CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Marianne var dog langt fra færdig, og blev ved og ved og ved... mens Arne og jeg bare sad og "strak ud" (aka :blahblah:).

Hun var endnu ikke dukket op i opklædningsrummet, da jeg var færdig... så måske hun stadig er igang?! :tongue:

Flotte PR's :cheer:

Du er ikke begyndt at krudte, vel? :tongue:

Jeg er blevet færdig, men blev også lidt overrasket over, at du allerede var væk. Det må have taget længere tid end jeg troede med de sidste øvelser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Flotte PR's :cheer:

Du er ikke begyndt at krudte, vel? :tongue:

Jeg er blevet færdig, men blev også lidt overrasket over, at du allerede var væk. Det må have taget længere tid end jeg troede med de sidste øvelser :smile:

I givet fald består mit krudt af spinners high og mandler g005.gif

Hehe, ja - hvad laaaavede du?! :tongue: Må vist hellere få lavet mig en ekstra lang program version, når vi skal træne samme :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hoved-under-armen træning - Fornuften er lagt væk, der er brug for at blive distraheret fra diverse tanker/følelser :blush:

Kunne ikke rigtigt sove, så det blev en morgenspin v/Greisen

Benene var ikke superfriske, så prøvede at køre det som en restitution. Det var svært, for han kan jo godt finde på at råbe lidt, ham Kim :tongue: Desuden var salen helt fuld og der var endda et par stykker, der måtte gå forgæves.

Men det lykkedes nu nogenlunde som tiltænkt, på nær i et par af intervallerne. Min snitpuls lå på 76%.

Dagens program:

10 min opvarmning

10 min bestående af 4 runder á:

Siddende FYS7

Stående FYS7

Siddende FYS8

Stående FYS8

Første runde 4*20 sek, anden 4*30 sek, 4*40 sek og 4*1 minut

10 min

Tjjja, har vist brug min"ring til en ven", hvilke livliner har jeg så tilbage?

7½ min bassointervaller:

45 siddende mellem,

45 siddende mellem->tempo, ekstra belastning

Eftermiddags/aften-workout: Ben og Ryg

Squat

5*8-10 @ 41 kg

Cirkus til parallel.

BB rows

10 @ 31 kg

2*5 @ 36 kg

10 @ 31 kg

Kunne ikke finde nogle små kiks, lidt irriterende da jeg tror det ville passe bedst med 33-34 kg

Et-benet dødløft

8/8 @ 2*12 kg

7/7 @ 2*12 kg

8/8 @ 2*12 kg

DB rows

10/10 @ 20 kg

8/8 @ 20 kg

8/8 @ 20 kg

Lat.pulldown

4*5 @ 40 kg

10 @ 35 kg

Maskinen er lidt anderledes end andre steder, tror ikke helt vægten er sammenlignelig. Den virker liiige lidt tungere.

Og så en spinning øvet time.

Timen var vist stort set identisk, med en tidligere kørt - igen en fuldt sal og med good vibes. :cool:

Havde ikke fået mit pulsur på, så ingen pulsdata, men kørte "normalt" og vil gætte på en snitpuls på 81-82 %.

Og så hjeeem og spise :4mewantfood:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Irriterende, jeg hader selv ikke at kunne sove :sleepy::sleepy::sleepy: (hvis du er interesseret, så kan jeg sende dig et link til noget afspændings/ hypnose gejl man kan købe og downloade, det virker meget egentlig meget godt på mig :music::sleeping: )

Tak, jeg ser lige tiden an. Men hvis det fortsætter vender jeg nok tilbage.

Var "bare" oppe en times tid, og faldt så fint i søvn da jeg gik i seng igen.

Link to comment
Share on other sites

hm' ja det har også altid undret mig, hvorfor lider dyr aldrig af søvnløshed, min hunni kan også altid sove......

..altid er nu så meget sagt. Det er faktisk mere end reglen end undtagelsen at mislingen ikke sover i min seng.

Så skal han liiiige ind bag gardinet (og "kommer til" at vælte et par ting", så åbner han en glas! låge ved mit skrivebord, så "tjekker" han mine reflekser under foden.. osv.

Det er selvfølgelig først, når jeg er gået i seng, han begynder på det - inden da har han bare ligget og sovet :mad:

Gotta love it :wub::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hovedet-på-skulderen træning (know what I mean?! :wink: )

Var i god tid så startede med

25 min på stepmaskinen/crosstraineren

Var et lige hængeparti fra gårsdagens styrketræning

Mave

10 lige (20% hældning)

8 skrå (20% hældning)

8 lige (10% hældning)

8 skrå (10% hældning)

supersette med

Armstrækkere

10

8

8

8

Kørte godt, havde nok også været til 10'ere hele vejen. Men det troede jeg ikke og gad ikke gå helt død til sidst.

Og så en spinning øvet

Forventede det var Thomas Martin, der sad på podiet, men der var vikar. *Hmmm*

Det var dog en ganske ok time. Frygtede det lidt efter opvarmningen, som hun kørte meget hurtigt tempo inkl. det stående arbejde :sneaky2:

Men hovedserien varb tre runder af:

- Siddende mellem ("lige landevej")

Og så bjerget:

- Siddende enkelt

- Stående enkelt

- Stående tempo

1.runde betod af: 3-3-3-3 min

2.runde betod af: 3-2-4-3 min

3.runde betod af: 3-1-4-4 min

Meeen dagen burde nok havde stået på restitution, mine ben ville ingenting :sneaky2:

Pulsdata

Gns.puls: 75% :blush:

Maxpuls: 89%

Og kan I så lige tage og svare på det her!

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

I don't get it :blush:

Er det sådan "hvor skulle armen ellers sidde, hvis ikke på skulderen" ~ "hvor skulle jeg ellers være, hvis ikke til træning?"

Hovedet under armen -> alt fornuft lagt væk

Hovedet på/med -> fornuftig

En mellemting må derfor være hovedet på skulderen aka halvfornuftig :wink:

Edit: Der skulle så havde stået hovedet på skulderen træning og ikke armen på skulderen træning c065.gif:laugh:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hovedet under armen -> alt fornuft lagt væk

Hovedet på/med -> fornuftig

En mellemting må derfor være hovedet på skulderen aka halvfornuftig :wink:

Edit: Der skulle så havde stået hovedet på skulderen træning og ikke armen på skulderen træning c065.gif:laugh:

Hihi - det går godt med vores kommunikation i dag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kan da lige følge op på, at nattensøvnen.

Jeg prøvede at gå i seng lidt senere, Kl.23.30 i stedet for ca.22.30, og vågende igen klokken lidt over to. Men efter en tur på det lille hus faldt jeg hurtigt i søvn igen b030.gif

Dejligt :wub: Men lidt omvendt, at det ligefrem er nødvendigt at gå senere i seng :blink:

...og senere i dag står den som sagt på cliffhangeren (no expectations!) :tongue:

c110.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share