CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Spinning øvet v/Lasse T

...og det var i en helt fuld spinningsal - hver eneste cykel var optaget (og der var ingen i stykker :laugh: ), så deeejlig stemning :4thumbup: Og så blev vi også rost for at "køre som et hold" = folk kører i takt, bliver godt nok mere motiveret af ros end af ris. Han har et par gang skældt lidt for meget ud (efter min meningen, og sådan en af jeg jo... eller flere endda *G*).

Programmet var dejligt simpelt uden at blive kedeligt

Opvarmning

Serie 1

4 runder á 5*1 min

1.runde: 45 siddende mellem FYS7 - 15 stående enkelt FYS8

2.runde: 40 siddende mellem FYS7 - 20 stående enkelt FYS8

3.runde: 35 siddende mellem FYS7 - 25 stående enkelt FYS8

4.runde: 30 siddende mellem FYS7 - 30 stående enkelt FYS8

Pulsgrafen blev ikke helt så pæn, som i søndags :innocent:

Kort pause/recoverry.. eller den var faktisk lidt lang (3:18)

Serie 2

3 runder á

1 min siddende dobbelt FYS6 (er godt nok ikke gode venner med dobbelttakten - mine ben vil altså ikke dreje så hurtigt rundt :sneaky2: ...så skruer man noget af belastningen af, hvorefter der komme reprimander, om at man ikke skal smide alt belastningen... :dry: )

1 min siddende mellem FYS7

1 min stående enkelt FYS8

Pulsdata

Gns.puls: 163 ~ 80%

Maxpuls: 180 ~ 92%

post-13362-1193344380_thumb.jpg

Derefter blev det til en tur på sådan en rotex-sjover (løb jo igår, og havde en aftale, så kunne ikke nå en time til)

Varighed: 32:30

Gns.puls: 150 ~ 72%

Maxpuls: 158 ~ 77%

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hvilepuls

I går inden jeg skulle ud og løbe, stod jeg og rodede lidt med mit pulsur (surprise :laugh: ). Nå, min puls var egentlig ret lav, så prøvede lige at stå stille og slappe af - og så kom den ned på 39. Jeg har hidtil regnet med at min hvilepuls var 40 (målt i april), men når den kommer ned på 39, mens jeg står, kunne det jo tyde på at den var faldet lidt b030.gif

Så det må jeg vist hellere få målt snarest - men gider altså ikke tage en våd pulsrem på, når jeg skal i seng :blush:

Så fik jeg målt pulsen her til morgen. Metoden er måske ikke helt korrekt jeg vågnede, stod op og tog pulsmåler på og lagde mig tilbage i sengen. I princippet bør man vel sove med det på og måle det, mens man sover. Men det var på samme måde jeg gjorde det sidste, dog havde jeg trænet i går, så måske er der et eller to pulsslag at hente, på de to ting - men hviledage, hvad er det?! a035.gif

Og måling viste en hvilepuls på 37 (indtil nu har jeg antaget den var 40)

Dette betyder sådan cirka at en given puls-% svarer til 1 bpm mindre. - og at min hjerte har fået en lidt forbedret slagvolumen :heartpump:

post-13362-1193384701_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg målt pulsen her til morgen. Metoden er måske ikke helt korrekt jeg vågnede, stod op og tog pulsmåler på og lagde mig tilbage i sengen. I princippet bør man vel sove med det på og måle det, mens man sover. Men det var på samme måde jeg gjorde det sidste, dog havde jeg trænet i går, så måske er der et eller to pulsslag at hente, på de to ting - men hviledage, hvad er det?! a035.gif

Og måling viste en hvilepuls på 37 (indtil nu har jeg antaget den var 40)

Dette betyder sådan cirka at en given puls-% svarer til 1 bpm mindre. - og at min hjerte har fået en lidt forbedret slagvolumen :heartpump:

Tror godt du kan gætte min kommentar nu: Du er sååååååååååååå :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter hvil kommer arbejde

Dagens arbejde bestod af

En tur i Utterslev mose - lidt tid siden jeg har fået løbet der (kræver at man er oppe på en hvis distance :innocent: )

Det blev i alt til 30 (+2) mins løb og ca.25 mins gang.

For selve løberiet

Distance: 5,5 km

Hastighed: 5:27 ~ 11,0 km/t

Gns.puls: 159 ~ 78%

Maxpuls: 166 ~ 82%

Droppede GPS'en, det er sendt i skammekrogen, så ruten er opmålet på iforms hjemmeside.

post-13362-1193418625_thumb.jpg

Syntes det er lidt vildt, så hurtigt min puls stiger i forbindelse med løb. I starten steg min puls fra 93 til 150 på 1 min :crazy:

Her til eftermiddag aften stod den så på Spin i Adelgade v/Lykke

Benene var ikke helt på toppen, men det var programmet og musikken - og selskabet som vanligt :cool:

Opvarmning

Serie 1

5 runder á 3½ min

3 min siddende mellem

30 sek stående mellem

Belastningen skulle øges for hver runde (og ikke skrues af i løbet af mellemtakten :innocent: ), dvs. højere og højere på den FYS

Serie 2 - intervaller

4 runder a 5 min:

1 min let/recovery

1 min siddende mellemtakt

2 min stående enkelt (dog hurtig enkelttakt)

30 sek stående angreb

30 sek siddende angreb

Det var ikke alle runder der blev kørt lige aggresivt af undertegnede :blush: Bør måske overveje en hviledag - 10 dage siden jeg sidst har haft det. c065.gif

Pulsdata

Gns.puls: 164 ~ 81%

Maxpuls: 180 ~ 92%

post-13362-1193418635_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

FitDks har sku ikke helt styr på deres hjemmeside/skemaer :nonono: Kiggede i går på hjemmesiden, og i nogle centre stod timerne til en time tidligere end normalt, andre bare til de vanlige tidspunkter. Da der ikke var noget konsekvent , regnede jeg med, at nogle centre, bare havde valgt at holde fast i "sommertiderne". ...det vidste sig jo så ikke at være tilfældet - dvs. jeg mødte op en time for tidligt, og en time før de åbnede (fordi jeg ville løbe inden) :unhappy:

Nå, kunne jo ikke stå at glane - så vendte cyklen mod Amager strandpark og en deeeejlig rolig udsigt, vandet var helt stille og sollyset var ret specielt :wub:

Tilbage i de vante folder, var planen som sagt lidt løb. Hoppede på et løbebånd, men var ret øm i skinnebenene, og der er jo ingen grund til at udfordre skæbnen, så det blev i stedet til

Rotex

Varighed: 22 min

Gns.puls: 141 ~ 66%

Og så var det endelig tid til:

Spinning øvet (udholdenhed), 75 min

Der var mange små serie, så svært at huske det hele, men her er lidt uddrag.

Serie 1 (2)

2 runder á

2½ min siddende dob.takt

3½ min mellemtakt, skiftesvis siddende/mellem

2½ min stående enkelttakt (vist)

Serie 2 (3)

1½ min siddende mellem

½ min stående mellem

FYS ikke så meget 7 vist, så jeg blev siddende i det stående arbejde, får ikke at ryge for højt op.

Serie 3 (4)

10½ min enkelt

I starten var det lidt blandet siddende stående, til sidst 3 min stående (hvis jeg vusker higtigt a035.gif )

Endte på 94% :devil:

Serie 4 (6)

c045.gif

Serie 5 (7)

9:45 stående enkelt med let øget tempo (og belastning - eller også var det kun i serie 3 a015.gif )

Godt brugt bagefter, men havde jo også været i gang i ca. 3 timer :w00t:

Pulsdata

Gns.puls: 168 ~ 84%

Maxpuls: 184 ~ 94%

post-13362-1193576091_thumb.jpg

Mål - Inden jul nisseto7.gif

* Skal kunne løbe 10 km igen, men vil ikke forhaste noget, så langsomt opbygning til det.

* Tabe mig. Gerne 10 kg... dette mål er dog nok lidt optimistisk, men 10 kg og 10 km på 10 uger, ville da være lidt cool :cool: . 5 kg er succeskriteriet.

* ...og så er der jo også lidt med noget styrketræning. Er jo ikke meget for at kvantificerer det, men to gange om ugen må være realistisk. Og det har jeg faktisk fået gjort her på det sidste :bigsmile:

En lille update:

* Løb: Går jo, som det også kan læses i loggen, ok med at få løbeet. Det kunne dog være lidt bedre mht ømhed, havde i starten ondt i hoften, det er gået over nu, men bliver nu øm i skinnebenene, når jeg har løbet. Det er ikke noget jeg kan mærke, når jeg går, men når jeg så skal løbe igen, mærker jeg det. Er dog stadig optimistisk - og har masser af motivation.

* Har tabt 2,8 kg på knap 4 uger, så det skrider også pænt fremad.

* Styrketræning ...går det så ikke så godt med :blush: Gider ikke, min kærlighed ligger ved spiningen, så det bliver der hvor jeg lægger min tid :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tur/retur til Århus samme dag kan ikke anbefales, det dræner en for energi :dry: Og hvorfor er det lige, at man altså bliver trææææt, når man sidder i et tog, et fly mv?! :sneaky2:

Men kom hjem i nogenlunde tid = i tid til jeg kun nå en gang spinning a030.gif ...og faktisk også lidt løb inden (nu jeg ikke fik løbet i går :innocent: ).

Havde stadig ondt i benene, er egentlig ikke helt skinnebenene, men musklen(?) grænsene op til skinnebenet på "indersiden" (hedder vist medialt, i sådan noget fagsprog :4smartass: ). Men det skulle som sagt ikke forhindre mig i en kort omgang løb idag:

Løb

Varighed: 16 min

Gns.hastighed: 11,5 km/t ~ 5:13 min/km

Gns.puls: 66%

En af de lavest gns.puls jeg har løbet med b030.gif

Og følte egentlig også der var energi til at løbe hurtigt, men tænkte jeg hellere måtte passe lidt på de små lamsebamsestænger :tongue:

Derefter: Spinning øvet v/Diana

Holdt jo træningsfri lørdag, hvor jeg de sidste par gange har spinnet i Valby med Diana, så savnede en dosis glad-danse-singalong musik :wub: Det var tiltrængt! Humøret og mine tanker er pt. ret energidrænende :unhappy: Og pt. er nok ret langvarigt, men et frø er sået...

Anyways, musikboostet blev tilfredsstillet, men timeopbygningen faldt ikke lige i min smag - mange korte serier, heraf mange med intervaller, hvor der ikke blev meldt tidsangivelser eller FYS angivelser ud. :dry:

Pulsdata

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 182 ~ 93%

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Morgenspin i Royal

Endnu en god gang spinning. Rimeligt simpelt program (=til at huske :tongue: ), men det bed sku godt s025.gif

Serie 1

6 runder på 1, 2, 3, 4, 5 og 6 min med 1 min sidddende mellem FYS6 i mellem.

De seks runder bestod af 1/3 af tiden siddende enkelt, 1/3 stående mellem (Av av av!!!) og 1/3 siddende mellem (næsten lige så meget av)

En lidt lang pause (markering 12-13)

Serie 2

1.runde: 4*1 min: 30 siddende enkelt, 30 stående acc

1 min recovery

2.runde: 4*1 min: 20 siddende enkelt, 40 stående acc

Pulsdata

Gns.puls: 163 ~ 80% (med ret store variationer)

Maxpuls: 185 ~ 95% :devil:

post-13362-1193735799_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Morgen-cykling er særdeles gavnligt. Både for konditionen og for samvittigheden! :tongue: (jeg cyklede nemlig også selv tidligt i dag).

Tak okse, ja det er dejligt at få svedt lidt fra morgenstunden :bigsmile:

...og vide, der er lidt der læser med. Må hellere snart få kigget forbi din logse også :blush:

Link to comment
Share on other sites

...og vide, der er lidt der læser med.....
Hehe - det er vi nu flere der gør, søde :bigsmile:

Som altid god træning du får igennem benene og dejligt at høre, at du også kan bruge træningen til at klare hovedet og hæve humøret lidt når det trænges :wink:

Måske vi snart ses i et lummert spinning-lokale igen - om ikke før så vel søndag, ikke? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - det er vi nu flere der gør, søde :bigsmile:

Som altid god træning du får igennem benene og dejligt at høre, at du også kan bruge træningen til at klare hovedet og hæve humøret lidt når det trænges :wink:

Måske vi snart ses i et lummert spinning-lokale igen - om ikke før så vel søndag, ikke? :smile:

Ja, ved det - men det er jo trods alt lidt sjovere, når man også kan læse, at der er nogen der følger med :blush:

Det har i den grad været brug for at klarer hovedet - for som jeg har nævnt lidt tidligere i loggen, har jeg den sidste månedstid været arbejdssøgene. Heldigvis resulterede det i, at jeg i går fik tilbudt et job, som jeg har sagt ja til. Et job jeg tror jeg bliver rigtig glad for, selvom det ligger "helt ude" i Herlev :tongue:

Men udover den sidste jobsamtale i går og det endelige svar - bød dagen også på, at en afdelingskollega stoppede og jeg selv sagde op. Så der skete lidt må man sige :crazy:

Og da vi som udgangspunkt kun var fire i afdelingen, efterlader det jo ikke mange tilbage - og dette har da også givet anledning til lidt dårlig samvittighed... men ja, man skal jo også tænke på sig selv og som sagt så gjort.

Så der var i høj grad brug for at klarer hovedet med en gang træning. Denne bestod af

1. Løb

Varighed: 22 min

Gns.puls: 155 ~ 75%

2. Rotex-maskine

Varighed: 13 min

Gns.puls: 148 ~71%

3. Spinning øvet v/Ellen i ABC

Gns.puls: 165 ~ 82% (160~78% inkl 12 min prespinning og opvarmning)

Maxpuls: 180 ~ 92%

Jeg havde ikke kørt med hende før, men for at få logistik og diverse aftaler til at gå op, var det det bedste valg. Ville egentlig gerne være blevet til en time til, da det var Tanja, der skulle sidde på podiet der og både Arne og Rytter siddende på første række, men havde en caféaftale.

Hun sagde, at der ville blive mange pauser - og det må man sige. Det faldt ikke lige i min smag, da det giver alt for lidt flow. Men tror nu også at hun laver programmer i den anden boldgade.

post-13362-1193907196_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ja, ved det - men det er jo trods alt lidt sjovere, når man også kan læse, at der er nogen der følger med :blush:

I know :wink:

Det har i den grad været brug for at klarer hovedet - for som jeg har nævnt lidt tidligere i loggen, har jeg den sidste månedstid været arbejdssøgene. Heldigvis resulterede det i, at jeg i går fik tilbudt et job, som jeg har sagt ja til. Et job jeg tror jeg bliver rigtig glad for, selvom det ligger "helt ude" i Herlev :tongue:

Men udover den sidste jobsamtale i går og det endelige svar - bød dagen også på, at en afdelingskollega stoppede og jeg selv sagde op. Så der skete lidt må man sige :crazy:

Og da vi som udgangspunkt kun var fire i afdelingen, efterlader det jo ikke mange tilbage - og dette har da også givet anledning til lidt dårlig samvittighed... men ja, man skal jo også tænke på sig selv og som sagt så gjort.

Tillykke med jobbet :yahoo: Det må være dejligt at det nu er faldet på plads :cheer::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey CG.

Tillykke med jobbet, også selvom det er heeeelt derude i Herlev :tongue:

Læser skam stadig med, selvom min egen log er noget støvet for tiden. Må der vist hellere blive rettet op på :blush:

Ja, det er da lidt langt ude :crazy: Ej, jeg får faktisk kortere til arbejde ...men ikke til FitDK. :unhappy:

Og så er det jo næsten mit gamle hood, er vokset op i Skovlunde, svømmet i Herlev i +10år, gået i gymnasium i Brønshøj osv.

Og ja - sæt i gang med den logupdate :w00t:

(Men syntes da du får updateret, dog ikke helt så regelmæssig, som den kunne være :laugh: )

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Update på den seneste uges træning

Torsdag d.1

Spin øvet+elite med Lasse T

Lækre timer, helt fuldt sal det gør altså noget ved stemningen :wub:

Lørdag d.3

Løb udendørs: 6,4 km

Varighed: 32 min

Hastighed: 5:00 min/km :bigsmile:

Gns.puls: 76%

Og sørme og jeg ikke fik min GPS til at virke all the way :4thumbup:

Havde overvejet om det mon kunne gøre en forskel, at jeg har senderen om anklen og ikke om armen, som der står i brugsanvisningen man skal. Dette prøvede jeg så, derudover "trainede" jeg også ur og sender til at starte med (burde egentlig være nok første gang man bruger den). Hvilke af de to ting der gjorde en forskel er jo ikke til at vide, men det vil tiden nok vise.

Onsdag d.6

Morgenspin v/Lasse

Se evt. Arnes log

Gns.puls: 86% - men var jo også velrestitueret

Maxpuls: 93%

Torsdag d.7

Morgenspin v/Tanja

Gns.puls: 78%

Maxpuls: 90%

Overraskende lav gennemsnitspuls i betragtning af, at det kun er min 3.spinning time på 7 dage. Jeg var lang tid om, at få pulsen om og kom laaaangt ned i pauserne. Måske kæmpede jeg ikke nok for det... eller måske er Arnes forklaring bedre, jeg er bare kommet i bedre form, så min puls falder hurtigere :bigsmile: Falder fra 90% til omkr. 70% på et minut, hvor jeg stadig laver noget (benene hjuler), men uden belastning.

post-13362-1194536637_thumb.jpg

Ja, og så beklager jeg til de log-læsere der måtte være, og især en pm skriver, at der har været lidt stille herfra. :blush:

Det er ikke første gang, det er sket og jeg har været meget i tvivl om jeg overhovedet skulle skrive her igen, og om jeg skulle skrive en "forklaring" og i så fald, hvor uddybende den burde være. På den ene side ville jeg nok have godt, af at skrive nogle tanker ned, men på den anden siden ved man jo ikke hvem der læser med.

Men i korte træk har jeg en del mere eller mindre sorte perioder, men nu har jeg "bidt i det sure æble" og søgt noget profesionel hjælp a055.gif

Og det er hårdt og tærende... og når jeg har det dårligt "er der jo alligevel ingen der gider at se mig, snakkede med mig, hører på mig, interesserer sig for mig" osv osv... og så undgår jeg så vidt muligt alt og alle.

Thats the case og derfor der ikke altid vil være lige meget aktivitet fra denne side.

Link to comment
Share on other sites

Ja, og så beklager jeg til de log-læsere der måtte være, og især en pm skriver, at der har været lidt stille herfra. :blush:

Det er ikke første gang, det er sket og jeg har været meget i tvivl om jeg overhovedet skulle skrive her igen, og om jeg skulle skrive en "forklaring" og i så fald, hvor uddybende den burde være. På den ene side ville jeg nok have godt, af at skrive nogle tanker ned, men på den anden siden ved man jo ikke hvem der læser med.

Men i korte træk har jeg en del mere eller mindre sorte perioder, men nu har jeg "bidt i det sure æble" og søgt noget profesionel hjælp a055.gif

Og det er hårdt og tærende... og når jeg har det dårligt "er der jo alligevel ingen der gider at se mig, snakkede med mig, hører på mig, interesserer sig for mig" osv osv... og så undgår jeg så vidt muligt alt og alle.

Thats the case og derfor der ikke altid vil være lige meget aktivitet fra denne side.

Modigt skrevet kære Christina!

Jeg er glad for at du gør noget ved det - meget glad endda. Og så er vi altså en del, nok alle der har fornøjelsen af at kende dig, som hverken synes du er dum, kedelig eller noget andet, men derimod klog, interessant, sjov og dejlig - at du ved det - og der skal IKKE PROTESTERES!!!

:smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Modigt skrevet kære Christina!

Jeg er glad for at du gør noget ved det - meget glad endda. Og så er vi altså en del, nok alle der har fornøjelsen af at kende dig, som hverken synes du er dum, kedelig eller noget andet, men derimod klog, interessant, sjov og dejlig - at du ved det - og der skal IKKE PROTESTERES!!!

:smile::smile:

Jaja, skal nok lade være og bare sige: Tak Arne, jeg er nu også glad for at kende dig... og tak for at du gider at lytte til alt min sørgelighed :innocent: Ja, du siger bare "selvfølgelig", men er nu oprigtig glad for at du gider. Og så er det egentlig ganske opmuntrende, at kigge på dig og vide, at der måske er håb forude :4thumbup: (selv for mig)

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Tak tak i to :blush: Følger jo også med i jeres logs, mere eller mindre aktivt.

Hey Christina... jeg er også en fast loglæser! :smile: Har bare ikke så meget at bidrage med, når det kommer til spin! God bedring (hvis man kan sige det?)

Jo, det kan man vel (det gik da i hvert fald meget godt)

Måske kan du så bidrage til følgende:

Den der herrens jul nærmer sig jo - og så skal man jo finde på julegaveønsker. post-13362-1194539364.gif

Men oh no, jeg har jo alt! :blink: ...måske lige på nær en ny computer og fjernsyn og sofa og og og... men det kan man jo ikke lige ønske sig. :tongue: Men så var det jo jeg tænkte: træningsgadget, det da det jeg skal have!!

Men hvilke? Hvad har jeg ikke, som jeg lige går og "mangler". Idéer er velkomne! Også diverse træningstøj (mærker), noget nyt og spændende på markedet (ud over Guardens sko), man kunne ønske sig?!

Kunne selvfølgelig ønske mig en kettelbell, det kunne sku være spas... og så kan jeg nok regne ud, hvad der er i pakken post-13362-1194539293.gif , før jeg åbner den :laugh:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ja, og så beklager jeg til de log-læsere der måtte være, og især en pm skriver, at der har været lidt stille herfra. :blush:

Det er ikke første gang, det er sket og jeg har været meget i tvivl om jeg overhovedet skulle skrive her igen, og om jeg skulle skrive en "forklaring" og i så fald, hvor uddybende den burde være. På den ene side ville jeg nok have godt, af at skrive nogle tanker ned, men på den anden siden ved man jo ikke hvem der læser med.

Men i korte træk har jeg en del mere eller mindre sorte perioder, men nu har jeg "bidt i det sure æble" og søgt noget profesionel hjælp a055.gif

Og det er hårdt og tærende... og når jeg har det dårligt "er der jo alligevel ingen der gider at se mig, snakkede med mig, hører på mig, interesserer sig for mig" osv osv... og så undgår jeg så vidt muligt alt og alle.

Thats the case og derfor der ikke altid vil være lige meget aktivitet fra denne side.

Du vover på at stoppe denne logføring, den er klart en af de mest underholdende på MOL. Dine nørdede gadgetistorier kan jeg da slet ikke undvære, de muntrer en ellers kedelig og grå arbejdsdag gevaldigt op :w00t:

Jeg synes også at du er modig at skrive om dine følelser herinde, og du er bestemt ikke den eneste om at have en sort periode. Nu kender jeg ikke til detaljerne, men vi er da flere som har skrevet om vores nedture herinde. For mit vedkommende var det rigtig rart med den respons jeg fik da livet ikke just var lyserødt.

Jeg synes sg at du er en cool tøs, som er sjov og underholdende at være sammen med :banana::banana::banana::banana::banana: :banana: :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Ihhh, jeg er jo ikke bare ude på, at få medynk og komplimenter! - ville bare lige undskylde mine periodiske "døde perioder" :unhappy:

Du vover på at stoppe denne logføring, den er klart en af de mest underholdende på MOL. Dine nørdede gadgetistorier kan jeg da slet ikke undvære, de muntrer en ellers kedelig og grå arbejdsdag gevaldigt op :w00t:

Jeg synes også at du er modig at skrive om dine følelser herinde, og du er bestemt ikke den eneste om at have en sort periode. Nu kender jeg ikke til detaljerne, men vi er da flere som har skrevet om vores nedture herinde. For mit vedkommende var det rigtig rart med den respons jeg fik da livet ikke just var lyserødt.

Jeg synes sg at du er en cool tøs, som er sjov og underholdende at være sammen med

Mette - nu har vi jo været sammen en hel weekend, så du kender mig trods alt lidt bedre, så du burde også vide:

At jeg ikke kan lide bananer!!! :sneaky2::laugh::tongue:

Spøg til side 1000 tak, for de søde ord - også om min logse og nørde trang :innocent: Den forsvinder jo nok ikke lige, som dug fra solen. Og du er da også særdeles hyggelig og underholdende at tale og træne med... *step - bicepscurl - step - bicepscurl* :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share