CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Ellers herrefed trænings uge.. :laugh:

Nu kommer Spock snart og siger "hov pas på overtræning". Han er jo lidt blond disse dage. :innocent::innocent::w00t: Det' gaaaaz.

Jeg håber og ved, at I får nogle gode timer derovre i eftermiddag ved Sprocket.. Øv jeg ville så gerne være med i 'crewet' der, men det må blive i uge 30.. :wub:

God fornøjelse...

Link to comment
Share on other sites

Nej, det viste jeg ikke... jeg må vist lægge nye træningsplaner så a055.gif

Mandag: Maraton + HardCore

Tirsdag: Morgen; 5 km svømning i åbent hav. Aften: 3 x spinning

Onsdag: Løb, intervaltræning 20* 5 min

Torsdag: Landevej (Alpe d'Huez)

Fredag: Forhindringsbane + spinning

Lørdag: Ironman

Søndag: ...træningsfri :tongue:

Det ser sg meget fornuftigt ud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ellers herrefed trænings uge.. :laugh:

Nu kommer Spock snart og siger "hov pas på overtræning". Han er jo lidt blond disse dage. :innocent::innocent::w00t: Det' gaaaaz.

Jeg håber og ved, at I får nogle gode timer derovre i eftermiddag ved Sprocket.. Øv jeg ville så gerne være med i 'crewet' der, men det må blive i uge 30.. :wub:

God fornøjelse...

Ja, det sad jeg også og frygtede... derfor jeg lagde en træningsfri dag ind :laugh:

Håber jeg også vi gør - og skal nok sende dig en tanke... og ellers er det bare at sige UGE 30!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

I see you point :wink:

Men sådan ville jeg nok ikke definerer outstanding... Outstanding vil jeg da mene, er at skille sig ud fra mængden, og for at gøre det skal man gøre noget ekstra ordinært.

Det du beskriver ville jeg nok nærmere kalde progression eller forbedring (i forhold til sig selv).

Kommer jo an på om du sætter standarden efter andre eller dig selv. Definitionen er vel som man selv opfatter den. Der er en masse ordgejl i det hele. F.eks. er excellent ikke dårligt, nærmest fremragende. Men hvis ens præstation er excellent i forhold til dem man sammenligner sig med er det jo ikke ensbetydende med at man præsterer det bedste man kan eller bedre = outstanding :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Dobbeltspinning v/waterboy feat. MH og Britone :4thumbup:

Må sku sige at selskabet i dag, var en del bedre en min præstation. HardCore spiller ikke med dob.spin... havde både doms i baller, lår og især ryggen - så pænt hårdt at stå op.

Derudover var min puls også meget lav :sneaky2: ...skulle kæmpe for at få den op omkring 160, selv i det stående arbejde, og normalt ligger den der bare efter en normalt opvarmning. Det var lidt fustrerende :blush:

Spinning basis

Varighed: 50 min

Gns.puls: 160 ~ 78%

Max puls: 179 ~91%

Spinning øvet

Varighed: 50 min

Gns.puls: 162 ~ 80%

Max puls: 179 ~ 91%

Programmet satser jeg på Spock poster :tongue:

Timens lavpunkt var da jeg tabte min flaske og mr.instructor ingenting så :nonono:

Timens højdepunkt var, da MH derefter "kom til", at tabe sin flaske og Spock opdagede det, prøvede at komme ned fra cyklen, men mikrofonensledning sad fast rundt om sadlen, og så galant kom ned og samlee flasken op -> waterboy :tongue:

Så var der selvfølgelig også timens andet højdepunkt, afslutningen på bjergtop med 2 minutters nær-max :gal: ..fuck jeg var bare kvæstet det sidste kvarter, min ene fod sov og min ryg gjorde pænt opmærksom på sig selv :sneaky2:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

:cheer::cooldance::firebounce::cheer:a030.gifb030.gif

Weeee, jeg skal til århus mandag i forbindelse med arbejdet... og hvad ville så være mere nærliggende end også at møde

TandFanatikeren, spinningchick'en, Miss. Jules a020.gif

...jeg glæder mig a055.gif

Præcist præcist.. Og da jeg selvfølgelig ikke vil have dig med på min basis time (hehe lidt a la spock), så finder jeg en afløser, og så ser vi, hvad der ellers rører sig på fitnessmarkedet. :innocent::innocent::innocent::laugh: Glæder mig til at se dig unge dame... Velkommen i Danf' stald... :4mewantfood:

Edit: Slipper jeg aldrig af med det der TANDFANATIKER...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Timens lavpunkt var da jeg tabte min flaske og mr.instructor ingenting så :nonono:

Timens højdepunkt var, da MH derefter "kom til", at tabe sin flaske og Spock opdagede det, prøvede at komme ned fra cyklen, men mikrofonensledning sad fast rundt om sadlen, og så galant kom ned og samlee flasken op -> waterboy :tongue:

Det tror jeg at jeg vil teste på de mandlige instruktørers timer i Jylland...ups... :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Præcist præcist.. Og da jeg selvfølgelig ikke vil have dig med på min basis time (hehe lidt a la spock), så finder jeg en afløser, og så ser vi, hvad der ellers rører sig på fitnessmarkedet. :innocent::innocent::innocent::laugh: Glæder mig til at se dig unge dame... Velkommen i Danf' stald... :4mewantfood:

Edit: Slipper jeg aldrig af med det der TANDFANATIKER...

Jaja, lidt standard'er skal der vel opfyldes... men tror nu også en basis med DANFANATIKEREN ville kunne det :wink:

Lyder ellers spændende... det der med hvad der rører sig :innocent: ...på fitnessmarkedet 66.gif101.gif

Det tror jeg at jeg vil teste på de mandlige instruktørers timer i Jylland...ups... :innocent::tongue:

Jaaa - nye kriterier for evaluering af, hvor god en time har været. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Timens lavpunkt var da jeg tabte min flaske og mr.instructor ingenting så :nonono:

Timens højdepunkt var, da MH derefter "kom til", at tabe sin flaske og Spock opdagede det, prøvede at komme ned fra cyklen, men mikrofonensledning sad fast rundt om sadlen, og så galant kom ned og samlee flasken op -> waterboy :tongue:

Han var lidt langsom i optrækket, men ned kom han da :laugh:

Edit: Slipper jeg aldrig af med det der TANDFANATIKER...

I don't think so :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tøser---det gør jeg på næste onsdag når jeg igen deltager på de andres timer eller måske endda sammen med Candy på mandag, hvis vi finder et mandligt instruktør offer. :4mewantfood: :laugh: :4thumbup:

Hvis han ikke henter min flaske, så er han ikke en god service instruktør. :laugh:

Snart danner der sig en tsunami rundt omkring på de forskellige spinning timer.. De kvindelige deltager kaster om sig med vandflasker og de arme herre instruktører render forvildet rundt som waterboys... :innocent: Good case scenario

Link to comment
Share on other sites

Tøser---det gør jeg på næste onsdag når jeg igen deltager på de andres timer eller måske endda sammen med Candy på mandag, hvis vi finder et mandligt instruktør offer. :4mewantfood: :laugh: :4thumbup:

Hvis han ikke henter min flaske, så er han ikke en god service instruktør. :laugh:

Snart danner der sig en tsunami rundt omkring på de forskellige spinning timer.. De kvindelige deltager kaster om sig med vandflasker og de arme herre instruktører render forvildet rundt som waterboys... :innocent: Good case scenario

Ja, det lyder som et "to do"... mon man kan gøre Chris sur på den måde :innocent:

Men jeg vil også lige henlede opmærksomheden på at den gode Sprocket, heller ikke var tilbageholdende med at afkølene spinnere af det modsatte køn, på første række :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det lyder som et "to do"... mon man kan gøre Chris sur på den måde :innocent:

Men jeg vil også lige henlede opmærksomheden på at den gode Sprocket, heller ikke var tilbageholdende med at afkølene spinnere af det modsatte køn, på første række :tongue:

Hvordan dælen gjorde han det? Toppen af service der må jeg sige..??? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - I er sgu sjove.

Hende på forreste række var lidt for kæphøj, derfor fik hun en gang vand - hun fortjente det :tongue::innocent:

Nå sådan.. jeg troede det var i stil med at vifte, eller spraye vand på deres ansigter samtidig med at han siger "Thank you for flying Spock airlines first class" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nå sådan.. jeg troede det var i stil med at vifte, eller spraye vand på deres ansigter samtidig med at han siger "Thank you for flying Spock airlines first class" :laugh:

Hvis det er de standarder du forventer, glæder jeg mig til at komme til Århus :4thumbup:

Men det er vist lidt for optimistisk, at regne med den service fra en waterboy... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Dobbeltspinning v/waterboy feat. MH og Britone :4thumbup:

Må sku sige at selskabet i dag, var en del bedre en min præstation. HardCore spiller ikke med dob.spin... havde både doms i baller, lår og især ryggen - så pænt hårdt at stå op.

Derudover var min puls også meget lav :sneaky2: ...skulle kæmpe for at få den op omkring 160, selv i det stående arbejde, og normalt ligger den der bare efter en normalt opvarmning. Det var lidt fustrerende :blush:

Spinning basis

Varighed: 50 min

Gns.puls: 160 ~ 78%

Max puls: 179 ~91%

Spinning øvet

Varighed: 50 min

Gns.puls: 162 ~ 80%

Max puls: 179 ~ 91%

Programmet satser jeg på Spock poster :tongue:

Timens lavpunkt var da jeg tabte min flaske og mr.instructor ingenting så :nonono:

Timens højdepunkt var, da MH derefter "kom til", at tabe sin flaske og Spock opdagede det, prøvede at komme ned fra cyklen, men mikrofonensledning sad fast rundt om sadlen, og så galant kom ned og samlee flasken op -> waterboy :tongue:

Så var der selvfølgelig også timens andet højdepunkt, afslutningen på bjergtop med 2 minutters nær-max :gal: ..fuck jeg var bare kvæstet det sidste kvarter, min ene fod sov og min ryg gjorde pænt opmærksom på sig selv :sneaky2:

Hej Cg :flowers:

Nu synes jeg du er lidt hård i din bedømmelse af din egen præstation :nonono: jeg synes både du og mette fik givet den gas og kørte ganske godt til :superman: super hyggeligt at køre sammen med jer og ikke mindst lige at få snakket lidt omendt det var lidt dyrt :tongue: håber at vi kører sammen snart igen :4thumbup:

Super aften til dig

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Cg :flowers:

Nu synes jeg du er lidt hård i din bedømmelse af din egen præstation :nonono: jeg synes både du og mette fik givet den gas og kørte ganske godt til :superman: super hyggeligt at køre sammen med jer og ikke mindst lige at få snakket lidt omendt det var lidt dyrt :tongue: håber at vi kører sammen snart igen :4thumbup:

Super aften til dig

Kenn

Mjaa måske, men nu ved jeg jo selv hvordan jeg kørte og hvor meget (eller nærmere hvor lidt) belastning jeg havde på... og nu havde vi jo lige snakket om 25 watts piger.... :crazy:

Og selv tak... må se om jeg en dag i nærmste fremtid kan komme tiiiidligt op og kører til hvidovre :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mjaa måske, men nu ved jeg jo selv hvordan jeg kørte og hvor meget (eller nærmere hvor lidt) belastning jeg havde på... og nu havde vi jo lige snakket om 25 watts piger.... :crazy:

Og selv tak... må se om jeg en dag i nærmste fremtid kan komme tiiiidligt op og kører til hvidovre :innocent:

Hallo du :smile:

Nu har jeg efterhånden set en del køre som en 15 watt :laugh: og du havde et flot og godt tråd så vi er bare ikke enige :tongue: og med hensyn til hvidovre siger du bare til så er det klaret :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hallo du :smile:

Nu har jeg efterhånden set en del køre som en 15 watt :laugh: og du havde et flot og godt tråd så vi er bare ikke enige :tongue: og med hensyn til hvidovre siger du bare til så er det klaret :superman:

Kenn

Nu snakkede jeg jo også 25 og ikke 15 watt :tongue: Men ok, aner ikke hvordan det ser ud med "25 watts tråd" :innocent: Men tak

Og skal nok lade dig hører fra mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Regnvejrs løb

Ja, det er jo nogen, der har udtalt at løb i regnvejr er feeedt :superman:

Så det måtte jeg jo hellere teste – og valgte selvfølgelig at gøre det i morgens styrtregn :laugh: Intet mindre kan jo gøre det. :tongue:

Fik da også et par kommentarer fra folk, jeg var ved at rende over (ikke mit problem, at de går i deres egen verden – der er jo andre på veje, også selvom det regner *tsk tsk*) og der var vist også en enkelt eller to, der bare var lidt "hvorfor? ..i det her vejr" ...tja, man bliver jo våd alligevel - så min strategi var også bare, at tage noget løbetøj på, der ikke ville blive gennemsigtigt og så bare afsted :superman:

Det måtte gerne have været lidt varmere, men det var nu ok.

Distance: 5,3 km

Hastighed: 5:21

Gns.puls: 159

Max puls: 174

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Så fik Candypigen sneget sig med til testosteron træning i Fælledparken :blush: Selvom det var efter en del overvindelse -det var jo med alle de der farlige fyre a055.gif - så viste det sig jo faktisk, at være meget sjovt og ganske hyggeligt... og lidt træning blev det da også til :tongue:

Gengiver bare hvad DMB opremser af øvelser, for navne på dem er jeg ikke lige så stærk i (men det hjælper da på det, nu ved jeg da hvad der menes, med de forskellige øvelser :4thumbup: )

Træning bestod af kettlebell, clubbel, vægtvest-gejl, evil-wheel, pullups, dips, pistols, sledge hammer, sled dragging, tovtrækning mm.

Sled dragging, clubbel (det var den der "jongler-kegle" ikke?!) og tovtrækning var bestemt det sjoveste...

Og fik vist også rettet lidt på min kettelbell teknik... eller der blev forsøgt, jeg var vist ikke helt i stødet :tongue:

Træningen blev afsluttet med lidt sjipning og en Musashi, der nær var røget i vandhullet e030.gif

Derefter grill-pas med en del :blahblah: Blev dog afbrudt, af først beundring og dernæst forfærdelse over flyveres* manglende flyvekundskaber.... (af sådan en fjernstyret flyver) og den endte da også i et høøøøjt træ :laugh:

*Ahhh, sådan nogle hedder jo piloter :laugh: ...kan være svært at huske, klokken sent om aftenen a055.gif

Selvom Kauf lige havde prædiket om, at en rigtig mand bliver siddende og spiser til han har spist op. Kunne han ikke dy sig for opfordringen fra Musashi til at assistere lidt træklatring. De måtte dog vende tilbage med uforrettet sag. Men viljen den var der :superman:

Efter maden var en lille "dessert" bestående af lidt salsa

Der var salsa rytmer i baggrunden og Kauf havde meget svært ved at sidde stille :laugh: Så han fik lige vist lidt moves a020.gif

Alt i alt - super hyggeligt, dejligt at sætte nogle ansigter på og hold kæft hvor er du sej Tina... :4thumbup: Du styrede sku de der pullups! :1356:

Glæder mig til at se lidt billeder :bigsmile:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Så fik Candypigen sneget sig med til testosteron træning i Fælledparken :blush: Selvom det var efter en del overvindelse -det var jo med alle de der farlige fyre a055.gif - så viste det sig jo faktisk, at være meget sjovt og ganske hyggeligt... og lidt træning blev det da også til :tongue:

Gengiver bare hvad DMB opremser af øvelser, for navne på dem er jeg ikke lige så stærk i (men det hjælper da på det, nu ved jeg da hvad der menes, med de forskellige øvelser :4thumbup: )

Træning bestod af kettlebell, clubbel, vægtvest-gejl, evil-wheel, pullups, dips, pistols, sledge hammer, sled dragging, tovtrækning mm.

Sled dragging, clubbel (det var den der "jongler-kegle" ikke?!) og tovtrækning var bestemt det sjoveste...

Og fik vist også rettet lidt på min kettelbell teknik... eller der blev forsøgt, jeg var vist ikke helt i stødet :tongue:

Træningen blev afsluttet med lidt sjipning og en Musashi, der nær var røget i vandhullet e030.gif

Derefter grill-pas med en del :blahblah: Blev dog afbrudt, af først beundring og dernæst forfærdelse over flyveres manglende flyvekundskaber.... (af sådan en fjernstyret flyver) og den endte da også i et høøøøjt træ :laugh:

Selvom Kauf lige havde prædiket om, at en rigtig mand bliver siddende og spiser til han har spist op. Kunne han ikke dy sig for opfordringen fra Musashi til at assistere lidt træklatring. De måtte dog vende tilbage med uforrettet sag. Men viljen den var der :superman:

Efter maden var en lille "dessert" bestående af lidt salsa

Der var salsa rytmer i baggrunden og Kauf havde meget svært ved at sidde stille :laugh: Så han fik lige vist lidt moves a020.gif

Alt i alt - super hyggeligt, dejligt at sætte nogle ansigter på og hold kæft hvor er du sej Tina... :4thumbup: Du styrede sku de der pullups! :1356:

Glæder mig til at se lidt billeder :bigsmile:

Tænk at sådan noget er forgået lige i min baghave... OK - jeg havdekun været god til en ting - som dødvægt i den yderste ende af torvet i tovtrækning :4thumbup:

Var det MaxP der havde erobret kontrollen over modelflyet? Jeg mistænker det...

Link to comment
Share on other sites

Tænk at sådan noget er forgået lige i min baghave... OK - jeg havdekun været god til en ting - som dødvægt i den yderste ende af torvet i tovtrækning :4thumbup:

Var det MaxP der havde erobret kontrollen over modelflyet? Jeg mistænker det...

Det var ik' mig!

Jeg var slet ikke i nærheden og ingen kontakt med "piloten" hverken før eller efter.

Nå...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share