Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Måske var det også taktløst at sige noget om en piges fedt-%. Selv om jeg nu ikke tror, du har noget at skamme dig over, hvad det angår.

Danf., jeg håber ikke, at du synes, at jeg er slem til at bestorme din log med alt muligt. Hvis det bliver for meget, så sig til.

Det var da overhovedet ikke taktløst. Jeg tog det som et kompliment :smile: Mht at bestorme min log. DET ER DIN PLIGT. så bliv du endelig ved med det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser skisme godt ud, cykeltøs.

Er det til ære for os du er ved at smide BH'en på første billede? :4mewantfood:

Din fedtprocent er lige i øjet :shades: og popoen, som vi har snakket om, kan Onkel Guarden helt sikkert hjælpe dig med at få smidt noget masse på, hvis du er klar på at gøre hvad der kræves. Du kan ikke blive ved med at pive, hvis du ikke gøre noget aktivt for at ændre det. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Det ser skisme godt ud, cykeltøs.

Er det til ære for os du er ved at smide BH'en på første billede? :4mewantfood:

Din fedtprocent er lige i øjet :shades: og popoen, som vi har snakket om, kan Onkel Guarden helt sikkert hjælpe dig med at få smidt noget masse på, hvis du er klar på at gøre hvad der kræves. Du kan ikke blive ved med at pive, hvis du ikke gøre noget aktivt for at ændre det. :4whip:

Altså det første billede der, lader vi vist bare være ikk. Jeg sys bare bedre, man kunne se mine skuldre, så det er altså ikke med vilje. Ej blir helt forlegen. Har jo aldrig postet sådan nogle billeder før. :blush: Bagen vil jeg godt have lidt mere....rund. Så det kan godt være, at jeg skal gå i træningslejr ved Onkel Guarden. :devil:

*piiiiiiiiiift* :tongue4: Julie, der er sku noget at være stolt over. God overkrop, lækre stænger, den flade bag kan der gøres noget ved :cool:

Flere billeder :secret::wootdance:

Ahhh flere billeder ...ahhh det her var lige grænseoverskridende nok folks... :blush::blush::blush: Men tak for de søde kommentarer... :smile: Men ja bagen skal der gøres noget ved...og også armene. Det er ikke helt godt ....endnu

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Så må det være tid til dagens update Lørdag den 4 august 2007

Humøret har været gennemgående højt det meste af dagen, trods manglende søvn på grund af en forstyrrende telefonopringning kl r.. om natten. Så fra 4:30 kunne jeg ikke sove mere. Det var et GENFÆRD, som jeg absolut ikke ønsker mere kontakt med, og derfor er stikket nu trukket ud. a045.gif Troede simpelthen at jeg skulle falde i søvn på cyklen i centret idag, men der skete noget aldeles fantastisk. Dukkede op og så at næsten alle cykler var væk... Så sker der det, som der skete i torsdags.. k050.gife035.gif I get soooooo happy. Dette bar timen da også præg.. Det gled bare i olie det hele, og jeg kommenterede flittigt min nye benævnelse som "stewardessen" (et af medlemmerne sys han er oppe at flyve på mine timer, og at jeg derved agerer stewardesse ved at være så konkret og malerisk som han beskrev det)

s065.gif

Midt i feltet havde vi en superknoklende MDJ og til højre for denne min spinbuddy Øverstbefalende... Til venstre Larskirk som bliver mindre og mindre efter en totalt træningsomlægning. :kickass:

Tiden fløj afsted, og jeg forsøgte derefter at træne lidt ryg og triceps. Jeg siger LIDT, fordi der gik totalt meget

:blahblah: :blahblah: :blahblah: i den. Det var som om, at den ene hyggelig person afløste den næste, og det gør jo heller ikke så meget, for netop idag havde jeg ikke planlagt nogetsomhelst andet end bare at være mig mig mig mig.

Sluttede eftermiddagen med en lang gåtur langs vandet, solen havde lidt svært ved at titte frem, men den blå himmel kunne skimtes. Derved kunne man se en glad og frejdigt smilende Danfanatiker spadsere rundt ved Århus bugt ....positiv og boblende.... post-6917-1186247507_thumb.jpg

(man kan så lige ane mine tæer. Fantastisk fotograf hun er NOT!!)

Sikke en dejlig lørdag.

Data:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 169 :devil:

:heartpump: Max 191

Styrke af (kæbe) ryg og biceps. a060.gif

45 min gåtur. (bestemt ikke powerwalk) :walking:

Til slut vil jer ønske jer en suveræn lørdag. n020.gif

"and sometimes you close your eyes and see the place where you used to live...when you were young"

(Killers)

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Så må det være tid til dagens update Lørdag den 4 august 2007

Humøret har været gennemgående højt det meste af dagen, trods manglende søvn på grund af en forstyrrende telefonopringning kl r.. om natten. Så fra 4:30 kunne jeg ikke sove mere. Det var et GENFÆRD, som jeg absolut ikke ønsker mere kontakt med, og derfor er stikket nu trukket ud. a045.gif Troede simpelthen at jeg skulle falde i søvn på cyklen i centret idag, men der skete noget aldeles fantastisk. Dukkede op og så at næsten alle cykler var væk... Så sker der det, som der skete i torsdags.. k050.gife035.gif I get soooooo happy. Dette bar timen da også præg.. Det gled bare i olie det hele, og jeg kommenterede flittigt min nye benævnelse som "stewardessen" (et af medlemmerne sys han er oppe at flyve på mine timer, og at jeg derved agerer stewardesse ved at være så konkret og malerisk som han beskrev det)

s065.gif

Midt i feltet havde vi en superknoklende MDJ og til højre for denne min spinbuddy Øverstbefalende... Til venstre Larskirk som bliver mindre og mindre efter en totalt træningsomlægning. :kickass:

Tiden fløj afsted, og jeg forsøgte derefter at træne lidt ryg og triceps. Jeg siger LIDT, fordi der gik totalt meget

:blahblah: :blahblah: :blahblah: i den. Det var som om, at den ene hyggelig person afløste den næste, og det gør jo heller ikke så meget, for netop idag havde jeg ikke planlagt nogetsomhelst andet end bare at være mig mig mig mig.

Sluttede eftermiddagen med en lang gåtur langs vandet, solen havde lidt svært ved at titte frem, men den blå himmel kunne skimtes. Derved kunne man se en glad og frejdigt smilende Danfanatiker spadsere rundt ved Århus bugt ....positiv og boblende.... post-6917-1186247507_thumb.jpg

(man kan så lige ane mine tæer. Fantastisk fotograf hun er NOT!!)

Sikke en dejlig lørdag.

Data:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 169 :devil:

:heartpump: Max 191

Styrke af (kæbe) ryg og biceps. a060.gif

45 min gåtur. (bestemt ikke powerwalk) :walking:

Til slut vil jer ønske jer en suveræn lørdag. n020.gif

"and sometimes you close your eyes and see the place where you used to live...when you were young"

(Killers)

Sådan :bigsmile:

Dejligt at høre om sådan en herlig dag.

Dem skal man sørge for at have mange af, de kommer jo ikke igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Danf

De der billeder ser da vildt godt ud :yahoo: Wauww...

Hvis du har opdaget det der moving-the-fat-from-the-ass-to-the-tits-styrketrænings- og diæt-program, så vil jeg da gerne lige se det :shades: Og så synes jeg ellers du skulle patentere det, for jeg tror der er mange der gerne ville have sådan en krop.

Og det der med at droppe loggen kan du godt glemme. Vi er mange (tror jeg) der læser og inspireres, men måske ikke skriver så tit :smile:

Bedste sommer- :sun:-hilsner

Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Sådan :bigsmile:

Dejligt at høre om sådan en herlig dag.

Dem skal man sørge for at have mange af, de kommer jo ikke igen :superman:

:tongue: Aftenen var endnu bedre. :w00t:

Hej Danf

De der billeder ser da vildt godt ud :yahoo: Wauww...

Hvis du har opdaget det der moving-the-fat-from-the-ass-to-the-tits-styrketrænings- og diæt-program, så vil jeg da gerne lige se det :shades: Og så synes jeg ellers du skulle patentere det, for jeg tror der er mange der gerne ville have sådan en krop.

Og det der med at droppe loggen kan du godt glemme. Vi er mange (tror jeg) der læser og inspireres, men måske ikke skriver så tit :smile:

Bedste sommer- :sun:-hilsner

Marianne.

Hey Girlie.

Det er så dejligt, du er tilbage igen. Vi har jo tidligere stødt på hinanden på et andet site, men det er vist herinde, det sner. :wub: Deal. Jeg bevarer min log, og du bevarer din???

Mht popo og barm... Jeg tror ikke, at fedtet er rykket fra nederst til øverst. (ved godt det var en joke hehe) :laugh: Men konceptet ville være ikke mindre end genialt.... :blush: Takker mange gange for den positive feedback og overveje at poste et par billeder mere af ryggen, som jeg er pretty much glad for.

Vi må se.

Rigtig god dag til dig også Marianne.

Hej Frøken DanF, nu skal du holde op med at lave nye logs. Jeg kan jo ikke nå at hilse før der er en ny :tongue:

Ps: Pæne billeder forresten

Altså fys ...du popper også op alle mulige steder. Tak for at du hilser på... og tak for fuldesms :w00t: (sorry kunne ikke dy mig...)

Mht billeder...ilm...

Jules

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeeeeeeeez at komme tilbage til arbejdet og så brager solen bare afsted fra en skyfri himmel. ØV. Men sådan er det jo "All good things must come to an end". :dry:

Gårsdagens træningspas.... Søndag den 5 august 2007 Bedste yoga so far. :devil:

Startede ellers en brat opvågning via mareridt kl bæ om natten, idet jeg troede at min seng ville kvæle mig. :blink: SYRET....

Faldt dog hurtig til ro igen efter en kvik inspicering af min lejlighed... :laugh: Man tåger jo rundt efter sådan en opvågning og tror, at der bussemænd i alle hjørner og bag alle døre. Ak jeg ligner min mor på det punkt. :w00t: Hun kan få de vildeste mareridt over James Bond film. :tongue:

Anyway var lidt spændt på dagens rækkefølge af træning, idet det var allerførste gang, jeg skulle STARTE med et yoga pas og så på spinningcyklen bagefter og undervise en distance. Det blir bestemt ikke sidste gang, jeg foretager denne rækkefølge, også selvom den gode yogaguru Mike stramt protesterede "ikke mere træning efter yoga" JOOOO

Lad mig med det samme slå fast. Denne time var fuldendt for mig. Jeg svedte fra første minut efter at have siddet 20 min i halv lotus stilling og trukket vejret via Usyaui metoden (det staves vist ikke sådan, men er for doven til at bladre tilbage). Det var svært. Meget svært at holde fokus og min fod begyndt at sove, så jeg måtte skifte position halvvejs, men et eller andet må det have gjort for da vi startede de stående øvelser fløj jeg bare afsted, selvom jeg flere gange klynkede til Mike "PAAIIIIIIN". Der var flere udfordringer for mig på denne time, da jeg blev irettesat gentagne gange af Mike. Han var således ved min side ved de 3 kriger positurer. "Now we are going to make your warriors perfect". Ja tak mand. Min krop var fuldstændig rystende... jeg fik lært at slappe af i mit ansigt, selvom jeg stirrer anstrengende op mod luftet i en tilstand af smerte og flow. Det er helt igennem udefinerbart. Jeg fik ikke et sekunds pusterum på den time, men det var for evigt fedt, og en af grundende til at jeg elsker Mikes timer. Han overfører så megen energi til os, at jeg var fuldstændig elektrisk, da jeg sprang ud af yogasalen og ind på min cykel. Rystende i arme og ben og mør på den sejeste måde ever. READY TO TAKE OFF...

YESSIR... Det gik jo smooth med nyt fedt musik indeholdende en del velkendte klassikere og nogle nye toner i fede remixudgaver. Tror min nye musikpusher er guds gave til mig. :tongue:

Programmet var mere eller mindre den vidunderligt simple Lasse Traf time, som kan ses i Arnes log. Jeg tilføjede således et 8 min klatringpas, som advancerede til tempo og angreb til sidst stående. Tak for program Arne.

Sluttelig blev dagen brugt på to timers strand. Er så heldig at bo 5 min gang fra en af strandene i Århus, så der fladede jeg ud, mens jeg kunne mærke snigende DOMS i min venstre balle. En følge fra yoga timen....Må det ha været... :smile:

Aften blev brugt på lidt spiseligt ved havnen i form af en KÆMPE rødspætte med nye kartofler til ...sluttelig en kæmpe softice ups....alt indtaget i dejligt selskab.

God afslutning på en dejlig dase/træningsferie.

Data:

Ashtanga yoga ved Mike Newitt

Tid 90 min

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: snit 160

:heartpump: max 188

Jules

Idag mandag skal der løftes lidt jern og så spinnes ved den smukke fe Anette...(overvejede at droppe træning og tage en lang gåtur i det gode vejr, men DROPPE TRÆNING.....NEJ VEL)

God dag til boardet...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:tongue: Aftenen var endnu bedre. :w00t:

Fortæl fortæl fortæl fortæl :w00t::w00t::laugh:

Nasty med Yoga og Spin.

Var ved at omkomme sidst jeg var til yoga, da jeg var ved at blive kvalt i min svedige t-shirt :crazy::tongue: kombineret med at jeg ikke er verdens mest smidige menneske.

Jeg skal vidst prøve ham Mike´s yogaboga, og Spinning a la Jules Verden :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fortæl fortæl fortæl fortæl :w00t::w00t::laugh:

Nasty med Yoga og Spin.

Var ved at omkomme sidst jeg var til yoga, da jeg var ved at blive kvalt i min svedige t-shirt :crazy::tongue: kombineret med at jeg ikke er verdens mest smidige menneske.

Jeg skal vidst prøve ham Mike´s yogaboga, og Spinning a la Jules Verden :devil:

´

Nææææ :tongue: Tror jeg bevarer det som en velforvaret hemmelighed... :w00t: Btw har du fået lappet din mobilos... :wink::w00t:

Jeg sys, du formår at komme afsted med de mest mærkværdige episoder, når du nu begiver dig ud i et eller andet træningsrelateret?? Fik jeg sagt, at du var mere end velkommen på visit.... :devil::devil:

Så kan du måske også træne min bagdel....

(og igen kommer denne log til at signalere noget IKKE stuerent...jeg ved at Onkel A påpeger det med det vuns) :tongue: Anyway what the heck. Poster det alligevel.

Link to comment
Share on other sites

´

Nææææ :tongue: Tror jeg bevarer det som en velforvaret hemmelighed... :w00t: Btw har du fået lappet din mobilos... :wink::w00t:

Jeg sys, du formår at komme afsted med de mest mærkværdige episoder, når du nu begiver dig ud i et eller andet træningsrelateret?? Fik jeg sagt, at du var mere end velkommen på visit.... :devil::devil:

Så kan du måske også træne min bagdel....

(og igen kommer denne log til at signalere noget IKKE stuerent...jeg ved at Onkel A påpeger det med det vuns) :tongue: Anyway what the heck. Poster det alligevel.

Your wish is my command miss Danfanatic. Your ass soon will be round and red as a baboons :smilejap::bottom::devil:

Link to comment
Share on other sites

Som lovet kommer de sidste billeder af mig....i år. :tongue: Jeg har udtværet de meste vovede legemsdele.... :laugh: De er forbeholdt for mig selv. :w00t:

post-6917-1186423955_thumb.jpg

Et billede af min ryg, som den tog sig ud igår.

post-6917-1186423990_thumb.jpg

Endnu et.

post-6917-1186424036_thumb.jpg

Og denne her der er cencureret...

Konklusion: Jeg er egentlig godt nok tilfreds, men der er naturligvis visse punkter, der skal rettes ind heriblandt den flade bag. Derudover vil jeg gerne have lidt større arme uden det dog grænser dig til det maskuline. Den nederste del af maven skulle også gerne tyndes ud, men tro mig, det har været langt værre end det ser ud. What else... nahh det er sgu ok...Især når man snart bliver 30 a045.gif

Det var så det. Nu til dagens træningsevent...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ja det var jo som tidligere nævnt...back to the office idag. Suk... Men dejligt at finde en ramme Pepsi Max hjembragt fra ens søde kollega til undertegnede...Mums. c015.gif

Mandag den 6 august 2007 Styrke + spinning

Træning gik faktisk forbløffende godt, selvom det var første dag på job i 2 uger.

Styrke var rigtig dejligt..Det gik lige i korpus og spinningtimen ved Anette sad lige i skabet. Især da jeg jo genkendte hendes musik på timen idag. Vi må have haft den samme musikpusher en overgang. :laugh: Guess who.

Programmet var meget hårdt men superlækkert blandt andet 12 min stående enkelttakt og 10 min siddende tempo. Altsammen tungt tungt...Ligenoget for maestro Arne. d010.gif Ligenu er jeg da også lykkelig for at jeg 'kun' skal til yoga imorgen...

Det blir en kort update. Jeg er mat...Skakmat.

Data:

Styrketræning af Bryst, triceps og skuldre + en bette smule mave a015.gif

Spin Distance ved Anette :bike:

Tid 55 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 177

Jeg har stadig DOMS i min venstre balle....autjjjjj...

Ciao and goodnight.

Jules

Link to comment
Share on other sites

Generthed..Hmm det er da ikke så slemme nogle billeder...I forhold til det andre poster herinde ...

Jeg skrev også, at det var første og sidste gang, jeg poster nogle. :w00t:

Slemme? Nej overhovedet ikke.

Men der er da et stykke fra kun at have postet billeder i fuld spinninggear og så til disse. :shades:

PS: Var der rod på sengen på sidste billede? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Slemme? Nej overhovedet ikke.

Men der er da et stykke fra kun at have postet billeder i fuld spinninggear og så til disse. :shades:

PS: Var der rod på sengen på sidste billede? :tongue:

Ja det var meget rodet...hehe :laugh:

Og ja det er lidt værre end spinninggearet.... :tongue:

Mht til brunheden Maxie, så tror jeg også at lyset spiller en del ind, men ja jeg tager nemt ved og tager faktisk kun sol 1 gang om ugen og nogle gange kun hveranden. Det er en arv fra min moder, at det hænger ved.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Kelnor---Mange tak :bigsmile:

Tirsdag den 7 august 2007 Solamente Asthtanga yoga

Hvor var det bare dejligt for engangs skyld IKKE at skulle hæsblæse afsted svedende i løb eller på cykel. Ikke at skulle rive i vægte blandt svedende mænd og kvinder....Hvor var det lækkert at kunne spadsere ind med sin yoga måtte under armen og kaste sig i grams med denne ædle træningsform...Men gudfrimigvel hvor var det hårdt idag, jeg følte at hvert stræk gjorde ondt, mine ben værkede som var de 80 år gamle. :blink: Utroligt så stor forskellen kan være fra time til time... Men give op?? ALDRIG NOGENSINDE. Ikke en af de værste timer, jeg har følt, men heller ikke så fuldendt som søndagens time....

Stadig lækker træning??? YESSIR....

:laugh:

God aften til Mollere.

DATA:

Ashtanga yoga ved Mike Newit feat. MDJ

Tid 90 min

Link to comment
Share on other sites

Sveder du ikke her i varmen, Danf? :icecream: (vi mangler en sveddryppende smiley, så du får en is-spiser smiley i stedet for). Jeg ville i hvert fald gerne have aircon ude på kontoret. Men vi har ikke anden afkøling end vores dagsration af :cola: (½ liter pr. dag. Vil man have mere, må man selv tage noget med).

Har du egentlig altid haft interesse for træning, i den ene eller den anden form? Og hvad fik dig i gang med spinning? Var det bare, fordi du fik lyst til at prøve?

De bedste, svedende varme hilsner fra din log-hærgende ven.

Ox.

Link to comment
Share on other sites

Wow - virkelig flotte billeder, Danf! :w00t: :4thumbup:

.. og hej fra en skabs-loglæser :wink:

SKABSLÆSERE som melder sig....det kan vi lide... :bigsmile: Uha tusind tak.. :blush: Det er vel i al sin beskedenhed okay... man er vel nordjyde ikke sandt.

Jeg fandt også din log ud af alle de mange spændende, så det vil blive en fast procedure at holde lidt øje med dig. Betragt dig selv som sparket til at fortsætte med at logge. :w00t:

Sveder du ikke her i varmen, Danf? :icecream: (vi mangler en sveddryppende smiley, så du får en is-spiser smiley i stedet for). Jeg ville i hvert fald gerne have aircon ude på kontoret. Men vi har ikke anden afkøling end vores dagsration af :cola: (½ liter pr. dag. Vil man have mere, må man selv tage noget med).

Har du egentlig altid haft interesse for træning, i den ene eller den anden form? Og hvad fik dig i gang med spinning? Var det bare, fordi du fik lyst til at prøve?

De bedste, svedende varme hilsner fra din log-hærgende ven.

Ox.

Om jeg sveder??? jo det kan du bande på. Mandag var helt slem eftersom der i weekenden ikke havde kørt nogen form for aircon på kontoret og efter et par dage med brændende sol på vinduerne så gæt selv temperaturen GYSER. De første fem timer af den dag, var jeg så sløv så sløv.... Tirsdag og idag har ikke været så slemt idet aicon kører nonstop, men når jeg går nedenunder (sidder nemlig på 1. sal) til de andre kontorer, SÅ siger det BANG med lummerhede og høje temperaturer....

Desværre er jeg så også kaffoman på arbejdet, og det betyder en forøgelse af kropstemperaturen. :crazy:

Mht interesse for træning. Et meget interessant spørgsmål (gnider sig lidt i skægget, som gudskelov ikke er der :blink: ). Hmm nej det har jeg ikke. Forsøgte mig med badminton og basketball i folkeskolen...det var slet ikke mig, så Det var stortset først, da jeg startede på gym i 1994, at jeg sprang ud i helselivets glæder....via ganske vanlige holdtimer som high impact aerobic, mave baller og lår, step og den slags. Sidenhen gik det slag i slag og i 2000 startede jeg for alvor med at løbe,cykle og spinne, hvor jeg sidenhen blev instruktør, da jeg virkelig kunne mærke energien og progressiviteten fra den type træning. Styrkedelen startede småt i 1998 efter et ubehageligt ophold i Herning, hvor jeg tog rigtig mange kilo på. 2002 brugte jeg meget på tennis og cykling. Nogen Serena blev jeg dog aldrig...men det var og er sjovt. Yoga begyndte jeg lidt på 2006, men det er først 2007, at det for alvor har fået fat i mit legeme.

Nej træning har bestemt ikke altid været en del af mit liv, men igennem en årrække med eksperimenter indenfor diverse træningsformer, føler jeg endelig, at jeg har fundet noget, jeg elsker at bruge fritiden på... :innocent: Ville aldrig kunne undvære den fysiske udfoldelse...

Når jeg nu kigger sådan hen over de sidste mange år, så slår det mig... GUD der er 3 mdr til det 30. år... :cry::w00t: 30 år og aldrig kysset. :wub:

Edit: glemte at svare på hvorfor spinning.....Det så hårdt ud, Det så ubarmhjertigt ud..Det var både hårdt og ubarmhjertigt, da jeg prøvede de første gange..... Så ja jeg sprang på og har været der lige siden...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share