Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

SKABSLÆSERE som melder sig....det kan vi lide... :bigsmile: Uha tusind tak.. :blush: Det er vel i al sin beskedenhed okay... man er vel nordjyde ikke sandt.

Jeg fandt også din log ud af alle de mange spændende, så det vil blive en fast procedure at holde lidt øje med dig. Betragt dig selv som sparket til at fortsætte med at logge. :w00t:

Uh oh.. så må jeg hellere oppe min opdateringsfrekvens lidt :laugh: Godt at have dig med som læser :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

a030.gif SKOD SPINNING DAG Onsdag den 8 august 2007

Power på styrke dog. Det gik fiiiiint....

Selve Interval programmet idag på afløser timen mener jeg selv, var lige i skabet, og en del syntes også timen var god, men aldrig har jeg da kørt for en så SUR FORSAMLING.... u045.gif Ja indimellem kan medlemmerne også godt få lidt kritik....Det hele skal ikke være så forbandet rosenrødt hele tiden. Ja der er varmt idag, ja det er surt at sidde indendøre, meeeeeeeeeeeeen I gør det for jeres trænings skyld... Jeeesus... En enkelt pige havde endda demonstrativt proppen papir i ørerne, til trods for at højdeniveauet ikke var specielt belastende.... g020.gif Det er bare ikke altid lige nemt.... Og pyhhh det lettede mig hjerte at komme ud med det..... Så er vi klar igen til min egen time imorgen a065.gif Programmet for idag prøver jeg igen på en af mine egne timer med mit helt eget crew en anden dag.... Jeg ved, at de kan køre det til the fullest, så no it ain't over yet... Poster det en anden gang. g025.gif

Efter katastrofal negativ spinning med en okay puls alligevel var det nu tid til styrketræning. og det gik anderledes godt. God fornemmelse. God styrke....godt fokus. Måske var det varmen der gjorde mig lidt hvepse agtig....der skal ikke så meget til at pisse en af... g030.gif

Ellers gik der et par min med at sælge vores sommer fest den 25 august. DET skal nok blive et hit...Forsøger at tørre min spin time dagen efter af på een af de andre hehe, forventer ikke at være istand til en hujende fis den søndag. a050.gifp020.gif

Anyway nu er der kommet mad i maven og en kæmpe opvask venter.... suuuuk... så jeg må nok hellere finde fokus frem på den og så lige poste dagens data....

DATA:

Spin Interval 1 ved mig (afløsning) :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 186

Styrketræning af ryg, biceps og mave... b045.gif

Bedste ønsker til alle om en dejlig sommeraften...

g030.gif

Jules der glæder sig til yoga imorgen...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:blush: Må hellere for en gods skyld pointere, at jeg skam er faldet ned fra hidsigheden. Der skal såmænd ikke så meget til, før jeg bliver god igen. :tongue: Nå det var den opvask...Tjah er typen, der kan få en opvask til at være i timer..især hvis Mol er tændt...Hovsa,.,,, Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Mornings Mollere.

Jeg kan bare mærke, at det bliver een af de der dage, hvor man bare søvndrukkent skal kæmpe sig igennem ALTING, og så er jeg først hjemme efter 21. Christ. Anyways gik tidligt i seng i forhåbning om, at jeg ville starte tidligt med en morgen løbetur....Få herinde kan vel huske, hvordan jeg ofte har proklameret, at NU skulle det være....men stængerne er bare ikke så effektive kl 6 om morgenen. 1. Jeg gik tidligt i seng. 2. Jeg kunne ikke sove. :sneaky2:3. Jeg var bombet til Hiroshima i morges :mad:4. Jeg sov videre :wink: Det er ikke så meget fordi, jeg ikke får trænet senere, men jeg ville så evigt gerne løbe mere igen. Der er bare ikke plads til det i mit træningsbudget. :nonono:

Jeg må virkelig ha' været træt, da jeg skulle møde på arbejde, for jeg var ved at køre ligeud, hvor jeg egentlig skulle dreje til højre hen til mit job...Godt det snart er weekend... :w00t:

Er iøvrigt ved at planlægge endnu en københavner tur første uge i september. Punkt 1 Torsdags time med Henrik Withen feat Arne er noteret + andet lir.. så skal vi bare have resten af ugen afsat også.. Tager afsted (formentlig) onsdag den 5 sep og tilbage igen lørdag eller søndag. Overnatning er fixet ved min Frederiksberg buddy (denne skal jeg nok lige bruge lørdag og søndag på), så nu skal jeg bare finde nogle babysittere til de andre dage + noget spinning-yoga-styrke-noget :wub: Det hele afhænger så af, om jeg kan få fri.. :blush: Håber der vil være nogle der kan ses....

Just af few thoughts before training begins.... God dag til alle.

Jules

Link to comment
Share on other sites

Dag og tidspunkt???? :w00t:

Det nuværende sommerskema med weekendlukket går kun til 2. sep, men det normale skame er ikke så forskelligt, bare med lidt i weekenden også, bl.a. en mysore søndag kl 10:

http://yogamudra.dk/undervisning/skema.htm

Morgen-mysore fra 6:30 og guidet timer eller mysore om aftenen.

Har du prøvet mysore-style?

Link to comment
Share on other sites

Det nuværende sommerskema med weekendlukket går kun til 2. sep, men det normale skame er ikke så forskelligt, bare med lidt i weekenden også, bl.a. en mysore søndag kl 10:

http://yogamudra.dk/undervisning/skema.htm

Morgen-mysore fra 6:30 og guidet timer eller mysore om aftenen.

Har du prøvet mysore-style?

Morgen....ahhhh

Mysore stil nej. Jeg har længe villet spørge dig om, hvad det nu var for noget. Jeg er stadig meget meget newbie. Det blir jeg nok ved med at være de næste mange år. Sys det er svært men dejligt. :blush:

Edit: jeg har lige læst lidt om det. Man laver selv sin time så eller hur? Altså ikke nogen guidet time men i sit eget flow. Kan man ikke ligeså godt gøre det hjemme så?

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Morgen....ahhhh

Mysore stil nej. Jeg har længe villet spørge dig om, hvad det nu var for noget. Jeg er stadig meget meget newbie. Det blir jeg nok ved med at være de næste mange år. Sys det er svært men dejligt. :blush:

Og nu fik jeg så skubbet tilstrækkeligt til at du spurgte :laugh:

De timer du har været på foregår ved at instruktøren tæller/guider jer gennem timen, så alle kører i samme tempo og som regel også lige langt i serien.

Mysore-stil er i dit eget tempo - du tæller selv dine åndedræt og kører så langt som du er nået til. Du kører den samme serie som normalt, og det samme gør alle de andre. Læreren kommer så rundt og hjælper folk de steder man nu har brug for. Det er ofte mange af de samme stillinger folk skal have hjælp i, så ved at alle kører deres eget race, så når folk til de stillinger lidt forskudt og alle kan få hjælp i modsætning til en guidet time, hvor instruktøren kun kan hjælpe nogle få.

Vi er alle noobs :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Og nu fik jeg så skubbet tilstrækkeligt til at du spurgte :laugh:

De timer du har været på foregår ved at instruktøren tæller/guider jer gennem timen, så alle kører i samme tempo og som regel også lige langt i serien.

Mysore-stil er i dit eget tempo - du tæller selv dine åndedræt og kører så langt som du er nået til. Du kører den samme serie som normalt, og det samme gør alle de andre. Læreren kommer så rundt og hjælper folk de steder man nu har brug for. Det er ofte mange af de samme stillinger folk skal have hjælp i, så ved at alle kører deres eget race, så når folk til de stillinger lidt forskudt og alle kan få hjælp i modsætning til en guidet time, hvor instruktøren kun kan hjælpe nogle få.

Vi er alle noobs :bigsmile:

Jeg forstår bare ikke helt. Det må da være enormt forstyrrende, at alle nærmest laver noget forskelligt. Jeg ved godt, at du skriver at man laver samme serier, men hvis man fx går i stå ved en position, så fortsætter alle jo bare med de andre, hvor man så selv bliver og får hjælp. Virker det ikke forstyrrende?

Hvordan får I så fat på instruktørerne....UDEN at råve efter dem eller blafre med arme og ben. :blush: Det lyder i og for sig fedt nok og virker også sådan lidt som ved de par gange, jeg har lavet hjemmetræning. Måske jeg skulle springe med der, når jeg kommer over, hvis altså det er til at få en plads. Jeg har især brug for hjælp til benløft. Jeg kan ikke få mit ben ud til siden, og må der stadigvæk have fat i mit knæ. Mine hofter er ikke bløde nok til det... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår bare ikke helt. Det må da være enormt forstyrrende, at alle nærmest laver noget forskelligt. Jeg ved godt, at du skriver at man laver samme serier, men hvis man fx går i stå ved en position, så fortsætter alle jo bare med de andre, hvor man så selv bliver og får hjælp. Virker det ikke forstyrrende?

Hvordan får I så fat på instruktørerne....UDEN at råve efter dem eller blafre med arme og ben. :blush: Det lyder i og for sig fedt nok og virker også sådan lidt som ved de par gange, jeg har lavet hjemmetræning. Måske jeg skulle springe med der, når jeg kommer over, hvis altså det er til at få en plads. Jeg har især brug for hjælp til benløft. Jeg kan ikke få mit ben ud til siden, og må der stadigvæk have fat i mit knæ. Mine hofter er ikke bløde nok til det... :sneaky2:

Det er også meget lettere at forstå når man ser det.

Det er naturligvis en forudsætning at du kan huske serien så langt som du laver den, for det er ikke optimalt bare at følge med andre. Man kan til nøds have en lille oversigt med stillingerne liggende ved siden af, hvis det skulle smutte.

Hjælp er ofte non-verbal, eller med minimale korrektioner, så det forstyrre ikke noget særligt.

De instruktører jeg har haft kan fint holde styr på hvor folk behøver hjælp, som sagt især fordi det er mange af de samme stillinger, når først teknikken er ok. Med hjælp mener jeg i øvrigt ikke hjælp til hvilken stilling det er, da man jo kan huske rækkefølgen, men hjælp til at komme bedre/dybere ind i stillingen. Er det første gang med en instruktør vil nogen kun observere og rette teknik, men hvis du inden start siger du gerne vil have hjælp der og der, så er det næppe noget problem. Og er instruktøren optaget, så må man enten bare køre videre selv eller vente til der bliver tid. Det er kun i skildpadden jeg gør det sidste, fordi den er meget vigtig.

Der er ingen problemer med at få plads - alle hold er normalt drop-in, så man skal ikke booke tid eller noget.

Om du vil prøve mysore første gang herovre det bestemmer du selv. Har i kun guidet timer på programmet? Synes jeg kan huske der havde været mysore timer hos jer på et tidspunkt?

Link to comment
Share on other sites

Det er også meget lettere at forstå når man ser det.

Det er naturligvis en forudsætning at du kan huske serien så langt som du laver den, for det er ikke optimalt bare at følge med andre. Man kan til nøds have en lille oversigt med stillingerne liggende ved siden af, hvis det skulle smutte.

Hjælp er ofte non-verbal, eller med minimale korrektioner, så det forstyrre ikke noget særligt.

De instruktører jeg har haft kan fint holde styr på hvor folk behøver hjælp, som sagt især fordi det er mange af de samme stillinger, når først teknikken er ok. Med hjælp mener jeg i øvrigt ikke hjælp til hvilken stilling det er, da man jo kan huske rækkefølgen, men hjælp til at komme bedre/dybere ind i stillingen. Er det første gang med en instruktør vil nogen kun observere og rette teknik, men hvis du inden start siger du gerne vil have hjælp der og der, så er det næppe noget problem. Og er instruktøren optaget, så må man enten bare køre videre selv eller vente til der bliver tid. Det er kun i skildpadden jeg gør det sidste, fordi den er meget vigtig.

Der er ingen problemer med at få plads - alle hold er normalt drop-in, så man skal ikke booke tid eller noget.

Om du vil prøve mysore første gang herovre det bestemmer du selv. Har i kun guidet timer på programmet? Synes jeg kan huske der havde været mysore timer hos jer på et tidspunkt?

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en Mysore time, når jeg kommer derover. Vi har kun guidet timer i Equinox, dog laver Mike indimellem nogle sekvenser, hvor vi skal gøre, som du beskriver ovenfor, men for det meste guider han igennem hele timen. Jeg har som tidligere nævnt selv forsøgt med lidt hjemmepraksis, og det er faktisk meget rart at prøve sit eget flow af...

Tak for beskrivelserne Maxie

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jeg elsker bare DMI....

Fra idag :

Vejrudsigt, der gælder til fredag morgen: Hvor er det bare godt dækket ind :laugh:

I eftermiddag en del sol de fleste steder, men der også mulighed for regn- eller tordenbyger. Temp. mellem 20 og 27 grader, og svag til jævn vind, mest mellem nordøst og nordvest. I nat kommer der regn- og tordenbyger i de østlige egne, ellers mest tørt, bortset fra stedvis tåge. Temp. ned mellem 13 og 18 grader og svag til frisk vind fra nord og nordøst.

Fredag:

I de østlige egne kommer der regn- og tordenbyger, især først på dagen. I de vestlige egne først skyet og tåget vejr, men en overgang nogen sol, senere kommer der også regn- og tordenbyger her. Dagtemp. op mellem 20 og 27 grader og let til frisk vind fra nord og nordøst. Om aftenen og til natten kommer fortsat enkelte regn- og tordenbyger. Temp. mellem 15 og 18 grader og svag til jævn vind fra nord og nordøst.

Lørdag:

Lidt eller nogen sol, :tongue: men regn- eller tordenbyger mange steder, især i Jylland. Dagtemp. op mellem 20 og 27 grader. Om natten efterhånden mest tørt og temp. ned mellem 13 og 18 grader. Svag til jævn vind mellem nordøst og nordvest.

Søndag:

Nogen sol og kun enkelte byger. Dagtemp. mellem 20 og 25 grader, om natten mellem 12 og 17 grader. Svag til jævn vind mest mellem vest og nord.

Mandag:

Først nogen sol, men i løbet af dagen kommer der byger, først i Jylland. Dagtemp. mellem 17 og 22 grader. Om natten klarer det noget op vestfra med temp. ned mellem 10 og 15 grader. Svag til jævn vind mellem syd og vest.

Enormt sigende vejrudsigt.. Jeg må indrømme, det er da godt ramt ikke. :w00t: (lidt sarkastisk sagt)

Okay jeg ved det, det var lidt i stil med Guardens krokodille historie igår..men sådan er varmen jo. :wink:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

:laugh: Jeg elsker bare DMI....

Fra idag :

Vejrudsigt, der gælder til fredag morgen: Hvor er det bare godt dækket ind :laugh:

I eftermiddag en del sol de fleste steder, men der også mulighed for regn- eller tordenbyger. Temp. mellem 20 og 27 grader, og svag til jævn vind, mest mellem nordøst og nordvest. I nat kommer der regn- og tordenbyger i de østlige egne, ellers mest tørt, bortset fra stedvis tåge. Temp. ned mellem 13 og 18 grader og svag til frisk vind fra nord og nordøst.

Fredag:

I de østlige egne kommer der regn- og tordenbyger, især først på dagen. I de vestlige egne først skyet og tåget vejr, men en overgang nogen sol, senere kommer der også regn- og tordenbyger her. Dagtemp. op mellem 20 og 27 grader og let til frisk vind fra nord og nordøst. Om aftenen og til natten kommer fortsat enkelte regn- og tordenbyger. Temp. mellem 15 og 18 grader og svag til jævn vind fra nord og nordøst.

Lørdag:

Lidt eller nogen sol, :tongue: men regn- eller tordenbyger mange steder, især i Jylland. Dagtemp. op mellem 20 og 27 grader. Om natten efterhånden mest tørt og temp. ned mellem 13 og 18 grader. Svag til jævn vind mellem nordøst og nordvest.

Søndag:

Nogen sol og kun enkelte byger. Dagtemp. mellem 20 og 25 grader, om natten mellem 12 og 17 grader. Svag til jævn vind mest mellem vest og nord.

Mandag:

Først nogen sol, men i løbet af dagen kommer der byger, først i Jylland. Dagtemp. mellem 17 og 22 grader. Om natten klarer det noget op vestfra med temp. ned mellem 10 og 15 grader. Svag til jævn vind mellem syd og vest.

Enormt sigende vejrudsigt.. Jeg må indrømme, det er da godt ramt ikke. :w00t: (lidt sarkastisk sagt)

Okay jeg ved det, det var lidt i stil med Guardens krokodille historie igår..men sådan er varmen jo. :wink:

Tænk nu på stakkels gamle Ox, som skal være udendørs hele weekenden! :cooldance: Kunne være rart med en del tørvejr.

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

Tænk nu på stakkels gamle Ox, som skal være udendørs hele weekenden! :cooldance: Kunne være rart med en del tørvejr.

OX: Der er såmænd tøvejr. Duggen falder bare lidt tungere end den plejer :shades:

...og hvad er der nu galt med Guardens Dille-story :banana3: :tease::poking:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

Tænk nu på stakkels gamle Ox, som skal være udendørs hele weekenden! :cooldance: Kunne være rart med en del tørvejr.

:bigsmile: Tror nu næppe at der falder så megen regn som lovet.Det ser ihvertfald blåt ud (aka himlen) ligenu over Århus. Kl er 8:30, men det kan selvfølgelig nå at ændre dig.... Og adrw ja du skulle ikke bade i flere dage. yaaaahhhhkkkkk :crazy::tongue:

OX: Der er såmænd tøvejr. Duggen falder bare lidt tungere end den plejer :shades:

...og hvad er der nu galt med Guardens Dille-story :banana3: :tease::poking:

Hvorfor er det bare typisk dig Mr Garden.. :smile::laugh:

Dille historien var da ..host...kremt....ralle.....interessant. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 9 august 2007 Wonderful wonderful ashtanga yoga....FLYYYY

At flyve ud af yogalokalet denne aften...men først en opsummering af eftermiddagens to første træningspas. En spinning time og en omgang styrke...

Spinning timen forløb ganske udmærket... Det nye headset irriterede mig. Kunne ikke få det til at sidde, og jeg har nu taget konsekvensen og bestilt et via musikpusheren til mig selv. Nu gider jeg kraft......@*# ikke døje med det l... mere. Måske det igår irriterede mig mere en forsamlingen, men jeg kan bare ikke fokusere, når det tekniske ikke fungerer. :nonono: Ellers simpel time kørt efter nedenstående program (indskudt,hvor er det bare skønt, når man ud fra sine egne bens tilstand SELV kan bestemme, hvad der skal køres. :tongue: )

Spin Distance Nul pauser

9 min opvarmning i mellemtakt (1 sid, 2 stå, 3 sid, 2 stå, 1 sid)

1 del. mellemtakt serie (siddende/stående) 20 min

10/10 20/20 30/30 40/40 50/50 60/60 Fs 7-7,5

3 min siddende mellemtakt Fs 7

60/60 50/50 40/40 30/30 20/20 10/10

3 min siddende mellemtakt Fs 7

2 del. Enkelttakt kontra tempo. (stående enkeltakt siddende tempo) 14 min

1 min stående enkelttakt Fs 7,5

1 min siddende tempo Fs 8

1 min stående enkelttakt Fs, 7,5

2 min siddende tempo

1 min stående enkelttakt

3 min siddende tempo

1 min stående enkelttakt

4 min siddende tempo.

3 del. Klatring

3 min stående enkelttakt 7,5

3 min stående tempo 8

2 min stående angreb 8,5-9

Spin distance ved mig feat spinamok :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 189

Rating: :bike: :bike: :bike:

Det tekniske forhindrede flowet.

Herefter kunne jeg nå en omgang styrketræning, dog blev jeg mødt af to fingre i siden under et triceps pas og denne her velkendte stemme "2 more and breaaaathe" Hephep Mike the guru was in da house... men ægerligt for ham, så havde jeg set ham og fruen. UPS :4jumpy:

Styrketræning: Bryst, skuldre og triceps.

:blahblah::blahblah: Masser af dette med yogafolket og guru himself... blandt andet omkrings hans intensive dansktræning. Personligt nyder jeg hans engelske accent og flow på timerne, men der var et par stykker, der havde svært ved engelsk øv. Sys det vil være synd, hvis han startede på at undervise i dansk... God stemning inden timen. God energi. God humor. Det var funloving yoga denne aften... Efterfølgende kom Mike så et par min for sent indtil selve timen, så kunne man høre en velkendt stemme skræppe op "godt du kunne komme" :happy: (mig) Alle flade af grin hvortil Mike udbryder på skraldedansk " er det mæ I griner af" haaaaaa hvem sagde yoga var kedeligt...

ænywayyys takket være mig, så blev dette en af de hårdeste timer, jeg ever har været på. Manden gik amok med maveøvelser og stående øvelser i et flæng. Ih guder mand. Tror han væltede hele første serie ned over os....75 min inde timen var jeg så flad, at jeg bare klappede ned på gulvet af træthed til stor morskab for il maestro...Hårdt hårdt hårdt. Men feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt, og hvor var jeg stolt af at jeg kunne nå mit håndled i lsjgosidjgpogpoewkg ( nej kan ikke navnene endnu Maxie) :smile: Men det er den hvor man sidder på gulvet med det ene ben strakt ud, det andet ben trukket op til overkroppen. Den ene arm omkring benet og over på ryggen hvor man så forsøger at nå med den modsatte arm og læner overkroppen ned over det strakte ben. DAMN den er hård... også den er hård. Men jeg kunne rent faktisk lidt mere denne gang...Skulle ikke undre mig, at næste gang føltes det igen som at starte forfra. Sådan er yoga. Det er en evig kamp, men den fedeste kamp ever.

Under afspænding myldrede det rundt i min krop, blodet boblede i mine årer, gulvet forsvandt under mig. De små firkanter i loftet blev til eet, når jeg åbnede øjnene og kiggede op. Tænkte kort på hvor meget jeg bare elskede det center og yoga, så blev alt stille og jeg flød afsted....

Ashtanga yoga ved Mike :hippy:

Tid 95 min

Rating: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: (ud af 6 mulige)

Afslapning og girlie talk i saunaen bagefter resulterede i hjemkost først efter kl 22....meget sen aftensmad og så på hovedet i seng.

Hvilken fed træningsdag/aften for Danf.....

:cheer:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 9 august 2007 Wonderful wonderful ashtanga yoga....FLYYYY

Men feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt, og hvor var jeg stolt af at jeg kunne nå mit håndled i lsjgosidjgpogpoewkg ( nej kan ikke navnene endnu Maxie) :smile: Men det er den hvor man sidder på gulvet med det ene ben strakt ud, det andet ben trukket op til overkroppen. Den ene arm omkring benet og over på ryggen hvor man så forsøger at nå med den modsatte arm og læner overkroppen ned over det strakte ben. DAMN den er hård... også den er hård. Men jeg kunne rent faktisk lidt mere denne gang...Skulle ikke undre mig, at næste gang føltes det igen som at starte forfra. Sådan er yoga. Det er en evig kamp, men den fedeste kamp ever.

:cheer:

Hahahahha, nååå den. Jeg er også total blank som et azurblåt hav når de yogapositioner nævnes :laugh:

Gal du er et slangemenneske :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 9 august 2007 Wonderful wonderful ashtanga yoga....FLYYYY

At flyve ud af yogalokalet denne aften...men først en opsummering af eftermiddagens to første træningspas. En spinning time og en omgang styrke...

Spinning timen forløb ganske udmærket... Det nye headset irriterede mig. Kunne ikke få det til at sidde, og jeg har nu taget konsekvensen og bestilt et via musikpusheren til mig selv. Nu gider jeg kraft......@*# ikke døje med det l... mere. Måske det igår irriterede mig mere en forsamlingen, men jeg kan bare ikke fokusere, når det tekniske ikke fungerer. :nonono: Ellers simpel time kørt efter nedenstående program (indskudt,hvor er det bare skønt, når man ud fra sine egne bens tilstand SELV kan bestemme, hvad der skal køres. :tongue: )

Spin Distance Nul pauser

9 min opvarmning i mellemtakt (1 sid, 2 stå, 3 sid, 2 stå, 1 sid)

1 del. mellemtakt serie (siddende/stående) 20 min

10/10 20/20 30/30 40/40 50/50 60/60 Fs 7-7,5

3 min siddende mellemtakt Fs 7

60/60 50/50 40/40 30/30 20/20 10/10

3 min siddende mellemtakt Fs 7

2 del. Enkelttakt kontra tempo. (stående enkeltakt siddende tempo) 14 min

1 min stående enkelttakt Fs 7,5

1 min siddende tempo Fs 8

1 min stående enkelttakt Fs, 7,5

2 min siddende tempo

1 min stående enkelttakt

3 min siddende tempo

1 min stående enkelttakt

4 min siddende tempo.

3 del. Klatring

3 min stående enkelttakt 7,5

3 min stående tempo 8

2 min stående angreb 8,5-9

Lækker time Julie...heldigvis for mit vedkommende havde jeg ingen tekniske problemer :laugh: Så mit flow fløj igennem spinning lokalet. Jeg kunne ikke stoppe igen. Havde bare lyst til at fortsætte. GOGOGOGOGOGOG!!!!!!!

Kaffe og spinning flow er en genial kombination :laugh:

Vi ses lørdag!!!!

Edited by Spin-Amok
Link to comment
Share on other sites

Hahahahha, nååå den. Jeg er også total blank som et azurblåt hav når de yogapositioner nævnes :laugh:

Gal du er et slangemenneske :crazy::tongue:

Nåå, det er da bare Marichyasana A

15-Marichyasana-A.jpg

Det er den nemmeste af de fire der er med i første serie. :superman:

Her er H'eren fra Advanced B - det er et gæt, men den er der måske en håndfuld i verden der laver.

18-Marichyasana-H.jpg

http://ashtangayoga.info er en rigtig rar side at have, når der skal vises astanga-stillinger.

argh - slået på målstregen af cykeltøsen

Link to comment
Share on other sites

Hahahahha, nååå den. Jeg er også total blank som et azurblåt hav når de yogapositioner nævnes :laugh:

Gal du er et slangemenneske :crazy::tongue:

Nu har Jullen postet et billede nedenfor. Makes it easier. :innocent: Navnene siger jo ikke folk så meget, og nor beskrivelserne... Slangemenneske?? FAR FROM, men det gik suverænt godt igår... Følte mig uovervindelig.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nåå, det er da bare Marichyasana A

15-Marichyasana-A.jpg

Det er den nemmeste af de fire der er med i første serie. :superman:

Her er H'eren fra Advanced B - det er et gæt, men den er der måske en håndfuld i verden der laver.

18-Marichyasana-H.jpg

http://ashtangayoga.info er en rigtig rar side at have, når der skal vises astanga-stillinger.

argh - slået på målstregen af cykeltøsen

Ja det kan godt være, at det er den nemmeste af de fire, der er med i den første serie, men halløj hvor det knager og brager i arme og ben da. Iøvrigt fandt jeg også billedet af posituren i din log. Tak for linket btw, det kommer flittigt i brug.. Jeg kom først hehe.

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan godt være, at det er den nemmeste af de fire, der er med i den første serie, men halløj hvor det knager og brager i arme og ben da. Iøvrigt fandt jeg også billedet af posituren i din log. Tak for linket btw, det kommer flittigt i brug.. Jeg kom først hehe.

Både hos undertegnede og de fleste andre kan man høre skulderen i den side der skal rundt om det bøjede ben give lidt gode pops og knæk.

Link to comment
Share on other sites

Lækker time Julie...heldigvis for mit vedkommende havde jeg ingen tekniske problemer :laugh: Så mit flow fløj igennem spinning lokalet. Jeg kunne ikke stoppe igen. Havde bare lyst til at fortsætte. GOGOGOGOGOGOG!!!!!!!

Kaffe og spinning flow er en genial kombination :laugh:

Vi ses lørdag!!!!

:4thumbup: JA du er umættelig og ustoppelig. Jeg har aldrig kendt mage.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share