CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Nå, du skal også med til salsa?! :tongue:

Lyder da ellers meget sjovt Rullemarie... kunne nok godt være lidt kritiske overfor, hvor gode salsa instruktørne er hos FitDk - men det lyder til at du var godt tilfreds?!

Altså, nu er jeg jo ikke på nogen måde i stand til at vurdere noget som helst omkring salsa - jeg er bare dybt imponeret over alle, der er i stand til at ryste skuldrene på den der latin-måde - det går over min forstand... Men pigen i receptionen sagde at han er danmarksmester, mener jeg.

Vi har kun været der een gang - efter at have talt om det i måneder - var også derude i går, men han mødte ikke op - så 0 point for mødestabilitet. Men udfra den ene gang virkede han meget venlig og tålmodig, og han gad godt bryde trinene helt ned, så man havde en chance for at få det ordentligt fra starten af. Og så er der lige musikken, den har en solskinsfølelse, som man nok kan have brug for her i november!

Og vi prøver igen på søndag - og forventer at se RuneN, Maxpower, Guarden, Bogs og selvfølgelig Candygirl!

Og -i hvert fald i min log- er dette: :wolverine2: en salsa-smiley.

Det kan enhver jo se: :wolverine2:

Link to comment
Share on other sites

Og vi prøver igen på søndag - og forventer at se RuneN, Maxpower, Guarden, Bogs og selvfølgelig Candygirl!

Uhh, Søndag er skidt. Jeg er helt sikker på jeg skal et eller andet lige netop søndag... eller jeg kan mærke der er en vigtig aftale under opsejling... tøjvask tror jeg... eller yoga. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og vi prøver igen på søndag - og forventer at se RuneN, Maxpower, Guarden, Bogs og selvfølgelig Candygirl!

He he, søndag passer faktisk mindre godt (endnu én, som er fuld af gode undskyldninger :tongue:) Men næste søndag er jeg da game :superman: Hvad tid er det?

Link to comment
Share on other sites

Helt i orden I slår jeg løs - dejligt med lidt liv :bigsmile: ...kan jeg nemlig ikke bidrage med så meget af. c025.gif

:unhappy: Håber det snart går fremad med humøret - synes som sagt det er en rigtig god idé med psykologen. Skal selvfølgelig ikke kunne udtale mig om medicinen, men det virker til at have en god effekt for mange med depression.. det har bl.a. hjulpet et af mine familiemedlemmer meget.

Link to comment
Share on other sites

Helt i orden I slår jeg løs - dejligt med lidt liv :bigsmile: ...kan jeg nemlig ikke bidrage med så meget af. c025.gif

Det er godt nok en kamp det her, og tankerne er ret mørke - fik trænet idag, men de sidste tre dage har jeg kun været hjemme og på arbejde, vil ikke rigtigt se nogen. Og ja jeg burde nok gøre det, for bliver som regle i bedre humør, når jeg er sammen med andre. Og jer jeg træner med nogle gange, undrer jer sikkert også over, at jeg skriver det her... eller det håber jeg da, for prøver jo at finde den glade Candy frem, når jeg er blandt andre :blush: Men man skal jo have et vist overskud for at kunne det... :unhappy:

Og passer faktisk ikke helt det med at jeg kun har været hjemme eller på arbejde - har også været ved psykolog... og hun mente at jeg måske burde overveje sådan nogle antidepressiva... argh, så slemt har jeg det sku da ikke :dry: Og dog kan jo godt se det ikke er helt godt, men altså der er sku folk der har det meget værre end mig. Tja, det var vist det...

Dagens træning bestod af

1 spinning time

27 min løb, 5:15 min/km + 10 min gang (skulle lige se 2900 Hapiness færdigt :innocent: )

Puha - det lyder lidt hårdt for dig :unhappy: og du har ret, jeg mærker det ikke på dig, når vi ses.

Jeg håber snart det lysner lidt for dig.

Kram Marianne.

Link to comment
Share on other sites

T

Dejligt at høre at det kan hjælpe for nogen. Men jeg kan ikke rigtigt forstå, at medicin skulle kunne ændre tanker og humør... medicin er noget der påvirker fysiske symptomer (bare min opfattelse). Tror ikke rigtigt på/kan ikke se hvorfor det skule virke - men må vel læse lidt om det.

Kære dejlige Christina - min pragtfulde unge veninde!

Det er pokkers ligegyldigt at andre måtte have det dårligere end dig - det fratager for s.... ikke dig retten til at få det en hel del bedre!!!!!

Psykiske problemer har jo et fysisk aspekt - tanker opstår i hjernen og har en biologi - som vi så endnu ikke ved så meget om. Vi er en del efterhånden der VED på egen krop at lidt medicin af den moderne slags, kan give det lille løft der gør det helle nemmere -og som giver mulighed for at arbejde med de ting vi slås med... Og vi lyver ikke når vi siger det sååååå.

Varme tanker herfra!

Link to comment
Share on other sites

Hej CG.

Tilslutter mig lige Arne her. Det er fløjtende ligegyldigt hvordan andre har det, du skal blot tænke på hvordan du har det, og hvordan du kan få det bedre.

Såkaldte lykkepiller kan tage toppen af det dårlige humør, så der kommer overskud til at bearbejde det som giver tristhed mm. Kemisk foregår det sådan, at medicinen påvirker nogle receptorer i hjernen, som transporterer signalstofferne. Der er forskellige "familier" af medicin, og de arbejder med receptorerne og signalstofferne på forskellig vis. Håber ikke det lød for indviklet, for kemisk, eller afskrækkende :laugh:

Jeg er nemlig fortaler for medicin på det niveau, og har i mange tilfælde, gennem min uddannelse og arbejde, set hvor godt det kan virke.

Et råd: Tro på at du får det bedre, det virker. Og ellers må vi tage en omgang drinks@park igen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mht. medicin Mette, har læst lidt a la det du skrev, men har vist brug for en lidt dybere forklaring, man skal jo helst forstå alt, hvad der sker. Men må spørge min læge i morgen, for ja jeg har bestilt en tid *klapper mig selv på skulderen*

Det der med at tro på det virker... det har jeg som sagt lidt svært ved, tror også lettere at jeg kan få mig til at tage det, hvis jeg bilder mig selv ind, at det jo sikkert ikke virker alligevel. :blush: Det er ikke fornuftigt nej... det kan jeg godt se.

Ikke mig, kun hvis det bliver et sted med et lidt større udvalg :tongue::laugh:

Du får også et skulderklap fra mig!

Stedet er ligegyldigt - menneskerne (og kvaliteten af drinks) betyder alt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Christina :bigsmile:

Jeg har sådan tænkt på dig, og hvordan du har det :smile: . Jeg synes det er så uretfærdig at du er så trist i tiden. Du er en dem som virkelig formår at få andre til at smile og trække på smilebåndet, når man læser din log. Gid du også kunne give dig selv den glæde. :wink:

Det var bare lige en tanke herfra. :yo: og en tak for at bidrage til at jeg trækker lidt mere på smilebåndet :flowers:

Signepost-15167-1195744548.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Christina :bigsmile:

Jeg har sådan tænkt på dig, og hvordan du har det :smile: . Jeg synes det er så uretfærdig at du er så trist i tiden. Du er en dem som virkelig formår at få andre til at smile og trække på smilebåndet, når man læser din log. Gid du også kunne give dig selv den glæde. :wink:

Det var bare lige en tanke herfra. :yo: og en tak for at bidrage til at jeg trækker lidt mere på smilebåndet :flowers:

Signepost-15167-1195744548.gif

Meget meget sød mail fra Signe. Jeg kan næsten kun lave en gentagelse af det allerede skrevne... Godtnok har jeg ikke været så synlig herinde, men din log har altid været et besøg værd Candy... "Hvordan mon det går den sprælske Kjøwenhavner unge" tænker jeg tid... Du er for os alle andre et solstrejf i den mørke tid... Må du snart komme igen smukke pige... :sun:

Bedste hilsner

Julie

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Spinning øvet v/Lasse T

Fint program, men 2*3 mins pause + den sidste serie á 3*4 min, med 1 minuts pause mellem hver, er altså for meget for min smag

Desuden skulle vi på et tidspunkt, prøve at få flow og "gå ind i sig selv" - det var det åbenbart ikke alle der gjorde, hvorefter han råber "kom nu, koncenterer jer!" osv... Hallo, hvis det allerede var lykkedes, blev man da afbrudt :dry:

Pulsdata

Gns.puls: 163 ~ 80%

Maxpuls: 181 ~ 92%

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015
Mon ikke det er kl.16 :tongue:

Helt i orden I slår jeg løs - dejligt med lidt liv :bigsmile: ...kan jeg nemlig ikke bidrage med så meget af. c025.gif

Det er godt nok en kamp det her, og tankerne er ret mørke - fik trænet idag, men de sidste tre dage har jeg kun været hjemme og på arbejde, vil ikke rigtigt se nogen. Og ja jeg burde nok gøre det, for bliver som regle i bedre humør, når jeg er sammen med andre. Og jer jeg træner med nogle gange, undrer jer sikkert også over, at jeg skriver det her... eller det håber jeg da, for prøver jo at finde den glade Candy frem, når jeg er blandt andre :blush: Men man skal jo have et vist overskud for at kunne det... :unhappy:

Og passer faktisk ikke helt det med at jeg kun har været hjemme eller på arbejde - har også været ved psykolog... og hun mente at jeg måske burde overveje sådan nogle antidepressiva... argh, så slemt har jeg det sku da ikke :dry: Og dog kan jo godt se det ikke er helt godt, men altså der er sku folk der har det meget værre end mig. Tja, det var vist det...

Dagens træning bestod af

1 spinning time

27 min løb, 5:15 min/km + 10 min gang (skulle lige se 2900 Hapiness færdigt :innocent: )

Hvad er der med dét hjerte og vidunderlige personligheder? Det har været ude for lidt af hvert, og har været ved at give op. Det er jeg sikker på.

Jeg er 100% overbevist om at ud over Vorherre, så findes der èn ting som er skyld i, at det stadig banker,

----og det er det du elsker mest.

Men hvad er det?

Findes det?

Hvor er det?

--- Mon nogen/noget så også elsker dig? JA, tvivl aldrig på det.

Kasper.

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015

hey smider lige et genialt citat af Ib Michael. Det er værd at tænke over.

"Som glødetråde bag lukkede øjne, brænder hukommelsens knuende længsel sig fast- Varmer mit kolde hjerte."

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke fordi jeg ikke vil svare, men det er bare så svært ikke, at gøre det negativt.

Altså det er jo rart I tænker på mig og vil det bedste, men jeg har altså ikke skrevet om det i min log for at få medlidenhed og ynk og I skal ikke bekymre jeg om, hvordan jeg har det.

Du får ikke medlidenhed og ynk. Som jeg læser det, er der folk der fortæller dig at de har respekt for dig, elsker din humor og i det hele taget ka li dig!

Om folk bekymre sig om hvordan du har det er deres valg ikke dit - vi vil have lov til at synes om dig, respektere dig og os der kender dig lidt bere skal nok selv bestemme om vi holder af dig -og det gør vi så :bigsmile: Du behøver iøvrigt ikke at svarer- læs det og vær glad for at folk tænker på dig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der med dét hjerte og vidunderlige personligheder? Det har været ude for lidt af hvert, og har været ved at give op. Det er jeg sikker på.

Jeg er 100% overbevist om at ud over Vorherre, så findes der èn ting som er skyld i, at det stadig banker,

----og det er det du elsker mest.

Men hvad er det?

Findes det?

Hvor er det?

--- Mon nogen/noget så også elsker dig? JA, tvivl aldrig på det.

Kasper.

Hehe, sikke fint besøg - tak for ordene/tankerne :blush:

Men tror nu ikke det så meget er hjertet, men mere hjernen - eller noget af den, for hjertet er jo på rette sted :innocent: (nok mest overfor andre dog)

Og også tak for pm'erne/træningsaftalerne... fik humøret til at stige et par grader :wub:

Glæder mig specielt til at se Arne til spin søndag a050.gif

Link to comment
Share on other sites

Du får ikke medlidenhed og ynk. Som jeg læser det, er der folk der fortæller dig at de har respekt for dig, elsker din humor og i det hele taget ka li dig!

Om folk bekymre sig om hvordan du har det er deres valg ikke dit - vi vil have lov til at synes om dig, respektere dig og os der kender dig lidt bere skal nok selv bestemme om vi holder af dig -og det gør vi så :bigsmile: Du behøver iøvrigt ikke at svarer- læs det og vær glad for at folk tænker på dig :bigsmile:

Ja, vi vil sg ha lov til at kunne lide dig, CG :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nå, tilbage med fokus på træning

Fredag d.23.november

1.pas (morgen): Løb post-13362-1195916973.gif

Havde (endnu en) afspadseringsdag, så startede dagen med lidt løb - god lang tur i Utterslev mose. :wub: Benene havde det fint og kunne godt have løbet hurtigere, men det var min puls og åndedræt ikke helt enige, se nedenfor.

Postivit var dog også, at jeg ikke holdt nogle decideret gå-pauser, havde et par stop ved krydsning af vej og retning af pulsrem, men kun meget kort. :4thumbup: Mht pulsremmen, så er jeg ikke så gode venner med den i forbindelse med løb - har nemlig fået gnavemærke at måleren. :dry: Og skulle også hilse at sige, det svier en del, når man sveder *ynk ynk* I sidste uge fik jeg et gnave mærke i navlen, ved ikke lige hvad der er værst :crazy::laugh:

Distance: 8,2 km

Hastighed: 5:10

Puls: 87% - som sagt, ved ikke lige hvad der skete, med den a015.gif

Det er også helt sindsygt, så hurtigt pulsen steg - efter 1 minut var den oppe på 82% :dry:

post-13362-1195917112_thumb.jpg

1.pas (eftermiddag): Spinning øvet

Denne fredag, var der ingen aflysninger, så der stod spinning i Adelgade v/Christian på programmet. Marianne var ved min sidde og benene var heldigvis ikke helt så medtaget af morgens løb som frygtet :bigsmile:

Kan ikke huske programmet, men der var da i hvert fald en sjov lille serie bestående af:

5 min med skiftesvis 20 sek siddende "recovery", 20 sek stående enkelttakt, 20 sek siddende acceleration.

Vi blev så inddelt i tre hold, første, anden og tredje+fjerde række og startede med hver vores ting. Skulle lige en runde til at fatte det helt, men fungerede ok :bigsmile: (Denne serie var i starte fra (3) til (4))

Så var der en "bjergserie" bestående af

3 min stående enkelttakt FYS 8 (5)

3 min siddende FYS 7 (6)

3½ min stående enkelt FYS 8 (7)

Utrolig nok havde mine ben ikke noget mod enkelttakten, selvom den var ret langsom, og dermed ret tung :devil:

Så en serie jeg ikke kan huske og til sidst nogle intervaller - var godt kvæstet bagefter.

Pulsdata

Gns.puls: 166 ~ 82%

Maxpuls: 180 ~ 92%

Og som Marianne også har skrevet, blev afsluttet af hyggeligt café pas :smile: Godt at blive hevet lidt med ud :blush:

post-13362-1195916908_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share