Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d.15/12-11

Full-squat: 5*15*100

Rack-pulls: 5*15*100

Hanging leg-raise: 10*15*bw

- stadig DOMS'et i maven fra i forgårs (:blink:), så har indset jeg er nødt til at intensivere mavetræningen efter jeg er stoppet med KB :tongue: ... Hjælper heller ikke at der er ved at komme godt med vintersul der skjuler de stakkels ABS :innocent:

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke lave noget film af dine squats?

Tjoh - herhjemme har jeg ikke rigtigt rammerne til (funktionelle) videoer (dårlig belysning, dårligt kamera), men skal snart joine en kammerat til lidt fællestræning i fitness-world, så kan det måske lade sig gøre dér :smile:

Edit: Hvis du blot undrer dig over om det er godkendt dybde, kan jeg hurtigt sige det ikke er :smile: Min partial (til bænk) er nok en 60-70%, hvor min "full"squat er 80-90% (går umiddelbart så dybt som jeg føler lænden kan kapere, men dog dybere end min såkaldte partial). Det er mest en note-to-self, så jeg kan kende forskel på hvad jeg har trænet hvornår :wink:

Fredag d.23/12-11

Bænkpres: 12*10*90 - ben oppe

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.31/12-11

Bænkpres: 10*80, 1*135 (PR!, var ikke engang i nærheden af at stagnere :blink:), 1*140 (BUM! Den var ved at stagnere lige inden lockout, men det gik uden at min gamle far skulle give en hånd :cool: - han stod godt nok og var lidt paf bagefter :tongue:), 5*120, 2*10*100, 4*10*80 (ben oppe). Var godt nok ør i skallen efter jeg havde løftet de 140, men er jo også sjældent jeg presser CNS'et så meget kg-mæssigt :smile:

Rack-pulls: 10*100, 5*150, 3*10*120

Ez-drag curls: 10*10*50

Fed trænings-afslutning for 2011 :smile: Målet må være at nå 150 kg ved udgangen af 2012, og med lidt held få en mere samarbejdsvillig lænd. Håber jeg får tid og mulighed for at opretholde samme træningsmængde som jeg har mulighed for pt :bigsmile:

Godt nytår MOL!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share