Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

Hehe, hell yeah :tongue: Vi blev også enige om at chancerne for at kunne score på hotellet blev kraftigt minimeret den aften :laugh: ... Men der skal sq nogle oplevelser ind når man er på ferie :cool:

Vel lidt i niveau med jeres stunt @ det tyrkiske bad.. Grænseoverskridende, men efter et par drinks og en high-five er man græsk katolsk, da man alligevel ikke skal se nogen af dem igen :superman: ... Tror dog måske det ligger lidt langt fra den gængse danske mentalitet - var en tur i KBH igår (familiehygge), og med 27 grader og solskin tænkte jeg at jeg da skulle have lidt sol på gåturen fra planetariet til kongens nytorv... Tror jeg så 4 andre gutter på den strækning, der havde fået samme idé... På trods af at der var fyldt med mennesker over det hele :blink:

Hehe måske det også har lidt at gøre med blufærdighed og sådan?

Inde på mit studie i dag, sad vi og lave gruppe arbejde, ( jeps det eksisterer faktisk også på KU!), og min gruppe havde sat sig uden for i solen. PUH! det var varmt! Vi var seks stykker, fire piger og to gutter (hvilket egentlig er en helt mirakuløs testosteron mængede i en seksmandsgruppe i betragtning af det er psykologi studiet). Den ene fyr siger så til den anden "hvad skal vi ha bluserne af?" Fyr to brummer bare og kigger videre i sine papirer. Fyr et: jeg gør det altså ikke alene... (ser lidt bedende på den anden fyr) Fyr to: brum brum.

men han gjorde det alligevel alene, godt for ham :smile:

tror vel generelt folk der træner er mere afslappede med sådan noget. Hvis man ikke er stolt af sin krop er det vel ikke så rart at skulle udstille den offentligt. mavedanser kostume eller ej :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe måske det også har lidt at gøre med blufærdighed og sådan?

Inde på mit studie i dag, sad vi og lave gruppe arbejde, ( jeps det eksisterer faktisk også på KU!), og min gruppe havde sat sig uden for i solen. PUH! det var varmt! Vi var seks stykker, fire piger og to gutter (hvilket egentlig er en helt mirakuløs testosteron mængede i en seksmandsgruppe i betragtning af det er psykologi studiet). Den ene fyr siger så til den anden "hvad skal vi ha bluserne af?" Fyr to brummer bare og kigger videre i sine papirer. Fyr et: jeg gør det altså ikke alene... (ser lidt bedende på den anden fyr) Fyr to: brum brum.

men han gjorde det alligevel alene, godt for ham :smile:

tror vel generelt folk der træner er mere afslappede med sådan noget. Hvis man ikke er stolt af sin krop er det vel ikke så rart at skulle udstille den offentligt. mavedanser kostume eller ej :tongue:

100%! :smile:

Det virkede ærlig talt også lidt underligt/malplaceret, og rende rundt som den eneste og flashe blandt XXX mennesker. Og det er nu ikke fordi min form er ond, men jeg har nok erhvervet mig en "fuck det"-mentalitet på mine sene år. Chancen for at jeg møder de samme mennesker igen, samt chancen for at de ville kunne huske det er nok mikroskopisk lave.. Tror ikke det er noget folk bider mærke i, og skulle det være, så er det ikke sikkert det er negativt betonet.. Alt dette gør at jeg har ret let ved at tage skridtet fra A -> B. Især fordi jeg gerne vil arbejde lidt på min tan, når jeg har muligheden for det :tongue: (længe leve indendørs arbejde :dry:).

Onsdag d.03/08-11

Bænkpres (SS): 6*6*100

Pullups (SS): 6*10*bw

Ez-curls: 5*10*50

Puha. Har lige skiftet arbejde fra stillesiddende -> stående/gående oprejst i 8-10 timer om dagen... Kommer nok til at kræve lidt tilvænning... Så da benene er jævnt udsat (og bustede efter mandag/tirsdags-træningen), bliver de nok skippet i de fleste af mine styrketræningspas ugen igennem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.04/08-11

1½ times kickboxing. 1 times hård motionstræning, og så lige en 25 min kamp... Tough omgang. Ømheden i mine ben tager til, så glæder mig til at koble lidt af i weekenden :bigsmile:

Tilgengæld har det en positiv effekt at gå fra stillesiddende -> aktivt arbejde. Morgenvægten er droppet 1kg siden tirsdag morgen :cool: ... fik så også kun 2 måltider tirsdag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.07/08-11

Bænkpres: 2*5*110, 7*105, 6*105, 8*100

DB rows: 5*10*40

Full-squat: 5-6*10*110

Inc BP: 5*10*80

Pull-ups (SS): 5*10*bw+10

Ez-curls (SS): 5*10*50 - oooondt SS - fyldte mine gunz med über meget sovs! :cool:

Edit: Og så er formen også ved at være en smule ovenpå efter Alanya igen :tongue: vigtigt!

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Hej i loggen,

Hvordan kan det være du ikke har logget bentræning siden før Alanya?

Og hvad er det for et job du har fået? :bigsmile:

Yo! :cool:

Har da logget bentræning i søndags :tongue:

Arbejder for Domino's Pizza koncernen, og har i en længere periode siddet som manager i Callcentret. For at kunne klatre længere op af karrierestigen er jeg dog nødt til at have noget butikserfaring, så er rykket ud som Assistant Manager i en af butikkerne :smile:

Dette gør at jeg går fra at sidde ned hele dagen, til at stå op/rende rundt i 8-10 timer om dagen istedet.. Hvilket kan mærkes i benern! :blush: - er dog ikke udelukkende skidt, da min vægt samtidigt er dalet 2 kg efter første uge :bigsmile:

- sideløbende med dette tæsker vi også benene med en masse BW-squat til kick-træning (samt at jeg er begyndt at bruge dem aktivt til kamptræning igen) - så de bliver bestemt ikke negligeret :wink:

Link to comment
Share on other sites

ah my bad :blush:

Arh hvor spændende, og da ganske imponerende du har tabt dig i den første tid, er det ikke der hvor man normalt ville tage lidt på indtil pizza nåede til kvalmegrænsen? :tongue:

Joeh, normalt set er det vel.. Er faktisk overrasket over hvor få der har for meget på sidebenene dernede :smile: Men nu er råvarerne generelt set af god kvalitet, hvilket nok gør det en anelse lettere - er ihvertfald rart for mit vedkommende, at det ikke bare er en bombe af letoptagelige kulhydrater og mættet fedt, når man lader sig friste :innocent: (... Og derudover falder jeg heldigvis ikke i 'tønden' så tit :wink:)

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.11/08-11

2t40m kickboxing.. Oh yes! Havde lyst til at køre igennem, så lagde ud med 1 times konditionstræning (i højt gear - puha!), hvorefter der var 1½ times kamptræning.. Sluttede endda af med 2 runders fuldkontaktsboksning, så nu er jeg bare helt færdig :blush: Klar til at gå i brædderne og sove ~11 timer inden jeg skal op og på work igen.. Er spændt på hvordan arbejdsdagen imorgen forløber :tongue:

Link to comment
Share on other sites

huhuh kommer der en fuldemandsberetning?

Der var nu ikke så vild en omgang - "Slænget" var i sommerhus denne weekend, så vi var en 20 stykker der hyggedrak hele lørdagen - blev bare til jævnt mange ciders i længden.. Puha :crazy: Det er dog win at være godt ramt, og så spille dart.. Det tager forholdsvist lang tid :tongue: - skal dog til Prag og fyre den af i en uge fra på fredag.. Kan jo være der kommer lidt fuldemandsberetninger derfra!

Mandag d.15/08-11

1t45m kickboxing. Fed nok træning. Kørte ren boksning kamp-mæssigt idag, da min højre storetå har brokket sig lidt sidste uge (fik 're'smadret den mandag..). Den er kun lidt øm nu, så det er rimeligt win :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.19/08-11

Bænkpres: 10*80, 1*115, 1*117.5, 1*120, 2*110, 7*100, 6*100, 10*80, 10*80, 20*60

Full-squat: 5*10*100

Pull-ups (SS): 6*10*bw

Ez-curls (SS): 6*10*50

Om små 5 timer går turen til Prag! Glæder mig til at skyde turen igang på rigtig drengerøvsmanér.. Skal med 5 gutter derned, og vi bliver samlet op af en 20 personers hummer-limo samt 2 strippere, der giver en times show på vej til hotellet - ja tak! :cool::superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mandag d.29/08-11

Bænkpres: 5*7*102,5, 1*15*80, 2*13+2*80, 11+4*80, 12+3*80

EZ-Curls: 10*10*50

Første træning efter ferien pumped up med koffein.. Gav et über pump på gunz'n'pecs... Nizzle!

Edit:

Skulle egentligt have været til kick idag, men har en semi-forstuvet højre kno på højre hånd (er dog ved at være ovenpå igen), og et busted venstre knæ + busted højre albue... Så har udsat kick til torsdag - længe leve affyring i Prag :tongue: Og nej, har ikke været oppe at slås (afaik), omend det vist var tæt på sidste nat.. Husker jeg dog ikke da jeg har et grumt blackout.. Antager det eneste jeg præsterede at smadre den nat/morgen, var toiletbrættet på hotelværelset... Needless to say jeg var off dagen efter?

- lagde ud med at blive hevet ud af sengen 10 min før vi skulle være ude af hotelværelset, hvorefter jeg blot gik ud for at knække mig og lod de andre om at pakke min kuffert. Valgte derefter at lade dem stikke ned i byen, hvor jeg imellemtiden valgte at slumre 1 time på en bænk (til solen kom og det blev for varmt), for derefter at slumre 1½ time på en trappesats ved siden af en kiosk. Fik derefter lidt thai-massage inden jeg fik morgenmad... Der kom op et par timer efter - tror jeg knækkede mig 5-6 gange inden vi sad i flyet på vej hjem :crazy:

Kan være jeg fyrer op for nogle små anekdoter løbende.. Det var ihvertfald en fee' tur. Der blev fyret op under nye historier hver gang vi mødte nye piger. Præsterede bl.a. at få 2 tøser til at tro vi alle 6 var brødre - der havde samme mor, men forskellige fædre :laugh: ... Needless to say så var de ikke videre skarpe. Vi fik bl.a. bildt den ene ind at Käse-Land (opdigtet land, der har erstattet øen bornholm), er den nation der har flest indbyggere som kan støde albuerne sammen på ryggen... Hvilket hun self lige skulle prøve om hun kunne :cool: O M G!

Geez - long edit alligevel :tongue:

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.01/09-11

1½ times kickboxing. Super lækkert at få trænet igen, men fuck hvor er jeg død. Fik sidestik allerede under opvarmningen, og det forfulgte mig hele træningen igennem :dry: Tror det skyldes at jeg dunkede en håndfuld vingummi lige inden jeg tog afsted :blush: (note to self, don't! :tongue:). Sluttede af med 5-personers cirkeltræning. En person inde, der kører 4 runder á 1 min ad gangen skiftevis mod de andre - tough, da næste modstander kommer ind med ny energi mens man selv bliver mere og mere drænet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share