Hvad indtager du til træning?


Currant
 Share

  

97 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Under træning:

1 liter cacao.

måske lidt vand når den er drukket.

Lige efter træning:

2 Big-mac (Mac D-junkfood) + mælk eller cacao

eller

1 liter mælk med weight-gain

Der hører selvfølgelig en anelse kreatin til lige efter træning.

Det mærkelige er bare at jeg ikke rigtig tager på af det.

Link to comment
Share on other sites

Under træning:

1 liter cacao.

måske lidt vand når den er drukket.

Lige efter træning:

2 Big-mac (Mac D-junkfood) + mælk eller cacao

eller

1 liter mælk med weight-gain

Der hører selvfølgelig en anelse kreatin til lige efter træning.

Det mærkelige er bare at jeg ikke rigtig tager på af det.

Jeg gad ikke se dig uden tøj på!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gad ikke se dig uden tøj på!!!!!!

Hvis du insinuerer at mvp er fed, så kan jeg bekræfte at det er han bestemt ikke. Men den slags er selvfølgelig kun interessant for drengene i de små speedo badebukser :lol: Vi andre som bare er interesseret i at løfte tungt kan jeg være ligeglad om der er et par kg for meget på sidebenene.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Men den slags er selvfølgelig kun interessant for drengene i de små speedo badebukser  :lol:  Vi andre som bare er interesseret i at løfte tungt kan jeg være ligeglad om der er et par kg for meget på sidebenene.

Thomas

Mener du at man ikke kan løfte tungt hvis man er i god form? Eller er det bare din måde at tilfredsstille dig selv på - Jeg løfter tungt, ergo bliver jeg nødt til at være fed?????

Hvem ved sine fulde fem gider overhovedet at være fed eller lettere overvægtig for den sags skyld? :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Hvem ved sine fulde fem gider overhovedet at være fed eller lettere overvægtig for den sags skyld?

Nu er verden jo ikke sort og hvid. Sålænge jeg ikke har en mave der hænger udover bukserne, så kan jeg da sagtens leve med at mit vaskebræt er dækket af et lille lag fedt. Hvis man ikke kan leve uden et vaskebræt, så lider man efter min mening (og sikkert også en lang række psykologer) af en sygelig kropsfiksering.

Troels> Netop. At være iform har ikke det mindste med definition at gøre. Man kan sagtens være i god form aerob og anaerob mæssigt uden at have vaskebræt. Det er iøvrigt lidt sjovt. Når bodybuildere snakker om at komme iform, så snakker de om hvorvidt deres fedtprocent er lav. Tag en småfed stærkmandsdeltager på topsplan og sæt ham op imod en professionel bodybuilder i konkurrenceFORM. Han vil blive cremet i alt lige fra aerobe præstation til anaerobe præstationer. Hvad har det så med form at gøre ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Netop. At være iform har ikke det mindste med definition at gøre. Man kan sagtens være i god form aerob og anaerob mæssigt uden at have vaskebræt.

Det bedste er, at suse forbi, en gut på en lækker Pinarello eller Principia, som er i fuld CSC mundering, med 34-35 km/t og se hans ansigt når han bliver overhalet af 125 kgs i høj grad manglende vaskebrædt :lol:

Link to comment
Share on other sites

TJ> det er vist bare en anden måde at bruge frasen "i form" på. Det betyder vel ikke det helt store.

Men jeg kan da sagtens følge beast. Hvorfor fede sig selv op, når det ikke er nødvendigt?

-Særlig kønt er det jo ikke, men det kan man jo være ligeglad med.

-Det gør det sværere at få tøj der passer og er pænt.

-hvis det er stor overvægt er det usundt.

-det er som regel ikke nødvendigt.

Man behøver jo ikke at spise alt muligt lort for at få et stort kalorieoverskud-->fedme.

Man kan jo sagtens nøjes med at spise "sund mad" til man har et lille kalorieoverskud---undgå fedme.

Link to comment
Share on other sites

Det var vist MVP, som engang udtrykte det meget rammende med sætningen: "En styrkeløfter med six-pack spiser ikke nok".

Jeg er ikke enig! Det kan kun være en fordel for løftere i 125+kg klassen at have meget fedt på kroppen. For alle andre må det være bedre at have lidt større muskler i stedet for et lag spæk. Jeg gå personligt efter at veje 75kg og med en meget lav fedt-% for det vil give mig mulighed for at have en større muskelmasse.

Jeg har iøvrigt set flere styrkeløftere som har været mere defineret end alle andre BB'er og fitness-drenge jeg nogensinde har set.

Link to comment
Share on other sites

ca. 1 time før træning....35 g wheypulver blandet op i vand.

Under træning, ca. 1 1/2 liter vand tilsat lidt druesukker. I perioder hvor jeg er på kreatin, 2-4 gram kreatin oveni ( samt 2-4 g. om morgenen ).

Efter træning, 35 g wheypulver blandet op i vand, samt en banan.

Dog, er det ikke altid jeg har proteinpulver - og så drikker jeg bare en liter skummetmælk efter træning, og tilsvarende sørger jeg for at enten få mælk i løbet af dagen, eller spise mig en dåse tun eller to.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share