CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Ja, det var totalt i orden træning - og godt du var der til at holde RO!!!

Ja sku! - vi kan ikke have alle de sludrechartoller :devil:

Opførte mig dog pænt i starten, hvor der eller også var meeeget snak :nonono:

Når man træner, så træner man sku... tror snart jeg må have en t-shirt hvor det står på, så kan man da håbe, at i hvert fald dem der sidder bag mig, ikke snakker :innocent:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Superpoke

Er du klar til at kaste med flasker i morgen? Blir for griner :4thumbup:

Hehe - ja, facebook rocks :4thumbup:

Træning de sidste par dage har bestået af

Tirsdag: Spinning øvet v/Ulrik i Sydhavn (79%)

Onsdag: 22 mins løb (78%) og spinning elite v/Tanja (83%)

Torsdag: Spinning elite v/LasseT efterfulgt af spa/sauna pas med Marianne :bigsmile:

Er i lidt af et dilemma: Om jeg virkelig skal tage en hviledag idag, jeg bør måske eftersom jeg ikke har haft det de sidste 9 dage og skal kører to timer i morgen. Meeeen har faktisk ikke været super træt og der står løb på programmet i dag - og det skal jeg. a015.gif

Well, only time will tell

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Er i lidt af et dilemma: Om jeg virkelig skal tage en hviledag idag, jeg bør måske eftersom jeg ikke har haft det de sidste 9 dage og skal kører to timer i morgen. Meeeen har faktisk ikke været super træt og der står løb på programmet i dag - og det skal jeg. a015.gif

Well, only time will tell

Det blev så bare løb - nok mest fordi Christians time i Adelgade tilsyneladende var aflyst i denne uge :unhappy:

Tilgengæld blev det til en rigtig god gang løb. Skulle kun løbe 25 min, starte med en hastighed på 5:18, men der var rigeligt med overskud og kom hele tiden for langt frem på løbebåndet... op til 5:07, stadig overskud så op til 4:52, så var tempoet vist ved at være der. Men da jeg var halvvejs, fik det lige et nøk op til 4:48. Dette gav samlet set:

Løb (på løbebånd)

Gns.hastighed: 4:54

Puls: 158 ~ 77%. Dvs. ikke højere end normalt, selvom tempoet var det :superman:

Distance: 5,1 km

Sluttede af med lidt (10 min) rotex-sjover and that's it

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

fotovgg0.jpgfotovilpc4.jpgvildmeddanstk2.jpgmarieannerobertdg4.jpgforsideal6.jpg

Måske et nytårs fortsæt :tongue:

Og en anderledes måde at holde formen ved lige hen over vinteren :4thumbup: Eller lige frem i top 3 på Ønskeseddel til Jul :wub:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var henlagt til Holte i anledningen af "Vi cykler for cykler" en god sag, der indsamler penge til at købe cykler til julemærkehjemmene.

Jeg var dog med på et fripas :blush: , da de "hårde" timer åbenbart ikke er så populære i Holte - men det er de jo blandt MOL'ere.

Men Lars på podiet var scenen sat... der var sågar blomster natur014.gif i spinning lokalet og ikke alm.papir, men små klude til at tørre cyklerne af med 3.gif. Jojo... selv aircondition var der masser af (læs for meget), blev liiidt kold i pausen mellem timerne 7.gif

Til programmet:

Time 1

Opvarmning

3 min siddende mellem (1)

2 min stående mellem

3 min siddende mellem (2)

3 min stående mellem

3 min siddende mellem (3)

4 min stående mellem

Så var der (vist) et fladt mellem stykke

Og til sidst 3 intervaller á 1 minut

Havde ganske gode ben - trods det kunne jeg dog ikke presse pulsen særlig langt op i 90'erne :dry:

Pulsdata

Varighed: 46:00

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 181 ~ 92%

post-13362-1195392713_thumb.jpg

Time 2

Var mere "flad" end time 1... og det var mine ben, så også. Har godt nok svært ved at kører to timer for fuldt skrue. Eller jo det kan jeg, men udfra pulsen var belastningen i time 2 nok ikke helt så høj, som i den første time

Programmet kan jeg ikke helt huske, men en masse lækker musik og godt flow - lovely :wub:

Og så var vi jo også blevet godt svedige, så det var svært at holde på vandflaskerne :innocent:

Pulsdata

Varighed: 53:00

Gns.puls: 159 ~ 78%

Maxpuls: 171 ~ 86%

post-13362-1195392723_thumb.jpg

Bagefter var der omklædningspas, derefter togpas til østerbro, så spisepas på Thai-resturant :4mewantfood: b030.gif og sidst men slet ikke mindst drinks pas på Park (inden da gik Lars, dog hjem under sengen :tongue: ) og masser af vigtige emner, der liiige skulle vendes. En dejlig afslutning på en rigtig god dag.

Tak for selskabet kære med-spinnere :bigsmile:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Måske et nytårs fortsæt :tongue:

Og en anderledes måde at holde formen ved lige hen over vinteren :4thumbup: Eller lige frem i top 3 på Ønskeseddel til Jul :wub:

Et nytårsfortsæt at danse med Robert?! Naaah, så vild med dans er jeg nu heller ikke :laugh:

Ej, tror det giver en ret stor glæde at danse 7.gif ...man skal bare lige kunne finde ud af det :blush:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Godt MAX :devil::wolverine2:

Nå, du skal også med til salsa?! :tongue:

Lyder da ellers meget sjovt Rullemarie... kunne nok godt være lidt kritiske overfor, hvor gode salsa instruktørne er hos FitDk - men det lyder til at du var godt tilfreds?!

Og -i hvert fald i min log- er dette: :wolverine2: en salsa-smiley.

EOD :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Nå, du skal også med til salsa?! :tongue:

Lyder da ellers meget sjovt Rullemarie... kunne nok godt være lidt kritiske overfor, hvor gode salsa instruktørne er hos FitDk - men det lyder til at du var godt tilfreds?!

Og -i hvert fald i min log- er dette: :wolverine2: en salsa-smiley.

EOD :4smartass:

hehe, er da ikke utænkeligt.

Ham der underviser i fdk abc skulle så vidt jeg ved være blandt de bedste i dk..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share