Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg er ret sikker på det har noget med elastikker at gøre!

:unsure:

Kan godt være det er forebyggende for kvinder at hive i elastikker, men ved ikke lige om det er sagen for mit vedkommende :tongue:

... Men tak for buddet :biggrin:

Dagens træning: Ingen - fuldstændig flad efter work (og havde ikke engang tid til at træne guns på arbejdet idag :violin: ) - har dog fri imorgen, så der må den stå på en god gang FB!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.20/10-11

Bænkpres (SS): 12*6*100

Pullups (SS): 12*10*bw

2h DB curl: 5*15*35 - shite. Har en håndvægt til 50mm, hvilket gør det muligt at køre 2h grundet bredden. Super hård, og superstrict! Gav det onde pump, og allerede i 4 sæt smertede det i peak på bisp! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.26/10-11

Bænkpres (SS): 10*6*100

Chins (SS): 10*12*bw

EZ-drag curls: 5*10*50, 5*15*50

Var til kiropraktor imorges. Han valgte at komplimentere mit patværk, ved at sige jeg havde større og mere faste patter end hans kone :tongue: (han fik lige sat hånden på den ene, da han skulle trykke skulderen).. Han var overbevist om at jeg havde smidt mange timer i dem, hvilket jeg bestemt også har :cool:

- efterfølgende fik mine guns thumbs-up, da jeg skiftede til arbejdskluns på arbejdet... Tror nu også kreatinen har givet en god massefylde hist og her :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.30/10-11

Pull-ups: 15*10*bw+10

Edit:

Nå, lå rastløs i en times penge og kunne ikke sove. Besluttede mig for at stå op og træne, så jeg ikke skulle tidligt op og træne inden arbejde :smile: - gab!

Bænkpres: 12*10*80 - benene oppe.

Godnat.

Edited by TranceT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share