Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

Onsdag d.11/01-12

SS; Ez-curls: 5*10*50

SS; Hanging leg-raise: 5*10*bw

SS1; Chins: 10*12*bw

SS1; div rotator/skulder: 5*10*5kg || standing flies: 5*10*5kg

Min skulder har drillet lidt på det seneste, så valgte at udsætte BP til imorgen og køre bl.a. lidt let skuldersjov, for at aktivere den på anden vis end ved alm BP.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d.11/01-12

SS; Ez-curls: 5*10*50

SS; Hanging leg-raise: 5*10*bw

SS1; Chins: 10*12*bw

SS1; div rotator/skulder: 5*10*5kg || standing flies: 5*10*5kg

Min skulder har drillet lidt på det seneste, så valgte at udsætte BP til imorgen og køre bl.a. lidt let skuldersjov, for at aktivere den på anden vis end ved alm BP.

Det er også ok, du har allerede patter de fleste silikone tøser ville være misundelige på! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.14/01-12

Bænkpres: 15*80, 2*10*100, 6*110, 15*75

DB Inc BP: 7*30, 3*8*30, 10*25

Siddende BP på maskine: 1 enkelt sæt. Var ikke videre fan, og ville hellere køre ben :smile:

Skrå Ben-pres :wub: : 2*10*100, 2*10*150, 10*100

4 sæt blandet triceps-sjov

Var i fields og shoppe lidt tøj med en kollega, hvorefter den stod på fællestræning i fitness world - semifyldt og under ombygning :smile:

Høj intensitet (pauserne var udelukkende mens den anden kørte sit sæt, hvilket jeg ikke rigtig er vant til :tongue:).

Det eneste jeg savner herhjemme, når jeg har trænet i center, er en benpres-maskine. Er lækkert at kunne presse benene maksimalt, uden at lænden fucker. Alle ben-sæt blev kørt slow og helt i bund - måtte vralte væk :wub:

Alt i alt var vi færdige på lidt under en time :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er du klar med havregryn og proteinpulver?!

:laugh:

Det ser godt ud! :smile:

Jo tak :smile: - havregryn og proteinpulver er jeg skam allerede på :wink: spiser jeg 2 gange dagligt mandag-fredag, og 1-3 gange dagligt i weekenden :smile: Var dog lige 3 sider tilbage og lure, og jeg var godt nok cut i slutdiæten dér :blink: ser dog tykkere ud på mit daværende precut dér end jeg gør nu (selvom jeg pt er 5-6kg tungere), så det skal nok blive godt :cool:

Tirsdag d.24/01-12

Bænkpres: 10*5*110

Ez-curls: 15*50, 9*10*55

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share