CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Så blev der kørt en Spin Elite med Chris

Og det var gåååådt :4thumbup: - og håååårdt ivrig.gifc020.gif

Opvarmning, herunder 6 min (?) med 20 siddende, 20 stående mellemtakt..

Derefter serie 1

3 min stående tempo

1 min siddende tempo

3 min stående tempo

Serie 2

10+1 x 20 sek siddende angreb (tungt) - 1 min stående tempo

Chris ville cutte antallet af angreb, men det var der ikke lige stemning for. Men den trak bestemt tænder ud... sindsygt hårdt at gå fra angreb til stående tempo

Lå på 90-92% hele tiden :crazy:

Efter de 10 spurgte Chris om vi vil køre et til... jeg siger nej, men det var åbenbart ikke et reelt spørgsmål - ikke når man sidder på første række midt for i hvert fald... :innocent: så jeg blev pænt coachet :blush:

2 min recovery

Serie 3

15 min bjergbestigning (siddende tungt) 83-87%

Ret brændende fornemmelse i slikpigens pinde og lå lige i underkanten af 90 %

2 mins rul... håbede timen var slut :tongue: Men nej der var lige en serie tilbage

Serie 4

4 runde a 30 stående angreb, 1-1½ mins siddende tempo (jf. Arnes log), men mine var nok mere recovery :innocent:

Pulsdata

Varighed: 60 min

Gns. puls: 169 ~ 84%

Max puls: 185 ~ 95%

Mine ben makkede meget mere ret end jeg havde frygtet - også selvom det var en hård time.

Og bestemt en meget bedre oplevelse end mine øvrige timer med Chris, syntes egentlig også han motiveret rimelig godt - selvom han jo ikke er en voldsomt snakkesaglig mand. :wink:

Unge dame - 1 række forpligter - du valgte den ikke selv - men sådan er det altså...

Det varriere hvor meget Chris taler... Var han ikke hende ved dig og sætte belastning på ? hehe

GODT KØRT

Of fedt du fik bevæget dig hen til squatracket i går!

Link to comment
Share on other sites

Unge dame - 1 række forpligter - du valgte den ikke selv - men sådan er det altså...

Det varriere hvor meget Chris taler... Var han ikke hende ved dig og sætte belastning på ? hehe

GODT KØRT

Of fedt du fik bevæget dig hen til squatracket i går!

Ja, det fandt jeg så ud af :innocent: (men har nu ikke noget imod det - så havde jeg nok protesteret :wink: )

Og nej, han sagde faktisk at jeg ikke skulle mere belastning på, men "bare" op i tempo :4whistling: ...lige som dydsbarnet Kasper :tongue:

Og dobbelt tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Øvet time med Thomas Hansen (ABC)

10 mins opvarmning

Serie 1

3 * 10-50 siddende mellem, stående enkelt

3 * 20-40 siddende mellem, stående enkelt

3 * 30-30 siddende mellem, stående enkelt

3 * 40-20 siddende mellem, stående enkelt

3 * 50-10 siddende mellem, stående enkelt

Vi skulle hele tiden ligge på FYS 7.

Syntes ikke det fungerede særlig godt, da man jo skulle ændrer (og bagefter justerer) belastningen alt for mange gange.

Serie 2

3 runder, der bestod af 6 min á

1 min siddende mellem (FYS 6), 2 min siddende enkelt (+belastn) (FYS 7), 3 min stående enkelt (+belastn) (FYS 8)

1.runde: 1 min siddende accelaration (FYS 9)

2.runde: 2 min siddende accelaration (FYS 9)

3.runde: 3 min siddende accelaration + nogle stående angreb (FYS 9)

Var ret oppe at ringe i alle runderne, mellem 183 og 186 (93-95%) :4thumbup:

Pulsdata

Varighed: 51 min

Gns.puls: 165 ~ 82%

Maxpuls: 186 ~ 95%

Vivs var der også, men fik ikke snakket meget - for jeg hastede nedenunder til løbebåndet og:

Løb 6 km

Hastighed: 5:33 min/km

Gns.puls: 162 ~ 80%

Maxpuls: 172 ~ 86%

De første 1,5 km var ret hårde at komme igennem, og der var også en lille krise ved 4 km - skal jeg bare stoppe nu..? Ahh, kom nu - videre sliktøs!! Men ellers gik ok og følte godt jeg kunne have løbet længere

Havde jo egentlig planlagt en times HardCore også... men var for bustet :blush:

Link to comment
Share on other sites

Vivs var der også, men fik ikke snakket meget - for jeg hastede nedenunder til løbebåndet og:

( Og) det det lyder spændende :tongue:

Er du vimmer du får da givet den gas :superman: ser rigtigt godt ud :superman: får sku næsten åndenød af at læse i din log :shades::clap: :1356:

Håber vi snart får kørt lidt sammen igen :superman:

God Aften

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Tak Keen, ja det kører godt og med god motivation :4thumbup:

-------------------------------------------------------------------------------------------

Det blev ikke til nogle mørke kælderlokaler i indreby denne onsdag, men derimod en

Cykling II i parken, med en god ”ven” på instruktør sadlen :wub:

Det er sku pinligt, men kan ikke huske meget af programmet – den sidste serie er dog angivet nedenfor

3 runder á:

2½ min siddende mellem

1 min stående enkelt

1.runde: 30 sek siddende spurt

2.runde: 30 sek siddende, 30 sek stående

3.runde: 30 sek siddende, 30 sek stående, 30 sek siddende

4.runde: 30 sek siddende, 30 sek stående, 30 sek siddende, 30 sek stående

Havde pulsur på, men fik det først stoppet godt i gang med udtrækningen, hvor pulsen allerede var nede på ca.122 (55%)

Pulsdata

Estimeret gns.puls: 165 - 82%

Max puls: 182 ~ 93%

Derefter var det tid til styrke

Lat. pulldown

3x10 @ 27,5

Squat - i rack…igen :bigsmile:

3x12 @ 25 kg (og en TechnoGym stang, vejer den 15?)

Ved ikke om jeg måske burde have lidt mere vægt på… kunne nok klarer mere, men så ville det nok gå lidt ud over teknikken

Mave

4x10 på hældende bænk

2 lige og to skrå

Armstrækkere

3x10 @ BW på tæerne

1x10 på knæerne

Og så også 2x10 på knæerne med armene inde til siden

Hamstring hyperex

3x10 @ 10 kg foran brystet

Ben pres

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg

Jeg var jo lige nødt til at fortsætte, når nu det ikke voldte de store problemer… men tror altså det var en ret gavmild maskine

Og derefter hjem til først et spisepas, så et massagepas og til sidst et sengepas :blush:

Link to comment
Share on other sites

Løb i mosen

...og det var bogstavligt talt i mosen. :tongue: Den var vist ved at gå over sine breder et par steder, hvilket også betød en del indlagte spring :laugh:

Bortset fra lidt tungere fødder undervejs (pga vand i skoene), var det nu ganske rart.

Men ved ikke hvad det er med mig og den mose, tror endnu ikke jeg har løbet den rute, jeg har planlagt. Kan nemlig ikke finde rundt... :blush: men kommer da hjem igen.

Med forbehold for fejl i stedsansen blev det til:

9,1 km (ny rekord, for løb ud i et stræk :bigsmile:)

Hastighed: 5:28

Gns.puls: 156 ~ 76%

Max puls: 165 ~ 82%

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hov, faldt ved et tilfælde over din log og kan ikke lade være med at blande mig. Har tidligere løbet i rigtig mange år og utallige gange rundt i mosen. Min gamle klub har samlet mange løberuter på hjemmesiden, og her er både ture omkring mosen og alle mulige andre steder:

http://www.ak73.dk/loeberuter.php

Keep running! Der burde være muligheder nok, hvis du tager dem fra en ende af. God fornøjelse.

H.

Løb i mosen

...og det var bogstavligt talt i mosen. :tongue: Den var vist ved at gå over sine breder et par steder, hvilket også betød en del indlagte spring :laugh:

Bortset fra lidt tungere fødder undervejs (pga vand i skoene), var det nu ganske rart.

Men ved ikke hvad det er med mig og den mose, tror endnu ikke jeg har løbet den rute, jeg har planlagt. Kan nemlig ikke finde rundt... :blush: men kommer da hjem igen.

Med forbehold for fejl i stedsansen blev det til:

9,1 km (ny rekord, for løb ud i et stræk :bigsmile:)

Hastighed: 5:28

Gns.puls: 156 ~ 76%

Max puls: 165 ~ 82%

Link to comment
Share on other sites

Hov, faldt ved et tilfælde over din log og kan ikke lade være med at blande mig. Har tidligere løbet i rigtig mange år og utallige gange rundt i mosen. Min gamle klub har samlet mange løberuter på hjemmesiden, og her er både ture omkring mosen og alle mulige andre steder:

http://www.ak73.dk/loeberuter.php

Keep running! Der burde være muligheder nok, hvis du tager dem fra en ende af. God fornøjelse.

H.

Tak for det, det vil jeg se lidt nærmere på :bigsmile:

Selvom problemet egentlig ikke er at finde en rute, men mere at følge den :innocent:

Og ja, jeg ved der egentlig er massere af skilte/kort opstillet, men man gider jo ikke stoppe for at orienterer sig a055.gif

Link to comment
Share on other sites

Men ved ikke hvad det er med mig og den mose, tror endnu ikke jeg har løbet den rute, jeg har planlagt. Kan nemlig ikke finde rundt... :blush: men kommer da hjem igen.

Det eneste du skal tænke på er at have mosen på din højre hånd (eller venstre hvis du løber modsat).

Du kan sagtens klare en hel runde :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste du skal tænke på er at have mosen på din højre hånd (eller venstre hvis du løber modsat).

Du kan sagtens klare en hel runde :superman:

Jo, det kunne jeg jo sikkert, men min detour igår bestod af en forlængelse. Havde planlagt den røde rute, men løb efter den lilla... Og dem skal der jo ikke være for mange af, så bliver det pludselig en lang tur.

post-13362-1183708969_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hvis mosen bliver ved at volde dig problemer må du sige til - så løber vi en omgang :wink: - jeg kender nærmest den mose som min egen baglomme...Nu bor jeg på Østerbro og så er mosen en pæn mellemlang tur, tidligere boede jeg i nordvest, og der var mosen nærmest det eneste grønne område i nærheden, så jeg har efterhånden været der et par gange :laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

Hvis mosen bliver ved at volde dig problemer må du sige til - så løber vi en omgang :wink: - jeg kender nærmest den mose som min egen baglomme...Nu bor jeg på Østerbro og så er mosen en pæn mellemlang tur, tidligere boede jeg i nordvest, og der var mosen nærmest det eneste grønne område i nærheden, så jeg har efterhånden været der et par gange :laugh::blush:

Jeg bor jo netop i nordvest, så det er nok meget passende til mine ben... dog løber jeg også tit (eller det er måske så meget sagt) i Grøndalsparken.

Kunne da være hyggeligt med en lille tur - når lidt af vandet er forsvundet. :wink: Selvom der også er lidt spændende ikke at ane, hvor man løber og hvordan den næste strækning ser ud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Uuuuuuha, på den front er jeg ret autistisk. Jeg skal helst vide præcis hvordan ruten er så jeg ikke bliver overrasket af div. stigninger :blink:

Nu er der ikke mange stigninger omkring en mose :tongue:

Men jeg vil egentlig også helst vide hvordan og hvorledes - men fordi jeg så spekulerer over det, og hvor jeg mon ender henne, så glemmer jeg jo, at tænke over at det er hårdt at løbe - smart ikk?! :wink:

PS. Det er ret nitte at holde ferie efter alle andre... for lige pludselig dumper der diverse opgaver ind af døren fredag lidt-i-ferietid *piv piv*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share