CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

post-15167-1194611808.gif post-15167-1194611823.gifpost-15167-1194611837.gifpost-15167-1194611863.gif post-15167-1194612066.gif

Så er der wolveriner :w00t: , og nej ingen skal tro :tongue: , at jeg føler mig mere mærkelig end normal ved at sidde at finde wolveriner. :blush:

Umiddelbart synes jeg nr 2 fra venstre er bedst den som Candygirl havde fundet, ellers synes jeg også nr. 4 er god og nr. 5.

Signe nu officiel wolverine opdager :4smartass::laugh:

P.s synes også Runes er god, men Candygirl har fået mig til at tænke noget andet hver gang jeg ser den :laugh:

Edited by SNF
Link to comment
Share on other sites

post-15167-1194611808.gif post-15167-1194611823.gifpost-15167-1194611837.gifpost-15167-1194611863.gif post-15167-1194612066.gif

Så er der wolveriner :w00t: , og nej ingen skal tro :tongue: , at jeg føler mig mere mærkelig end normal ved at sidde at finde wolveriner. :blush:

Umiddelbart synes jeg nr 2 fra venstre er bedst den som Candygirl havde fundet, ellers synes jeg også nr. 4 er god og nr. 5.

Signe nu officiel wolverine opdager :4smartass::laugh:

P.s synes også Runes er god, men Candygirl har fået mig til at tænke noget andet hver gang jeg ser den :laugh:

Imponerende arbejde, man skulle tro du var prof :tongue:

Må dog indrømme, at uanset hvor meget jeg prøver, så kan jeg ikke få Runes til at blive to salsa-dansende mennesker, og den er efter min (ydmyge) mening også den pæneste wolverine (læs: sejest)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Imponerende arbejde, man skulle tro du var prof :tongue:

Må dog indrømme, at uanset hvor meget jeg prøver, så kan jeg ikke få Runes til at blive to salsa-dansende mennesker, og den er efter min (ydmyge) mening også den pæneste wolverine (læs: sejest)

Ja Runes er rimelig cool må jeg indrømme :bigsmile:

måske er jeg prof smiley jæger :ninja:

Link to comment
Share on other sites

post-15167-1194611808.gif post-15167-1194611823.gifpost-15167-1194611837.gifpost-15167-1194611863.gif post-15167-1194612066.gif

Så er der wolveriner :w00t: , og nej ingen skal tro :tongue: , at jeg føler mig mere mærkelig end normal ved at sidde at finde wolveriner. :blush:

Umiddelbart synes jeg nr 2 fra venstre er bedst den som Candygirl havde fundet, ellers synes jeg også nr. 4 er god og nr. 5.

Signe nu officiel wolverine opdager :4smartass::laugh:

P.s synes også Runes er god, men Candygirl har fået mig til at tænke noget andet hver gang jeg ser den :laugh:

Yes - du er den store wolverine og smileys detektive e010.gif

Hælder nu mest til Runes... så er det jo også en 2-i-1 smiley :laugh: På anden pladsen har jeg 5.eren (post-15167-1194612066.gif) og på trejde pladsen min egen post-15167-1194611823.gif :blush:

Og ja Rune, det er med at holde øje :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens 2.træning blev:

Spinning øvet v/Lykke

Efter opvarmning fulgte

Serie 1 (1)

8 min mellem takt: 45 siddende - 15 stående

Uden pause videre til

Serie 2 (2)

2 min stående enkelt - 2 min siddende tempo

2½ min stående enkelt - 2½ min siddende tempo

3 min stående enkelt - 3 min siddende tempo

1 min pause

Serie 3 - Bjerg (4)

9 min stående enkelt (dog ikke tungt tungt, og desuden kørte jeg den lidt konservativt :innocent: )

Lidt mellemstykke kørsel (som vist også blev kørt ret konservativt pift.gifEr der mon nogen sammenhæng til det kommende valg?! :tongue: )

Serie 4 (6)

4 runder á:

1 min stående enkelt , 1 min siddende tempo

Uændret belastning, så det stående var omkr FYS 7 og det siddende 8+

Kunne godt havde tænkt mig, at den sidste serie havde omvendt, så det var stående tempo - mindende lidt for meget om serie 2.

Men ellers god musik og rimeligt godt flow, især i serie 3 - det er bare pokkers svært at stå med lukkede øjne :laugh::blush:

Gns.puls: 169 ~ 84%

Maxpuls: 181 ~ 92%

post-13362-1194632862_thumb.jpg

Har desuden leget lidt med rapporterne i ProTrainer programmet - man kan jo selv definerer nogle. Og nedenstående er et summary og min spinning pr. uge, hvor mange timer jeg har ligget i de forskellige zoner 50-60% (kan stort set ikke ses), 60-70%, 70-80%, 80-90% og 90-100%, samt gns.puls. Disse data er inkl. opvarmning, så hver time er ca.50 min.

post-13362-1194632872_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:

Spinning øvet v/Lykke

Okay var godt nok i min egen verden i dag :blink: (også i dag :tongue: ), men jeg så dig slet ikke :wink:

Candy.. hvis dig, SNF og Danfanatiker slog jer sammen ville I være ustoppelige med de smileys

Hey Runepost-15167-1194634691.gif

Jeg kan slet ikke sepost-15167-1194634802.gif, hvad du mener med de smileypost-15167-1194635055.gif

Men kunne da overveje at give os 3 rettigheder til at indsætte ekstra smiley på MOLpost-15167-1194635025.gif. Det er afgjort hver at overvejepost-15167-1194634975.gif

Link to comment
Share on other sites

Okay var godt nok i min egen verden i dag :blink: (også i dag :tongue: ), men jeg så dig slet ikke :wink:

Nu har jeg jo kun set dig en gang, så var ret meget i tvivl - men tror faktisk vi kom samtidigt "husk at omklædningerne er byttet om - og nej, det er ikke på toilettet" :laugh:

Syntes forøvrigt altid sjovt, når omklædningsrummene er byttet om - så får man lige kigget lidt ind i "forbudt land"... og tit omstår der jo også sjove episoder :tongue: ...dog ikke denne fredag. Men må med sørgelig stemme meddele, at herrenes omklædning bestemt bedre end kvindernes i Adelgade :unhappy: Tilgengæld er det omvendt på Frederiksberg og i særdeleshed på Royal :bigsmile:

Mht intensiteten på timen, kan jeg egentlig godt give dig lidt ret. Altså i opvarmningen syntes jeg der er mange instruktører der melder ud at man starte på et 5-tal, så 6-tal osv... holder nu ikke særlig tit for mig, så det overhører jeg bare :innocent:

Men der kunne godt havde været en serie til med lidt mere spræl i - f.eks. de 9 minutter, men der var jeg lidt træt, så det passede mig faktisk udemærket, nok derfor det er gået ubemærket hen pift.gif

Men kunne da overveje at give os 3 rettigheder til at indsætte ekstra smiley på MOLpost-15167-1194635025.gif. Det er afgjort hver at overvejepost-15167-1194634975.gif

Jeg stemmer for :cheer::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Neeejjjj.... Vi er jo næsten løbet på hinanden i Adelgade så :w00t: Jeg var forbi til skulder-tam-tam lidt efter kl 18, men der har I nok været ude af døren igen :smile:

Syntes forøvrigt altid sjovt, når omklædningsrummene er byttet om - så får man lige kigget lidt ind i "forbudt land"... og tit omstår der jo også sjove episoder :tongue: ...dog ikke denne fredag. Men må med sørgelig stemme meddele, at herrenes omklædning bestemt bedre end kvindernes i Adelgade :unhappy: Tilgengæld er det omvendt på Frederiksberg og i særdeleshed på Royal :bigsmile:
Jeg giver dig ret i, at det er lidt sjovt at se det forbudte område, men at herrernes omklædning skulle være bedre end kvindernes.... Det forstår jeg så slet ikke - mon det er samme sted vi har været alligevel? :unsure: Jeg synes selve bruse-rummet var lille og bruserne dårlige og hele omklædningsrummet var også mindre, tror jeg. Jeg frygtede, at det skulle være noget permanent, men det lyder på din beskrivelse som om det er noget de gør nu og da?

Hav en herlig aften :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Runepost-15167-1194634691.gif

Jeg kan slet ikke sepost-15167-1194634802.gif, hvad du mener med de smileypost-15167-1194635055.gif

Nej, vel? :wink:

Men kunne da overveje at give os 3 rettigheder til at indsætte ekstra smiley på MOLpost-15167-1194635025.gif. Det er afgjort hver at overvejepost-15167-1194634975.gif

Jeg er ikke sikker på det ville være en god idé - så ville der være > 2000 smileys at vælge mellem efter et par dage :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Neeejjjj.... Vi er jo næsten løbet på hinanden i Adelgade så :w00t: Jeg var forbi til skulder-tam-tam lidt efter kl 18, men der har I nok været ude af døren igen :smile:

Jeg giver dig ret i, at det er lidt sjovt at se det forbudte område, men at herrernes omklædning skulle være bedre end kvindernes.... Det forstår jeg så slet ikke - mon det er samme sted vi har været alligevel? :unsure: Jeg synes selve bruse-rummet var lille og bruserne dårlige og hele omklædningsrummet var også mindre, tror jeg. Jeg frygtede, at det skulle være noget permanent, men det lyder på din beskrivelse som om det er noget de gør nu og da?

Hav en herlig aften :wink:

Godt jeg ikke er den eneste, der kan se det sjove i det :innocent: Men ja ok bruserrummet er ret småt - men kan bare ikke lide det område med skabe i kvindernes omklædningsrum, syntes det er lidt for åbent, kan bedre lide, når det er mere opdelt.

Og har som sagt oplevet det et par centre nu, plejer bare at være en dag eller to, når der er håndværkere i kvinderens omklædning, tror næppe det er permanent.

Og ja, var nok ude af døren der - sådan går det, når man ikke fortæller, hvor og hvornår man har tænkt sig at træne :tongue: Men vi ses jo nok derinde i morgen :wink:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Og ja, var nok ude af døren der - sådan går det, når man ikke fortæller, hvor og hvornår man har tænkt sig at træne :tongue: Men vi ses jo nok derinde i morgen :wink:

Haha - Det kan der være noget om, men det går jo begge veje, at man skal fortælle, ikke? :laugh:

Ja, i morgen ses vi helt sikkert :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Igen stod der spinning i Adelgade med Christian på podiet på programmet :blush:

I anledningen af aftenens koncert var alt musikken af DJ Tiesto. Og som omtalt i MarianneB's tråd sagde navnet mig ikke umiddelbart noget. Meeen har jo nok hørt lidt af musikken før, og ja god spinningmusik, dog lidt anderledes end Christians normale timer, da programmet ikke var opbygget omkring musikken, som det sædvanligvis er. Og sådan kan jeg altså bedre lide det :wub:

Programmet gider jeg ikke gengiver, mindende meget om gårsdagens program (som også var til samme musik, som dagens 2.time)

Og dagens udfording var helt sikkert mine egen ben, gårsdagens løb sad specielt i læggene. Første time blev kørt rimelig pulsmæssigt, dog ret sjovt at se på puls kurven, de to sidste serie var ens (starter ved 2. og 4. mellemtid), men det kan man ikke liiige se af kurven :laugh:

I anden time, var der ikke rigtigt den samme energi tilbage og "jeg havde jo også kørt en time, så er det jo ok, ikke at give den så meget gas" :blush: Så lå en del lavere, specielt i pauserne. Og hvorfor kurven er så trappeformet, det er sku et godt spørgsmål, forstår det ikke helt c045.gif

Time 1, spinning øvet

Gns.puls: 169 ~ 84%

Maxpuls: 182 ~ 93%

Time 2, spinning øvet

Gns.puls: 161~ 79%

Maxpuls: 170 ~ 85% Ikke godt :crazy:

post-13362-1194700287_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Det er der jo kun én måde at få afgjort om det lader sig gøre... Spørg MZ :devil:

Var der ellers enighed om at skifte til "Runes" Wolverine-smiley?

Jo det tror jeg - eller Signe havde lidt indvendiger, men det var jo ikke pga udseendet, men associationer efter min livlige fantasi :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Og igen i dag var der spinning i Adelgade på programmet. Jeg sov dog længe, så det var ikke med Christian :innocent:, men med Diana på podiet :bigsmile:

Hun har indimellem lidt hurtige skift (op-ned) og dobbelttakt - men hun fortæller serierne og hvor bliver man bare glad af den musik hun spiller smil.gif Ja, det er totalt girly pop-sing-a-long musik :innocent:, men når man (læs:jeg) går derfra kan man ikke andet end være i godt humør b102.gif

Ville gerne kompensere lidt for det lave niveau i går :blush: ..det blev der nogenlunde

Pulsdata

Gns.puls: 169 ~ 84%

Maxpuls: 180 ~ 92%

Bagefter stod den på løb... og der gav ovenstående lidt bagslag, havde ikke helt så meget energi tilbage som ønsket, så tempoet var kun 5:25 min/km :unhappy:

Løb

Varighed: 22 min

Distance: 4,1 km

Hastighed: 5.25 min/km

Gns.puls: 77%

Men tilgengæld har jeg i denne uge fået løbet knap 15 km (14,7), så det skrider fremad med distancen a035.gif

Og efter træning, ud til cyklen og hvad ser man så?! SNEEEEE!!!! k030.gif

Har jeg fortalt om dengang, en (nu) ex-kæreste troede, der var sket noget alvoligt, da jeg en morgen stod i stuen og råbte "Har du set ud, kom og se! Skyyynd dig!"

sneindendrshappybo8.gif

Hehe, sne er bare det bedste (på nær når man skal ud i det :tongue:), det giver jo lys i en mørk tid :blush:

Og så blev aftenen jo hellere ikke værre af, at der er hængt guilander op på Nørrebrogade. Weeeee - julen er på vej!

nissepigergf9.gif

Link to comment
Share on other sites

Og efter træning, ud til cyklen og hvad ser man så?! SNEEEEE!!!! k030.gif

Har jeg fortalt om dengang, en (nu) ex-kæreste troede, der var sket noget alvoligt, da jeg en morgen stod i stuen og råbte "Har du set ud, kom og se! Skyyynd dig!"

sneindendrshappybo8.gif

Hehe, sne er bare det bedste (på nær når man skal ud i det :tongue:), det giver jo lys i en mørk tid :blush:

Og så blev aftenen jo hellere ikke værre af, at der er hængt guilander op på Nørrebrogade. Weeeee - julen er på vej!

nissepigergf9.gif

:laugh: Sjovt - jeg tænkte også på dig, da jeg så der blev hængt guirlander op i går :smile:

brsanta_e0.gif

Link to comment
Share on other sites

Mmmmm! Så er det også snart tid til æbleskiver og glögg og brunkager og pebernødder og... drool20dc.gif

Ja, det er dejligt ikke ivrig.gif

Indrømmet det kan blive for meget

...men der skal meget til :laugh:

Nå, men til dagens træning.... Spinning!! (surprise :tongue: )

Og stedet.. Adelgade v/Christian Lykke (dobbeltsurprise) feat. MarianneB, som sidedame og rullemarie på tredjerække.

Godt selskab må man sige :4thumbup: Burde også være mulig at finde sådan en mandagi Adelgade, hvor der var nærmest proppet med mennesker :crazy:

Opvarmning

Serie 1 (1,2,3,4)

4 runder á (3 min siddende mellemtakt, 30 sekunder stående tempo)

Afsluttet med 3 min stående tempo/angreb (dvs. 3½ min i alt) (5)

Pulsen kom ikke helt så højt op, som jeg gerne ville :dry: Men det brændte dog rigtig godt i benene :devil:

Serie 2 (7,8,9,10)

4 runder á 5 min:

1 min siddende frit (Fys 6)

1 min siddende mellem (Fys 6½)

2 min stående enkelt (hurtigt) (Fys 7½-8)

30 sek stående angreb (Fys 9)

30 sek siddende angreb (Fys 9)

Pulsdata

Gns.puls: 161 ~ 79%

Maxpuls: 178 ~ 90%

God valgdag i morgen!! :bigsmile:

post-13362-1194895452_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share