CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Lørdag d.24 - 1 måned til juleaften!!! gaveyg6.gif

Blev bare til en enkelt spinning øvet i Valby v/Diana

Havde egentlig overvejet også at køre basistimen bagefter, men hvis benene ikke var mærket af løbet i går, så var de det i hvert fald i dag - gns.puls: 75%!!! :nonono:

Seriøst jeg syrede til omkring de 75% :blink: Skal normalt op at ligge omkring 83-84% før det sker, men altså ikke i dag. Men fandt ret hurtigt ud af det, og skruede forventninger væsenligt ned.

Programmet var ikke det bedste (selvom min egen indsats nok også påvirker bedømmelsen), der var mange små serier og meget snakkeri, hvilket jeg tit syntes der er på timerne i Valby. :nonono:

Så det var bare en træning, der skulle overståes. :unhappy:

FitnessDk Valby, ligger jo i det nyåbnet "Spinderiet", sådan et kombineret center/torv, der både er indendørs og udendørs. Ville egentlig snuse lidt rundt og havde også et par gaver, der skulle købes. Men der var bare aaalt for mange mennesker til mit tempament - især når jeg også var træt, så det blev til en meget kort "snusen rundt". :blush:

Der var da mange butikker, men ikke noget specielt imponerende syntes jeg. (igen, måske lidt påvirket af min egen tilstand :innocent:)

post-13362-1195918291_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Dagens program var først et langt spinningpas efterfulgt af kort løbepas, mellemlangt omklædningspas og afsluttet med et langt brunchpas.

Spinning timen var en udholdenhedstime (tror jeg den går som, den varer i hvert fald 75 min)

Anden serie (3)-(4).. eller også er det første jeg kan huske og anden jeg ikke kan huske a015.gif

Bestod af 6 minutter mellemtakt med 8 sek (eller takter var det) stående hvert 30. sekund

Tredje serie: 2 bjerge (Første (4)-(7), andet (8)-(11) der bestod af

3 min stående enkelttakt

3 min, skiftesvis 15 sek siddende og 15 sek stående, lidt hurtigere enkelttakt (eller maybe langsom mellemtakt)

3 min stående, samme tempo som ovenfor

Skulle være med samme belastning, med valgte at tage lidt af, da min puls ret hurtigt røg i vejret ved temposkiftene (5) og (9).

I mellem de to bjerge var der noget nedkørsel, på lidt lavere FYS.

Den fjerde og sidste serie bestod af

6*3 min: 1 min siddende enkelt, 1 min stående enkelt, 30 sek siddende mellem, 30 sek stående mellem

Igen samme belastning hele vejen, svært at finde en der både passede til den sidste hårde minut og det stående arbejde, men efter et par forsøg lykkedes det.

Pulsdata

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 179 ~ 91%

post-13362-1196006321_thumb.jpg

Der var lidt tid til bruchbordet var bestilt så der var tid til lidt løb, ville have løbet 20 min men var trææææt og havde ooooondt (af mig selv :tongue: ) så det blev kun til 10 minutters løb ved 5:20 min/km :unhappy:

Og så var det tid til :4mewantfood: (da SNF havde fået snakket af :tongue: ), der var ikke heeeelt styr på buffeten, men tror dog alligevel alle blev mætte. Og det var dejligt, at få snakket lidt mere igennem med nogle søde MOL'ere - og tilføjet endnu en til den palet :blush: (Proteinbaroversigten, skulle være vedhæftet, hvis man trykker på "+"'erne til venstre, kan man se forhandlere)

Proteinbarer.xls

Link to comment
Share on other sites

Og så var det tid til :4mewantfood: (da SNF havde fået snakket af :tongue: ), der var ikke heeeelt styr på buffeten, men tror dog alligevel alle blev mætte. Og det var dejligt, at få snakket lidt mere igennem med nogle søde MOL'ere - og tilføjet endnu en til den palet :blush: (Proteinbaroversigten, skulle være vedhæftet, hvis man trykker på "+"'erne til venstre, kan man se forhandlere)

Ja, for pokker jeg blev mæt - tror kun det bliver til let aftensmad i dag :laugh:

Og den der proteinbar-oversigt - den er altså noget af det mest trænings-tal-nørdede jeg har set :4smartass: og det er sagt med allerstørste respekt - jeg tror jeg har fundet min overmand :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, for pokker jeg blev mæt - tror kun det bliver til let aftensmad i dag :laugh:

Og den der proteinbar-oversigt - den er altså noget af det mest trænings-tal-nørdede jeg har set :4smartass: og det er sagt med allerstørste respekt - jeg tror jeg har fundet min overmand :wink:

Det burde du, da snart have fundet ud af :tongue: I just can't help it dontknow.gif Men godt det kan give mig lidt respekt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og så var det tid til :4mewantfood: (da SNF havde fået snakket af :tongue: ), der var ikke heeeelt styr på buffeten, men tror dog alligevel alle blev mætte. Og det var dejligt, at få snakket lidt mere igennem med nogle søde MOL'ere - og tilføjet endnu en til den palet :blush:(Proteinbaroversigten, skulle være vedhæftet, hvis man trykker på "+"'erne til venstre, kan man se forhandlere)

:blush: hmm arbejde :innocent:

Nøj tak for proteinbaroversigten :4thumbup: , så vil jeg overveje at tilføre en sensorisk test ved den :tongue: Et beskidt job men nogle skal jo gøre det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:blush: hmm arbejde :innocent:

Nøj tak for proteinbaroversigten :4thumbup: , så vil jeg overveje at tilføre en sensorisk test ved den :tongue: Et beskidt job men nogle skal jo gøre det :tongue:

Hehe, du siger bare til, hvis du har brug for en hjælper - har dog prøvet et par af dem... men kan selvfølgelig være svært at huske ting, som konsistens, smag etc. (hvilket parametre bedømmer man på i sådan en sensorisk test?) så man er jo nok nødt til at prøve dem igen. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Spinning timen var en udholdenhedstime (tror jeg den går som, den varer i hvert fald 75 min)

Anden serie (3)-(4).. eller også er det første jeg kan huske og anden jeg ikke kan huske a015.gif

Bestod af 6 minutter mellemtakt med 8 sek (eller takter var det) stående hvert 30. sekund

Tredje serie: 2 bjerge (Første (4)-(7), andet (8)-(11) der bestod af

3 min stående enkelttakt

3 min, skiftesvis 15 sek siddende og 15 sek stående, lidt hurtigere enkelttakt (eller maybe langsom mellemtakt)

3 min stående, samme tempo som ovenfor

Skulle være med samme belastning, med valgte at tage lidt af, da min puls ret hurtigt røg i vejret ved temposkiftene (5) og (9).

I mellem de to bjerge var der noget nedkørsel, på lidt lavere FYS.

Men der skal jo ikke bare gå snak og brunch i den, jeg skal jo også huske at være lidt kritisk, så:

* Det var lidt ærgerligt, at man ikke fra start af viste, der ville komme to bjerge. F.eks. havde jeg ikke langt mærke til min præcise belastning på det første, og kunne bruge det som sammenlignings grundlag på det andet.

* Kan bedre lide længere sekvenser, så de to korte serie i starten og de der 15 sekunders skift er ikke liiige mig.

* Kunne ikke få belastningen og intensistetsudmeldingen til at hænge sammen i serie 3

Link to comment
Share on other sites

Programmet var ikke det bedste (selvom min egen indsats nok også påvirker bedømmelsen), der var mange små serier og meget snakkeri, hvilket jeg tit syntes der er på timerne i Valby. :nonono:

Så må du prøve Louise aka Hot1tots timer om onsdagen og søndagen. Hun kan godt bede folk om at flette næbbet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lille update herfra

Tirsdag blev det til løb + lidt cardio og torsdag spin + løb.

Torsdag spin var i Falkoner og skulle have været med Lasse på podiet, men i stedet dukkede Kurt op - ok ikke det værste.

Det værste var nok, at 20 min inde i timen, da 1.intervaldel var slut lyder det over højtaleren "Dette er centerinfomationen, der er opstået en nødsituation og alle bedes forlade centeret hurtigst muligt" hmm.gif

Nå, af cyklerne (godt svedige selvfølgelig) og så upstairs, da var mange der stod udenfor, men blev bare stående i receptionen. Der stødte jeg også på Prinsesse Pump, lånte et håndklæde så jeg kunne tørre mig lidt (Tak for det!).

Heldigvis ligger brandstationen jo lige ved siden af, så de var der hurtigt og det var heldigvis bare falsk alarm - så ned i den dejlig varme spinningsal igen :wub:

Der var strøm igen - bare ikke til anlægget, så resten af timen var uden musik. Syntes faktisk Kurt gjorde det ganske godt - men der gik lidt meget pludren i den blandt "publikum".

Til anden time dukkede Lasse op - men aflyste pga. den manglende musik :nonono: Det havde jeg godt nok ikke ventet fra den sidde, havde egentlig glædet mig til en time, med masser af Lasse-motivation. Men sådan skulle det ikke gå.

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey :cool:

Træls at du er trist. :unhappy: , men godt at se at du kommer afsted til træning og julefrokst :4thumbup: Det er ellers 1. december og har masser af gode grunde til at være glad og tilfreds, men det ved du jo godt selv. :smile:

Undrer migpost-15167-1196512334.gif over at der ingen julesmiley er i din log post-15167-1196512381.gifSigne skuffet :nonono:post-15167-1196512402.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Er helt ødelagt i dag, skulle egentlig hjem til min far, men kan bare ikke overskue nogle mennesker - ikke engang træning er det blevet til. :unhappy:

Burde jo ellers være glad for den fine afsked og de nye udfordringer, der venter (og søde sms'er jeg får). Men har bare lyst til at gemme mig, derhjemme under dynen og ville ønske folk var ligeglade og lod mig være... det er sådan en kamp, at skulle være åben og social. :unhappy:

Hey sukker pige :smile:

Jeg kender ikke dig og jeg kan sagtens forestille mig, at du ikke gider alle mulige menneskers råd og indblanding. Tilstanden du beskriver kender jeg imidlertid vældig godt. Jeg har selv haft meget glæde af bogen "Lykketyvene" og kan varmt anbefale den, især fordi den har så mange gode konkrete råd til, når vi har den følelse du beskriver. Bare mine 5´cents :hippy: Good luck med job und alles :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Så er det første dag på jobbet :smile:

Håber det vil gå godt, det har du fortjent. Synes forresten at du havde en fed start med julefrokosten, jeg er ikke sikker på at jeg havde turdet det :chicken:

Tak søde M. Ja nu har jeg i hvert fald overlevet de første 4 timer (og er for første gang overladt til mig selv, og skal jo så liiige tjekke MOL *G*)

Men første dag er jo heldigvis ikke så "slem", når jeg nu har mødt mange i forvejen.

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg endelig til træning igen - og det gik mildest talt ikke specielt godt, pulsgrafen taler vist for sig selv:

post-13362-1196707188_thumb.jpg

Gider ikke skrive mere om timen lige nu, men vender måske tilbage.

Men heldigvis var der da godt selskab til timen. :bigsmile:

Mayday Mayday Mayday, we are going down. :tongue:

Op på hesten igen, sliktøs. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mayday Mayday Mayday, we are going down. :tongue:

Op på hesten igen, sliktøs. :superman:

Ja, det var vist en meget god beskrivelse :crazy_pilot:

Jaja, skal nok komme på jern-hesten igen, er bare lidt irriterrende lige nu. Men hvis man både får sidestik, kvalme og bliver svimmel har man vel givet det man har i sig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens programvar rimeligt simpelt

Ca. 10 minutters opvarmning

Så ca. 10 minutters opkørsel til først interval, det bestod af

Frit siddende

30 siddende, 30 stående, 30 siddende, 30 stående mellemtakt

4 min stående enkelt

5 min FYS9-9½ bestående af:

3 min siddende

2 min stående

Frit tempo

Recover

Opkørsel

5 min FYS9-9½, fri position og tempo.

Jeg fik disponeret andet interval væsenligt bedre end første interval. I første interval fik jeg skruet lidt for meget belastning på, og røg hurtigt op over 90%... jævnt presset at holde den, der i så lang tid :crazy:

Andet interval gik som sagt noget bedre - desværre lå min gennemsnitspuls i 1. på 90% og kun 89% i 2.interval *piiiiiv*

Pulsdata

Gns.puls: 163 ~ 80%

Maxpuls: 181 ~ 92%

post-13362-1196966194_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Man skal jo ikke fokuserer på det negative, men:

I går punkterede min cykel på vej til arbejde, så jeg kom for sent på min 3.arbejdsdag

Det glemte jeg dog i løbet af dagen, så var også ved at komme for sent til spin, nåede det men cykelhandleren var lukket

Mit pulsur blev indsmurt i shampoo - damn, hvor er shampoo i hele tasken besværligt

Mit pulsur ville ikke starte

Fik en dårlig cykel

Grrrrr :dry:

Nå, men må hellere fokuserer på det positive :blush:

Jeg nåede til spinning

Jeg fik afleveret min cyklen (smart med brevsprækker, man kan smide nøgler ind ad :tongue: )

Fik spinnet med Marianne og Lars - en god time og jeg gik ikke kold

Fik mit ur i gang

Skiftede til en meget bedre cykel

Ja, det var lidt surt med cykel, shampoo mv. men hyggeligt at vi mødtes :smile:
Programmet var rimeligt simpelt

Pulsdata

Gns.puls: 163 ~ 80%

Maxpuls: 181 ~ 92%

Tak for beskrivelsen af programmet :smilejap: jeg havde "henvist" til det fra min log allerede i går :tongue: og flot pulskurve. Faktisk lige sådan jeg følte min ville have set ud, hvis jeg havde fået opsamlet data :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var lidt surt med cykel, shampoo mv. men hyggeligt at vi mødtes :smile:

Tak for beskrivelsen af programmet :smilejap: jeg havde "henvist" til det fra min log allerede i går :tongue: og flot pulskurve. Faktisk lige sådan jeg følte min ville have set ud, hvis jeg havde fået opsamlet data :smile:

Ja, det så jeg godt :tongue: Så tænkte at jeg jo nok hellere måtte få opdateret :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share