MTB loggen


MTBforever
 Share

Recommended Posts

Mandag 14/5

transport 27 km

Onsdag 16/5

Transport 27 km

Torsdag 17/5

Så var lysten til træning endelig tilbage, og der er no kun sporadisk ømhed i benene efter 24 timers løbet.

Kørte den sædvanlige tur op til skoven hvor jeg dog kun trænede i ca 1 times tid med moderat intensitet inden jeg vendte næsen hjemefter.

så 40-45 km transport til og fra skoven + 1 times kørsel i skoven. Prøvede nogle nye spor og kørte andre baglæns bare for variationens skyld. Dette betød i flere tilfælde at det enten blev med større intensitet mens det i andre tilfælde betød at intensiteten røg lidt da ruten derved blev mere teknisk. Ved en af de bakker hvor jeg normalt skal helt ned i de absolut laveste gear kunne jeg idag blive siddende på mellemste klinge fortil, hvilket nok mere indikerer at der var slappet af derhen til end en egentlig forbedring af form :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 304
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men tilbage til et lidt mere fyldigt referat af 24 timers løbet eller så meget som jeg nu kan huske fra det.

Jeg fik fornøjelsen af at starte ud og vi havde inden løbet regnet med at køre 2 omgange imellem hvert skifte. Vi kunne imidlertid se at jeg bare på de 2 omgange faktisk var hele 3 minutter langsommere på omgang 2 så det droppede vi med det samme. Derefter gik det hele relativt planmæssigt og vi lå rimeligt stabilt på 5 pladsen i lang tid. 4 pladsen kunne hentes men holdene på 6 og 7 lå osse lige efter så der var ikke plads til alt for mange fejl eller punkteringer.

Ruten som vi kørte havde vi ikke regnet med ville være særligt teknisk svær men den viste sig at være rimeligt svær og stort set kun bestå af singletrack. Mange af de steder vi kørte var ikke steder hvor der normalt var stier så der var ret ujævnt hvilket i høj grad tager farten ud af cyklen og stiller krav til hvilken kadence man kører. Hvis man skulle bevare et godt flow på de ujævne stræk skulle de køres med relativ høj kadence. Ligeledes var der nogle fede stejle nedkørsler som man godt kunne have sine bange anelser om hvordan ville blive når det blev nat!! :crazy:

Vi skulle selvfølgelig ikke snydes for regn og selvom mange snakkede om at der var meget glat oplevede jeg det nu ikke som det store problem selvom rødderne godt kunne give en en slem overraskelse når en baghjul pludselig ryger 30 cm til den ene side uden varsel. Skovbunden var god til at opsuge vandet så det blev ikke til det mudderbad jeg havde frygtet i tilfælde af regn.

Nattetn kom og det var lidt sjovt at se hvor forskelligt folk tacklede det faktum at det var ved at blive mørkt. Jeg nåede holdets sidste omgang uden lys men jeg kunne allerede på den se at mange allerede var begyndt at køre med lys. Imponerende hvad folk havde kunnet komme op med af lygter ligefra selvbyggede halogen lamper til lygte systemer i 2000 kr klassen. Selv havde jeg lånt en 5 watts sigma halogen lygte til montage på styret men her efterfølgende kan jeg godt se ideen i også at montere en lygte på hjelmen. På min første mørke omgang ( og der er altså kulsort i skoven om natten ) måtte jeg da også en tur ned at ligge på vej ned af en stejl nedkørsel netop fordi jeg ikke kunne se noget. Jeg drejede uden om en rod så derfor forsvandt lyset for køre retningen hvilket bevirkede jeg ikke så næste for hindring. resultat = :superman: Jeg var airborn i et par sekunder. Der skete ikke det store men jeg var fandeme nervøs for at lyset var røget men heldigvist lå cyklen bare så lampen lyste direkte ned i jorden.

Trætheden begyndte så småt at melde sig og henad 4 tiden kørte jeg hvad er skulle være min sidste mørke tur men da jeg kom til bage var der ingen til at afløse. Fuck!! Nå men ned til teltet hvor afløseren i flg planen bare ikke var der .... Han var gået i bad viste det sig :nonono: Og eneste alternativ var sur så han ville heller ikke. Så støjede jeg vistnok lidt og han hankede op i sig selv og gik ud og kørte 2 omgange i træk. Flot kommet igen! Så hoppede jeg på den igen og de 2 andre på holdet tog nu igen del i løbet. Desværre stod vi nu med en defekt cykel til vores hurtigste mand ( ham der snuppede de 2 omgange i træk om natten ) da der var røget en bolt der holdt hans saddel og hans cykel var ikke kompatibel med noget af det vi andre havde. 1 mand nede indtil vi kunne skaffe enten reservedele eller en reservecykel. Vi andre gjorde nu hvad vi kunne og det glede rimeligt men efter ca 20 timer var vi MEGET slidte og de meldte nu ud at det var deres sidste omgange de kørte! ca 3 timer tilbage kom der heldigvist en reservecykel og han kunne nu gå ud og tage 2 omgange i træk og da han kom ind var der ca 1:40 til bage af løbet. Min tur og jeg var lidt i tvivl om jeg kunne klare 2 omgange da jeg var rimeligt træt og kørte lige på grænsen til krampe men første omgang gik faktisk helt pænt så der var næsten en hel time til at få den overstået i. Jeg var vist ikke så snaksalig da jeg mellemlandede i skifte zonen mellem omgangene men der var en der stak mig en flaske energidrik som jeg stort set drak på engang. Og så ud på den sidste omgang der virkeligt trak tænder ud på dette tidspunkt. Jeg havde faktisk beslutte tmig til at gå opaf den stejleste af stigningerne der virkelig kostede kræfter men selvfølgelig af alle stder stod der et kamera hold fra TV2-nord så ikke noget med at trække op. Så bare ned i lavt gear og piske derop af.

Turen var slut og vi ente på en 6 plads. Det var en der på et tidspunkt i løbet af natten spurgte om vi skulle prøve igen næste år og så være lidt mere velforberedte og og jeg mente det virkeligt da jeg svarede at det var både første og sidste gang jeg deltog i sådan et arrangement!! Og allerede søndag aften havde vi faktisk aftalt at det gør vi igen :4thumbup: næste år men uden at lave de fodfejl vi lavede i år hvor dert var de første erfaringer med den slags cykel løb. En stor oplevelse der kun kan anbefales!!

Holdet kørte ialt 33 omgange hvoraf de 11 var mine. hurtigste mand tog sig af 9 omgange og de sidste 13 er så fordelt med hhv 7 og 6.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 19/5

MTB i 1 time 45 min.

God træning sammen med bedre kørende trænings partner. Det giver altid lidt ekstra at skulle følge med op af bakkerne sammen med nogen der er bedre kørende. Terrænnet: middelsvær skov, ret kuperet.

Link to comment
Share on other sites

Hmm En hel uge uden opdateringer .... :nonono:

Der har ikke været meget seriøs træning denne uge men dog de daglige 26 km transport.

Søndag knap 40 km i let regnvejr ( kom efter 5 km kørsel så det var lidt sent at vende om men den planlagte tur på 70-80 km blev droppet. Jeg havde kun shorts og tshirts på så det var lige koldt nok til regnvejrs kørsel.

knap 32 km i snit i skiftende terræn. Stort set ingen vind. Regn.

MTB'en er desværre skilt ad i øjeblikket og webshoppen jeg har bestilt reservedele hos kan ikke levere de bestilte kæder, der er i rest ordre indtil 6/6 :unhappy: øv de skulle ellers have afsendt det den 25/5 men datoen blev ændret.

Så jeg må nøjes med raceren. Regner med osse at køre mandag da tirs/ons ikke er muligt grundet et par dages arbejde i københavn.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, onsdag - og sandsynligvist osse torsdag er blevet tilbragt i københavn med arbejde fra tidlig morgen til sent nat 8- 04:00 op ien kl 8 og på den igen og i skrivende stund stadig på arbejde .... og ved at jeg ikke vender hjem før sent imorgen ....

Tilgengæld spiser man så sundt :innocent: nårman er igang med den slags arbejde. Flere gange Mac D og der er da både proteiner og og vitaminer i sådan noget mad :tongue:

Det kommer virkeligt til at koste nogle kilometre at kompensere for de meals ....

På vej fra Hotellet i Hillerød til Birkerød er der bare den fedeste skov med hvad der ligner masser af stier. Næste gang jeg skal herover er jeg vist nød til at medbringe skovhesten og tage lidt p udflugt ......

Edited by MTBforever
Link to comment
Share on other sites

Tog mig alvorligt sammen efter at være kommet hjem fra storstaden og for første gang siden loggen startede er der en løbetur på programmet.

27 min hvilket er noget langsomt ifht da jeg løb mere jævnligt. Må se om det kan gøres til en mere fast vane. Det er lidt nemmere når der ikke lige er tid eller energi til en længere cykeltur.

Link to comment
Share on other sites

lørdag den 2 juni

Vejret idag indbød ikke rigtigt til lange togter men DMI lovede opklaring sidst på eftermiddagen så jeg regnede med en tur på et par timer ....

200 meter fra hjemmet begyndte det at dryppe så planerne blev ændret til 2 omgange på min enkeltstart form målings rute.

Ruten er ca 16 km lang med en enkelt stigning og et par små bakker. 2 veje skal krydses men der er minimal trafik så det kan i reglen gøres uden det store tidstab så en ideel rute til enkeltstarts træning.

1 omgang med 35,17 km/h dette var bedre end forventet men jeg syntes ikke der var meget tilbage at køre med til anden omgang men det lykkedes faktisk at forbedre tiden på anden omgang så jeg gennemsnittet for begge omgange blev 35,36 km/t Hvis det ikke er PR så er det ihvertfald tæt på. Da jeg ikke har noteret mig sidste års PR må den derfor gælde som den pt officielle på ruten.

Egentligt underligt da jeg stadig har torsdagens løbetur i benene med ømme lår til følge.

31,7 km kørt på 53:48.

Bortset fra regnen ( der aldrig blev værre end nogle få dryp ) var forholdene perfekte. Næsten ingen vind.

Link to comment
Share on other sites

Mens man venter på grill starteren skal blive klar kan man jo ligeså godt bruge tiden til lidt træning :tongue:

5,3 km løb på 25:50 Samme rute som i torsdags og længden af ruten stammer fra IForms løberute planlægger hvilket vel er det eneste positive der er at sige om det blad .......

Link to comment
Share on other sites

Mandag 4/6

Det blev ikke til det planlagte. Havde regnet med 60-80 km men havde dels glemt drikke flaske og var endvidere så uheldig at punktere efter små 10 km. Havde kun 1 slange med og da der var regnvåde veje ville jeg ikke risikere at køre yderligere 50 km uden mulighed for at få lappet. Så ture blev kortet af til 32,3 km istedet. gennemsnittet sagde 33,6 km/t hvilket var ok i betragtning af at en del var igennem by område.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 5/6

Det kunne kun blive til en løbetur igår. Løbet begynder at føles mindre "tungt" :4thumbup: hvilket må siges at være tegn på at det går den rigtige vej.

5,3 km 25:20 dvs en km tid lige omkring 5 min/km.

Hvis jeg så følger det mønster jeg plejer når jeg er startet med at løbe plejer det at være nu der trappes op til ca 9 km ture men jeg har besluttet mig for denne gang at holde mig ti lden korte distance en 3 uger endnu for at give sener og muskler lidt mere tid til at vænne sig til belastningen.

Link to comment
Share on other sites

hej med dig :smile:

Også her officielt - forsinket tillykke med fødsdagen :smile:

.. husk, max 5-10% øgning af løbedistancen pr. uge (trust me.. I know !! jeg ville ikke lytte efter de kloge, så jeg har lært det på den hårde måde, og den kan ikke!! anbefales .....)

Hvornår kommer der baderings-svømmeplaskebasketure i loggen ? :innocent::tongue:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

hej med dig :smile:

Også her officielt - forsinket tillykke med fødsdagen :smile:

.. husk, max 5-10% øgning af løbedistancen pr. uge (trust me.. I know !! jeg ville ikke lytte efter de kloge, så jeg har lært det på den hårde måde, og den kan ikke!! anbefales .....)

Hvornår kommer der baderings-svømmeplaskebasketure i loggen ? :innocent::tongue:

/ :sun:

Uf den modbydelige tilbagevendende fødselsdag .... :tongue: Jeg bliver jo ældre hver gang ...

5 km +5-10% er da osse tæt på 9km :innocent:

For at få lidt sammenhæng i løbeturen er det nemmest bare at veksle mellem de forskelige længder, så jeg tager chancen og går direkte fra 5 til 9 men som sagt først om en lillemåneds tid. Jeg har tidligere flere gange gået alt for hurtigt frem så jeg har nogenlunde fornemmelse af hvilke signaler jeg skal være opmærksom på.

Jeg er ikke sikker på at baderingen holder luft så jeg er lidt tilbage holdende med at komme ud på det dybe ... :tongue: Svømmehallen ligger lidt rigeligt langt væk så det er fortrinsvist i weekenden den er en mulighed. Hvem ved om der en dag dukker en badeand op i loggen. :laugh:

Dagen idag:

Al træning afblæst grundet et ømt og blåt knæ :nonono: Skvattede ned fra en stol jeg var oppe og står på igår aftes så knæet er lidt ømt ved bevægelse. Så det får lige en dags hvile eller 2. Ikke noget slemt.

Edited by MTBforever
Link to comment
Share on other sites

F*** har jeg overset det..... et år mere på bagen. Det skal dælme være løgn. Teløk gamle dreng. :tongue::tongue::tongue::superman:

Håber far er blevet mindre skuffet over Jullen, selvom hun har valgt il yoga gigante... :tongue::w00t::wub:

Takker ...

Det vil så vise sig hvor stor skuffelsen er når i skal åbne testamentet .... Syntes da osse jeg har set andre der presser ( f.eks cykeldrengen ) så mon ikke snart det der 60'er yoga flip dør ud ..... instruktørerne lever et farligt liv har jeg hørt om .... God bedring til MaxP ( selvom han nok ikke læser med )

Link to comment
Share on other sites

Takker ...

Det vil så vise sig hvor stor skuffelsen er når i skal åbne testamentet .... Syntes da osse jeg har set andre der presser ( f.eks cykeldrengen ) så mon ikke snart det der 60'er yoga flip dør ud ..... instruktørerne lever et farligt liv har jeg hørt om .... God bedring til MaxP ( selvom han nok ikke læser med )

Joooo da da de presser lidt, og det ville også være lækkert... :innocent: :4thumbup:

60'er yoga flip :laugh::laugh: For the record. Maxp SER ALLES.... :smile::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 7/6

Min gamle fodboldtræner havde et helt klart motto omkring skader og den slags ... Det skulle løbes væk og hvem kan negligere sådan en kapacitet inden for behandlinegen af idrætsskader .... :tongue:

så ømt knæ eller ej ....

80 km med gennemsnit på 33,02 km/t. Lidt vind men ellers super godt vejr. Kørte lidt alternative veje end hvad jeg ellers gør og det gjorde turen til en ret positiv oplevelse. De første 45 var fuldstændigt fladt mens resten af turen var bakker der kom som perler på snor .... :4thumbup: skal vænne mig til at have lidt kulhadrat forsyninger med på disse ture efter arbejde da jeg gik lidt kold på de sidste par bakketopper.

Knæet var kun generende de første 10 - 15 km og kun i bunden af trådet eller rettere der hvor man går fra tråd til at føre foden bagud. Virker ikke som om det er blevet hverken værre eller bedre af turen.

Link to comment
Share on other sites

Lørdagen bød ike på træning men jeg havde meldt mig som "local crew" til "Åh Abe" arrangementet i Aalborg så det blev dels til ca 7 timer stående i solen og derefter 3 timers hårdt arbejde med at pille scene og kabler ned. Sjov arrangement at være med til og imponerende hvormange frivillige der kan trommes sammen til sådan et arrangement.

Søndag rent dovneri!

Mandag 11/6

op kl 3:40 og afsted til københavn sammen med en kollega.

Efter en dags kursus ( hvor det kneb lidt med at holde sig vågen ti sidst ) var det tilbage til den drønspændende by Birkerød ( sikkert uretfærdigt ) Ud og spise og efter indtagelse af et bedre måltid med en enkelt fad var der ikke bedre at tage sig til end at cykle lidt. uden det store lokalkendskab indtil ... Hellerup - tror jeg - hvor jeg først drejede til højre og kørte mod københavn men omkring experimentariet vendte jeg 180 grader og kørte ud af. Vendte om igen oppe i Vedbæk et sted og kørte til bage og drejede ud mod nærum og kørte via Virum tilbage. Ca 60 km tror jeg men jeg havde ingen computer med så .... god tur og fantastisk vejr. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagen bød ike på træning men jeg havde meldt mig som "local crew" til "Åh Abe" arrangementet i Aalborg så det blev dels til ca 7 timer stående i solen og derefter 3 timers hårdt arbejde med at pille scene og kabler ned. Sjov arrangement at være med til og imponerende hvormange frivillige der kan trommes sammen til sådan et arrangement.
Frivilligt arbejde rulez :4thumbup: (men hvis du ku' undvære et par stykker søndag 1. juli, så mangler vi vist et par til et lille tri-stævne....)
Efter en dags kursus ( hvor det kneb lidt med at holde sig vågen ti sidst ) var det tilbage til den drønspændende by Birkerød ( sikkert uretfærdigt ) Ud og spise og efter indtagelse af et bedre måltid med en enkelt fad var der ikke bedre at tage sig til end at cykle lidt. uden det store lokalkendskab indtil ... Hellerup - tror jeg - hvor jeg først drejede til højre og kørte mod københavn men omkring experimentariet vendte jeg 180 grader og kørte ud af. Vendte om igen oppe i Vedbæk et sted og kørte til bage og drejede ud mod nærum og kørte via Virum tilbage. Ca 60 km tror jeg men jeg havde ingen computer med så .... god tur og fantastisk vejr. :4thumbup:

:nonono: :nonono:

jeg hørte ikke nogen ringe på slottets dør....... :nono:

Er det ikke bare en vidunderlig oplevelse at køre på racer på cykelstierne på Strandvejen i Hellerup... :4thumbup: bilister, der kører som sindsyge, cyklister, der kører med hovedet under armene, lyskryds, der nærmest provokerer konstant ??

Men du må gerne låne mine normale cykelruter :tongue: - kort i din box ....

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Frivilligt arbejde rulez :4thumbup: (men hvis du ku' undvære et par stykker søndag 1. juli, så mangler vi vist et par til et lille tri-stævne....)

:nonono: :nonono:

Der er lige det der med transporten herover .... Lidt langt at køre for at få lov at være frivillig. Snupper en tjans ved Grøn koncert istedet når de kommer til Aalborg.

jeg hørte ikke nogen ringe på slottets dør....... :nono:

Havde problemer nok med at finde rundt i det hele taget :tongue:

Er det ikke bare en vidunderlig oplevelse at køre på racer på cykelstierne på Strandvejen i Hellerup... :4thumbup: bilister, der kører som sindsyge, cyklister, der kører med hovedet under armene, lyskryds, der nærmest provokerer konstant ??

:nonono: Skrækkelig oplevelse ..... Busser der maser en ud i kantstenen og overbefolkede cykelstier er altså ikke lige min stil ... Men man får da træning i accelerationer hvergang man passerer de mange par der skal køre ved siden af hinanden og fylde hele stien.

Men du må gerne låne mine normale cykelruter :tongue: - kort i din box ....

/ :sun:

De vil blive testet onsdag regner jeg med .. Hvis ellers sjeg kan finde rundt.

Link to comment
Share on other sites

Hej MTBforever

Et forsinket tillykke med de 24 timer og fødselsdagen mv. Det er jo desværre blevet alt for sjældent jeg får kigget mig rundt i log-verden (men måske hjælper det når jeg til sommer skipper en klubtræningsdag og får mere tid). Du har vel sikret dig at de andre tager en større andel af runderne til næste års prøvelser over de 24 timer ellers forventer de vel bare du tager de hårde ekstrarunder.

Ja Strandvejen efter cykelstien ophører kan jo nærmest være en bytur med meget tæt trafik afhængig af tidspunktet. Har egentlig aldrig forstået, hvorfor så mange vælger denne rute (bortset fra hvis man selv bor ved den), men ok vandet har da sin charme.

Kan stadig se du holder et meget højt snit selv med knæproblemer, mens jeg for at holde samme over lang tid skal lægge i en gruppe for at holde samme fart (selv om det trods alt går fremad).

Link to comment
Share on other sites

Hej MTBforever

Et forsinket tillykke med de 24 timer og fødselsdagen mv. Det er jo desværre blevet alt for sjældent jeg får kigget mig rundt i log-verden (men måske hjælper det når jeg til sommer skipper en klubtræningsdag og får mere tid). Du har vel sikret dig at de andre tager en større andel af runderne til næste års prøvelser over de 24 timer ellers forventer de vel bare du tager de hårde ekstrarunder.

Ja Strandvejen efter cykelstien ophører kan jo nærmest være en bytur med meget tæt trafik afhængig af tidspunktet. Har egentlig aldrig forstået, hvorfor så mange vælger denne rute (bortset fra hvis man selv bor ved den), men ok vandet har da sin charme.

Kan stadig se du holder et meget højt snit selv med knæproblemer, mens jeg for at holde samme over lang tid skal lægge i en gruppe for at holde samme fart (selv om det trods alt går fremad).

Hej Jan

Rart at høre fra dig. Tak for både føs'das hilsenen og den anden. Jeg tror nok vi alle sammen i højere grad ved hvad det handler om når man stiller op til sådan et arrangement så mon ikke det går bedre næste gang vi kaster os ud i sådan noget.

Knæskaden blev aldrig rigtigt et problem da det kun var berørings ømt og der var kun meget lidt gene ved brug af ledet.

Kunne da ellers se at du lavede en pæn forbedring af din tid på Sjælsø rundt turen. Tillykke med det selv om det var ærgeligt du måtte slippe den gruppe sønnen sad i. Mit problem ved det niveau jeg pt har er at det er samme niveau som jeg havde sidste år ( og forrige år ) og det flytter sig simpelthen for lidt. Jeg skal have luret på nogle alternative træningsformer end den lidt bevidstløse tilgang jeg har til det pt med bare at sætte mig på cyklen og så ellers okse afsted indtil turen er ovre. Noget mere interval træning eller mere maks. kørsel tror jeg måske ville kunne flytte niveauet lidt men det må sommeren vise. Intervaltræningen havde jeg lidt håbet på kunne foregå naturligt i skoven på MTB men den er nu på 3-4 uge ukampklar og venter på reservedele.

Link to comment
Share on other sites

onsdag den 13/6

Ret kort tur på overfyldt mave :4mewantfood: Det blev lidt sent inden min kollega og jeg havde fået spist idag så kl var et stykke over 20:00 før jeg kom afsted. Turen gik fra Birkerød ud til blovstrød hvor jeg havde fået anbefalet en glimrende ca 12 km rundtur af Vivsen. Fin rundtur, let snoet og med fine små bakker der kan køres maks på uden at skulle ned i gear, og havde jeg ikke kommet så sent afsted var det klart blevet til noget mere men den overfyldte mave og nogle få vanddråber efter første runde fik mig til at vende snuden hjem efter ..... :nonono: Turen var dog klart at foretrække frem for Strandvejs turen i mandags. Det bliver ikke sidste gang cyklen ryger i bagage rummet når der skal tilbringes et par aftener på Sjælland.

Sølle 23 km blev det til.

Link to comment
Share on other sites

nogle få vanddråber efter første runde fik mig til at vende snuden hjem efter ..... :nonono:

:chicken: !!!

:tongue:

hejsa

super ærgeligt at EM i triathlon fyldte så meget i mit liv, (også) de dage du var her - du må snart komme på disse kanter igen, så du kan udfordre mig på den lede tur på tyren......... :blink: (så har jeg osse chance måske for at være i lidt bedre form end jeg er lige nu :tongue: )

Det er FREDAG !!! :yahoo:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 16/6

Superhårdt LeMans pas af mange timers varighed. :innocent: Virkeligt noget der rykkede. Helt øm i nakken tilsidst af det høje armlæn på sofaen ..... :tongue:

Søndag 17/6 :bike:

Møg vejr .... Så enhver trang til en lang tur var ligesom ikke fremherskende.

49,8 km blev det dog til da turen var tilrettlagt så der var masser af muligheder lige fra 20 til 70 km afhængig af vejrets luner.

Havde et enkelt stop grundet punktering ( Bør nok overveje at sætte nyt bagdæk på ). Havde ikke rigtigt styr på hastigheden under turen men den var en positiv overraskelse. 34.00 km/t som gennemsnit hvilket ligger ca 1 km/t over normal trænings hastigheden. Kørte ca de 20 km i silende slagregn hvilket egentligt var vældigt forfriskende men tilgengæld står der vist en cykel i garagen og skriger på lidt kærlig pleje. Det må blive i aften engang gider simpelthen ikke lige nu :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share