CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Tak for sidst... alt for sejt du var med. Du fik da givet den lidt gas med KB Snatch! :smile: Godt jeg var stukket af inden der gik salsa i den - selvom det nok havde været god underholdning (for jer! :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Hej Candy

Tak for i går. Det var super sjovt at møde dig, og du havde en helt fin teknik med kettlebells (når du lige få rettet det håndled :wink: ). Supersjovt at salsa lidt med dig og Sarah!

Og tak for lige at inde mig om min elegante dans med torvet og de dertil hørende våde bukser :laugh:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Thanks guys,

Og ja, det var også fedt at møde jer...

Tak for sidst... alt for sejt du var med. Du fik da givet den lidt gas med KB Snatch! :smile: Godt jeg var stukket af inden der gik salsa i den - selvom det nok havde været god underholdning (for jer! :laugh: )

Jooov tjaaa, men tak. Er sikker på at du også havde gjort dig godt på et dansegulv aka fælleden

Hej Candy

Tak for i går. Det var super sjovt at møde dig, og du havde en helt fin teknik med kettlebells (når du lige få rettet det håndled :wink: ). Supersjovt at salsa lidt med dig og Sarah!

Og tak for lige at inde mig om min elegante dans med torvet og den dertil hørende våde bukser :laugh:

Ja, der er vist lige lidt med de håndled... hvad siger det mon, når en pige har løse håndled a015.gif

Og selv tak for danseriet, det kom I sku også hurtigt efter og hils Sarah! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag morgen og tilbage i mere vante omgivelser... en svedig spinning sal ivrig2.gif

Morgenen stod på en elite time med Henrik W, i selskab med Onkel A og Rytter

Udover det gode selskab, er det praktiske jo ved at træne med andre, at de beskriver træningen for en :tongue:her er beskrivelsen.

En time med et rigtigt godt, flow. Vi startede med opvarmning og derefter en lang udholdenhedsdel, med pulsen omkr. 75%. Min puls var ligesom i onsdags, lidt langsom i optrækket, så selvom der var lidt stående arbejde i rimelig hurtigt tempo lå min puls mellem 80-84% (162-169), som jeg egentlig betragter som et 7 tal, der var i hvert fald ingen syre.

Interval delen

1 min tung enkelttakt, pulsen lidt op og rette belastning

6* ½ min interval, siddende med tung belastning

½ min recovery, stående meget langsomt...

1 min recovery

2 min siddende interval

1 min recovery

3 min stående... med gradvis øgning af belastningen og tempo

1. del var klart min favorit, masser af balastning og hiven efter vejret :wub:

Varighed: 55 min

Gns.puls: 165 ~ 82%

Max puls: 182 ~ 93%

Derefter var der en masse :blahblah: med arne... lavede også lidt mavebøjninger (med snydearme) og endnu prøvede at vise pistols... men enten er mine ben for svage, min ankler for usmidige eller min røv for tung - eller en kombi. Kan i hvert fald ikke lave dem, men det må der arbejdes på.

Ellers er kort status fra i går

- DOMS i mørbraden (igen!)

- Ingen vabler eller ømme hænder glad.gif (selvom jeg whinede lidt igår :blush: )

- Rift på finger (Kauf!)

- Et fint blåt mærke på tværs af ballerne... højst sandsynligt efter at agere dødvægt til Musashis slegdepulling :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Elite!!! Det gjorde garanteret slet ikke ondt :4thumbup: Withen er totalt old school, men hård og uden nogen dikkedarer.

Nej, der var ikke den store (hvis nogen overhovedet) forskel på timen og de øvet timer, jeg normalt kører. Så det bliver nok snart gentaget :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Puha, 2 dage uden træningen :crazy:

Søndag med tømmermænd var rimelig selvforskyldt :blush: Men i går skulle jeg jo som sagt til møde i Århus og var væk fra 8 til 8 - og selvom jeg fik sovet lidt i toget, var der ikke den store energi, til at komme ud af døren, da jeg endelig var hjemme. a055.gif

Jeg lavede dog lidt mental træning og overvejede, hvordan jeg kan arbejde mig hen mod at lave en pistol… mangler både smidighed og styrke. Har prøvet at lave nogle 2-bens (der nok mere minder om squats, men bare kommer heeeelt ned - uden at miste balancen)

Men den rigtige træning bestod af en gang spinning her til morgen – ville egentlig også have løbet 20 minutter bagefter, men der var ikke den store energi, så det blev til udstrækning i stedet. :tongue: Og skal jo også til HardCore i aften

Dagens program: Spinning øvet

Opvarmning 7 min

Serie 1

12 min siddende mellem med 6 stående acc. af 30 sekunder. Lille 7-tal

Følte mig ikke særlig truffet, da han sagde noget med, at det bare var jævnt arbejde, og hvis pulsen blev for høj skulle vi evt. skrue lidt belastning af, når vi stod op …det var først da han kiggede på mig, mens han sagde det. :4whistling:

Men altså… lå højst på 85% og det er selvfølgelig lidt i overkanten. Bare fordi man sveder lidt, bliver det måske langt lidt mere mærke til.

Serie 2

Tjoo, der var vist noget mere – det var ikke åbenbart ikke hårdt nok, til at blive husket. :tongue:

Serie 3 (dagens hårdeste)

4 runder á x mins siddende enkelt (semi-tungt) og 1 mins stående accelation

Serie 4

10 min – op ad bjerg

2 min siddende enkelttakt (find rette belastning)

Derefter stående enkelttakt, med langsom øgning af belastning. Skulle ligge under syregrænsen (der blev også nedjusteret et par gange)

De sidste 3 minutter var med Safri Duo og et noget højere tempo… weee, sved sved sved og hårdt arbejde muskler!

Pulsdata

Varighed: 52 min

Gns.puls: 165 ~ 82%

Maxpuls: 182 ~ 93%

Ganske ok program, og var godt kørende, så det gjorde det jo heller ikke værrere *SS*

Derefter var planen som sagt løb i 20 minutter… men det… tja, gik ikke helt efter planen.

Løb/gang

Varighed: 7 min

Gns.puls: 153 ~ 74%

Maxpuls: 166 ~ 83%

Link to comment
Share on other sites

Og så blev der lige indlagt et træningspas midt på arbejdsdagen... lønsamtale-pas - sådan får altså pulsen lidt op, når man bliver nervøs og så'n :blink:

Men det gik godt +10,4% :superman: (selvom mere heller ikke ville have gjort noget - man er vel grådig :laugh: )

Nå, må hellere arbejde lidt for min løn :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lønsamtale pas. Ja det kan da få pulsen op i mørkerød zone med det vuns. :innocent::laugh: ænivaysss en skam vi ikke kunne koordinere Århus med et visit ved mig igår. Det må blive næste gang... Men jeg har det allerede meget bedre idag, så det går skam frem af bette candy og snart er jeg tilbage i loggen for fuld skrue... :smile:

Jeg må hellere vende tilbage til mit faktureringspas...og kaffe pas. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lønsamtale pas. Ja det kan da få pulsen op i mørkerød zone med det vuns. :innocent::laugh: ænivaysss en skam vi ikke kunne koordinere Århus med et visit ved mig igår. Det må blive næste gang... Men jeg har det allerede meget bedre idag, så det går skam frem af bette candy og snart er jeg tilbage i loggen for fuld skrue... :smile:

Jeg må hellere vende tilbage til mit faktureringspas...og kaffe pas. :4thumbup:

Ja, meget rød... ej, det føles nok af mere end det er. Tog dog ikke lige mit pulsur på for at få det bekræftiget :tongue:

Og ja, det var ærgerlig med i går, men sådan er det - og der kommer forhåbentlig snart en anden lejlighed (snart!) :wink: Rart at høre, du har det bedre :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

HardCore

Endnu en tirsdag aften med Hardcore, desværre ikke i Frederiksberg Have denne gang, men i stedet i selskab med MaxiBoi... :superman: og selvfølglig Gaurden med 30kg vægtvest :hehe:

Timen bestod nogenlunde af følgende:

En slags opvarmning kun med kropsvægt.

Vi lavede sådan noget gå/kravle rundt tæt på gulvet.

Planke (på hænder og tæer) af flere omgange - nogle inkl røv-prikken og mave-spark. :laugh:

Planke med skiftende håndstilling, bredt til begge sider, frem tilbage med hver arm.

Derefter strækkere med samme princip, skiftende håndstilling. :crazy:

Kilde: MaxP

Sandsække

Først lidt løft og rows... (så vidt jeg visker :innocent: )

Løfte til skulderen -> rows-> pause

Løft over hovedet -> armstrækkere -> pause

Fik godt nok min sag for, med en rimelig tung sandsæk... der var da i hvert fald nogle af fyrene, der havde nogle mindre - men jo ikke sjovt at spørge om de vil bytte.

Lunges; alm. med sandsæk

Walking frem/tilbage (2 skridt) uden vægt (så blev det alligevel for tungt)

KB

Two arm swings, med 8/12 kg... skiftede lidt :innocent:

One arm swings, med 8 kg

Et par forøvelser til den jyske dunkraft (stave?) og så et par fulde med 8 kg... jaja, man skal jo starte et sted :blush: Men fattede i hvert fald lidt mere af den, end sidst jeg prøvede det :bigsmile:

Jeg hoppede, stadig på holdet med "de nye"... meeen tror det er tid til at skifte, noget af det blev efterhånden lidt kedeligt :innocent:

Dog endnu en time, der gik forrygende hurtigt og efter-træningspasset, var bestemt også hyggeligt :bigsmile:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Sved og støn, i et mørkt kælderlokale i indre by

...det er en meget god beskrivelse af dagens træning cheesy.gif

Klimakset var to omgange af sex minutter... hvor vi skulle helt op og ringe ivrig.gif

Men som sportsnørd, skal man jo have sit pulsur på, ved alle former for fysisk aktivitet :tongue:

Gns.puls: 166 ~ 82%

Maxpuls: 186 ~ 95%

Se desuden en nærmere i Spock log

Ai... skal vist bare lukke ned for i aften a050.gif

Link to comment
Share on other sites

Sved og støn, i et mørkt kælderlokale i indre by

...det er en meget god beskrivelse af dagens træning cheesy.gif

Klimakset var to omgange af sex minutter... hvor vi skulle helt op og ringe ivrig.gif

Men som sportsnørd, skal man jo have sit pulsur på, ved alle former for fysisk aktivitet :tongue:

Gns.puls: 166 ~ 82%

Maxpuls: 186 ~ 95%

Se desuden en nærmere i Spock log

Ai... skal vist bare lukke ned for i aften a050.gif

Shit, var ikke klar over, at vi kom samme steder på Vesterbro!?

Link to comment
Share on other sites

Hejsa! :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Bedre sent end aldrig :blush:

Vil bare lige hilse på i din log og bl.a. sige tak for sidst i Fælledparken :4thumbup:

Det var mægtig hygligt - og glæder mig til at træne (og hygge :wink: ) med dig igen en anden gang!

Du får prøvet meget forskelligt træningsmæssigt. Godt at se!

Regnvejrsknus og solskinshilsner

Tinapigen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share