beach, så var det nogle rigtig gode trænere, bl.a.

- Isak Hermansson, træner for det svenske kvindelandshold i beach

- Karin Iversen, 4xdansk mester i beach

- Charlotte Krøyer, der også var med som ”beach kendis” på TV 3s Robinson

- Og en del flere

Vildt fedt og inspirende at se nogle med så meget rutine, teknik og præcision spille. :4thumbup:

Især den sidste dag, hvor nogle af fyrene udfordrede Karin og Charlotte, men blevet spillet ud af banen :4thumbup: :superman: :4thumbup:

Og jeg fik da også ros for fremgang. Os der var afsted sammen, var alle placeret i den mindst-gode ( :tongue: ) gruppe, men da vi spille en minituneringen den næstesidste dag, også med deltagelse af et par fra den næstbedste gruppe, vandt min "makker" og jeg :superman: Det var sku cool, da vi vandt alle vores kampe og herunder to, hvor vi var underdogs.

Der kommer nok mere på senere, men det var det korte resume. :bigsmile:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om det har været en kanonfed ferie med. Aktiv ferie er den absolut bedste måde at stresse af på :smile: Playa ball om dagen og Player tanzen om natten lyder som da shiiit :yo::banana:

Betændelsen skal lige en tur i brun sæbe og vablerne skal bare trænes væk, til de til sidst opgiver at væske og bliver til hård hud i stedet :tongue: (må vist hellere understrege at det hverken er fysioterapeuten eller osteopaten i mig, der taler her :innocent:)

Og hvis du og Guarden skal have mere af den slags:

Jeg viste ikke du var til den slags :wub: :wub:

a1089.gif:wub: :wub:

... Så kan jeg tage min 6 fods flettede Mexicanerpisk med til næste morgentræning - så går Musashi og jeg ud og kaster med Kugler imens!

:tongue:Det er gas.. I kan tage det!

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om det har været en kanonfed ferie med. Aktiv ferie er den absolut bedste måde at stresse af på :smile: Playa ball om dagen og Player tanzen om natten lyder som da shiiit :yo::banana:

Jepper det var det også - skal helt sikkert gentages. Og så er den perfekte måde, at tilbringe en dag med tømmermænd, hvor til "allah... bla bla bla, nu skal i beeee'", ned til la beach og give den gaz i to timer, hvorefter man kan vælte om i solen og se på 25 gutter der render rundt og træner :wub:

(Der var ca.50 dernede, 25 m og 25 k, og træningen var kønsopdelt.)

Så spise lidt frokost, træning igen, sove lidt mere og så hjem og i bad og klar til lidt :4mewantfood: og Drinks245.gif

Betændelsen skal lige en tur i brun sæbe og vablerne skal bare trænes væk, til de til sidst opgiver at væske og bliver til hård hud i stedet :tongue: (må vist hellere understrege at det hverken er fysioterapeuten eller osteopaten i mig, der taler her :innocent:)

Et par af mine vabler har allerede lidt den skæbne :devil: - der er bare et par genstridige tilbage...

Og vand og sæbebehandlingen er allerede påbegyndt.

Måske man skulle overveje lidt styrketræning, nu man ikke kan kaste sig over cardioen a015.gif ...arrrh, vi får se

Og hvis du og Guarden skal have mere af den slags:

... Så kan jeg tage min 6 fods flettede Mexicanerpisk med til næste morgentræning - så går Musashi og jeg ud og kaster med Kugler imens!

:tongue:Det er gas.. I kan tage det!

Der er vist tale om lidt citatfusk der :tongue:

Men hvorfor er det lige, du har sådan en pisk liggende derhjemme? slem.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share