CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Træningen har været nogenlunde den samme i hele perioden, dog styrketræning, den sidste månedstid (hvis nogen ikke skulle have bemærket det :tongue:). Imellem de to første billeder var der en del mere styr på kosten, end der har været det seneste stykke siden - sikke en forskel det der kost noget kan gøre, hva'?! :innocent:

Men nu har jeg jo haft (og har stadig) en del at tumle med, går til psyk. mv. så det er ikke en ting, jeg gider at slå mig selv i hovedet med. Så længe vægten ligger stabil er det fint (og det gør den).

PS. Har halvårsfødselsdag i dag g040.gif

Så skal ud og spise og hygge med min mor efter træning (man kan jo altid finde en anledning, ikk?! :tongue: )

Først og fremmest, tillykke med halvårsfødselsdagen :flowers:

Og så vil jeg da lige tilføje, at der altså også er en kæmpe forskel at se mellem sommer og nu billedet, specielt mht til din ryg og maven. Så når træningen alene kan give en så stor forandring, så er der da absolut ingen grund til at slå dig selv i hovedet med maden :bigsmile: hvilket vel også i bund og grund kan blive lidt ulækkert i længden :tongue:

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Træningsfri... og hvad skal man så lave?!

Ja, man kunne jo være huslig og gøre rent (solskin er ikke altid positivt! Alt det støv man kan se :crazy::blush: ), men man kunne også finde på andre ting f.eks. billedetagning

Jeg kan anbefale at lave være med at vaske ruder og rul gardiner ned, så slipper den slemme sol ikke ind :tongue:

Det ser rigtig godt på billederne, jeg syntes der er stor forskel sommer billede og nu billede, flot ryg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest, tillykke med halvårsfødselsdagen :flowers:

Og så vil jeg da lige tilføje, at der altså også er en kæmpe forskel at se mellem sommer og nu billedet, specielt mht til din ryg og maven. Så når træningen alene kan give en så stor forandring, så er der da absolut ingen grund til at slå dig selv i hovedet med maden :bigsmile: hvilket vel også i bund og grund kan blive lidt ulækkert i længden :tongue:

:rofl2: Ja, det kan godt høre, det lyder ikke særlig lækkert!

Men tak - for begge dele :blush: Og hvis vejret er en afspejlingen af, 50% af hvor sød jeg har været - tænkt så hvor sød jeg har været :w00t:

Jeg kan anbefale at lave være med at vaske ruder og rul gardiner ned, så slipper den slemme sol ikke ind :tongue:

Det ser rigtig godt på billederne, jeg syntes der er stor forskel sommer billede og nu billede, flot ryg :smile:

Det er taget til efterretning, det vil jeg hermed lade være med! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Sikke et dejligt vejr at vågne op til :wub: Det var jo ligefrem nødvendigt at finde the shades frem :cool:

På dagens program stod først:

Spinning udholdenhed

Opvarmning, de sidste 5 min siddende mellem med 10 sek stående for hvert minut.

Serie 1 (2)-(5)

2 min stående enkelt FYS7

2 min siddende mellem FYS8

2 min stående enkelt FYS7

3 min siddende mellem FYS8

2 min stående enkelt FYS7

4 min siddende mellem FYS8

Serie 2 (5)-(6)

4*3 min stående

Øget tempo (og også belastning, men det var vist mest min egen disposition) for hvert 3. minut.

Tog dog en lille "slapper" de første 3 min :blush:

Serie 3 (6)-(7)

Kan jeg ringe til en ven?!

Serie 4 (7)-(8)

4 runder á:

1½ min stående enkelt FYS7

1½ min stående tempo FYS8

1 min pause - for første gang i timen :banana:

Serie 5 (9)-(13)

4 runder á:

1 min stående enkelt

1 min siddende tempol

Pulsdata - Idag uden pulsursdrillerier eller nogen fejl 40 :blush:

Gns.puls: 86%

Maxpuls: 92%

Deeeejlig time, de der udholdenhedstimer er bare godt. Desuden var stængerne gode, kunne fyre den rigtigt meget af uden at syre til. Og uden de store pauser gav det en ganske hæderlig gns.puls :bigsmile:

post-13362-1202658560_thumb.jpg

Efter omklædning til tørt tøj og optankning

Styrke: Bryst, skulder, triceps

Upright row

2*8 @ 25 kg - meget pænere end dem jeg tidligere har lavet med 25

2*10 @ 20 kg

Bænkpres

2*8 @ 33,5 - krummerne var i brug :tongue:

8 @ 36 kg - Rep PR

6 @ 36 kg

Og desuden fik jeg en "fremmede" spotter :blink:

Men nu mest fordi han kom hen og spurgte om han måtte køre imellem. Og derefter om han skulle hjælpe med spotte - jooo, det måtte han da gerne. :blush:

Stående triceps extensions

6/6 @ 8 kg

8/8 @ 7 kg

6/6 @ 7 kg

Avvvv :gal: (på den gode måde)

Armstrækninger

3*8 @ me

Skulderpres

- var noget bras

Dejlig omgang og med god tid :w00t: Manglede bare lidt selskab *Mææææ*

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Gode billeder!!

Tror du har brug for (nye?) briller, for jeg kan også se ret meget forskel mellem sommers-billederne og nu :wink: og specielt taget i betragtning at du siger vægten har stået stille, så er det ret godt!

Hvis vægten er den samme -såer der vist noget fedt der er blevet erstattet af muskelvæv!

Ja, vægten er den samme. Syntes nu ikke forskellen er signifikant, men så længe det kan ses af andre, er det joogså ok. Takker :blush:

Link to comment
Share on other sites

Og det bliver så på fredag, denne prøvelse vil finde sted :bigsmile:

Nysgerrig?! Then stay tuned! d060.gif

Og med det sagt her planen for den kommende uge 6/7:

Fredag: Spin + Styrke: Ben, ryg, tricpes

Lørdag: Fri

Søndag: Spin + Styrke: Bryst, skulder, biceps

Mandag: Fri

Tirsdag: Spin + Styrke: Ben, ryg, tricpes

Onsdag: Bryst, skulder, biceps

Torsdag: 1x spin

Argh... Jeg troede lige jeg kunne finde noget i ugeplanen :tongue:

Må også lige komplimentere dine billeder :smile: Det ser rigtig godt ud med fremgangen. Det er virkelig flot :superman:

Link to comment
Share on other sites

Argh... Jeg troede lige jeg kunne finde noget i ugeplanen :tongue:

Må også lige komplimentere dine billeder :smile: Det ser rigtig godt ud med fremgangen. Det er virkelig flot :superman:

Nej, lidt snu er man vel fox.gif

Og tak, satser på endnu mere fremgang det kommende halvår :superman: Med dig som træningsmakker kan det vel næppe undgås :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke helt træningsfri idag, men en "let" omgangstyrketræning af

Ben, ryg og biceps

Opvarmning i CII'eren: 1000 m

Får ondt i skinnebenene, så det er egentlig ikke noget hit :dry:

Et-benet dødløft

3*8/8 @ 2*12 kg

Kørte ok, kunne nok overveje lidt flere kg. Eller de rigtige dødløft.

Db curls

4*5/5 @ 10 kg - venstre arm ville ikke mere end de 5 :dry:

2*10/0 @ 8 kg - så kan den lære det :devil:

Walking lunges

2*12 @ 2*16 kg

2* 8 @ 2*16 kg

Fuck mine underarme var brændte

Lat.pulldown

2*10 @ 35 kg

2*6 @ 40 kg

Det hjalp heller ikke sønderligt på trætheden i underarmene.

Hyperextension

10 @ 10 kg

12 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Db rows

3*8/8 @ 20 kg

Meget sjovere end BB rows :tongue: Og ingen problemer med underarmene. Tror snart der er til lidt mere :bigsmile:

Mave

10 lige

8 skrå

10 lige

Og så lidt boldlir..

Link to comment
Share on other sites

Spinning øvet

Dagens træning startede med en spinning med Miss M, ved min sidde og en positiv Lasse på podiet.

Serie 1

2 runder á 13 min

1 min siddende enkelt FYS7

1 min stående tempo FYS8

2 min siddende enkelt FYS7

1 min stående tempo FYS8

3 min siddende enkelt FYS7

1 min stående tempo FYS8

4 min siddende enkelt FYS7

1 min stående enkelt FYS8

1 min siddende mellem FYS7

2 min stående enkelt FYS8

1 min siddende mellem FYS7

3 min stående enkelt FYS8

1 min siddende mellem FYS7

4 min stående enkelt FYS8

2 min pause (og det var kun 2 min :wink: )

Serie 2

2*4 min á

1 min stående

10 sek siddende tempo - 50 sek stående enkelt

20 sek siddende tempo - 40 sek stående enkelt

30 sek siddende tempo - 30 sek stående enkelt

Det eneste jeg ikke forstå, var at vi som udgangspunkt skulle køre FYS5 i første runde og FYS6 i anden runde... a015.gif

Derefter sluttede Arne sig til, til en omgang styrke. Det var lidt noget rod at jeg havde trænet ben i går, for så skulle jeg køre bryst, skulder og biceps i dag, stort set det modsatte af M&A. :blush:

Db shoulderpress

10 @ 9 kg

9 @ 9 kg

8 @ 9 kg

Kørte dårligt sidst, så valgte at starte med den, det hjalp :innocent:

Bænkpres

Opvarmningsset: 10 @ 30 kg

Gad ikke skulle bruge krummerne, eller som jeg blev belært af Arne, også kaldes vaniliekransene, så kørte i stedet set af 5 reps.

4*5 @ 35 kg

5 @ 38,5 kg - Var "rekordforsøg". Har tidligere kun kørt 4 reps, så i princippet PR, men jeg syntes der var to af dem der halte en del teknikmæssigt :sneaky2:

Upright row

10 @ 25 kg - Rep PR

3*6 @ 25 kg

Standing triceps ext.

10/10 @ 7 kg

8/10 @ 7 kg

8/10 @ 7 kg - Lorte spasser arm a025.gif

5/0 @ 7 kg

10/0 @ 6 kg

Næsten-PR'en i bænk generede mig gevaldigt, så spurgte søde Marianne om hun endnu en gang ville spotte. Det ville hun heldigvis :bigsmile:

Bænkpres

5 @ 38,5 kg PR'ish

Arne og M sagde det så fint ud, men jeg ved nu ikke... syntes stadig ikke teknikken var særlig imponerende, den første kom ikke helt til brystet og den ene sejlede lidt. :sneaky2:

Db curl/Hammercurls

Skulle beundre de fokuserede mennesker der lavede preacher curl, så det blev ikke helt seriøst - og jeg fik ikke rigtigt talt :blush:

Armstrækninger

8 @ me

6 @ me

Bænkede generede mig stadig og ville have en rigtig PR! :devil: (Godt man ikke er stædig :innocent:)

Så dagens træning blev afsluttet med:

Bænkpres

1*41 kg PR

Og det var let, og stilen god :4thumbup: kunne jeg stoppe med sindsro :blush:

Marianne var dog langt fra færdig, og blev ved og ved og ved... mens Arne og jeg bare sad og "strak ud" (aka :blahblah:).

Hun var endnu ikke dukket op i opklædningsrummet, da jeg var færdig... så måske hun stadig er igang?! :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Bænkpres

5 @ 38,5 kg PR'ish

Arne og M sagde det så fint ud, men jeg ved nu ikke... syntes stadig ikke teknikken var særlig imponerende, den første kom ikke helt til brystet og den ene sejlede lidt. :sneaky2:

En PR i rep. hvor man er 100% tilfreds med stilen, er en rekord hvor man burde ha løftet tungere :devil:

Ikke noget i vejen med den der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

En PR i rep. hvor man er 100% tilfreds med stilen, er en rekord hvor man burde ha løftet tungere :devil:

Ikke noget i vejen med den der :bigsmile:

Hørt - teknik er underordnet på en PR :devil: (sålænge vi ikke snakker decideret cheat).

Men med din stædighed kom du så også over 40kg, så lidt fik du da ud af det.

Link to comment
Share on other sites

Har I ikke snart fundet ud af, at jeg sådan er lige at overbevise, når jeg har sat mig noget andet i hovedet! :tongue:

Men tak da - og ja, det var fedt at komme over de 40 kg... next step bliver jo så bare at kunne reppe med dem :w00t:

(Og lade være med at kigge i Hoosiers eller Tinapigens logs :tongue::laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share