CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Hey Pæne Dame :tongue:

Det ser da ud til at være en fin form, du holder dig :smile: (not to mention den der labre strand grrr :laugh:)

Det er da ret hurtigt, at du har udviklet dig løbemæssigt. Mindes noget om en person, der ikke havde gjort meget i den slags for bare 2-3mdr siden ?! :cool: Det sgu' en laber fremgang.

Hyg dig med træningen! Vi må snuppe en cykeltur, når jeg bevæger mig til Danmark for good :wink: (læs: i lokale self. :laugh: )

Kram Randi :smile:

Tak selv dame :tongue:

Og jo, det er da gået fremad med løberiet, der er kommet lidt fart i skoene og det kan holdes i en del km... Har tænkt mig at løbe 7,5 km i næste uge og glæder mig allerede... :blush: Og endnu mere til det bliver 10 km, men det venter jeg lige en månedestid med, men så skulle det vist også være muligt :superman:

Ja, har godt læst du kommer "herover", så skal vi da helt sikkert svede lidt sammen :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Men ved du hvad - det kan man slet ikke se :bunny:kiss2.gif

Taaaaaak :blush:

Ved det godt, kan bare ødelægge min træning totalt.. hehe - kan blive helt hidsig over det (ved jeg ikke er den eneste :tongue::innocent: ).

Du er bestemt ikke den eneste, jeg bliver så hidsig af den totale spild af tid :mad:

Hvad tid regner i andre med at dukke op, er det til timen kl.18 eller skal vi lige lære at indstille cyklen kl. 17

Velmødt

Kenn

Jeg er på kl. 17, såfremt at der er dukket en op som kan smugle mig/os ind (CG, Arne, Lars)

Link to comment
Share on other sites

Taaaaaak :blush:

Du er bestemt ikke den eneste, jeg bliver så hidsig af den totale spild af tid :mad:

Jeg er på kl. 17, såfremt at der er dukket en op som kan smugle mig/os ind (CG, Arne, Lars)

Neeeeeeeeeeeeeeej :)

Kl 17 er der lukket. Tror først royal åbner kl 18 :innocent:

Seriøst, børnlille - det er en begyndertime - det bliver så piiiiinligt..

Link to comment
Share on other sites

Det er på dage som denne, at det er ærgerligt at bo i Jylland. :innocent: Jeg vil mæææææææææææææææææææ :wink::blink::w00t:

Du ka' da bare komme her over..... Ville være en fornøjelse :4thumbup:

...men kan godt forstå, du måske syntes det er lidt langt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Suk fuck hvor bliver det pinligt..... nu er I advaret.. luk øjne og ører den første time og bare lad som ingenting.. jeg er ikke mig selv.. .. det bliver poppet, det bliver pinligt, det bliver ringe.

Jamen så bliver det jo en win win situation :laugh: Spinning må da gerne være poppet eller er jeg helt gal på den her ?

kenn

Link to comment
Share on other sites

Suk fuck hvor bliver det pinligt..... nu er I advaret.. luk øjne og ører den første time og bare lad som ingenting.. jeg er ikke mig selv.. .. det bliver poppet, det bliver pinligt, det bliver ringe.
Jamen så bliver det jo en win win situation :laugh: Spinning må da gerne være poppet eller er jeg helt gal på den her ?

kenn

Det er helt sikkert en win win, glæder mig allerede til "underholdningen" popfyr :tongue:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Suk fuck hvor bliver det pinligt..... nu er I advaret.. luk øjne og ører den første time og bare lad som ingenting.. jeg er ikke mig selv.. .. det bliver poppet, det bliver pinligt, det bliver ringe.

:blahblah::blahblah::blahblah:

Jeg har altså kørt med et par gange, og så slemt var det altså heller ikke. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vil bare sige HardCore udendørs i Frederiksberg have ivrig.gif:sun::dumbbell_lift:

Men hvad vi lavede ved jeg sku ikke helt, starte med noget chick/dog fight, så lidt "gåen" frem på hænder, løft en arm, gå tilbage osv, derefter nogle swings og high pull og snatches... og jeg ramte slet ikke min underarm/håndled :4thumbup:

Så lidt sandsæk jonglering og til sidst var Guarden ikke sød ved os og satte os til en masse swings a 30 sek, hvor jeg brugte skiftesvis 8 kg :blush: og 12 kg (man havde en makker)

Og så traven tilbage til centeret med en sandsæk på nakken... tror der var et par folk, der fik drejet nakken af led, når de gik forbi os. Og Jacob fik vist også gjort lidt reklame undervejs :laugh: ...måske vi skulle have et banner med næste gang?!

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hejsa, og tak for hilsen'en i min log :smile:

Ja jeg findes her, men er rimelig ny...

Ok mega pinligt, men jeg kan ikke lige placerer hvem du var i dag :blush: ...men så må vi lige hilse ordentlig en anden gang!

:bigsmile:

Håber ikke du bliver alt for øm i morgen. :wink:

Det var så lidt... og nu viste du jo heller ikke hvordan jeg ser ud, eller at jeg var herinde også.. havde en grøn bluse på - og var i nybegynder gruppen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Feeeeeeeedt at du var med på holdet idag candy :superman:

Klart bedre stil end sidst, og ja, Onkel Jacob var super flink idag :4thumbup: :laugh:

Årh hvad, jeg troede da at min stil allerede var perfekt - men ok, der er jo altid plads til små forbedringer :laugh:

Ej, jeg kunne nu også mærke en forskel i nogle af øvelserne :blush:

Og så sidder jeg allerede flittig på min pind, skulle jo gerne nå at blive færdig, så jeg kan nå til begge Spocks timer.... men skulle jo nødigt gå glip af noget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Årh hvad, jeg troede da at min stil allerede var perfekt - men ok, der er jo altid plads til små forbedringer :laugh:

Ej, jeg kunne nu også mærke en forskel i nogle af øvelserne :blush:

Og så sidder jeg allerede flittig på min pind, skulle jo gerne nå at blive færdig, så jeg kan nå til begge Spocks timer.... men skulle jo nødigt gå glip af noget :tongue:

Heheheh... Du ved godt at perfekt er den laveste standard man kan have ik? :wink:

Du skal gå efter at være outstanding istedet :superman: Break your own standards :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Heheheh... Du ved godt at perfekt er den laveste standard man kan have ik? :wink:

Du skal gå efter at være outstanding istedet :superman: Break your own standards :4thumbup:

Nej, det viste jeg ikke... jeg må vist lægge nye træningsplaner så a055.gif

Mandag: Maraton + HardCore

Tirsdag: Morgen; 5 km svømning i åbent hav. Aften: 3 x spinning

Onsdag: Løb, intervaltræning 20* 5 min

Torsdag: Landevej (Alpe d'Huez)

Fredag: Forhindringsbane + spinning

Lørdag: Ironman

Søndag: ...træningsfri :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det viste jeg ikke... jeg må vist lægge nye træningsplaner så a055.gif

Mandag: Maraton + HardCore

Tirsdag: Morgen; 5 km svømning i åbent hav. Aften: 3 x spinning

Onsdag: Løb, intervaltræning 20* 5 min

Torsdag: Landevej (Alpe d'Huez)

Fredag: Forhindringsbane + spinning

Lørdag: Ironman

Søndag: ...træningsfri :tongue:

Øøøh, ikke forstået. Det skal blot forstås på den måde, at hvis du går efter at være perfekt, så er det stort set dømt til at mislykkes med mindre man er X-men eller noget i den stil :wink: Derfor er det let at give op, da man alligevel ikke kan leve op til det mål man har sat sig. Istedet for det kan man gå efter at være outstanding, dvs. stile efter at være bedre end man var sidst :devil:

NB: HardCore er om tirsdagen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Øøøh, ikke forstået. Det skal blot forstås på den måde, at hvis du går efter at være perfekt, så er det stort set dømt til at mislykkes med mindre man er X-men eller noget i den stil :wink: Derfor er det let at give op, da man alligevel ikke kan leve op til det mål man har sat sig. Istedet for det kan man gå efter at være outstanding, dvs. stile efter at være bedre end man var sidst :devil:

NB: HardCore er om tirsdagen :cool:

I see you point :wink:

Men sådan ville jeg nok ikke definerer outstanding... Outstanding vil jeg da mene, er at skille sig ud fra mængden, og for at gøre det skal man gøre noget ekstra ordinært.

Det du beskriver ville jeg nok nærmere kalde progression eller forbedring (i forhold til sig selv).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share